Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Punto gt και θερμοκρασιες
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Punto gt και θερμοκρασιες
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    38
    79
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      puntogt255ps last edited by

      Εχω ενα gt του 97 σε υπεραριστη μηχανολογικη κατασταση(28αρα θρος και αλλα,καπου 250ps).
      Oλο το καλοκαιρι πηγαινοερχομουνα κινετα για μπανια,και ομολογωοτι το.....ελιωνα το αμαξι στς ευθειες.
      Δουλευει στο 1,5bar.
      Ανεβαζε συχνα θερμοκρασια στα 3/4 αλλα μολις εκοβα αμεσως επεφτε ενα χιλιοστο πανω απο την μεση.
      Ποτε δεν ελειψαν νερα η λαδια(καθε εβδομαδα συμπληρωνα 100ml νερο το πολυ)
      Καπου διαβασα οτι κανουν 2-3 τρυπουλες στον θερμοστατη και ανοιγει χαμηλοτερα.
      Απο οσο ξερω ο θερμοστατης ειναι μεταλικος,πως και που γινονται αυτες οι τρυπες?
      Επισης ενωνουν καπως τα καλωδια του βεντηλατερ και ανοιγει η δευτερη σκαλα,πως?
      Ευχαριστω!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        puntogt255ps last edited by

        Εχω ενα gt του 97 σε υπεραριστη μηχανολογικη κατασταση(28αρα θρος και αλλα,καπου 250ps).
        Oλο το καλοκαιρι πηγαινοερχομουνα κινετα για μπανια,και ομολογωοτι το.....ελιωνα το αμαξι στς ευθειες.
        Δουλευει στο 1,5bar.
        Ανεβαζε συχνα θερμοκρασια στα 3/4 αλλα μολις εκοβα αμεσως επεφτε ενα χιλιοστο πανω απο την μεση.
        Ποτε δεν ελειψαν νερα η λαδια(καθε εβδομαδα συμπληρωνα 100ml νερο το πολυ)
        Καπου διαβασα οτι κανουν 2-3 τρυπουλες στον θερμοστατη και ανοιγει χαμηλοτερα.
        Απο οσο ξερω ο θερμοστατης ειναι μεταλικος,πως και που γινονται αυτες οι τρυπες?
        Επισης ενωνουν καπως τα καλωδια του βεντηλατερ και ανοιγει η δευτερη σκαλα,πως?
        Ευχαριστω!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          puntogt255ps last edited by

          Εχω ενα gt του 97 σε υπεραριστη μηχανολογικη κατασταση(28αρα θρος και αλλα,καπου 250ps).
          Oλο το καλοκαιρι πηγαινοερχομουνα κινετα για μπανια,και ομολογωοτι το.....ελιωνα το αμαξι στς ευθειες.
          Δουλευει στο 1,5bar.
          Ανεβαζε συχνα θερμοκρασια στα 3/4 αλλα μολις εκοβα αμεσως επεφτε ενα χιλιοστο πανω απο την μεση.
          Ποτε δεν ελειψαν νερα η λαδια(καθε εβδομαδα συμπληρωνα 100ml νερο το πολυ)
          Καπου διαβασα οτι κανουν 2-3 τρυπουλες στον θερμοστατη και ανοιγει χαμηλοτερα.
          Απο οσο ξερω ο θερμοστατης ειναι μεταλικος,πως και που γινονται αυτες οι τρυπες?
          Επισης ενωνουν καπως τα καλωδια του βεντηλατερ και ανοιγει η δευτερη σκαλα,πως?
          Ευχαριστω!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            accentwizard last edited by

            Γιατι να το κανεις αυτο?Δε μπορει να μην υπαρχουν aftermarket θερμοστατες για τ'αμαξι σου...
            Intercooler το μαμα φορας?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              g60 last edited by

              Ετοιμάσου για κυλινδροκεφαλή

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                puntolord last edited by

                Ο χρήστης G60 έγραψε:
                Ετοιμάσου για κυλινδροκεφαλή

                Θυμάσαι ε??

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  g60 last edited by

                  Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:

                  Ετοιμάσου για κυλινδροκεφαλή

                  Θυμάσαι ε??

                  Να ήταν μόνο ένα....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    puntogt255ps last edited by

                    Mην....χαιρεστε,εχω ολοκληρη μηχανη δευτερη λυμενη,το θεμα ειναι οτι δεν πηρα απαντηση σε οτι ρωτησα για να μην φτανω σε χειρουργειο!
                    Παντως 3 μηνες καπου 6.000 χιλιομετρα και δουλευει ρολοι,ενω δεν υπαρχει οποιαδηποτε διαροη!
                    Φοραει σφυρηλατα cps και βιδες arp.
                    Φοραει μπροστα ιντερκουλερ 70χ28

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kavoyras last edited by

                      Ο χρήστης puntogt255ps έγραψε:
                      Mην....χαιρεστε,εχω ολοκληρη μηχανη δευτερη λυμενη,το θεμα ειναι οτι δεν πηρα απαντηση σε οτι ρωτησα για να μην φτανω σε χειρουργειο!
                      Παντως 3 μηνες καπου 6.000 χιλιομετρα και δουλευει ρολοι,ενω δεν υπαρχει οποιαδηποτε διαροη!
                      Φοραει σφυρηλατα cps και βιδες arp.
                      Φοραει μπροστα ιντερκουλερ 70χ28

                      Αφού δούλευε πριν 6000km ρολόι*, γιατί δε σου περνάει από το μυαλό ότι φταίει ο θερμοστάτης (τα έπαιξε πχ)?
                      Γίνονται κι αυτά κι αφού έχεις και δεύτερη μηχανή, είναι εύκολο να τσιμπήσεις τον αντίστοιχο θερμοστάτη από τη λυμένη μηχανή και να δεις αν είναι αυτό.
                      Το να κάνεις τρύπες κτλ στο θερμοστάτη είναι μία μέτρια-κακή λύση και είναι πραγματικά ημίμετρο.
                      Για να μην ανέβαζε θερμοκρασίες πριν και να ανεβάζει τώρα, σημαίνει ότι έχει πρόβλημα κάποιο εξάρτημα.Μην εθελοτυφλούμε και καλά ότι 'οι μηχανικοί το έχουν σχεδιάσει λάθος' **.

                      Είχα παρόμοιο πρόβλημα με σένα (σε άλλο αμάξι).Είχε κολλήσει μισόκλειστος-μισοανοιχτός ο ένας θερμοστάτης.Τον άλλαξα και ησύχασα.

                      *πραγματικά θέλω να πιστεύω ότι δεν το οδηγείς έτσι όπως περιγράφεις για 6000km
                      **που στο κάτω-κάτω, μια χαρά το σχεδίασαν για 130 άλογα και όχι για 250, οπότε και λογικό είναι να αρχίζουν να τα παίζουν κάααααποια στιγμή και κάποια 'χαζά' περιφερειακά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Αν δεν υπάρχει διαρροή πώς εξηγείς την ανάγκη συμπλήρωσης νερού κάθε εβδομάδα....;;;
                        Μπορώ να σκεφτώ τις κάτωθι εξηγήσεις:

                        • το ψυκτικό το κλέβουν οι γείτονες, πέφτουν από κάτω τη νύχτα και με σύριγγα στο κολλάρο το ρουφάνε

                        • το παίρνουν οι εξωγήινοι με τηλεμεταφορά (διακτινισμός)

                        • βάζεις παραπάνω από το μέγιστο και όταν ανεβάζει θερμοκρασία ό,τι περισσεύει χύνεται

                        • το καίς σε εσωτερική διαρροή κοινώς φλάντζα ή ρωγμή....με ό,τι αυτό συνεπάγεται...

                        • υπάρχει διαρροή που δεν έχεις πάρει χαμπάρι...

                          Η περίπτωση 5 σε κάνει να μοιάζεις απρόσεκτος ή επιπόλαιος, η 1 άτυχος, η 2 ηλίθιος και η 3 και 4 απλά ημιμαθής.... διάλεξε...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          puntolord last edited by

                          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                          Αν δεν υπάρχει διαρροή πώς εξηγείς την ανάγκη συμπλήρωσης νερού κάθε εβδομάδα....;;;
                          Μπορώ να σκεφτώ τις κάτωθι εξηγήσεις:

                          • το ψυκτικό το κλέβουν οι γείτονες, πέφτουν από κάτω τη νύχτα και με σύριγγα στο κολλάρο το ρουφάνε
                          • το παίρνουν οι εξωγήινοι με τηλεμεταφορά (διακτινισμός)
                          • βάζεις παραπάνω από το μέγιστο και όταν ανεβάζει θερμοκρασία ό,τι περισσεύει χύνεται
                          • το καίς σε εσωτερική διαρροή κοινώς φλάντζα ή ρωγμή....με ό,τι αυτό συνεπάγεται...
                          • υπάρχει διαρροή που δεν έχεις πάρει χαμπάρι...

                          Η περίπτωση 5 σε κάνει να μοιάζεις απρόσεκτος ή επιπόλαιος, η 1 άτυχος, η 2 ηλίθιος και η 3 και 4 απλά ημιμαθής.... διάλεξε...

                          Έγραψες!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kavoyras last edited by

                            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                            Αν δεν υπάρχει διαρροή πώς εξηγείς την ανάγκη συμπλήρωσης νερού κάθε εβδομάδα....;;;
                            Μπορώ να σκεφτώ τις κάτωθι εξηγήσεις:

                            1. το ψυκτικό το κλέβουν οι γείτονες, πέφτουν από κάτω τη νύχτα και με σύριγγα στο κολλάρο το ρουφάνε
                            2. το παίρνουν οι εξωγήινοι με τηλεμεταφορά (διακτινισμός)
                            3. βάζεις παραπάνω από το μέγιστο και όταν ανεβάζει θερμοκρασία ό,τι περισσεύει χύνεται
                            4. το καίς σε εσωτερική διαρροή κοινώς φλάντζα ή ρωγμή....με ό,τι αυτό συνεπάγεται...
                            5. υπάρχει διαρροή που δεν έχεις πάρει χαμπάρι...

                            Η περίπτωση 5 σε κάνει να μοιάζεις απρόσεκτος ή επιπόλαιος, η 1 άτυχος, η 2 ηλίθιος και η 3 και 4 απλά ημιμαθής.... διάλεξε...

                            Το 4 και το 5 παίζουν πάντως με μεγάλη πιθανότητα το 4...
                            Δύσκολο να μην πάρει χαμπάρι τη διαρροή κάποιος (που ασχολείται με το αμάξι του) εκτός κι αν είναι όντως επιπόλαιος ή απρόσεκτος

                            Αν κανένα από τα 4 και 5 δεν παίζουν, κατά πάσα πιθανότητα είναι το 2.Αν δεν πιστεύεις στους εξωγήινους, τότε σίγουρα το 1 αφού μάλλον οι γείτονες σε μισούν, οπότε...άλλαξε σπίτι το συντομότερο για να σώσεις το αμάξι σου

                            Πέραν της πλάκας, όπως πολύ σωστά επισήμανε και ο onyx, κάτι δε μας λες σωστά.Δε γίνεται το αμάξι να είναι στην 'τρίχα'/'πένα' κτλ και να συμπληρώνεις νερό-λάδια κάθε βδομάδα.Παραπάει...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              puntogt255ps last edited by

                              Ευχαριστω καβουρα,δεν εχει μικροανταλακτικα η αλλη μηχανη επανω,βαλβιδες θερμοστατες κτλ,σιγα 21 ευρω βλεπω κανει ο θερμοστατης.
                              Υποθετω οτι συμπληρωνω το πολυ 100ml νερο στα 500 χιλιομετρα,αμελητεα ποσοτητα.
                              Στο charade που ειχα παλιοτερα και ειχε την τουρμπινα μπροστα,ειχα φτιαξει μονος υβριδικη τουρμπινα(ενωσα την δικη του με φτερωτη 2αρας)την τοποθετισα μονος και δουλεψε αψογα,οποτε αδαης εξωγηινος κτλ δεν με κοβω!!!!!
                              Που ανεφερα συμπηρωση λαδιων?Μηπως αν διαβαζες καλυτερα.......

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kavoyras last edited by

                                Ο χρήστης puntogt255ps έγραψε:
                                Ποτε δεν ελειψαν νερα η λαδια(καθε εβδομαδα συμπληρωνα 100ml νερο το πολυ)

                                διάβασα το παραπάνω λίγο βιαστικά και κατάλαβα ότι συμπλήρωνες και λάδι κάθε βδομάδα.

                                Συνεχίζω να πιστεύω (από αυτά που μας λες) ότι είναι θερμοστάτης.
                                Δεν ξέρω αν σε έκανα να το ξανασκεφτείς το θέμα με τις τρύπες στο θερμοστάτη (που εμένα μου φαίνεται και μ@λ@κί@ και ημίμετρο), γιατί ουσιαστικά είναι σα να τον καταργείς, που αν είναι να τον καταργήσεις, βγάλτον τελείως να τελείωνεις και όχι να κάνεις τρύπες.Το πολύ-πολύ να αργεί να ζεσταθεί το μοτέρ.Στα @@ σου στην τελική, αλλά δε θα ανεβάζει θερμοκρασίες, οπότε δεν πρόκειται να σου κάνει ζημιά.

                                Για 20-30€ πάντως αξίζει έστω να το πειραματιστείς μιας και απο υψηλή θερμοκρασία υπάρχει περίπτωση να το 'στείλεις' το μοτέρ. (όπως και ο ίδιος ξέρεις, φαντάζομαι )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • I
                                  iliasp last edited by

                                  Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                                  Ποτε δεν ελειψαν νερα η λαδια(καθε εβδομαδα συμπληρωνα 100ml νερο το πολυ)

                                  διάβασα το παραπάνω λίγο βιαστικά και κατάλαβα ότι συμπλήρωνες και λάδι κάθε βδομάδα.

                                  Συνεχίζω να πιστεύω (από αυτά που μας λες) ότι είναι θερμοστάτης.
                                  Δεν ξέρω αν σε έκανα να το ξανασκεφτείς το θέμα με τις τρύπες στο θερμοστάτη (που εμένα μου φαίνεται και μ@λ@κί@ και ημίμετρο), γιατί ουσιαστικά είναι σα να τον καταργείς, που αν είναι να τον καταργήσεις, βγάλτον τελείως να τελείωνεις και όχι να κάνεις τρύπες.Το πολύ-πολύ να αργεί να ζεσταθεί το μοτέρ.Στα @@ σου στην τελική, αλλά δε θα ανεβάζει θερμοκρασίες, οπότε δεν πρόκειται να σου κάνει ζημιά.

                                  Για 20-30€ πάντως αξίζει έστω να το πειραματιστείς μιας και απο υψηλή θερμοκρασία υπάρχει περίπτωση να το 'στείλεις' το μοτέρ. (όπως και ο ίδιος ξέρεις, φαντάζομαι )

                                  Ούτε καν

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Ο χρήστης puntogt255ps έγραψε:
                                    Καπου διαβασα οτι κανουν 2-3 τρυπουλες στον θερμοστατη και ανοιγει χαμηλοτερα.
                                    Απο οσο ξερω ο θερμοστατης ειναι μεταλικος,πως και που γινονται αυτες οι τρυπες?

                                    Αρκετοί θερμοστάτες έρχονται από το εργοστάσιο με μια μικρή τρύπα και τους τοποθετείς ώστε η τρύπα να είναι στην ΕΠΑΝΩ πλευρά.

                                    Δεν είναι για να ανοίγει χαμηλότερα αλλά για να κινείται λίγο το ψυκτικό υγρό και να έρχεται το ζεστό (πχ το πρωί - κρύο) ώστε να μην ανεβαίνει πρώτα ΑΡΚΕΤΑ η θερμοκρασία και μετά να ανοίγει τέρμα ο θερμοστάτης. Η τρύπα υπάρχει επίσης για να μην εγκλωβίζεται αέρας πίσω από τον κλειστό θερμοστάτη.

                                    Αν το αμάξι σου υπερθερμαίνεται στο γκάζι, δεν έχει σχέση με την τρύπα στον θερμοστάτη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Ο χρήστης puntogt255ps έγραψε:
                                      Ευχαριστω καβουρα,δεν εχει μικροανταλακτικα η αλλη μηχανη επανω,βαλβιδες θερμοστατες κτλ,σιγα 21 ευρω βλεπω κανει ο θερμοστατης.
                                      Υποθετω οτι συμπληρωνω το πολυ 100ml νερο στα 500 χιλιομετρα,αμελητεα ποσοτητα.
                                      Στο charade που ειχα παλιοτερα και ειχε την τουρμπινα μπροστα,ειχα φτιαξει μονος υβριδικη τουρμπινα(ενωσα την δικη του με φτερωτη 2αρας)την τοποθετισα μονος και δουλεψε αψογα,οποτε αδαης εξωγηινος κτλ δεν με κοβω!!!!!
                                      Που ανεφερα συμπηρωση λαδιων?Μηπως αν διαβαζες καλυτερα.......

                                      Δεν είναι νορμάλ να συμπληρώνεις.-

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • P
                                        puntogt255ps last edited by

                                        Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις!
                                        Πως τον καταργω τον θερμοστατη,ειναι ευκολη διαδικασια?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          accentwizard last edited by

                                          Με τον ιδιο τροπο που θα του εκανες τρυπες,μονο που δεν τον ξαναβαζεις πανω....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • 2
                                            21-quadra last edited by

                                            Να μην τον καταργήσεις, να βάλεις ένα καινούργιο γιατί ο δικός σου μπορεί να κολλάει μισοκλειστός, 10€ έχει.

                                            Τα μοτέρ όταν δεν λειτουργούν στη θερμοκρασία που προτείνει ο κατασκευαστής, φθείρονται, και ειδικά αν το λάδι δεν έχει τουλάχιστον 85ο,γιατί σε ταξίδι το χειμώνα το λάδι δεν θα έχει ούτε 70ο, ψάξε να βρείς το πρόβλημα, ξεκίνα από την αλλαγή θερμοστάτη.

                                            Άμα έχεις 40 πυρετό θα κάτσεις μπροστά στο αιρκοντίσιον ή θα πάς στο γιατρό ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

                                            ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr