-
Μετα απο μια δυνατη βροχη το καλοκαιρι και ενα βαρυ φορτωμα, ακουγα ενα τριξιμο απ΄τον πισω τροχο αριστερα καθε φορα που το αμορτισερ συμπιεζοταν αρκετα.
Το ανεβασαμε στη ραμπα και διαπιστωσαμε οτι το ελατηριο εχει φυγει απο το πανω πιατελακι και πλεον ειναι εκκεντρο σε σχεση με το αμορτισερ ,σε σημειο που η 2η σπειρα του ελατηριου να ακουμπαει ελαφρα στο αμορτισερ κανοντας ενα 'μουσικο' θορυβο ο οποιος εφυγε ριχνοντας λιγο spray. Ολα αυτα βεβαια συγκριτικα με τον δεξι τροχο οπου το ελατηριο ειναι ομοκεντρο. Ο ευθυγραμμισας μου και ενας αλλος που το κοιταξε , μου ειπαν οτι δεν ειναι και πολυ σοβαρο και οτι 'δε σε σκοτωνει' αλλα δεδομενου οτι σε καμια 15000 θελω να αλλαξω αμορτισερ , να το αφησω ως εχει ή να το επισπευσω; Σε περιπτωση που το φτιαξω , να αλλαξω και πισω αμορτισερ ή να τα αφησω για αργοτερα; Ευχαριστω! -
Μετα απο μια δυνατη βροχη το καλοκαιρι και ενα βαρυ φορτωμα, ακουγα ενα τριξιμο απ΄τον πισω τροχο αριστερα καθε φορα που το αμορτισερ συμπιεζοταν αρκετα.
Το ανεβασαμε στη ραμπα και διαπιστωσαμε οτι το ελατηριο εχει φυγει απο το πανω πιατελακι και πλεον ειναι εκκεντρο σε σχεση με το αμορτισερ ,σε σημειο που η 2η σπειρα του ελατηριου να ακουμπαει ελαφρα στο αμορτισερ κανοντας ενα 'μουσικο' θορυβο ο οποιος εφυγε ριχνοντας λιγο spray. Ολα αυτα βεβαια συγκριτικα με τον δεξι τροχο οπου το ελατηριο ειναι ομοκεντρο. Ο ευθυγραμμισας μου και ενας αλλος που το κοιταξε , μου ειπαν οτι δεν ειναι και πολυ σοβαρο και οτι 'δε σε σκοτωνει' αλλα δεδομενου οτι σε καμια 15000 θελω να αλλαξω αμορτισερ , να το αφησω ως εχει ή να το επισπευσω; Σε περιπτωση που το φτιαξω , να αλλαξω και πισω αμορτισερ ή να τα αφησω για αργοτερα; Ευχαριστω! -
Μετα απο μια δυνατη βροχη το καλοκαιρι και ενα βαρυ φορτωμα, ακουγα ενα τριξιμο απ΄τον πισω τροχο αριστερα καθε φορα που το αμορτισερ συμπιεζοταν αρκετα.
Το ανεβασαμε στη ραμπα και διαπιστωσαμε οτι το ελατηριο εχει φυγει απο το πανω πιατελακι και πλεον ειναι εκκεντρο σε σχεση με το αμορτισερ ,σε σημειο που η 2η σπειρα του ελατηριου να ακουμπαει ελαφρα στο αμορτισερ κανοντας ενα 'μουσικο' θορυβο ο οποιος εφυγε ριχνοντας λιγο spray. Ολα αυτα βεβαια συγκριτικα με τον δεξι τροχο οπου το ελατηριο ειναι ομοκεντρο. Ο ευθυγραμμισας μου και ενας αλλος που το κοιταξε , μου ειπαν οτι δεν ειναι και πολυ σοβαρο και οτι 'δε σε σκοτωνει' αλλα δεδομενου οτι σε καμια 15000 θελω να αλλαξω αμορτισερ , να το αφησω ως εχει ή να το επισπευσω; Σε περιπτωση που το φτιαξω , να αλλαξω και πισω αμορτισερ ή να τα αφησω για αργοτερα; Ευχαριστω! -
Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
δεδομενου οτι σε καμια **15000 **θελω να αλλαξω αμορτισερπάρα πολλά km για να περιμένεις κατά τη γνώμη μου.
Πήγαινε σε ένα μη-εξουσιοδοτημένο συνεργείο και άλλαξε το πιατάκι.
Δε θα σου κοστίσει πολύ ακριβά.Πιο πολύ η φασαρία και κάποιες φορές καταλαβαίνω ότι βαριόμαστε να τραβιόμαστε για κάτι που μπορεί να αναβληθεί.Να σημείωσω ότι αφού έσπασε το πιατάκι και το ελατήριο πλέον βρίσκει στο αμορτισέρ, σημαίνει ότι το ελατήριο δεν πατάει με τη σωστή γωνία στο κάτω άκρο του, το οποίο με την σειρά του δεν πατάει σωστά στην κάτω βάση όπου στηρίζεται/πατάει.
Το ρισκάρεις ΑΝ 1 στο εκατομύριο σε καμιά λακούβα μεγάλη ή εγκάρσια ανωμαλία (γιατί στην Ελλάδα μένουμε και έχουμε μπόλικες από δαύτες ) γίνει καμιά π@π@ρι@ ?Δεν ξέρω...εγώ δε θα το ρίσκαρα με τίποτα...Είναι και τα 15,000km στη μέση...απαπαπα...
-
Κανεις δε μου ειπε για το πιατακι, ολοι μου λεγαν ,αφου θα βγαλουμε αμορτισερ ας τα αλλαξουμε κιολας. O ενας μαλιστα μου ειπε οτι πρεπει να βγει το σαλονι.... Βεβαια το τοπ μαουντ βρισκεται στο πορτ μπαγκαζ...
Ελατηριο ακουμπαει στ' αμορτισερ, προβλημα;