-
Ψάχνουμε για αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου, 10ετίας περίπου. Μέχρι 4-5000€.
Είναι επιθυμητό να είναι κάτι αντοχής που να μην βγάζει πολλά προβλήματα, τουλάχιστον όχι περισσότερα από όσα προβλήματα βγάζει ένα αυτοκίνητο αυτής της ηλικίας. Θα χρησιμοποιηθεί ως επαγγελματικό, άρα δεν χρειαζόμαστε πολλές ανέσεις.
Από μια γρήγορη έρευνα που έκανα παρατήρησα ότι κυκλοφορούν ελάχιστα τέτοια αυτοκίνητα και κυρίως opel astra (προηγούμενο και πιο προηγούμενο μοντέλο-πριν το 98).
Έχετε καμιά άλλη ιδέα, σε τι άλλο να κοιτάξω;
golf βρήκα ελάχιστα και ιδιαίτερα υπερτιμημένα.Επίσης είδα από κοντά ένα astra του 99 και ένα golf του 2000 στα 6900 και τα 2 αλλά θεώρησα τσιμπημένες τις τιμές.
ευχαριστώ.
-
Ψάχνουμε για αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου, 10ετίας περίπου. Μέχρι 4-5000€.
Είναι επιθυμητό να είναι κάτι αντοχής που να μην βγάζει πολλά προβλήματα, τουλάχιστον όχι περισσότερα από όσα προβλήματα βγάζει ένα αυτοκίνητο αυτής της ηλικίας. Θα χρησιμοποιηθεί ως επαγγελματικό, άρα δεν χρειαζόμαστε πολλές ανέσεις.
Από μια γρήγορη έρευνα που έκανα παρατήρησα ότι κυκλοφορούν ελάχιστα τέτοια αυτοκίνητα και κυρίως opel astra (προηγούμενο και πιο προηγούμενο μοντέλο-πριν το 98).
Έχετε καμιά άλλη ιδέα, σε τι άλλο να κοιτάξω;
golf βρήκα ελάχιστα και ιδιαίτερα υπερτιμημένα.Επίσης είδα από κοντά ένα astra του 99 και ένα golf του 2000 στα 6900 και τα 2 αλλά θεώρησα τσιμπημένες τις τιμές.
ευχαριστώ.
-
Ψάχνουμε για αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου, 10ετίας περίπου. Μέχρι 4-5000€.
Είναι επιθυμητό να είναι κάτι αντοχής που να μην βγάζει πολλά προβλήματα, τουλάχιστον όχι περισσότερα από όσα προβλήματα βγάζει ένα αυτοκίνητο αυτής της ηλικίας. Θα χρησιμοποιηθεί ως επαγγελματικό, άρα δεν χρειαζόμαστε πολλές ανέσεις.
Από μια γρήγορη έρευνα που έκανα παρατήρησα ότι κυκλοφορούν ελάχιστα τέτοια αυτοκίνητα και κυρίως opel astra (προηγούμενο και πιο προηγούμενο μοντέλο-πριν το 98).
Έχετε καμιά άλλη ιδέα, σε τι άλλο να κοιτάξω;
golf βρήκα ελάχιστα και ιδιαίτερα υπερτιμημένα.Επίσης είδα από κοντά ένα astra του 99 και ένα golf του 2000 στα 6900 και τα 2 αλλά θεώρησα τσιμπημένες τις τιμές.
ευχαριστώ.
-
τα berlingo της citroen ηταν φοβερα επαγγελματικα
-
Αυτά είναι 5θεσια; Ή 2θεσια με κλειστή καρότσα;
Θέλουμε 5θεσιο, που να πέφτουν τα πισω καθισματα για να μεγαλωνει ο χωρος φορτωσης.θα κοιτάξω πάντως και τα berlingo και τα kangoo που θυμηθηκα.
-
Επίσης άδεια θα βγάλει επιβατικού, η χρήση του θα είναι επαγγελματικό.
Ο σκοπός του είναι να μπορεί να μεταφέρει 3-4 άτομα αλλά και κάποια μικρά εργαλεία στο πίσω μέρος.
Είδα κάποια berlingo αλλά τα multispace είναι πιο καινούρια και πηγαίνουν ακριβά (περίπου 7000€). -
Ο χρήστης www2000 έγραψε:
θα κοιτάξω πάντως και τα berlingo και τα kangoo που θυμηθηκα.Και τα Fiat Doblo, Υaris Verso (λίγο σπάνιο όμως) υπάρχουν στην ίδια κατηγορία.
... και τα πρώτης εκδοσης Fabia SW έχουν αρκετά χαμηλή τιμή. Σαν αυτό:
Απλώς σαν εναλλακτική πρόταση, για τέτοια χρήση αρκετά αξιόπιστα -αν και παλιότερα μοντέλα- είναι και τα μικρά βανάκια τύπου Suzuki Carry, Subaru Libero, Daihatsu Hijet κλπ σε επιβατικές εκδόσεις. -
Πρόσεξε τι θ' αγοράσεις. Γενικώς τα Doblο βγήκαν σαφώς πιο αξιόπιστα από Berlingo, Kangoo. Τα έχουμε στην εταιρεία και μετά από μπόλικους βιασμούς ασφαλώς, περνάνε μερικές μέρες στο συνεργείο ανά δίμηνο...
Αν θέλεις επαγγελματικό, άρα εργαλείο δουλειάς, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι ένα leasing για 3 χρόνια. Κι αν πάθει κάτι, θα έχεις αυτοκίνητο αντικατάστασης και δεν θα σε νοιάζει τίποτε.Νομίζω αν όντως μιλάμε για επαγγελματική χρήση, τα 350€ μηνιαίως για ένα ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ Doblo, δεν είναι τίποτε... Και πάρτε το χωρίς δικαίωμα εξαγοράς και στο τέλος παρατήστε το να κόψουν το λαιμό τους τι θα το κάνουν στην εταιρεία leasing.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Τα Suzuki Carry κλπ είναι πολύ μικρά, με την έννοια ότι θα εμταφέρουν λιγότερα πράγματα. Και δεν είναι στα κριτήρια το μικρο μέγεθος.
Επίσης για καινούριο δεν το συζητάμε.
Το γενικό πλάνο λέει ότι το αυτοκίνητο αυτό θα κοστίζει 150€ το μήνα για καμιά τριετία + τις βενζίνες του. Άρα τα 350 είναι 2+ φορές επάνω.
Το αυτοκίνητο δεν μας πειράζει να βγάλει και 1-1,5 χρόνο. Που 1-1,5 χρόνο * 350€ το μήνα βγάινει ένα αξιόλογο ποσό. Επίσης η συμπεριφορά των εργατών που θα το οδηγούν (και γενικά θα το χρησιμοποιούν) δε θα είναι η καλύτερη, οπότε κρίμα είναι να πετάμε 350 μηνιαίως.Επομένως επιστγρέφουμε στην ιδέα του μεταχειρισμένου.
Από αυτά που κοίταξα το Yaris verso απορρίπτεται καθ'ότι είναι πανάκριβο (6-7000 για μοντέλα του 2000) και εξαιρετικά δυσεύρετο.
Fabia REFLEX καλή επιλογή, θα επισκεφτούμε κάποιο.
doblo δεν βρηκα καποιο που να κανει -
-
-
Ο χρήστης www2000 έγραψε:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Τα Suzuki Carry κλπ είναι πολύ μικρά, με την έννοια ότι θα εμταφέρουν λιγότερα πράγματα. Και δεν είναι στα κριτήρια το μικρο μέγεθος.
Επίσης για καινούριο δεν το συζητάμε.
Το γενικό πλάνο λέει ότι το αυτοκίνητο αυτό θα κοστίζει 150€ το μήνα για καμιά τριετία + τις βενζίνες του. Άρα τα 350 είναι 2+ φορές επάνω.
Το αυτοκίνητο δεν μας πειράζει να βγάλει και 1-1,5 χρόνο. Που 1-1,5 χρόνο * 350€ το μήνα βγάινει ένα αξιόλογο ποσό. Επίσης η συμπεριφορά των εργατών που θα το οδηγούν (και γενικά θα το χρησιμοποιούν) δε θα είναι η καλύτερη, οπότε κρίμα είναι να πετάμε 350 μηνιαίως.Επομένως επιστγρέφουμε στην ιδέα του μεταχειρισμένου.
Από αυτά που κοίταξα το Yaris verso απορρίπτεται καθ'ότι είναι πανάκριβο (6-7000 για μοντέλα του 2000) και εξαιρετικά δυσεύρετο.
Fabia REFLEX καλή επιλογή, θα επισκεφτούμε κάποιο.
doblo δεν βρηκα καποιο που να κανειΣτα 350 είναι ΌΛΑ τα έξοδα, ασφάλειες, τέλη, σέρβις και αναφέρομαι σε 25Κ χλμ το χρόνο. Είσαι σίγουρος πως...είναι ακριβότερο από το δικό σου;
Θα δώσεις 5Κ (μαζί με σουξου μούξου μανταλάκια, τόσο θα σου πάει...) και θ' αγοράσεις το πιθανότερο είναι χρέπι 5ετίας που θα το έχει λιώσει κάποιος άλλος για να κάνει την δουλειά του... Εσύ, φοβάμαι πως δεν θα καταφέρεις να κάνεις την δική σου...
Δεν είναι τυχαίο που όλες οι μεγάλες εταιρείες, προτιμούν leasing και σε 3-4 χρονια το πολύ, το αλλάζουν με καινούριο. Γιατί, όταν πρόκειται για δουλειά, αν χάσεις μια μέρα και εκείνη την μέρα χαθούν 200, 300 ή και 500€ εύκολα, επειδή το αμάξι είναι συνεργείο, είναι...χαζό!
Δεν είναι δικό μου θέμα, αλλά απλώς σού λέω τον κανόνα και την εναλλακτική λύση. Εγώ δικό μου αυτοκίνητο, μεταχειρισμένο θ' αγόραζα. Αλλά αν ήταν για δουλειά, χωρίς δεύτερη σκέψη, leasing.
-
με leasing θα μετραγε το logan το vanακι γυρω στα 10.000
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
με leasing θα μετραγε το logan το vanακι γυρω στα 10.000Επίσης, μπορείς να το πάρεις με leasing 5ετία για να μειώσεις τις μηνιαίες πληρωμές.
Για μεταχειρισμένο, κανένα Octavia SW πόσο να πάει τώρα;;;;
Αλλιώς, η στάνταρ λύση του Astra SW...
-
Μπαααααααα ενα octavia scout!!!!!!! 1.8tsi!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Μπαααααααα ενα octavia scout!!!!!!! 1.8tsi!!!!!!!!!3 πουλάκια κάθονταν....
To Logan MCV σαν leasing πρέπει να είναι καλή περίπτωση για την δουλειά σου. Θεωρούνται αξιόπιστα και επειδή είναι εξαιρετικά απλά στην κατασκευή ελάχιστα πράγματα μπορούν να χαλάσουν -
Αν θελεις χωρους ανεση τιμη μονο αυτο.......
Ειναι και hdi -
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Αν θελεις χωρους ανεση τιμη μονο αυτο.......
Ειναι και hdiΜΟΟ?
-
Για μένα είναι μονόδρομος σε αυτα τα λεφτά το Astra S/W ή το Baleno S/W ή Marea S/W. Το πρώτο είναι δοκιμασμένο και πετυχημένο απο άπειρους επαγγελματίες. Το δεύτερο και το τρίτο, είναι άποψη μου ότι θα έχουν κάπως μικρότερο κόστος συντήρησης και πιστεύω ότι αν δεν τα έλεγαν Suzuki και Fiat θα είχαν πουλήσει πολύ περισότερο.
Αγορά μεταχειρισμένου station wagon μέχρι 5000€