-
Σκέφτομαι να πάρω ένα suv για σβέλτη οδήγηση σε ασφαλτο.. άνετες προσπεράσεις.. καλή τελική..
0-100 το honda με τα 125 άλογα 11.2 και 11.7 το ignis που έχει 98!
Τελική το honda είδα στο youtube να διακοσαρίζει.. για το ignis δεν ξέρω...Όπως θα καταλάβατε δεν το θέλω για κατσάβραχα αλλά για όσο ταχύτερη οδήγηση σε άσφαλτο για να το έχω για καθημερινό αμάξι..
Γιατί πέρνω όμως suv και όχι ένα compact αμάξι?
Θέλω να τραβάει.. σκάφος!! ή ακόμα και ένα αγωνιστικό αμάξι με τρειλερ..
Ξέρετε ελκτικές δυνατότητες από το καθένα?Για το HR-V διάβασα ότι είναι μπροστιοκίνητο και αν σπινιάρουν οι μπροστινοί δίνει στους πίσω αλλά αν κολλήσει και σπινιάρουν οι μπροστινοι οι πίσω δεν κουνιούνται γιατί πρέπει να κουνηθεί το αμάξι κάποια εκατοστά για να δώσει στους πίσω..
Οπότε και το θεωρώ αρκετά αρνητικό γιατί τότε κολάει σαν ένα μπροστιοκίνητο.Η τετρακίνηση του IGNΙS δεν ξέρω πως δουλεύει..
Ποιό θεωρείτε καλύτερο και τι ξέρετε για το καθένα?
-
Σκέφτομαι να πάρω ένα suv για σβέλτη οδήγηση σε ασφαλτο.. άνετες προσπεράσεις.. καλή τελική..
0-100 το honda με τα 125 άλογα 11.2 και 11.7 το ignis που έχει 98!
Τελική το honda είδα στο youtube να διακοσαρίζει.. για το ignis δεν ξέρω...Όπως θα καταλάβατε δεν το θέλω για κατσάβραχα αλλά για όσο ταχύτερη οδήγηση σε άσφαλτο για να το έχω για καθημερινό αμάξι..
Γιατί πέρνω όμως suv και όχι ένα compact αμάξι?
Θέλω να τραβάει.. σκάφος!! ή ακόμα και ένα αγωνιστικό αμάξι με τρειλερ..
Ξέρετε ελκτικές δυνατότητες από το καθένα?Για το HR-V διάβασα ότι είναι μπροστιοκίνητο και αν σπινιάρουν οι μπροστινοί δίνει στους πίσω αλλά αν κολλήσει και σπινιάρουν οι μπροστινοι οι πίσω δεν κουνιούνται γιατί πρέπει να κουνηθεί το αμάξι κάποια εκατοστά για να δώσει στους πίσω..
Οπότε και το θεωρώ αρκετά αρνητικό γιατί τότε κολάει σαν ένα μπροστιοκίνητο.Η τετρακίνηση του IGNΙS δεν ξέρω πως δουλεύει..
Ποιό θεωρείτε καλύτερο και τι ξέρετε για το καθένα?
-
Σκέφτομαι να πάρω ένα suv για σβέλτη οδήγηση σε ασφαλτο.. άνετες προσπεράσεις.. καλή τελική..
0-100 το honda με τα 125 άλογα 11.2 και 11.7 το ignis που έχει 98!
Τελική το honda είδα στο youtube να διακοσαρίζει.. για το ignis δεν ξέρω...Όπως θα καταλάβατε δεν το θέλω για κατσάβραχα αλλά για όσο ταχύτερη οδήγηση σε άσφαλτο για να το έχω για καθημερινό αμάξι..
Γιατί πέρνω όμως suv και όχι ένα compact αμάξι?
Θέλω να τραβάει.. σκάφος!! ή ακόμα και ένα αγωνιστικό αμάξι με τρειλερ..
Ξέρετε ελκτικές δυνατότητες από το καθένα?Για το HR-V διάβασα ότι είναι μπροστιοκίνητο και αν σπινιάρουν οι μπροστινοί δίνει στους πίσω αλλά αν κολλήσει και σπινιάρουν οι μπροστινοι οι πίσω δεν κουνιούνται γιατί πρέπει να κουνηθεί το αμάξι κάποια εκατοστά για να δώσει στους πίσω..
Οπότε και το θεωρώ αρκετά αρνητικό γιατί τότε κολάει σαν ένα μπροστιοκίνητο.Η τετρακίνηση του IGNΙS δεν ξέρω πως δουλεύει..
Ποιό θεωρείτε καλύτερο και τι ξέρετε για το καθένα?
-
HRV πιστευω.Πιο δυνατο μοτερ αξιοπιστια και για τρεϊλερ πιστευω ειναι πιο βολικο.
-
To IGNIS νομίζω έχει καλύτερη τετρακίνηση - μόνιμη - απ΄ το HRV. Απ΄ την άλλη είναι 'μικρό' - αν έχεις έστω κι ένα παιδί δε σε παίρνει.
Γιατί δεν κοιτάς και ένα IMPREZA wagon σ΄ αυτά τα λεφτά, που στο κάτω-κάτω έχει και 'κοντό' και άρα μπορεί να τραβήξει πολύ βαρύτερο ή ευκολότερα ένα ελαφρύτερο σκάφος;
-
Ο χρήστης 200sx έγραψε:
Σκέφτομαι να πάρω ένα suv για σβέλτη οδήγηση σε ασφαλτο.. άνετες προσπεράσεις.. καλή τελική...
Η τετρακίνηση του IGNΙS δεν ξέρω πως δουλεύει..
Ποιό θεωρείτε καλύτερο και τι ξέρετε για το καθένα?Για το λόγο που θέλεις απο τα 2 καλύτερο το HRV λόγω καλύτερων επιδόσεων.
Το Ignis αν δεν κάνω λάθος έχει συμπλέκτη συνεκτικής σύζευξης (ίδια νομίζω με του HRV), βασικά μπροστοκίνητο κατα μεγάλο ποσοστό αρχικά και φτάνοντας μόνο του σε ακραίες καταστάσεις το 50% της κίνησης στον πίσω άξονα.
Κατα τα αλλα το Ignis είναι ένα supermini 1300άρι με μείον (εμένα τουλάχιστον με πείραξε πολύ) τα πολύ σκληρά και άβολα καθίσματα του, αλλά απ ότι έχω ακούσει και δει αξιοπιστο μηχανικά.YΓ. Φυσικά φαντάζομαι ότι γνωρίζεις ότι οτιδήποτε σε suvοειδές με τα ίδια άλογα με ένα χαμηλό αυτοκίνητο έχει υποδεέστερες επιδόσεις και αυξημένη κατανάλωση για πολλούς λόγους.
-
Το ότι είναι μικρό το IGNIS δεν με πειράζει.. αυτό που θέλω είναι καλή ελκτική δυνατότητα και πολύ δρομήσιο χαρακτήρα.. ξέρω πολλά ζητάω
DANAOS_master με έκανες να ψάχνομαι μόλις μου πες για το station subaru εδώ και μια ώρα!!!
Οκ κοντές έχει.. αλλά με τα 105 άλογα και έτσι θεόβαρο που είναι και με μόνιμη τετρακίνηση πρόκειται πραγματικά για χρέπι... 0-100 14δευτερόλεπτα το δίνει η εταιρία και κάποιοι το μέτρησαν έως 12.5!
Αυτό λέγετε τάφος!!Το HR-V όπως είπαμε σχεδόν το απέριψα λόγω ηλίθιας τετρακίνησης..
11.2 το VTEC HRV και 11.7 το IGNIS... και πολύ λιγότερη κατανάλωση το IGNIS!!Ένα IGNIS 05 το τελευταίο δηλαδή που είναι και αρκετά φινετσάτο και 'καινούργιο' και επίσης έχει σήμα ΜΟΝΟ 92ευρω!!! Και παίζει στα 8000!! Λογικά λεφά ζητάνε βέβαια γιατί καινούργια είχε 15!
Κανένας με IGNIS? Είναι σβέλτο? Τελική στο κοντερ πόσο πάει?
Μπορούμε να τραβάμε άνετα και μεγάλα σκάφοι με ένα τέτοιο?Κάποια άλλη καλή επιλογή έναντι του IGNIS?
-
Δεν θα έλεγα ότι το Ignis έχει ιδιαίτερα δρομίσιο χαρακτήρα.
-
Αν δεν έχει ούτε το IGNIS δρομίσιο χαρακτήρα τότε πιο έχει?!?
Τουλάχιστον πρέπει να είναι το πιο πιο δρομήσιο SUVιαρικο. -
Ο χρήστης 200sx έγραψε:
Αν δεν έχει ούτε το IGNIS δρομίσιο χαρακτήρα τότε πιο έχει?!?
Τουλάχιστον πρέπει να είναι το πιο πιο δρομήσιο SUVιαρικο.Ford Kuga VW Tiguan Kia Sportage και πολλα αλλα.
-
Ο χρήστης 200sx έγραψε:
Αν δεν έχει ούτε το IGNIS δρομίσιο χαρακτήρα τότε πιο έχει?!?
Τουλάχιστον πρέπει να είναι το πιο πιο δρομήσιο SUVιαρικο.Καταρχήν το IGNIS δεν είναι SUV.
-
E πως δεν είναι SUV? Τότε τι είναι? Αυτά λέγονται SUV.. τα ψευτοχωμάτινα.. αν ήταν μηχανή θα λεγόταν ON-OFF
GiwrgosFocus
Θέλω μέχρι 1900κυβικά..
Άρα το Ford και το ΚΙΑ απορίπτεται.Το VW Tiguan βέβαια είναι πραγματικά εντυπωσιακό.. και 1.4.. και turbo 150 άλογα.. και θα ήταν ότι πρέπει για μένα που τρελένομαι για turbo.. αλλά προτωβγήκε το 08 οπότε μετάχειρο παίζει στα 25 που δεν τα δίνω.. Βαριά μέχρι 10 σε μεταχειρο.
Κάτι άλλο?!?
-
Με λίγα παραπάνω ίσως υπάρχει σε μτχ SX4/Sedici.
Είχε κυκλοφορήσει και τετρακίνητο Renault Kangoo με 1,6 (και η πρώτη και η δευτερη (f/l) έκδοση). Στο εξωτερικό το είχα δει πολλές φορές και μου άρεσε πολύ, εδώ ... μόνο σε έκθεση της Renault το είδα ... και ήταν και ακριβούτσικο!
Υπάρχει και θέμα εδώ στο φορουμ...(viewtopic.php?f=10&t=9403&start=0).Το δικίνητο 1300άρι Ignis υπήρξε πριν 3 χρόνια στην οικογένεια μου και τις καναδυο φορές που το οδήγησα μου φάνηκε λίγο κουραστικό στο δρόμο για 2 λόγους. Θορυβος απο τον κινητήρα -η εσωτερική ηχομόνωση ήταν μάλλον ανύπαρκτη- και τα πάρα πολύ σκληρά καθίσματα που ήταν άβολα για μεγάλη διαδρομή αλλά και γενικά η ποιότητα του εσωτερικού που δεν ήταν και η καλύτερη.
Πάντως φέτος ρυμουλκίσαμε και ρίξαμε (στη θάλασσα) σκάφος με τετρακίνητο Panda 1,2 και τα καταφερε πολύ καλά με τα 800 κιλά που έχει δυνατότητα να ρυμουλκίσει. Στη δε Ε.Ο. μέχρι τα 90 με 100 που πήγε ήταν άνετο. -
Να κοιτάξεις το μέγιστο βάρος ρυμούλκησης. Και να μην υπολογίσεις μόνο το βάρος του σκάφους αλλά και του τρέιλερ και της μηχανής και των καυσίμων και ότι άλλο έχει μέσα/επάνω.... Ίσως βρεθείς πολύ οριακός. Τότε ξαφνικά τα 1300 κυβικά και η ανάλογη ροπή μάλλον θα σε δυσκολέψουν στην μετακίνηση... και δεν μιλάμε καν για επιδόσεις.
Και ένα πράμα είναι να το τραβάς άλλο είναι να ρίξεις και να βγάλεις το σκάφος από το νερό....Εκεί είναι όλη η διαφορά, σε μερικές περιπτώσεις μπορεί να τα πας καλύτερα με παλιό πισωκίνητο παρά με ψευτοτετρακίνητα (που είναι προσθιοκίνητα). Το είδος της ράμπας έχει σημασία βέβαια. Το κοντό του Subaru μην το υποτιμάς και όχι μόνο για το ρίξιμο βγάλσιμο. Και σε συμπεριφορά σε δρόμο επίσης μην το συγκρίνεις με τα ψηλά σουβοειδή. Οι μικροδιαφορές σε 0-100 λίγη σημασία έχουν στην πράξη αν δεν κυνηγάς φανάρια. Θέλεις κυβικά, θέλεις ροπές, θέλεις ρεπρίζ. Και με το κοντό κιβώτιο του Subaru έχεις φανταστικές ρεπρίζ! (υποθέτω ακόμα και με τη βάρκα από πίσω) -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
...
Το κοντό του Subaru μην το υποτιμάς και όχι μόνο για το ρίξιμο βγάλσιμο. Και σε συμπεριφορά σε δρόμο επίσης μην το συγκρίνεις με τα ψηλά σουβοειδή. Οι μικροδιαφορές σε 0-100 λίγη σημασία έχουν στην πράξη αν δεν κυνηγάς φανάρια. Θέλεις κυβικά, θέλεις ροπές, θέλεις ρεπρίζ. Και με το κοντό κιβώτιο του Subaru έχεις φανταστικές ρεπρίζ! (υποθέτω ακόμα και με τη βάρκα από πίσω)+1
Και εγώ νομίζω ότι το τετρακίνητο Impreza στην SW έκδοση του είναι πολύ καλή πρόταση.Ο 200sx αναφέρει και μεταφορά με τρειλερ ... αγωνιστικό αυτοκινήτου. Φαντάζομαι ένα 1300άρι Ιgnis θα δυσκολευεται. Πόσο βάρος έχει ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο?
-
Ρε παιδιά όσα άλογα έχει το 1300 ignis έχει το subaru 1.6 που λέτε που είναι και 300 κιλά βαρύτερο και είναι και μόνημα τετρακίνητο που σημαίνει ότι χάνει και άλλη δύναμη από εκεί..
Δεν μιλάμε για αμάξι δηλαδή.. αλλά για τον απόλυτο τάφο δρόμου.
Το μόνο του καλό είναι οι κοντές..SX4 καλή επιλογή θα ήταν μιας και είναι πιο δυνατό από το IGNIS αλλά η τιμή του είναι αρκετά αρκιβή.. 06 IGNIS 8000e 06 SX4 13000
Μιλάμε για μεγάλο αγωνηστικό η αλήθεια είναι που θα φτάνει και τα 1200κιλά.
onyx όταν λες φανταστικές ρεπριζ με τις κοντές του subaru εννοείς ότι το αφήνουν στις κοντές το αμάξι και για κανονική χρήση στο δρόμο??
-
Τo subaru wagon με turbo μοτερ μάλιστα!!
7500 αλλά είναι το 95! Με 180 άλογα και κοντές και τετραπίστονα και bucket και το έχεις για πολύ σβέλτη καθημερινή οδήγιση!!
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/296824/150άλογα το καινούργιο του 04 αλλά δεν ξέρω αν έχει και αυτό αργές 9500ε
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/10369/ -
Ο χρήστης 200sx έγραψε:
Τo subaru wagon με turbo μοτερ μάλιστα!!
7500 αλλά είναι το 95! Με 180 άλογα και κοντές και τετραπίστονα και bucket και το έχεις για πολύ σβέλτη καθημερινή οδήγιση!!
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/296824/150άλογα το καινούργιο του 04 αλλά δεν ξέρω αν έχει και αυτό αργές 9500ε
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/10369/Μηπως ειναι ελληνικες 'εργοστασιακες' μετατροπες που ηταν προβληματικες;
-
Αν 1,6Τ τότε ελληνική μετατροπή.
200SX, το ignis εγώ δεν θα το όριζα ως αμάξι για ταξίδια πάντως καθώς έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα με το 2κίνητο φίλης μου. Το 4χ4 άκαμπτο έχει πίσω;
-
Ο χρήστης 200sx έγραψε:
....onyx όταν λες φανταστικές ρεπριζ με τις κοντές του subaru εννοείς ότι το αφήνουν στις κοντές το αμάξι και για κανονική χρήση στο δρόμο??Ναι, μπορείς να κυκλοφορείς κανονικά με τις κοντές, απλά οι ταχύτητες γεμίζουν γρήγορα λόγω του ότι γίνονται γύρω στο 45% κοντύτερες (αν θυμάμαι καλά) οπότε κοφτιάζει και η 5η εύκολα ... Βέβαια όπως διαπίστωσα σε φίλο σε Forester που του τις έβαλα για πλάκα και χωρίς να το καταλάβει το όχημα γίνεται κατσίκι, απότομο και σουζάρει... σαν να έχεις πολλά παραπάνω άλογα!!
Το ότι ένα 1300 κι ένα 1600 έχουν τα ίδια άλογα θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα μόνο όταν είσαι σε στροφές μέγιστης ισχύος.... Σε όλες τις υπόλοιπες συνθήκες πχ με 2500-4500 στροφές τα περισσότερα κυβικά θα είναι πολύ πιο 'δυνατά'.
HR-V VTEC VS IGNIS 4X4 05+