-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
... Αλλά θα προτιμούσα κάτι σε Honda Civic.Σε αντίθεση με εμένα που όταν έκατσα μπροστά του ... αγχώθηκα πως θα μάθω τόσο κουμπί και κακό ...
Πολύ πολύπλοκο μου φάνηκε!
Προτιμώ πιο απλές -ακόμα και οπτικά- κατασκευές. -
**το καλυτερο εσωτερικο απο ολες τις (νορμαλ) κατηγοριες αυτοκινητων..... αυτην την στιγμη στην αγορα ειναι αυτο **
http://www.notodocoches.com/fotos/peugeot-3008-2009-interior-salon-automovil-ginebra-1003-1.jpg
http://www.notodocoches.com/fotos/peugeot-3008-2009-interior-salon-automovil-ginebra-1003-2.jpg
αλλα μαλλον ειναι εκτος επιλογων του φιλου. γιατι ειναι μικρομεσαιο που suvιζει
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
... Αλλά θα προτιμούσα κάτι σε Honda Civic.
Σε αντίθεση με εμένα που όταν έκατσα μπροστά του ... αγχώθηκα πως θα μάθω τόσο κουμπί και κακό ...
Πολύ πολύπλοκο μου φάνηκε!
Προτιμώ πιο απλές -ακόμα και οπτικά- κατασκευές.Σιγα τα πολλα κουμπια ρε συ ...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Με βασική προτεραιότητα τα ταξίδια. (είσαι σίγουρος ότι σκοπεύεις να το κάνεις αυτό τόσο συχνά, είναι αρκετά τα 700χλμ, μήπως καλύτερα να πηγαίνεις και με αεροπλάνο κλεισμένο εγκαίρως για καλύτερη τιμή και να κάνεις το μεγάλο ταξίδι Χριστούγεννα, εξεταστική, Πάσχα, καλοκαίρι...)
Μεταξόνιο μετατρόχιο τα θέλεις μεγάλα και κάνουν διαφορά.
Λάστιχα τα θέλεις μεγάλα σε διάμετρο αλλά όχι υπερβολικά σε πλάτος για οικονομία.
Βάρος ποτέ δεν το θέλεις μεγάλο εκτός αν έχεις οδοστρωτήρα.... χάνεις σε στροφές, σε κατανάλωση, σε φρένα... (κερδίζεις σε σύγκρουση) Το αυτοκίνητο δεν κάθεται με το βάρος του αλλά με σωστές αναρτήσεις, το βάρος αντίθετα είναι που θα το αποσταθεροποιήσει ή και απογειώσει...
Αναρτήσεις τις θέλεις όχι πολύ σφιχτές οπότε αποφεύγεις το πιο δυνατό σπόρ μοντέλο.
Το κλασσικό αυτόματο κιβώτιο σε ταξίδι δεν χάνει τόσο όσο στην πόλη σε κατανάλωση και επιδόσεις γιατί έχει κλειδώσει ο μετατροπέας ροπής οπότε οι απώλειες είναι πλέον άνευ σημασίας. Είναι ευκολία και στο ταξίδι.
Το cruise control μερικοί σπάνια το χρησιμοποιούν άλλοι σχεδόν πάντα, είναι εν πολλοίς θέμα οδηγού. Προσωπικά το θεωρώ απαραίτητο ειδικά στην Εγνατία που είναι πολύ ήσυχη ακόμα. Σου εξασφαλίζει άνεση, ξεκούραση, ασφάλεια και οικονομία (γιατί θα παρασυρθείς χωρίς αυτό και θα τρέχεις οπότε καις παραπάνω και κινδυνεύεις να σε γράψουν!)
Μην μετράς τους κινητήρες στα χαρτιά με τα νούμερα. Η καμπύλη της ροπής έχει μεγαλύτερη σημασία από την ισχύ και δεν μπορείς να την αντιληφθείς από απλά την μέγιστη τιμής της. Πολύ περισσότερο καθώς το τελικό αποτέλεσμα προκύπτει μόνο κατόπιν συνεργασίας με το κιβώτιο. Αν το κιβώτιο δεν ταιριάζει με τον κινητήρα, έχει τεράστιες τρύπες ανάμεσα στις ταχύτητες είναι κάτι που μπορεί να μην το προσέξεις εύκολα με τους αριθμούς αλλά στην πράξη θα το καταλάβεις γρήγορα. Πρέπει λοιπόν να εξεταστεί όλο μαζί το πακέτο κάτι που σημαίνει δοκιμή δοκιμή δοκιμή. Πρώτα δοκιμή και μετά κοιτάς τα νούμερα.
Οι αργές εκδόσεις πολλών τουρμποκινητήρων είναι πιο σωστή επιλογή καθώς οι διαφορές τους είναι κυρίως στις ψηλές στροφές που δεν χρησιμοποιούνται τόσο συχνά. Αντίθετα λόγω ρύθμισης ή λόγω πιο κοντών σχέσεων μπορεί να καίνε αρκετά παραπάνω... Όσο κι αν κανείς ονειρεύεται τα παραπάνω άλογα πρέπει να εκτιμηθούν και άλλα χαρακτηριστικά συνεχούς καθημερινής χρήσης.
Τώρα για ατμοσφαιρικό ή όχι ως προς την κατανάλωση (ως προς την ευκολία, ροπή κλπ δεν το συζητάμε, για τα λεφτά και κυβικά που μιλάμε ο ατμοσφαιρικός είναι πρακτικά χαμένος)... Η κατανάλωση έχει άμεση σχέση με το πόσο ομαλός και καλός οδηγός είσαι. Αν είσαι ολίγον ατσούμπαλος και πατάς απότομα το γκάζι, πιο πολύ από όσο σου χρειάζεται για να το αφήσεις λίγο μετά, το υπερσυμπιεσμένο θα σου καίει περισσότερο. Μερικοί οδηγοί δεν έχουν την ικανότητα να πατάνε σταθερά το γκάζι αλλά το παίζουν όχι λίγο αλλά αρκετά πάνω κάτω κάθε λίγα δευτερόλεπτα. Ο αυτόματος πιλότος σε βοηθάει αν είσαι τέτοιος. Αντίθετα αν είσαι ομαλός και σταθερός δεν θα έχεις αξιοσημείωτες διαφορές και θα είσαι πιο κοντά στις εργοστασιακές τιμές.
Στα έξοδα θα πρέπει να υπολογίσεις την τιμή και την συχνότητα των σέρβις καθώς και το να υπάρχει σχετικό συνεργείο στην Ξάνθη (καλού κακού). Πχ πρέπει να υπολογίσεις την ποσότητα λαδιού και την συχνότητα αλλαγών αλλά να μην παρασυρθείς από υπερβολές, δηλαδή μην περιμένεις να μην χρειαστείς λάδια για 20-30.000χλμ επειδή έτσι λένε κάποιοι...
Ακόμα και Μιτο να πάρεις, ας μην γινόμαστε υπερβολικοί, δεν θα έχεις πρόβλημα, νέος είσαι αντέχεις περισσότερο, αν σου αρέσει αυτό σαφώς περισσότερο από τα άλλα να το πάρεις. Μεγαλώνοντας βλέπεις κάποια πράματα πιο πρακτικά όπως ποιότητα κύλισης, χώρους κλπ αλλά πλέον ακόμα και τα super minis είναι ικανοποιητικά σε ταξίδι.
Και τώρα η αιρετική πρόταση....έχεις σκεφτεί να πάρεις ΜΧ5.... δεν είναι ταξιδιάρικο, δεν έχει χώρους αλλά....Σ ευχαριστω πολυ για την εμπεριστατωμενη απαντηση.. Η αληθεια ειναι οτι δε θα κατεβαινω πχ σε εβδομαδιαια βαση με το αμαξι ομως ακομα και για το αεροδρομιο στην εγνατια θα βγαινω και εκτος αυτου θα πρεπει να ειναι εξαιρετικα δελεαστικη η προσφορα των εισιτηριων αφου προτιμω να οδηγησω μεχρι Αθηνα παρα να παρω αεροπλανο(πιστεψτε με απο πορτα σε πορτα ειναι σχεδον η ιδια ωρα χωρια την ταλαιπωρια κουβαλα βαλιτσες απο αεροδρομια, χωρια το που θα αφηνω καινουργιο αμαξι πχ στο αεροδρομιο αφου θα χρειαζεται να πληρωσω και για parking). Γι αυτο ψαχνω κυριως ενα αμαξι με ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ που να ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΩ.. Γι αυτο απεκλεισα τα Ιαπωνικα μερια.. Μη μου βαζεις φυτιλιες για mx5 γιατι..
-
Επισης ρωτησα για τη mito 155ps distinctive και βγαζουν πλεον μονο ετοιμοπαραδοτες με 17900!!!. Πολυ καλη προσφορα πιστευω.. Το μονο extra που θα ηθελα ειναι το cc. Ξερει κανεις αν μπορω να το προσθεσω εκ των υστερων? Επισης θελω να οδηγησω και τα δυο για να εχω καλυτερη γνωμη (c4, mito) αν και το c4 δε μου αρεσε που εχει στροφομετρο και ταχυμετρο αλλου.. Μου φαινεται λιγο χαωδες αν και μ αρεσει εμφανισιακα.. Τελος αξιζει να περιμενω τους MultiAir? Θα ειναι αξιοπιστοι? Φοβαμαι θα ειναι πανακριβοι και ισως ειναι καλη ευκαιρια αν αποφασισω για mito να προχωρησω εγκαιρα αφου ειναι μεχρι εξαντλησεως των αποθεματων..
-
Ο χρήστης Spuross έγραψε:
Με βασική προτεραιότητα τα ταξίδια. (είσαι σίγουρος ότι σκοπεύεις να το κάνεις αυτό τόσο συχνά, είναι αρκετά τα 700χλμ, μήπως καλύτερα να πηγαίνεις και με αεροπλάνο κλεισμένο εγκαίρως για καλύτερη τιμή και να κάνεις το μεγάλο ταξίδι Χριστούγεννα, εξεταστική, Πάσχα, καλοκαίρι...)
.Σ ευχαριστω πολυ για την εμπεριστατωμενη απαντηση.. Η αληθεια ειναι οτι δε θα κατεβαινω πχ σε εβδομαδιαια βαση με το αμαξι ομως ακομα και για το αεροδρομιο στην εγνατια θα βγαινω και εκτος αυτου θα πρεπει να ειναι εξαιρετικα δελεαστικη η προσφορα των εισιτηριων αφου προτιμω να οδηγησω μεχρι Αθηνα παρα να παρω αεροπλανο(πιστεψτε με απο πορτα σε πορτα ειναι σχεδον η ιδια ωρα χωρια την ταλαιπωρια κουβαλα βαλιτσες απο αεροδρομια, χωρια το που θα αφηνω καινουργιο αμαξι πχ στο αεροδρομιο αφου θα χρειαζεται να πληρωσω και για parking). Γι αυτο ψαχνω κυριως ενα αμαξι με ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ που να ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΩ.. Γι αυτο απεκλεισα τα Ιαπωνικα μερια.. Μη μου βαζεις φυτιλιες για mx5 γιατι..
Να σου πω και τι δικη μου εμπειρία. Είμαι και εγώ νέος οδηγός (έχω 2 χρόνια το δίπλωμα) Χρειάστηκε πρόσφατα να κάνω 3-4 φορές ταξίδι Αθήνα-Λάρισα ( 3 ώρες περίπου με ένα ταπεινό 1400 ) χωρίς να σταματήσω βέβαια για στάση, και μπορώ να σου πω ότι και κουράστηκα και κυριολεκτικά βαρέθηκα να οδηγώ ενώ μου αρέσει η οδήγηση. Το ταξίδι Ξάνθη-Αθήνα αν τρέχεις μπορείς να το κάνεις σε 6 με 6:30 ώρες (είναι και τα τέμπη στη μέση που αναγκαστικά κόβεις ταχύτητα) , αλλά δεν είναι λίγες οι ώρες... Πίστεψε με αν το κάνεις 3-4 φορές αυτό το ταξίδι, είναι πιθανόν να βαρεθείς και να μην θες να το κάνεις και πολύ συχνά... Κρίνω εξ ίδιων τα αλλότρια, αλλά πριν αγοράσεις αυτοκίνητο για να κάνεις αυτά τα ταξίδια, σου προτείνω να δοκιμάσεις να κάνεις την διαδρομή κανα δυο φορές για να δεις τι παίζει.
Κατά τα άλλα η ΜιΤο μου φαίνεται πολύ καλή επιλογή (για ταξίδια και όχι μόνο) και αξίζει τον κόπο να περιμένεις τους Multiair τον Σεπτέμβρη η Οκτώβρη το πολύ. Αν φοβάσαι την αξιοπιστία σκέψου ότι ουσιαστικά οι Multiair είναι εξέλιξη των τωρινών (οι οποίοι είναι οι πρώτοι σ ύ γ χ ρ ονοι τούρμπο του group fiat...) όποτε μάλλον καλό είναι αυτό
-
Αυτο το παλιοτιμονο να μην ειχε θα ηταν κορυφαιο.Επισης σε αυτο παει το κοντερ στη μεση ενω στο yaris ειναι μια βλακεια και μιση!!!!!
-
Ο χρήστης giorgospetrou έγραψε:
Με βασική προτεραιότητα τα ταξίδια. (είσαι σίγουρος ότι σκοπεύεις να το κάνεις αυτό τόσο συχνά, είναι αρκετά τα 700χλμ, μήπως καλύτερα να πηγαίνεις και με αεροπλάνο κλεισμένο εγκαίρως για καλύτερη τιμή και να κάνεις το μεγάλο ταξίδι Χριστούγεννα, εξεταστική, Πάσχα, καλοκαίρι...)
.Σ ευχαριστω πολυ για την εμπεριστατωμενη απαντηση.. Η αληθεια ειναι οτι δε θα κατεβαινω πχ σε εβδομαδιαια βαση με το αμαξι ομως ακομα και για το αεροδρομιο στην εγνατια θα βγαινω και εκτος αυτου θα πρεπει να ειναι εξαιρετικα δελεαστικη η προσφορα των εισιτηριων αφου προτιμω να οδηγησω μεχρι Αθηνα παρα να παρω αεροπλανο(πιστεψτε με απο πορτα σε πορτα ειναι σχεδον η ιδια ωρα χωρια την ταλαιπωρια κουβαλα βαλιτσες απο αεροδρομια, χωρια το που θα αφηνω καινουργιο αμαξι πχ στο αεροδρομιο αφου θα χρειαζεται να πληρωσω και για parking). Γι αυτο ψαχνω κυριως ενα αμαξι με ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ που να ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΩ.. Γι αυτο απεκλεισα τα Ιαπωνικα μερια.. Μη μου βαζεις φυτιλιες για mx5 γιατι..
Να σου πω και τι δικη μου εμπειρία. Είμαι και εγώ νέος οδηγός (έχω 2 χρόνια το δίπλωμα) Χρειάστηκε πρόσφατα να κάνω 3-4 φορές ταξίδι Αθήνα-Λάρισα ( 3 ώρες περίπου με ένα ταπεινό 1400 ) χωρίς να σταματήσω βέβαια για στάση, και μπορώ να σου πω ότι και κουράστηκα και κυριολεκτικά βαρέθηκα να οδηγώ ενώ μου αρέσει η οδήγηση. Το ταξίδι Ξάνθη-Αθήνα αν τρέχεις μπορείς να το κάνεις σε 6 με 6:30 ώρες (είναι και τα τέμπη στη μέση που αναγκαστικά κόβεις ταχύτητα) , αλλά δεν είναι λίγες οι ώρες... Πίστεψε με αν το κάνεις 3-4 φορές αυτό το ταξίδι, είναι πιθανόν να βαρεθείς και να μην θες να το κάνεις και πολύ συχνά... Κρίνω εξ ίδιων τα αλλότρια, αλλά πριν αγοράσεις αυτοκίνητο για να κάνεις αυτά τα ταξίδια, σου προτείνω να δοκιμάσεις να κάνεις την διαδρομή κανα δυο φορές για να δεις τι παίζει.
Κατά τα άλλα η ΜιΤο μου φαίνεται πολύ καλή επιλογή (για ταξίδια και όχι μόνο) και αξίζει τον κόπο να περιμένεις τους Multiair τον Σεπτέμβρη η Οκτώβρη το πολύ. Αν φοβάσαι την αξιοπιστία σκέψου ότι ουσιαστικά οι Multiair είναι εξέλιξη των τωρινών (οι οποίοι είναι οι πρώτοι σ ύ γ χ ρ ονοι τούρμπο του group fiat...) όποτε μάλλον καλό είναι αυτό
Το ταξιδι το εχω κανει αρκετες φορες με ενα astra 1.4 που ειχα μεχρι προτινος με 200000χλμ.+ στο οδομετρο. Ενας καλος χρονος ηταν 6 ωρες+ χωρις υπερβολες στην οδηγηση.. Ομως το αυτοκινητο ηταν του πατερα μου και δεν ηταν αφου τα 180000χλμ τα ειχε μεσα σε πολη(τα υπολοιπα τα κανα εγω) και δεν ειχε αλλαχτει σχεδον τιποτα αφου δεν τα χε φτυσει πληρως. (πχ στροφη στην εγνατια με 150-160 φοβομουν να παρω λογω αναρτησεων, τελικη περιπου 170+!!). Με σχετικα οικονομικη και χαλαρη οδηγηση 1.5 ωρα μεχρι θεσ και 4.5 απο θεσ για αθηνα ταξιδευοντας φυσικα ωρες μικρης ως ελαχιστης κινησης λογω και Τεμπων/Μαλιακου κλπ. Με φιλο, με tt δεκαετιας(δε ξερω τωρα μοντελο ακριβως) 5 ωρες συνολο ξεκινωντας μετα τα μεσανυχτα και φτανωντας ξημερωματα. Αυτο που εννοω ειναι πως εξαρταται απο πολλους παραγοντες ο χρονος ταξιδιου' απο τις ωρες που θα ταξιδεψεις, τα διοδια που (δεν) θα περασεις, τις δυνατοτητες του αυτοκινητου και την τσεπη σου.. Παντως εχεις δικιο, ειναι κουραστικο και μαλιστα πολυ(που να πας και μεσω Δομοκου-Φαρσαλων) αλλα αυτο πια ειναι καθαρα στο χαρακτηρα του καθενα και την υπομονη του.. Οσον αφορα τους MultiAir απλα φοβαμαι και την τιμολογηση τους.. (πχ τωρα με 17900 παιρνω τον t-jet με 155ιππους ενω ισως? o MultiAir των 135ιππων κοστιζει πολυ παραπανω)
-
Ο χρήστης giorgospetrou έγραψε:
Με βασική προτεραιότητα τα ταξίδια. (είσαι σίγουρος ότι σκοπεύεις να το κάνεις αυτό τόσο συχνά, είναι αρκετά τα 700χλμ, μήπως καλύτερα να πηγαίνεις και με αεροπλάνο κλεισμένο εγκαίρως για καλύτερη τιμή και να κάνεις το μεγάλο ταξίδι Χριστούγεννα, εξεταστική, Πάσχα, καλοκαίρι...)
.Σ ευχαριστω πολυ για την εμπεριστατωμενη απαντηση.. Η αληθεια ειναι οτι δε θα κατεβαινω πχ σε εβδομαδιαια βαση με το αμαξι ομως ακομα και για το αεροδρομιο στην εγνατια θα βγαινω και εκτος αυτου θα πρεπει να ειναι εξαιρετικα δελεαστικη η προσφορα των εισιτηριων αφου προτιμω να οδηγησω μεχρι Αθηνα παρα να παρω αεροπλανο(πιστεψτε με απο πορτα σε πορτα ειναι σχεδον η ιδια ωρα χωρια την ταλαιπωρια κουβαλα βαλιτσες απο αεροδρομια, χωρια το που θα αφηνω καινουργιο αμαξι πχ στο αεροδρομιο αφου θα χρειαζεται να πληρωσω και για parking). Γι αυτο ψαχνω κυριως ενα αμαξι με ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ που να ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΩ.. Γι αυτο απεκλεισα τα Ιαπωνικα μερια.. Μη μου βαζεις φυτιλιες για mx5 γιατι..
Να σου πω και τι δικη μου εμπειρία. Είμαι και εγώ νέος οδηγός (έχω 2 χρόνια το δίπλωμα) Χρειάστηκε πρόσφατα να κάνω 3-4 φορές ταξίδι Αθήνα-Λάρισα ( 3 ώρες περίπου με ένα ταπεινό 1400 ) χωρίς να σταματήσω βέβαια για στάση, και μπορώ να σου πω ότι και κουράστηκα και κυριολεκτικά βαρέθηκα να οδηγώ ενώ μου αρέσει η οδήγηση. Το ταξίδι Ξάνθη-Αθήνα αν τρέχεις μπορείς να το κάνεις σε 6 με 6:30 ώρες (είναι και τα τέμπη στη μέση που αναγκαστικά κόβεις ταχύτητα) , αλλά δεν είναι λίγες οι ώρες... Πίστεψε με αν το κάνεις 3-4 φορές αυτό το ταξίδι, είναι πιθανόν να βαρεθείς και να μην θες να το κάνεις και πολύ συχνά... Κρίνω εξ ίδιων τα αλλότρια, αλλά πριν αγοράσεις αυτοκίνητο για να κάνεις αυτά τα ταξίδια, σου προτείνω να δοκιμάσεις να κάνεις την διαδρομή κανα δυο φορές για να δεις τι παίζει.
Κατά τα άλλα η ΜιΤο μου φαίνεται πολύ καλή επιλογή (για ταξίδια και όχι μόνο) και αξίζει τον κόπο να περιμένεις τους Multiair τον Σεπτέμβρη η Οκτώβρη το πολύ. Αν φοβάσαι την αξιοπιστία σκέψου ότι ουσιαστικά οι Multiair είναι εξέλιξη των τωρινών (οι οποίοι είναι οι πρώτοι σ ύ γ χ ρ ονοι τούρμπο του group fiat...) όποτε μάλλον καλό είναι αυτό
Εγώ πάλι μέχρι και πέρυσι έκανα το Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη μία φορά τη βδομάδα και πάντα χωρίς στάση και δεν βαρέθηκα/κουράστηκα ποτέ αν και είμαι μάλλον αρκετά μεγαλύτερος σου αν κρίνω από το γεγονός ότι έχεις δίπλωμα μόλις 2 χρόνια... Μαλλον είμαι πολύ κολημμένος με την οδήγηση... ίσως ο φίλος να είναι σαν εμένα...
-
Μια απο τα ίδια και εδώ.Δεν βαριέμαι την οδήγηση όσο και να είναι.
Ίσως ένα μικρό διάλλειμμα και μετά 'πάλι προς τη δόξα τραβώ'Πέρυσι έκανα 25000χλμ μέσα σε 7 μήνες,κι αυτά με ένα Yaris 1.3 mk1.
-
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
Είμαι εδώ και μερικούς μήνες κάτοχος Leon 1.4TSi sport και είμαι αρκετά ευχαριστημένος....θα ήμουν αρκετά περισσότερο αν είχα χρόνο να βγω εθνική και βολτάρω περισσότερο....μέσα στην Αθήνα λόγω δουλείας το κακόμοιρο θα έχει μουκώσει....πάντως Αττική τα 160km/h τα έχει χαλαρά (kai με 4 άτομα μέσα) και με αισθητά χαμηλότερη κατανάλωση (γύρω στα 8.1l/100km) απ' ότι μέσα στην πόλη.
Η συμβουλή μου είναι να πάς να δεις τις επιλογές σου από κοντά και να κάνεις test drive. Εγώ προσοπικά ήμουν 'φανατικός' ατμοσφαιρικός και πήγαινα καρφωτός για Auris η Subaru impreza 1.5R. Το Auris το απέριψα λόγω του εσωτερικού διάκοσμου (προσωπικά το βρήκα πολύ φτηνό , με πολύ άσχημο ταμπλώ και με την θέση οδήγησης να μου είναι άβολη λόγω του μακρινού παμπριζ μπροστά) το subaru αν και η τιμή ήταν λογική (όπως και οι επιδόσεις...ξέρεις όμως τι παίρνεις) είχε αρκετά ψηλή κατανάλωση, για τις επιδόσεις του. Στην SEAT μπήκα από τύχη (αντιπροσωπεία δίπλα στο σπίτι της κοπελιάς μου) και μπορώ να πώ ότι το εσωτερικό του μου άρεσε (είναι όντως λιτό, δεν έχει περιτά πράγματα, όυτε στοιχεία εντυπωσιασμού. η ποιότητα πάντως είναι πολύ καλή, με μαλακό πλαστικό σε μεγάλο μέρος ....).Αντίθετα με αυτά που λένε τα περιοδικά εμένα που άρεσε τόσο που έκανα test drive και τότε με το που ανέβηκα την ανηφόρα στην κατεχάκη (δίπλα στο νοσκομείο Λητώ) με 3η και 2500 στροφές και το αμάξι έδινε και άλλο, τότε κατάλαβα ότι το turbo είναι όλα τα λεφτά!
Πριν από αντιπροσωπεία και test drive ήθελα ιαπωνικό και ατμοσφαιρικό και μετά κατέληξα να έχω ισπανικό και turbo. Συμβουλή μου είναι να κάνεις test drive,μιας και πολλά πράγματα είναι υποκειμενικά.
επίσης με 300ευρώ έκανα επέκταση εγγύησης στα 5 χρόνια η 100.00km να αυτό λέει κάτι για τα κριτήρια επιλογής σου. -
Θα σου πρότινα να πάρεις το νέο Astra με τον 1.3 JTD multijet2 95hp της FIAT.
καλοι χώροι για ταξίδι και απόλυτη οικονομία
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Θα σου πρότινα να πάρεις το νέο Astra με τον 1.3 JTD multijet2 95hp της FIAT.καλοι χώροι για ταξίδι και απόλυτη οικονομία
-
Ο χρήστης VATANEN έγραψε:
Θα σου πρότινα να πάρεις το νέο Astra με τον 1.3 JTD multijet2 95hp της FIAT.
καλοι χώροι για ταξίδι και απόλυτη οικονομία
Στην πολιτισμένη Αθήνα το D είναι απαγορευμένος καρπός...
Σε αυτο εισαι off Vatanen ,αν δεις τους χαρτες σωματιδιακης μολυνσης στις ευρωπαικες πρωτευουσες θα φρικαρεις, η καπνια υπαρχει και ειδικα στην ελλαδα με λιγες βροχοπτωσεις κλπ ολοι θα βηχαμε σαν να καπνιζαμε σερτικα λαμιας...
-
Ο χρήστης VATANEN έγραψε:
Θα σου πρότινα να πάρεις το νέο Astra με τον 1.3 JTD multijet2 95hp της FIAT.
καλοι χώροι για ταξίδι και απόλυτη οικονομία
Στην πολιτισμένη Αθήνα το D είναι απαγορευμένος καρπός...
Ναι αλλα το παιδί σπουδάζει στην Ξάνθη
-
Ο χρήστης gto250swb έγραψε:
Θα σου πρότινα να πάρεις το νέο Astra με τον 1.3 JTD multijet2 95hp της FIAT.
καλοι χώροι για ταξίδι και απόλυτη οικονομία >
Στην πολιτισμένη Αθήνα το D είναι απαγορευμένος καρπός...
Σε αυτο εισαι off Vatanen ,αν δεις τους χαρτες σωματιδιακης μολυνσης στις ευρωπαικες πρωτευουσες θα φρικαρεις, η καπνια υπαρχει και ειδικα στην ελλαδα με λιγες βροχοπτωσεις κλπ ολοι θα βηχαμε σαν να καπνιζαμε σερτικα λαμιας...
Καμία αντίρρηση αλλά σε αυτή την περίπτωση να νομοθετήσουν αντίστοιχα ώστε ευεργετηθούν και οι επαρχιακές πόλεις αφενός αλλά να ξεκαθαρίσουν και από πού προέρχονται αυτά τα σωματίδια.Είναι τα επάρατα μίνι με τους μικρούς d-κινητήρες ή τα εργοστάσια,τα φορτηγά,τα ταξί που 24ώρες/24ώρο βολτάρουν ή κάτι άλλο?
Και σε αυτή την περίπτωση γιατί οι (προηγμένοι και ψαγμένοι) δυτικοευρωπαίοι εθελοτυφλούν μπροστά στον παραπάνω κίνδυνο και επιτρέπουν να πωλούνται τόσα πολλά πετρελαιοκίνητα?Εκφράζω την ειλικρινή μου απορία χωρίς καμία διάθεση ειρωνίας!Ναι αλλα το παιδί σπουδάζει στην Ξάνθη
Και στο ΞΑΝΘΗ - ΑΘΗΝΑ (το οποίο θα είναι το κυρίως δρομολόγιο) θα το αφήνει κάπου έξω και θα παίρνει προαστιακό?
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Θα σου πρότινα να πάρεις το νέο Astra με τον 1.3 JTD multijet2 95hp της FIAT.
καλοι χώροι για ταξίδι και απόλυτη οικονομία >
Στην πολιτισμένη Αθήνα το D είναι απαγορευμένος καρπός...
Ναι αλλα το παιδί σπουδάζει στην Ξάνθη
Ναι, ισχυει αυτο ομως απο Αθηνα ειμαι. πχ καλοκαιρι, χριστουγεννα, πασχα.. Επισης, δεν μπορω να δω τα πλεονεκτηματα του diesel εκτος της οικονομιας και της ροπης.. Ισα ισα που ειναι και πιο ακριβα..
-
Mito:Aυτοκίνητο πανέμορφο με πικάντικη οδική συμπεριφορά.Πιστεύω όμως ότι δεν κάνει το ανετότερο ταξίδι και το έχω οδηγήσει κιόλας.
Leon:Καλό έξω και μέσα έχει βελτιωθεί αρκετά με τον ανασχεδιασμό.Πάει καλά στο δρόμο ενώ είναι και πιο άνετο τώρα.Εξαιρετικό στο ταξίδι και κοντά στην τιμή που θες.
C4:Καλό πακέτο στα λεφτά που θες με καλό εξοπλισμό.Εννοείται πως στο ταξίδι είναι καλύτερο από τη Mito.
Για το Bravo δεν έχω εμπειρία οπότε δεν μπορώ να σου πω με ασφάλεια. -
Ο χρήστης VATANEN έγραψε:
Θα σου πρότινα να πάρεις το νέο Astra με τον 1.3 JTD multijet2 95hp της FIAT.
καλοι χώροι για ταξίδι και απόλυτη οικονομία >>
Στην πολιτισμένη Αθήνα το D είναι απαγορευμένος καρπός...
Σε αυτο εισαι off Vatanen ,αν δεις τους χαρτες σωματιδιακης μολυνσης στις ευρωπαικες πρωτευουσες θα φρικαρεις, η καπνια υπαρχει και ειδικα στην ελλαδα με λιγες βροχοπτωσεις κλπ ολοι θα βηχαμε σαν να καπνιζαμε σερτικα λαμιας...
Καμία αντίρρηση αλλά σε αυτή την περίπτωση να νομοθετήσουν αντίστοιχα ώστε ευεργετηθούν και οι επαρχιακές πόλεις αφενός αλλά να ξεκαθαρίσουν και από πού προέρχονται αυτά τα σωματίδια.Είναι τα επάρατα μίνι με τους μικρούς d-κινητήρες ή τα εργοστάσια,τα φορτηγά,τα ταξί που 24ώρες/24ώρο βολτάρουν ή κάτι άλλο?
Και σε αυτή την περίπτωση γιατί οι (προηγμένοι και ψαγμένοι) δυτικοευρωπαίοι εθελοτυφλούν μπροστά στον παραπάνω κίνδυνο και επιτρέπουν να πωλούνται τόσα πολλά πετρελαιοκίνητα?Εκφράζω την ειλικρινή μου απορία χωρίς καμία διάθεση ειρωνίας!Ναι αλλα το παιδί σπουδάζει στην Ξάνθη
Και στο ΞΑΝΘΗ - ΑΘΗΝΑ (το οποίο θα είναι το κυρίως δρομολόγιο) θα το αφήνει κάπου έξω και θα παίρνει προαστιακό?
Το θέμα με τα ντίζελ το έχουμε συζητήσει πολλές φορές σε αυτό το forum Ari. Καλά κάνουν και δεν τα επιτρέπουν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη καθώς οι εκπομπές ρύπων και κυρίως των καρκινογόνων μικροσωμματιδίων και του NOX είναι πολλαπλάσιες των βενζινοκινήτων. Οι Ευρωπαίοι τα προωθούν καθώς είναι θέμα κυρίως πολιτικής απόφασης (θέμα προστατευτισμού έναντι Ιαπώνων που δεν ασχολούνται τόσο με το ντίζελ αλλά και πρωτοκόλλου του Κιότο που αναφέρεται στο CO2 που δεν είναι ρύπος αλλά αέριο του θερμοκηπίου και όχι στους ρύπους), συν του ότι στα μεγάλα αυτοκίνητα είναι πολύ πιο οικονομική λυση. Φυσικά κάτι πρέπει να κάνουν με τα φορτηγά και τα λεωφορειά αλλά ο μεγαλύτερο ρυπαντής είναι οι θερμάνσεις των κτιρίων και η βιομηχανία.
-
Σαφώς και έχει πολλάκις συζητηθεί,ωστόσο εξακολουθώ να θεωρώ την ελληνική λύση τυπικά ελληνική,ημισολομώντεια,που αναγνωρίζει το πρόβλημα αλλά δεν μπορεί και δεν θέλει να ασχοληθεί και επιλέγει την εύκολη και ανώδυνη οδό της απαγόρευσης αντί του ελέγχου στα ΙΧ και φυσικά ούτε λόγος για βιομηχανίες (για τις οποίες άλλα ισχύουν στη Δ.Ε.) και κτίρια που απαιτούν ένα σοβαρό κράτος με αντίστοιχα σοβαρή οργάνωση και κανόνες....οπότε πού να τρέχουμε τώρα???
Επειδή το τραβήξαμε, και άλλο είναι το θέμα : off topic τέλος από εμένα!
Αγορα καινουργιου Μικρομεσαιου για χρηση κυριως στην Εθνικη