Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρωτοπορίες αυτοκινητοβιομηχανιών.
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πρωτοπορίες αυτοκινητοβιομηχανιών.
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    20
    40
    65
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 1
      106_4_ever last edited by

      Κατι που μου εκανε εντυπωση ειναι πως η βρετανικη Jensen ( ιδρυθηκε το 1936 απο τους σχεδιαστες richard και alan jensen) ηταν πρωτοπορος σε βασικους τομεις της συγχρονης αυτοκινησης
      το μοντελο ff του 1966 ηταν το πρωτο αυτοκινητο στην αγορα με μονιμη τετρακινηση ( με το συστημα Ferguson) καθως επισης ηταν και το πρωτο αυτοκινητο με συστημα abs ( με συστημα Maxaret ,εξελιξη της Dunlop)
      http://en.wikipedia.org/wiki/Jensen_FF


      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 1
        106_4_ever last edited by

        Κατι που μου εκανε εντυπωση ειναι πως η βρετανικη Jensen ( ιδρυθηκε το 1936 απο τους σχεδιαστες richard και alan jensen) ηταν πρωτοπορος σε βασικους τομεις της συγχρονης αυτοκινησης
        το μοντελο ff του 1966 ηταν το πρωτο αυτοκινητο στην αγορα με μονιμη τετρακινηση ( με το συστημα Ferguson) καθως επισης ηταν και το πρωτο αυτοκινητο με συστημα abs ( με συστημα Maxaret ,εξελιξη της Dunlop)
        http://en.wikipedia.org/wiki/Jensen_FF


        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 1
          106_4_ever last edited by

          Κατι που μου εκανε εντυπωση ειναι πως η βρετανικη Jensen ( ιδρυθηκε το 1936 απο τους σχεδιαστες richard και alan jensen) ηταν πρωτοπορος σε βασικους τομεις της συγχρονης αυτοκινησης
          το μοντελο ff του 1966 ηταν το πρωτο αυτοκινητο στην αγορα με μονιμη τετρακινηση ( με το συστημα Ferguson) καθως επισης ηταν και το πρωτο αυτοκινητο με συστημα abs ( με συστημα Maxaret ,εξελιξη της Dunlop)
          http://en.wikipedia.org/wiki/Jensen_FF


          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • N
            nonos last edited by

            Πρωτοπορειες??? Μην αρχισω και γραφω για τη citroen..θα κανταντησω πολυ γραφικος..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 1
              106_4_ever last edited by

              Πιστευω αξιζει να αναφερουμε καποια ιστορικα μοντελα και καποια συγχρονα που αλλαξαν την αυτοκινηση και θα την αλλαξουν...ετσι να εχουμε μαζεμενες πολλες πληροφοριες στο θεμα αυτο σ ενα thread ...και να εχει εγκυκλοπαιδικο χαρακτηρα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drunkard last edited by

                Citroen DS ειχε υδροπνευματικη αναρτηση, υδραυλικο τιμονι , ημιαυτοματο κιβωτιο , οροφη απο πλαστικο για εξοικονομιση βαρους και φωτα που στριβανε αναλογα με την γωνια του τιμονιου ! ολα αυτα εν ετη 1955 που βγηκε στην παραγωγη

                • Επιπλεον η αμερικανικη εταιρια Nash motors πρωτη κατασκευασε monocoque αμαξωματα και πρωτη εβαλε τις ζωνες ασφαλειας στα οχηματα της (ως εχτρα)
                  ,το 1958 η saab εβαλε τις ζωνες ασφαλειας ως στανταρ εξοπλισμο στα αυτοκινητα της και την δεκαετια του 1970 η ford παρουσιασε αυτοκινητα με αεροσακους.
                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Πολύ ωραίο θέμα 106_4_ever και κρίμα που δεν υπάρχει μεγάλη ανταπόκριση..
                  Κρίμα επίσης που δεν έβαλες κάποιες πληροφορίες που ανέβασες στο 'concept cars' και εδώ.
                  Προσωπικά δεν το'χω ιδιαίτερα το θέμα αλλά όσοι γνώστες, βομβαρδίστε μας με όμορφες και πρωτοποριακές ιδέες που σημάδεψαν τα αυτοκίνητα του χθες και του σήμερα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 1
                    106_4_ever last edited by

                    Anti-roll suspension

                    To αυτοκινητο (citroen ds ) στριβει με πολλα με μηδενικη κλιση και με τρομακτικα μαλακες αναρτησεις (δηλ ειχε ΟΛΑ οσα θελει ενας οδηγος) εν ετη 1968

                    Εδω χωρις την ενεργοποιηση του συστηματος και με τις μαλακες αναρτησεις !!
                    Tο συστημα θα περναγε στην παραγωγη το 1973 στην citroen gs
                    !!!


                    ** Υδραυλικο αεροφρενο** το οποιο μπορουσε να μεινει σταθερο σε μεγαλες ταχυτητες για περισσοτερη καθετη δυναμη.
                    Υποψιν οτι το αεροφρενο προσφεροντας μεγαλη καθετη δυναμη στους πισω τροχους δεν τους επετρεπε να μπλοκαρουν σε δυνατο φρεναρισμα (αυτο απο την δεκαετια του 60 )
                    και το καλυτερο δεν ηρθε ακομα....

                    Kαταργηση του τιμονιου απο την δεκαετια του 1970...
                    Δυο υδραυλοκινητηρες τροφοδοτουσαν μια κετρικη υδραυλικη αντλια η οποια ηταν συνδεδεμνη με ενα joystic και με τον κινητηρα....οταν εσπρωχνες το μοχλο με μηδενικη ταχυτητα ηταν ευκολο να το μετακινεις τερμα δεξια και αριστερα..'
                    Καθως ομως ανεβαινε η ταχυτητα τα υδραυλικα αυξαναν την αντισταση του μοχλου γυρω απο την θεση της ευθειας με αποτελεσμα να ειναι πολυ ασφαλης η οδηγηση του και χωρις την χρηση εξεζητημενων γνωσεων και ικανοτητων.
                    Αυτο το συστημα δημιουργηθηκε για την κατηργηση του τιμονιου και του μη τραυματισμου του οδηγου σε περιπτωση συγκρουσης

                    Αναλογιστειτε που ηταν η αυτοκινηση τις χρονολογιες αυτες και ποσο πραγματικα και αληθηνα concept cars ηταν αυτα!

                    υ.γ για την ιστορια το πρωτο concept αυτοκινητο στον κοσμο που ειχε πειραματικη υδραυλικη αναρτηση ηταν το ..............2cv !

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      italakias last edited by

                      Η Lancia Lambda παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, το 1922 και θεωρείται το κορυφαίο δημιούργημα του Vicenzo Lancia, λόγω των σημαντικών τεχνολογικών καινοτομιών της, αλλά και της ξεχωριστής σχεδίασής της, η οποία τη διαφοροποιούσε από τα άλλα αυτοκίνητα της εποχής. Ήταν το πρώτο αυτοκίνητο του κόσμου που είχε αυτοφερόμενο αμάξωμα, ανεξάρτητη μπροστινή ανάρτηση, το «τούνελ» του άξονα μετάδοσης στο δάπεδο, έναν τετρακύλινδρο κινητήρα σε διάταξη V με μικρή περιεχόμενη γωνία και χώρο αποσκευών ο οποίος ήταν αναπόσπαστο μέρος του αμαξώματος.
                      Το αυτοκίνητο παρήχθη σε εννέα διαδοχικές σειρές στο διάστημα 1922-1931 και η συνολική του παραγωγή έφτασε τις 13.000 μονάδες.

                      Lancia Aurelia B24
                      H Lancia Aurelia χρησιμοποιούσε τον πρώτο κινητήρα V6 που τοποθετήθηκε ποτέ σε αυτοκίνητο παραγωγής.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        megane98hp last edited by

                        viewtopic.php?f=5&t=7551

                        Kι αυτο δεν είναι σχετικό?
                        Που είσαι ρε eizo???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          ggab last edited by

                          Δεν ξερω αν ειναι καινοτομια η' πρωτοποριακο αλλα το νεο mazda 6(mk3)εχει τετοιο αεροδυναμικο σχεδιασμο οπου η βροχη δεν μπαινει στην καμπινα με κατεβασμενα τα παραθυρα αρκει να εχεις πανω απο 30χλμ/ωρα!!!το δοκιμασα και ισχυει...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            saxon_747 last edited by

                            Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                            http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=7551

                            Kι αυτο δεν είναι σχετικό?
                            Που είσαι ρε eizo???

                            Ειχα ανοιξει και εγω ενα παρομοιο θεμα:
                            http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=1192846#p1192846

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • N
                              nonos last edited by

                              Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                              Δεν ξερω αν ειναι καινοτομια η' πρωτοποριακο αλλα το νεο mazda 6(mk3)εχει τετοιο αεροδυναμικο σχεδιασμο οπου η βροχη δεν μπαινει στην καμπινα με κατεβασμενα τα παραθυρα αρκει να εχεις πανω απο 30χλμ/ωρα!!!το δοκιμασα και ισχυει...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cosneo last edited by

                                Πριν λίγες μέρες το είδα και μου έκανε εντύπωση ...

                                (1): Τα χρώματα Β53 (Lego Blue - Μπλέ) και G41 (Black - Μαύρο), στο εξής υπόκεινται σε μία ιδιαίτερα προηγμένη επεξεργασία βαφής που ονομάζεται 'ASP', η οποία προσφέρει χαρακτηριστικά αυτό-επισκευής.
                                (Aπό την σελίδα του XTrail: http://www.nissan.gr/nws.nsf/el-gr/vehicles/4wd/t31/xtrail-pricelist.html)
                                (Με 270€ επιπλέον στη τιμή του μεταλλικού (620€))

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  evgenios last edited by

                                  To saab 9000 ηταν το πρωτο αυτοκινητο με τουρμπο κινητηρα που ειχε σκοπο την επιτευξη χαμηλοτερης καταναλωσης σε σχεση με εναν ατμοσφαιρικο μεγαλυτερης χωρητικοτητας(downsize).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    αεροδυναμικη του 1921 0.28 συντελεστης οπισθελκουσας

                                    http://en.wikipedia.org/wiki/Rumpler_Tropfenwagen

                                    σε αυτο βασιστηκε το πρωτο κεντρομηχανο αγωνιστικο Benz Tropfenwagen του 1923 (το οποιο καταφερε να βγει μεχρι και 4ο)

                                    δια χειρος μεταξυ αλλων και του Porsche , o οποιος στη συνεχεια σχεδιασε και τα κεντρομηχανα της auto union

                                    http://en.wikipedia.org/wiki/Rear_mid-e ... ive_layout

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      prisma last edited by

                                      NSU Ro80. Και μονο ο σχεδιασμος του, εν ετη 1967, ηταν πρωτοπορειακος.
                                      Ακομα ημιαυτοματο κιβωτιο, 4 δισκοφρενα (διαδεδομενο εκεινη την εποχη μονο σε ακριβοτερα οχηματα), ανεξαρτητη αναρτηση σε ολους τους τροχους. Πολυ μπροστα απο τα αντιστοιχα Αudi της εποχης. Δυστυχως τα προβληματα αξιοπιστιστιας (στον κινητηρα Wankel) το εθαψαν μαζι με την εταιρια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        **ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ **

                                        Οι σημαντικότερες καινοτομίες, πότε, που, και από ποιόν εφευρέθηκαν ή πρωτοεφαρμόστηκαν

                                        Υαλοκαθαριστήρες, Μαίρη Άντερσον USA 1903, Άνταμς Αγγλία 1911
                                        Καθρέπτης Μάρμον, Μπέργκερ USA 1911
                                        Καθρέπτης που ντιμάρει αυτόματα (προβολείς) Κράισλερ 1959
                                        Κρύσταλλα ασφαλείας Φορντ 1919

                                        Υδραυλικά φρένα Ντούζενμπεργκ 1921
                                        Δισκόφρενα Lanchester cars UK 1902, Crosley USA 1949, Κράισλερ 1949
                                        ABS μηχανικό Jensen FF/Dunlop 1966
                                        ABS ηλεκτρονικό στον πίσω άξονα μόνο Φορντ 1970
                                        ABS ηλεκτρονικό στον πίσω άξονα μόνο GM 1970
                                        ABS ηλεκτρονικό σε όλους τους τροχούς Κράισλερ/Μπέντιξ, Nissan 1971
                                        Brake assist Μερσεντές/TRW/Lucas 1996

                                        Προσκέφαλα καθισμάτων Katz ευρεσιτεχνία USA 1921, NHTSA υποχρεωτικώς δια νόμου 1969
                                        Ζώνες ασφαλείας 2 σημείων Νας 1949
                                        Ζώνες ασφαλείας 3 σημείων Βόλβο 1959
                                        Ζώνες ασφαλείας αυτόματης πρόσδεσης VW 1975
                                        Θεωρία κλωβού ασφαλείας, ζωνών παραμόρφωσης Μερσεντές 1951
                                        Παιδικά καθίσματα Φορντ 1921, αποσπώμενα Leonard Rivkin Colorado 1962
                                        Αερόσακκοι GM 1973

                                        Φανοί ομίχλης GM 1938
                                        Infrared night vision GM 2000
                                        Φώτα που ακολουθούν το τιμόνι Tatra 77A 1935, Tucker sedan* 1948, Citroen DS 1967

                                        Adaptive cruise control Μιτσουμπίσι 1997
                                        Lane departure Μερσεντές φορτηγά 2000, Νισσάν ΙΧ 2001
                                        Traction control GM 1971
                                        'ESP' Μιτσουμπίσι 1990
                                        Precrash safety system χωρίς αυτόματο φρενάρισμα Μερσεντές 2002
                                        Precrash safety system με αυτόματο φρενάρισμα Χόντα 2003

                                        έδιτ
                                        Άλλα σχετιζόμενα

                                        Φανάρια κυκλοφορίας, Salt Lake 1912, Cleveland 1914, κόκκινο-πορτοκαλί-πράσινο Detroit 1920
                                        STOP Mίσιγκαν 1915
                                        Οκτάγωνο STOP νομοθεσία USA 1922
                                        Unsafe at any speed, Ralph Nader 1965
                                        IISH 1959
                                        NHTSA 1970
                                        Euroncap 1997
                                        Πρώτο ανδρείκελο δοκιμών Sierra Sam USAF 1949
                                        Ανδρείκελο δοκιμών NHTSA approved GM Hybrid II 1972
                                        Ανδρείκελο δοκιμών NHTSA approved GM Hybrid ΙII 1977, το ίδιο και σε Euroncap το 1998

                                        *Δοκιμαστική παραγωγή μόνο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dstou last edited by

                                          Έχει ενδιαφέρον ίσως για κάποιους μια ιστορία για το πως εφευρέθηκαν τα παρμπρίζ ασφαλείας, και πως υιοθετήθηκαν στα αυτοκίνητα.
                                          Στο εργαστήριο του Γάλλου χημικού Μπενέντικτους το 1903 συνέβη ένα τυχαίο, αλλά αρκετά διαφωτιστικό περιστατικό. Ένα δοχείο με υγρό έπεσε από τον πάγκο εργασίας του αλλά αντί να τεμαχιστεί σε κομμάτια, έσπασε σε πολλά μικρότερα που όμως παρέμειναν ενωμένα. Ο λόγος? το δοχείο ήταν επικαλυμένο με κυταρρίνη.
                                          Το περιστατικό αυτό του έδωσε την ιδέα του να κάνει ένα σύνθετο υλικό με βάση το κοινό γυαλί προκειμένου να ανεβάσει την αντοχή του σε χτυπήματα. Αυτό ήταν δύο στρώσεις κοινού γυαλιού, με μια ενδιάμεση στρώση κυτταρίνης και το ονόμασε Τρίπλεξ. Αρχικά στράφηκε στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά κανένας δεν ενδιαφέρθηκε. Αντίθετα βρήκε μεγάλη εφαρμογή στα τζαμάκια που είχαν ...οι μάσκες χημικών αερίων που χρησιμοποιήθηκαν στον α΄παγκόσμιο πόλεμο.
                                          Λίγα χρόνια μετά, το 1917, ένας αμερικανός μήνυσε την Φορντ για τους τραυματισμούς που επήλθαν μετά από σύγκρουση, από τα αιχμηρά θραύσματα του παρμπρίζ. Τέτοια περιστατικά ήταν καθημερινά μέχρι τότε γιατί τα τζάμια των αυτοκινήτων ήταν τα κοινά οικιακά τζάμια που δεν είχαν αντοχές, και έσπαγαν με το παραμικρό τραυματίζοντας φριχτά τους εποχούμενους, ή και σκοτώνοντάς τους από αιμοραγίες.
                                          Τελικά το δικαστήριο αποφάσισε κατά του ενάγοντος ρίχνοντας του την ευθύνη για το ατύχημα διότι οδηγούσε απρόσεκτα, η Φορντ όμως είχε θορυβηθεί και προκειμένου να αποφύγει στο μέλλον ανάλογα περιστατικά έψαξε μια λύση στο πρόβλημα. Δύο χρόνια μετά, το 1919, υιοθέτησε το σύνθετο τζάμι σάντουιτς τύπου τρίπλεξ στα αυτοκίνητά της, και σύντομα ακολούθησαν όλα τα εργοστάσια.
                                          ΙΜΟ εκτιμώ ότι τα τζάμια ασφαλείας μαζί με τις ζώνες, τη θεωρία του κλωβού, τα παιδικά καθίσματα και το εσπ, είναι οι σημαντικότερες καινοτομίες ασφάλειας στα αυτοκίνητα, χωρίς να παραγνωρίζω και τη συμμετοχή των υπολοίπων.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            eltassos last edited by

                                            Ο χρήστης nonos έγραψε:

                                            Δεν ξερω αν ειναι καινοτομια η' πρωτοποριακο αλλα το νεο mazda 6(mk3)εχει τετοιο αεροδυναμικο σχεδιασμο οπου η βροχη δεν μπαινει στην καμπινα με κατεβασμενα τα παραθυρα αρκει να εχεις πανω απο 30χλμ/ωρα!!!το δοκιμασα και ισχυει...

                                            και στο μχ5 ισχυει αυτο με την κουκουλα κατεβασμενη..αλλα στα φαναρια ολα αλλαζουν...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr