-
- Ξερει κανεις τι ακριβως κανει το μαραφετι που ειναι στον κοκκινο κυκλο στη φωτογραφία? (εκει που καταληγουν το ασπρα καλωδιακια)?
2.Όπως βλέπετε στον πρασινο κύκλο υπάρχει μία πολύ μικρή διαρροή ψυκτικού από το κολάρο. Σε δύο συνεργεία που ρώτησα, το ενα μου είπε ότι δεν πειράζει τόσο μικρή διαρροή και το αλλο ότι το κολάρο είναι λιγο προβληματικό και καλυτερα να αλλαχτεί. Σημειωτέον ότι αυτός που μου είπε ότι δεν πειράζει ήταν σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της nissan. Τι λέτε?
-
- Ξερει κανεις τι ακριβως κανει το μαραφετι που ειναι στον κοκκινο κυκλο στη φωτογραφία? (εκει που καταληγουν το ασπρα καλωδιακια)?
2.Όπως βλέπετε στον πρασινο κύκλο υπάρχει μία πολύ μικρή διαρροή ψυκτικού από το κολάρο. Σε δύο συνεργεία που ρώτησα, το ενα μου είπε ότι δεν πειράζει τόσο μικρή διαρροή και το αλλο ότι το κολάρο είναι λιγο προβληματικό και καλυτερα να αλλαχτεί. Σημειωτέον ότι αυτός που μου είπε ότι δεν πειράζει ήταν σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της nissan. Τι λέτε?
-
- Ξερει κανεις τι ακριβως κανει το μαραφετι που ειναι στον κοκκινο κυκλο στη φωτογραφία? (εκει που καταληγουν το ασπρα καλωδιακια)?
2.Όπως βλέπετε στον πρασινο κύκλο υπάρχει μία πολύ μικρή διαρροή ψυκτικού από το κολάρο. Σε δύο συνεργεία που ρώτησα, το ενα μου είπε ότι δεν πειράζει τόσο μικρή διαρροή και το αλλο ότι το κολάρο είναι λιγο προβληματικό και καλυτερα να αλλαχτεί. Σημειωτέον ότι αυτός που μου είπε ότι δεν πειράζει ήταν σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της nissan. Τι λέτε?
-
Ο χρήστης giorgospetrou έγραψε:
- Ξερει κανεις τι ακριβως κανει το μαραφετι που ειναι στον κοκκινο κυκλο στη φωτογραφία? (εκει που καταληγουν το ασπρα καλωδιακια)?
Μοιάζει σαν φισάκι όπου συνδέεται ο αισθητήρας λ με το υπόλοιπο ηλεκτρικό κύκλωμα του αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
- Ξερει κανεις τι ακριβως κανει το μαραφετι που ειναι στον κοκκινο κυκλο στη φωτογραφία? (εκει που καταληγουν το ασπρα καλωδιακια)?
Μοιάζει σαν φισάκι όπου συνδέεται ο αισθητήρας λ με το υπόλοιπο ηλεκτρικό κύκλωμα του αυτοκινήτου.
Όντως αυτό πρέπει να είναι.
Ακούστε τώρα. Πριν απο μερικές μέρες το είχα πάει για το καθιερωμένο σερβις (λάδια, φίλτρα, μπουζί, και βαλβολίνες. τίποτα άλλο). Μετά που έφυγα από το συνεργείο και σε μία μικρή απόσταση (μέσα στην πόλη με κίνηση βέβαια) είδα το δείκτη θερμοκρασίας να ανεβαίνει. Πήγε πάνω από τη μέση, αλλά δεν πλησίασε στο κόκκινο. Αυτό δεν το έχει κάνει ποτέ. Ποτέ όμως. Πάντα είναι σε σταθερή θέση λίγο πιο κάτω από τη μέση.
Με το που το βλέπω λοιπόν, κάνω αναστροφή, πάω προς το συνεργείο και εν τω μεταξύ βάζω το καλοριφέρ (όχι a/c) στο φουλ ζεστό. Μετά από μερικά μέτρα ο δείκτης επανήλθε στα φυσιολογικά και όταν έφτασα στο συνεργείο δεν το ξαναέκανε, και όσα έλεγξε (και τα είδα και με τα μάτια μου) ήταν φυσιολογικά. Το μόνο που έκανε ήταν ότι έβαλε στη θέση του αυτό το φυσάκι στον κόκκινο κυκλο στη φωτογραφία γιατί έχει φύγει και είχε πάει πάνω στο (καυτό) κολάρο.
Από τότε δεν έχει ξαναανέβει ο δείκτης της θερμοκρασίας. Υπάρχει περίπτωση αυτό το φυσάκι να έχει καμμία σχέση με την ένδειξη που βλέπω εγώ στο ταμπλό?
Αν όχι (που μάλλον όχι), τί σκ... μπορεί να φταίει? Στο καθιερωμένο σέρβις δεν αγγίξανε ψυγεία ή κάτι σχετικό, γιατί ήμουν σχεδόν συνέχεια απο πάνω τους. Μόνο λάδια, φίλτρα, μπουζί και βαλβολίνες.
Καμμία ιδέα? -
1)φυσα που συνδεει τον 'λ' οπως λεει και ο Ζωρζ
2)επειδη εκει που σταζει μπορει να κανει ζημια (το αλτερνειτορ δεν ειναι αυτο απο κατω; ) να το φτιαξεις.Μπορει απλα να θελει σφιξιμο το κολιε ή να εχει τρυπησει το κολαρο. -
Περίεργα πράγματα, στη φωτό φαίνεται ένας κινητήρας που έχει να τον ακουμπήσει χέρι από την εποχή που ο Μαϊκλ Τζάκσον ήταν μαύρος, και όμως η φλάτζα του ψευτοκάπακου ξεχειλίζει από άσπρη σιλικόνη, πως γίνεται αυτό ?
Κατά τα άλλα όπως τα ανέφεραν και οι άλλοι, τα καλώδια και η φύσα είναι του λ.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Περίεργα πράγματα, στη φωτό φαίνεται ένας κινητήρας που έχει να τον ακουμπήσει χέρι από την εποχή που ο Μαϊκλ Τζάκσον ήταν μαύρος, και όμως η φλάτζα του ψευτοκάπακου ξεχειλίζει από άσπρη σιλικόνη, πως γίνεται αυτό ?Με την καθαριότητα του κινητήρα δεν ασχολούμε και πολύ (ίσως θα πρεπε), και η μαυρίλα προέρχεται απο χυμένα λάδια και δεν φεύγει (σχεδόν) με τίποτα. Όσο για την άσπρη σιλικόνη (δεν ειναι πολυ καινούργια ~2,5 ετών) ευθύνονται τα περίφημα καπάκια της nissan των αρχών της δεκαετίας του '90. Τον είχα πιέσει βέβαια λίγο τον κινητήρα αλλά.. τεσπά.
Το κολάρο μάλλον θα το αλλάξω (αν και δεν είναι τρυπυμένο και είναι γαϊδουρινά σφιγμένο). Για την θερμοκρασία καμμία ιδέα? -
Τα καπάκια της Nissan στραβώνουν ( πετσικάρουν ) πολύ εύκολα και καίνε φλάτζα, πρόσεξε το φτιάχτο άμεσα, αυτός της Nissan που σου είπε δεν πειράζει κάτι ξέρει ο θεούλης, σε πάει για φλάτζα να βγάλει τα έξοδα από τις διακοπές του.
-
Το κολάρο μπορεί να στάζει επειδή το σφίξατε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Τώρα θέλει αλλαγή.
Αν περιμένεις και δεν σε πειράζει που στάζει, μπορεί να σταματήσει.Στο καπάκι να μη βάζεις σιλικόνη - μόνο λίγο εκεί που λέει ο κατασκευστής (συνήθως στις γωνίες στο στρόγγυλο του εκκεντροφόρου). Εγώ δεν βάζω ποτέ - ούτε στις γωνίες (παρά τις οδηγίες) και δεν χάνει καθόλου.
Να αλλάζεις την λαστιχένια φλάντζα κάθε 2-3 σέρβις, είναι φτηνή. Καλύτερα το σετ μαζί με τα λαστιχάκια για τα μπουζί. -
Ο χρήστης giorgospetrou έγραψε:
Το μόνο που έκανε ήταν ότι έβαλε στη θέση του αυτό το φυσάκι στον κόκκινο κυκλο στη φωτογραφία γιατί έχει φύγει και είχε πάει πάνω στο (καυτό) κολάρο.
Από τότε δεν έχει ξαναανέβει ο δείκτης της θερμοκρασίας. Υπάρχει περίπτωση αυτό το φυσάκι να έχει καμμία σχέση με την ένδειξη που βλέπω εγώ στο ταμπλό?
Αν όχι (που μάλλον όχι), τί σκ... μπορεί να φταίει? Στο καθιερωμένο σέρβις δεν αγγίξανε ψυγεία ή κάτι σχετικό, γιατί ήμουν σχεδόν συνέχεια απο πάνω τους. Μόνο λάδια, φίλτρα, μπουζί και βαλβολίνες.
Καμμία ιδέα?Υποψιάζομαι ότι κατά τη διάρκεια του σέρβις βγήκε το φις (κατά λάθος ή προγραμματισμένα) και ξεχάστηκε έτσι. Χωρίς feedback από τον αισθητήρα για την αναλογία αέρα/καυσίμου, ο κινητήρας κανονικά μπαίνει σε ένα συντηρητικό safe mode. Κρίνοντας από το αποτέλεσμα όμως στο δικό σου, το μίγμα ήταν πολύ φτωχό κάτι που συνεπάγεται αυξημένη θερμοκρασία καυσαερίων και αυτό οδήγησε στην αύξηση της θερμοκρασίας του νερού. Λογικά όμως θα έπρεπε να είχε ανάψει και το λαμπάκι check engine αμέσως με το που έβαλες μπροστά και ο κινητήρας να φαινόταν αναιμικός.
-
Όχι.
Ο θερμοστάτης είναι, άργησε να ανοίξει και μετά άνοιξε απότομα.
-
Ενδειξη check engine δεν αναψε, γιατι κανει μπαμ και θα το ειχα δει. Για αναιμικο κινητηρα δεν ξερω γιατι ημουν μεσα στην πολη. Παντως, όταν το πηγα στο συνεργειο δεν ειδα να συνδεει κανενα καλωδιο στο φυς, απλως το εβαλε στη θεση του. (από οσο είδα)
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Όχι.Ο θερμοστάτης είναι, άργησε να ανοίξει και μετά άνοιξε απότομα.
Ναι αλλα γιατι εγινε αυτο ετσι στο ξεκαρφωτο αν οντως εγινε?
Εγω πιο πολυ πιστευα οτι κατι πεχτηκε με τον αισθητηρα και δεν ειχε ανεβασει στην πραγματικοτητα θερμοκρασια. Απλως ειναι τελειως παραλογο αυτο που συνεβει (ή μπορει και οχι γιατι δεν εχω και παρα πολλες γνωσεις μηχανολογιας), και οχι τιποτε αλλο, αλλα αυτος στο συνεργειο μπορει να πιστευε οτι του λεω μουφες. -
update
Σημερα μου ξαναανεβασε θερμοκρασια. Πηγε παλι πανω απο τη μεση. Αυτη τη φορά ήμουνα μεσα στην κίνηση στην πολη για κανα δύωρο, οταν το ειδα να ξαναανεβαινει. Εκεινη τη στιγμη νομιζω τα βεντιλατερ δεν δουλευαν... Ανοιξα το a/c που τα εξαναγκαζει να δουλεψουν, και η θερμοκρασια κατεβηκε. Το θεμα ειναι γιατι το εκανε μετα απο τοσες μερες, και μετα απο τοσες ωρες οδηγησης? Απο την προηγουμενη φορα που ειχε ανεβάσει θερμοκρασία, είχα ξαναοδηγησει μεσα σε πολη χωρις να ανεβάσει θερμοκρασία και δεν είχα ανοιξει καν το καπο της μηχανης για να 'πειραξω' κατι στη μηχανη.Οποιαδήποτε βοήθεια θα είναι ευπροσδεκτη, για να έχω μία ιδεα πριν το πάω στο συνεργείο...
-
Βαλβιδα ψυγειου μηπως??
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Περίεργα πράγματα, στη φωτό φαίνεται ένας κινητήρας που έχει να τον ακουμπήσει χέρι από την εποχή που ο Μαϊκλ Τζάκσον ήταν μαύρος, και όμως η φλάτζα του ψευτοκάπακου ξεχειλίζει από άσπρη σιλικόνη, πως γίνεται αυτό ?Οντως.
Οταν βγαινουν τα καπακια εχω την εντυπωση οτι καθαριζονται πολυ καλα μεσα εξω ,πανω κατω, δεξια αριστερα και με πετρελαιο...τουλαχιστον ετσι ειδα να εκανε ο μηχανικος που του ειχα παει το δικο μου. -
καπου πρεπει να χανει νερο,κοιτα το ψηγειο σου.
-
Κοψε το κολαρο 2-3 cm και ξανα περνατο αφου τσεκαρεις την σωληνα οπου μπαινει.
Και φυσικα αλλαζεις συνεργειο!
Μια μηχανολογικη και μια ηλεκτρολογικη ερωτηση