-
Εχω ενα gt του 97 σε υπεραριστη μηχανολογικη κατασταση(28αρα θρος και αλλα,καπου 250ps).
Oλο το καλοκαιρι πηγαινοερχομουνα κινετα για μπανια,και ομολογωοτι το.....ελιωνα το αμαξι στς ευθειες.
Δουλευει στο 1,5bar.
Ανεβαζε συχνα θερμοκρασια στα 3/4 αλλα μολις εκοβα αμεσως επεφτε ενα χιλιοστο πανω απο την μεση.
Ποτε δεν ελειψαν νερα η λαδια(καθε εβδομαδα συμπληρωνα 100ml νερο το πολυ)
Καπου διαβασα οτι κανουν 2-3 τρυπουλες στον θερμοστατη και ανοιγει χαμηλοτερα.
Απο οσο ξερω ο θερμοστατης ειναι μεταλικος,πως και που γινονται αυτες οι τρυπες?
Επισης ενωνουν καπως τα καλωδια του βεντηλατερ και ανοιγει η δευτερη σκαλα,πως?
Ευχαριστω! -
Εχω ενα gt του 97 σε υπεραριστη μηχανολογικη κατασταση(28αρα θρος και αλλα,καπου 250ps).
Oλο το καλοκαιρι πηγαινοερχομουνα κινετα για μπανια,και ομολογωοτι το.....ελιωνα το αμαξι στς ευθειες.
Δουλευει στο 1,5bar.
Ανεβαζε συχνα θερμοκρασια στα 3/4 αλλα μολις εκοβα αμεσως επεφτε ενα χιλιοστο πανω απο την μεση.
Ποτε δεν ελειψαν νερα η λαδια(καθε εβδομαδα συμπληρωνα 100ml νερο το πολυ)
Καπου διαβασα οτι κανουν 2-3 τρυπουλες στον θερμοστατη και ανοιγει χαμηλοτερα.
Απο οσο ξερω ο θερμοστατης ειναι μεταλικος,πως και που γινονται αυτες οι τρυπες?
Επισης ενωνουν καπως τα καλωδια του βεντηλατερ και ανοιγει η δευτερη σκαλα,πως?
Ευχαριστω! -
Εχω ενα gt του 97 σε υπεραριστη μηχανολογικη κατασταση(28αρα θρος και αλλα,καπου 250ps).
Oλο το καλοκαιρι πηγαινοερχομουνα κινετα για μπανια,και ομολογωοτι το.....ελιωνα το αμαξι στς ευθειες.
Δουλευει στο 1,5bar.
Ανεβαζε συχνα θερμοκρασια στα 3/4 αλλα μολις εκοβα αμεσως επεφτε ενα χιλιοστο πανω απο την μεση.
Ποτε δεν ελειψαν νερα η λαδια(καθε εβδομαδα συμπληρωνα 100ml νερο το πολυ)
Καπου διαβασα οτι κανουν 2-3 τρυπουλες στον θερμοστατη και ανοιγει χαμηλοτερα.
Απο οσο ξερω ο θερμοστατης ειναι μεταλικος,πως και που γινονται αυτες οι τρυπες?
Επισης ενωνουν καπως τα καλωδια του βεντηλατερ και ανοιγει η δευτερη σκαλα,πως?
Ευχαριστω! -
Γιατι να το κανεις αυτο?Δε μπορει να μην υπαρχουν aftermarket θερμοστατες για τ'αμαξι σου...
Intercooler το μαμα φορας? -
Ετοιμάσου για κυλινδροκεφαλή
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Ετοιμάσου για κυλινδροκεφαλήΘυμάσαι ε??
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Ετοιμάσου για κυλινδροκεφαλή
Θυμάσαι ε??
Να ήταν μόνο ένα....
-
Mην....χαιρεστε,εχω ολοκληρη μηχανη δευτερη λυμενη,το θεμα ειναι οτι δεν πηρα απαντηση σε οτι ρωτησα για να μην φτανω σε χειρουργειο!
Παντως 3 μηνες καπου 6.000 χιλιομετρα και δουλευει ρολοι,ενω δεν υπαρχει οποιαδηποτε διαροη!
Φοραει σφυρηλατα cps και βιδες arp.
Φοραει μπροστα ιντερκουλερ 70χ28 -
Ο χρήστης puntogt255ps έγραψε:
Mην....χαιρεστε,εχω ολοκληρη μηχανη δευτερη λυμενη,το θεμα ειναι οτι δεν πηρα απαντηση σε οτι ρωτησα για να μην φτανω σε χειρουργειο!
Παντως 3 μηνες καπου 6.000 χιλιομετρα και δουλευει ρολοι,ενω δεν υπαρχει οποιαδηποτε διαροη!
Φοραει σφυρηλατα cps και βιδες arp.
Φοραει μπροστα ιντερκουλερ 70χ28Αφού δούλευε πριν 6000km ρολόι*, γιατί δε σου περνάει από το μυαλό ότι φταίει ο θερμοστάτης (τα έπαιξε πχ)?
Γίνονται κι αυτά κι αφού έχεις και δεύτερη μηχανή, είναι εύκολο να τσιμπήσεις τον αντίστοιχο θερμοστάτη από τη λυμένη μηχανή και να δεις αν είναι αυτό.
Το να κάνεις τρύπες κτλ στο θερμοστάτη είναι μία μέτρια-κακή λύση και είναι πραγματικά ημίμετρο.
Για να μην ανέβαζε θερμοκρασίες πριν και να ανεβάζει τώρα, σημαίνει ότι έχει πρόβλημα κάποιο εξάρτημα.Μην εθελοτυφλούμε και καλά ότι 'οι μηχανικοί το έχουν σχεδιάσει λάθος' **.Είχα παρόμοιο πρόβλημα με σένα (σε άλλο αμάξι).Είχε κολλήσει μισόκλειστος-μισοανοιχτός ο ένας θερμοστάτης.Τον άλλαξα και ησύχασα.
*πραγματικά θέλω να πιστεύω ότι δεν το οδηγείς έτσι όπως περιγράφεις για 6000km
**που στο κάτω-κάτω, μια χαρά το σχεδίασαν για 130 άλογα και όχι για 250, οπότε και λογικό είναι να αρχίζουν να τα παίζουν κάααααποια στιγμή και κάποια 'χαζά' περιφερειακά. -
Αν δεν υπάρχει διαρροή πώς εξηγείς την ανάγκη συμπλήρωσης νερού κάθε εβδομάδα....;;;
Μπορώ να σκεφτώ τις κάτωθι εξηγήσεις:-
το ψυκτικό το κλέβουν οι γείτονες, πέφτουν από κάτω τη νύχτα και με σύριγγα στο κολλάρο το ρουφάνε
-
το παίρνουν οι εξωγήινοι με τηλεμεταφορά (διακτινισμός)
-
βάζεις παραπάνω από το μέγιστο και όταν ανεβάζει θερμοκρασία ό,τι περισσεύει χύνεται
-
το καίς σε εσωτερική διαρροή κοινώς φλάντζα ή ρωγμή....με ό,τι αυτό συνεπάγεται...
-
υπάρχει διαρροή που δεν έχεις πάρει χαμπάρι...
Η περίπτωση 5 σε κάνει να μοιάζεις απρόσεκτος ή επιπόλαιος, η 1 άτυχος, η 2 ηλίθιος και η 3 και 4 απλά ημιμαθής.... διάλεξε...
-
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αν δεν υπάρχει διαρροή πώς εξηγείς την ανάγκη συμπλήρωσης νερού κάθε εβδομάδα....;;;
Μπορώ να σκεφτώ τις κάτωθι εξηγήσεις:- το ψυκτικό το κλέβουν οι γείτονες, πέφτουν από κάτω τη νύχτα και με σύριγγα στο κολλάρο το ρουφάνε
- το παίρνουν οι εξωγήινοι με τηλεμεταφορά (διακτινισμός)
- βάζεις παραπάνω από το μέγιστο και όταν ανεβάζει θερμοκρασία ό,τι περισσεύει χύνεται
- το καίς σε εσωτερική διαρροή κοινώς φλάντζα ή ρωγμή....με ό,τι αυτό συνεπάγεται...
- υπάρχει διαρροή που δεν έχεις πάρει χαμπάρι...
Η περίπτωση 5 σε κάνει να μοιάζεις απρόσεκτος ή επιπόλαιος, η 1 άτυχος, η 2 ηλίθιος και η 3 και 4 απλά ημιμαθής.... διάλεξε...
Έγραψες!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αν δεν υπάρχει διαρροή πώς εξηγείς την ανάγκη συμπλήρωσης νερού κάθε εβδομάδα....;;;
Μπορώ να σκεφτώ τις κάτωθι εξηγήσεις:- το ψυκτικό το κλέβουν οι γείτονες, πέφτουν από κάτω τη νύχτα και με σύριγγα στο κολλάρο το ρουφάνε
- το παίρνουν οι εξωγήινοι με τηλεμεταφορά (διακτινισμός)
- βάζεις παραπάνω από το μέγιστο και όταν ανεβάζει θερμοκρασία ό,τι περισσεύει χύνεται
- το καίς σε εσωτερική διαρροή κοινώς φλάντζα ή ρωγμή....με ό,τι αυτό συνεπάγεται...
- υπάρχει διαρροή που δεν έχεις πάρει χαμπάρι...
Η περίπτωση 5 σε κάνει να μοιάζεις απρόσεκτος ή επιπόλαιος, η 1 άτυχος, η 2 ηλίθιος και η 3 και 4 απλά ημιμαθής.... διάλεξε...
Το 4 και το 5 παίζουν πάντως με μεγάλη πιθανότητα το 4...
Δύσκολο να μην πάρει χαμπάρι τη διαρροή κάποιος (που ασχολείται με το αμάξι του) εκτός κι αν είναι όντως επιπόλαιος ή απρόσεκτοςΑν κανένα από τα 4 και 5 δεν παίζουν, κατά πάσα πιθανότητα είναι το 2.Αν δεν πιστεύεις στους εξωγήινους, τότε σίγουρα το 1 αφού μάλλον οι γείτονες σε μισούν, οπότε...άλλαξε σπίτι το συντομότερο για να σώσεις το αμάξι σου
Πέραν της πλάκας, όπως πολύ σωστά επισήμανε και ο onyx, κάτι δε μας λες σωστά.Δε γίνεται το αμάξι να είναι στην 'τρίχα'/'πένα' κτλ και να συμπληρώνεις νερό-λάδια κάθε βδομάδα.Παραπάει...
-
Ευχαριστω καβουρα,δεν εχει μικροανταλακτικα η αλλη μηχανη επανω,βαλβιδες θερμοστατες κτλ,σιγα 21 ευρω βλεπω κανει ο θερμοστατης.
Υποθετω οτι συμπληρωνω το πολυ 100ml νερο στα 500 χιλιομετρα,αμελητεα ποσοτητα.
Στο charade που ειχα παλιοτερα και ειχε την τουρμπινα μπροστα,ειχα φτιαξει μονος υβριδικη τουρμπινα(ενωσα την δικη του με φτερωτη 2αρας)την τοποθετισα μονος και δουλεψε αψογα,οποτε αδαης εξωγηινος κτλ δεν με κοβω!!!!!
Που ανεφερα συμπηρωση λαδιων?Μηπως αν διαβαζες καλυτερα....... -
Ο χρήστης puntogt255ps έγραψε:
Ποτε δεν ελειψαν νερα η λαδια(καθε εβδομαδα συμπληρωνα 100ml νερο το πολυ)διάβασα το παραπάνω λίγο βιαστικά και κατάλαβα ότι συμπλήρωνες και λάδι κάθε βδομάδα.
Συνεχίζω να πιστεύω (από αυτά που μας λες) ότι είναι θερμοστάτης.
Δεν ξέρω αν σε έκανα να το ξανασκεφτείς το θέμα με τις τρύπες στο θερμοστάτη (που εμένα μου φαίνεται και μ@λ@κί@ και ημίμετρο), γιατί ουσιαστικά είναι σα να τον καταργείς, που αν είναι να τον καταργήσεις, βγάλτον τελείως να τελείωνεις και όχι να κάνεις τρύπες.Το πολύ-πολύ να αργεί να ζεσταθεί το μοτέρ.Στα @@ σου στην τελική, αλλά δε θα ανεβάζει θερμοκρασίες, οπότε δεν πρόκειται να σου κάνει ζημιά.Για 20-30€ πάντως αξίζει έστω να το πειραματιστείς μιας και απο υψηλή θερμοκρασία υπάρχει περίπτωση να το 'στείλεις' το μοτέρ. (όπως και ο ίδιος ξέρεις, φαντάζομαι )
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Ποτε δεν ελειψαν νερα η λαδια(καθε εβδομαδα συμπληρωνα 100ml νερο το πολυ)
διάβασα το παραπάνω λίγο βιαστικά και κατάλαβα ότι συμπλήρωνες και λάδι κάθε βδομάδα.
Συνεχίζω να πιστεύω (από αυτά που μας λες) ότι είναι θερμοστάτης.
Δεν ξέρω αν σε έκανα να το ξανασκεφτείς το θέμα με τις τρύπες στο θερμοστάτη (που εμένα μου φαίνεται και μ@λ@κί@ και ημίμετρο), γιατί ουσιαστικά είναι σα να τον καταργείς, που αν είναι να τον καταργήσεις, βγάλτον τελείως να τελείωνεις και όχι να κάνεις τρύπες.Το πολύ-πολύ να αργεί να ζεσταθεί το μοτέρ.Στα @@ σου στην τελική, αλλά δε θα ανεβάζει θερμοκρασίες, οπότε δεν πρόκειται να σου κάνει ζημιά.Για 20-30€ πάντως αξίζει έστω να το πειραματιστείς μιας και απο υψηλή θερμοκρασία υπάρχει περίπτωση να το 'στείλεις' το μοτέρ. (όπως και ο ίδιος ξέρεις, φαντάζομαι )
Ούτε καν
-
Ο χρήστης puntogt255ps έγραψε:
Καπου διαβασα οτι κανουν 2-3 τρυπουλες στον θερμοστατη και ανοιγει χαμηλοτερα.
Απο οσο ξερω ο θερμοστατης ειναι μεταλικος,πως και που γινονται αυτες οι τρυπες?Αρκετοί θερμοστάτες έρχονται από το εργοστάσιο με μια μικρή τρύπα και τους τοποθετείς ώστε η τρύπα να είναι στην ΕΠΑΝΩ πλευρά.
Δεν είναι για να ανοίγει χαμηλότερα αλλά για να κινείται λίγο το ψυκτικό υγρό και να έρχεται το ζεστό (πχ το πρωί - κρύο) ώστε να μην ανεβαίνει πρώτα ΑΡΚΕΤΑ η θερμοκρασία και μετά να ανοίγει τέρμα ο θερμοστάτης. Η τρύπα υπάρχει επίσης για να μην εγκλωβίζεται αέρας πίσω από τον κλειστό θερμοστάτη.
Αν το αμάξι σου υπερθερμαίνεται στο γκάζι, δεν έχει σχέση με την τρύπα στον θερμοστάτη.
-
Ο χρήστης puntogt255ps έγραψε:
Ευχαριστω καβουρα,δεν εχει μικροανταλακτικα η αλλη μηχανη επανω,βαλβιδες θερμοστατες κτλ,σιγα 21 ευρω βλεπω κανει ο θερμοστατης.
Υποθετω οτι συμπληρωνω το πολυ 100ml νερο στα 500 χιλιομετρα,αμελητεα ποσοτητα.
Στο charade που ειχα παλιοτερα και ειχε την τουρμπινα μπροστα,ειχα φτιαξει μονος υβριδικη τουρμπινα(ενωσα την δικη του με φτερωτη 2αρας)την τοποθετισα μονος και δουλεψε αψογα,οποτε αδαης εξωγηινος κτλ δεν με κοβω!!!!!
Που ανεφερα συμπηρωση λαδιων?Μηπως αν διαβαζες καλυτερα.......Δεν είναι νορμάλ να συμπληρώνεις.-
-
Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις!
Πως τον καταργω τον θερμοστατη,ειναι ευκολη διαδικασια? -
Με τον ιδιο τροπο που θα του εκανες τρυπες,μονο που δεν τον ξαναβαζεις πανω....
-
Να μην τον καταργήσεις, να βάλεις ένα καινούργιο γιατί ο δικός σου μπορεί να κολλάει μισοκλειστός, 10€ έχει.
Τα μοτέρ όταν δεν λειτουργούν στη θερμοκρασία που προτείνει ο κατασκευαστής, φθείρονται, και ειδικά αν το λάδι δεν έχει τουλάχιστον 85ο,γιατί σε ταξίδι το χειμώνα το λάδι δεν θα έχει ούτε 70ο, ψάξε να βρείς το πρόβλημα, ξεκίνα από την αλλαγή θερμοστάτη.
Άμα έχεις 40 πυρετό θα κάτσεις μπροστά στο αιρκοντίσιον ή θα πάς στο γιατρό ?
Punto gt και θερμοκρασιες