Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ελατηριο ακουμπαει στ' αμορτισερ, προβλημα;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ελατηριο ακουμπαει στ' αμορτισερ, προβλημα;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    4
    58
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drosxo last edited by

      Μετα απο μια δυνατη βροχη το καλοκαιρι και ενα βαρυ φορτωμα, ακουγα ενα τριξιμο απ΄τον πισω τροχο αριστερα καθε φορα που το αμορτισερ συμπιεζοταν αρκετα.
      Το ανεβασαμε στη ραμπα και διαπιστωσαμε οτι το ελατηριο εχει φυγει απο το πανω πιατελακι και πλεον ειναι εκκεντρο σε σχεση με το αμορτισερ ,σε σημειο που η 2η σπειρα του ελατηριου να ακουμπαει ελαφρα στο αμορτισερ κανοντας ενα 'μουσικο' θορυβο ο οποιος εφυγε ριχνοντας λιγο spray. Ολα αυτα βεβαια συγκριτικα με τον δεξι τροχο οπου το ελατηριο ειναι ομοκεντρο. Ο ευθυγραμμισας μου και ενας αλλος που το κοιταξε , μου ειπαν οτι δεν ειναι και πολυ σοβαρο και οτι 'δε σε σκοτωνει' αλλα δεδομενου οτι σε καμια 15000 θελω να αλλαξω αμορτισερ , να το αφησω ως εχει ή να το επισπευσω; Σε περιπτωση που το φτιαξω , να αλλαξω και πισω αμορτισερ ή να τα αφησω για αργοτερα; Ευχαριστω!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drosxo last edited by

        Μετα απο μια δυνατη βροχη το καλοκαιρι και ενα βαρυ φορτωμα, ακουγα ενα τριξιμο απ΄τον πισω τροχο αριστερα καθε φορα που το αμορτισερ συμπιεζοταν αρκετα.
        Το ανεβασαμε στη ραμπα και διαπιστωσαμε οτι το ελατηριο εχει φυγει απο το πανω πιατελακι και πλεον ειναι εκκεντρο σε σχεση με το αμορτισερ ,σε σημειο που η 2η σπειρα του ελατηριου να ακουμπαει ελαφρα στο αμορτισερ κανοντας ενα 'μουσικο' θορυβο ο οποιος εφυγε ριχνοντας λιγο spray. Ολα αυτα βεβαια συγκριτικα με τον δεξι τροχο οπου το ελατηριο ειναι ομοκεντρο. Ο ευθυγραμμισας μου και ενας αλλος που το κοιταξε , μου ειπαν οτι δεν ειναι και πολυ σοβαρο και οτι 'δε σε σκοτωνει' αλλα δεδομενου οτι σε καμια 15000 θελω να αλλαξω αμορτισερ , να το αφησω ως εχει ή να το επισπευσω; Σε περιπτωση που το φτιαξω , να αλλαξω και πισω αμορτισερ ή να τα αφησω για αργοτερα; Ευχαριστω!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drosxo last edited by

          Μετα απο μια δυνατη βροχη το καλοκαιρι και ενα βαρυ φορτωμα, ακουγα ενα τριξιμο απ΄τον πισω τροχο αριστερα καθε φορα που το αμορτισερ συμπιεζοταν αρκετα.
          Το ανεβασαμε στη ραμπα και διαπιστωσαμε οτι το ελατηριο εχει φυγει απο το πανω πιατελακι και πλεον ειναι εκκεντρο σε σχεση με το αμορτισερ ,σε σημειο που η 2η σπειρα του ελατηριου να ακουμπαει ελαφρα στο αμορτισερ κανοντας ενα 'μουσικο' θορυβο ο οποιος εφυγε ριχνοντας λιγο spray. Ολα αυτα βεβαια συγκριτικα με τον δεξι τροχο οπου το ελατηριο ειναι ομοκεντρο. Ο ευθυγραμμισας μου και ενας αλλος που το κοιταξε , μου ειπαν οτι δεν ειναι και πολυ σοβαρο και οτι 'δε σε σκοτωνει' αλλα δεδομενου οτι σε καμια 15000 θελω να αλλαξω αμορτισερ , να το αφησω ως εχει ή να το επισπευσω; Σε περιπτωση που το φτιαξω , να αλλαξω και πισω αμορτισερ ή να τα αφησω για αργοτερα; Ευχαριστω!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kavoyras last edited by

            Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
            δεδομενου οτι σε καμια **15000 **θελω να αλλαξω αμορτισερ

            πάρα πολλά km για να περιμένεις κατά τη γνώμη μου.
            Πήγαινε σε ένα μη-εξουσιοδοτημένο συνεργείο και άλλαξε το πιατάκι.
            Δε θα σου κοστίσει πολύ ακριβά.Πιο πολύ η φασαρία και κάποιες φορές καταλαβαίνω ότι βαριόμαστε να τραβιόμαστε για κάτι που μπορεί να αναβληθεί.

            Να σημείωσω ότι αφού έσπασε το πιατάκι και το ελατήριο πλέον βρίσκει στο αμορτισέρ, σημαίνει ότι το ελατήριο δεν πατάει με τη σωστή γωνία στο κάτω άκρο του, το οποίο με την σειρά του δεν πατάει σωστά στην κάτω βάση όπου στηρίζεται/πατάει.
            Το ρισκάρεις ΑΝ 1 στο εκατομύριο σε καμιά λακούβα μεγάλη ή εγκάρσια ανωμαλία (γιατί στην Ελλάδα μένουμε και έχουμε μπόλικες από δαύτες ) γίνει καμιά π@π@ρι@ ?

            Δεν ξέρω...εγώ δε θα το ρίσκαρα με τίποτα...Είναι και τα 15,000km στη μέση...απαπαπα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drosxo last edited by

              Κανεις δε μου ειπε για το πιατακι, ολοι μου λεγαν ,αφου θα βγαλουμε αμορτισερ ας τα αλλαξουμε κιολας. O ενας μαλιστα μου ειπε οτι πρεπει να βγει το σαλονι.... Βεβαια το τοπ μαουντ βρισκεται στο πορτ μπαγκαζ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr