-
Από την φετινή SEMA:
Πανέμορφες ζάντες......Εγώ αυτό που διακρίνω -πέρα από επιδόσεις και στησίματα- είναι πως πρόκειται για ένα άρτιο σχεδιαστικά -και κυρίως για τα δεδομένα της κατηγορίας- αυτοκίνητο που άνετα στέκεται απέναντι σε ευρωπαϊκές κατασκευές!
Το δε εσωτερικό του είναι ......
Μακάρι να του φορούσαν κι ένα συμβατικό κινητήρα με 230-260 άλογα..... βέβαια οι τογιοταίοι κάτι ξέρουν ή .....δεν ξέρουν καλύτερα! -
Οντως πολυ ωραιες οι ζαντες και το προφιλ του αυτοκινητου, δεν μπορω ομως να πω το ιδιο και για το μπροστινο/πισω μερος.
Βεβαια αν το δω απο κοντα ισως αλλαξω γνωμη, το εσωτερικο του ομως με την αλκανταρα και με τα χρωματα που εχω δεν μου αρεσει καθολου και μονο με το δερματινο σαλονι δειχνει -
Ας γράψω και εγώ την παπαριά μου αφού έχω διαβάσει πάρα πολλές σελίδες του θέματος.
Το αυτοκίνητο είναι ο ορισμός της αποτυχίας και με αυτή την τιμή θα πάει άπατο. Αλήθεια ποιος είναι αυτός ο τύπος που έχει να δώσει 35.000€ για χατσμπακ και καίγεται να έχει 2 λτ./100 χλμ. χαμηλότερη κατανάλωση βενζίνης και ενώ διαθέτει ένα σεβαστό ποσό για αμάξι (άρα όπως και να το κάνουμε είναι και λίγο πέτρολχεντ) αδιαφορεί τελείως για επιδόσεις και δυναμικά χαρακτηριστικά.
Για άλλη μια φορά η λέξους απογοητεύει και αποδεικνύει πως είναι μια υπερεκτιμημένη εταιρία ικανή να πουλάει μόνο στους ηλίθιους Αμερικάνους. Είμαι σίγουρος πως δεν ανησύχησε κανένα Ευρωπαίο κατασκευαστή.
Θα αισθανθώ υπερβολικά τυχερός αν μέσα σε ένα χρόνο καταφέρω να δω έστω και ένα στους δρόμους.
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Αλήθεια ποιος είναι αυτός ο τύπος που έχει να δώσει 35.000€ για χατσμπακ και καίγεται να έχει 2 λτ./100 χλμ. χαμηλότερη κατανάλωση βενζίνης και ενώ διαθέτει ένα σεβαστό ποσό για αμάξι (άρα όπως και να το κάνουμε είναι και λίγο πέτρολχεντ) αδιαφορεί τελείως για επιδόσεις και δυναμικά χαρακτηριστικά.Το συμπερασμα για τον 'πετρολχεντ' απο που βγαινει??? απο τα 35Κ?? Αν ηταν ετσι απο τα 30 κ πανω θα υπηρχαν μονο σπορ αυτοκινητα, οι πολυτελεις κατασκευαστες θα ειχαν πεινασει!
-
Έχει δίκιο ο Δρομέας, με τα ίδια λεφτά μπορεί κάποιος να αγοράσει ένα μτχ Ariel Atom ή με ακόμα λιγότερα ένα BMW S1000R.
-
-
Ένα φουλ υβριδικό στα 35.000 ευρώ είναι ο ορισμός της αποτυχίας? Και κάποια (ευρωπαικά ) λάιτ υβριδικά των 90.000+ ευρώ τι είναι τότε? Παρεμπιμπτόντως ένα εξ αυτών έχει πλέον το 20% των πωλήσεων της classης της (quiz ποιό είναι το συγκεκριμένο αποτυχημένο?, ο ευρών θα αμειφθεί).
-
Κάποιος που το παίρνει για να μπαίνει κάθε μέρα στο δακτύλιο και να μην πληρώσει ποτέ τέλη κυκλοφορίας αφού είναι κάτω από τα 100 γραμμάρια στο διοξείδιο, ένα εταιρικό αυτοκίνητο ενός στελέχους π.χ. που σε άλλη περίπτωση θα του παίρνανε μια 116/316i, ένα Α3 ΤΣΙ, είναι χαζός και άσχετος? Μήπως κάποιος που θέλει να διαφοροποιηθεί από το κοπάδι, κι αυτός άσχετος γιατί θα πρέπει ντε και καλά να βολευτεί π.χ. με το μικρό Μπεμβέ και να αφήσει τις παπαριές των ιαπώνων?
-
Επειδή κάποιος διαθέτει σοβαρό ποσό για ένα αμάξι πρέπει ντε και καλά να είναι και λίγο πετρολχέντ?
-
Υπερεκτιμημένη η Λέξους και μόνο για ηλίθιους αμερικάνους? , αλλά παρόλα αυτά πουλάει κάμποσα και στην ευρώπη που έχει έρθει μόνο 10-12 χρόνια, και που ξεκίνησε υπό το μηδέν αν λάβουμε υπόψη τα ευρωπαικά κολλήματα με τα ευρωπαικά προιόντα και παρόλα αυτά ανταγωνίζεται και κάποιες εταιρείες με 120 χρόνια στην αγορά όταν άλλες εξίσου ιστορικές ευρωπαικές εταιρείες έκλεισαν/μεταπωλήθηκαν/καταχρεώθηκαν ή έπαψαν να μπαίνουν σε αυτά τα κυβικά και πήγαν στα 1.00-2.000. Είναι και αυτό μια άποψη.
-
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Οπως τόσα χρόνια δίνουνε κάποιοι (αρκετοί θα έλεγα ) 28-35.000 για να πάρουν Prius έτσι κάποιοι θα δώσουν αυτά τα λεφτά για να το πάρουν....
Έχεις δίκιο τώρα είδα τις τιμές του πρίους , νόμιζα ότι είχε το πολύ-πολύ 25 χιλιάρικα
Καλά, και γιατί κάποιος να μην πάει να πάρει ένα Α3 1.2 τσι; Με αυτά τα λεφτά θα έχει παρόμοια κατανάλωση, τις ίδιες και ίσως και καλύτερες επιδόσεις, σίγουρα πολύ καλύτερη οδηγική συμπεριφορά και σου μένουν και φράγκα να του βάλεις ξύλινη επένδυση και δέρμα και να είσαι μέσα στην πολυτέλεια.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
-
Ένα φουλ υβριδικό στα 35.000 ευρώ είναι ο ορισμός της αποτυχίας? Και κάποια (ευρωπαικά ) λάιτ υβριδικά των 90.000+ ευρώ τι είναι τότε? Παρεμπιμπτόντως ένα εξ αυτών έχει πλέον το 20% των πωλήσεων της classης της (quiz ποιό είναι το συγκεκριμένο αποτυχημένο?, ο ευρών θα αμειφθεί).
-
Κάποιος που το παίρνει για να μπαίνει κάθε μέρα στο δακτύλιο και να μην πληρώσει ποτέ τέλη κυκλοφορίας αφού είναι κάτω από τα 100 γραμμάρια στο διοξείδιο, ένα εταιρικό αυτοκίνητο ενός στελέχους π.χ. που σε άλλη περίπτωση θα του παίρνανε μια 116/316i, ένα Α3 ΤΣΙ, είναι χαζός και άσχετος? Μήπως κάποιος που θέλει να διαφοροποιηθεί από το κοπάδι, κι αυτός άσχετος γιατί θα πρέπει ντε και καλά να βολευτεί π.χ. με το μικρό Μπεμβέ και να αφήσει τις παπαριές των ιαπώνων?
-
Επειδή κάποιος διαθέτει σοβαρό ποσό για ένα αμάξι πρέπει ντε και καλά να είναι και λίγο πετρολχέντ?
-
Υπερεκτιμημένη η Λέξους και μόνο για ηλίθιους αμερικάνους? , αλλά παρόλα αυτά πουλάει κάμποσα και στην ευρώπη που έχει έρθει μόνο 10-12 χρόνια, και που ξεκίνησε υπό το μηδέν αν λάβουμε υπόψη τα ευρωπαικά κολλήματα με τα ευρωπαικά προιόντα και παρόλα αυτά ανταγωνίζεται και κάποιες εταιρείες με 120 χρόνια στην αγορά όταν άλλες εξίσου ιστορικές ευρωπαικές εταιρείες έκλεισαν/μεταπωλήθηκαν/καταχρεώθηκαν ή έπαψαν να μπαίνουν σε αυτά τα κυβικά και πήγαν στα 1.00-2.000. Είναι και αυτό μια άποψη.
+1
....σε όλα! -
-
Δεν είπε κανείς οτι δεν είναι όμορφο το αμάξι που δείχνουν στις παρουσιάσεις... αλλά για να έχεις αυτή την έκδοση θα πρέπει όπως τα υπολογίζω για να απαρραίτητα να δώσεις 33,000 + ... και μιλαω για ζαντες , μεταλλικο χρώμα , δερματινα καθίσματα...
Τα υφασμάτινα καθισματα θα είναι γκρι(μαύρο) , καφέ, κόκκινο, μπλέ, μπεζ και όλα αλκαντάρα... Η δε απουσία του χειριστηρίου στην κονσόλα στις φθηνές εκδόσεις καλύπτεται εντελώς πρόχειρα από πλαστική τάπα που είναι πέρα για πέρα αντιαισθητική!
Τωρα αν για κάποιον τα 33000 δεν έιναι πολλά για hatchback (υβριδικό) είναι ΟΚ
-
Για τις 15άρες ζάντες της βασικής έκδοσης έχεις να πεις όμως κάτι?
-
Here we go again.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Για τις 15άρες ζάντες της βασικής έκδοσης έχεις να πεις όμως κάτι?Θα εχει φορο πολυτελειας;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Για τις 15άρες ζάντες της βασικής έκδοσης έχεις να πεις όμως κάτι?
Θα εχει φορο πολυτελειας;
ENNOEITE... (αν δεν τον καταργήσουν)
-
Ενημερωτικά αναφέρω τα reviews των μεγαλύτερων ξένων περιοδικών/websites :
TOP GEAR : 'identity crisis' , ' annoyingly at steady speeds' , ' It doesn't feel sporty '
**EVO **: “Rather dull, unfortunately” , “a bit of a mess overall” , “the responses are just a bit wooden”
AUTOCAR : ' It's hard to recommend' , 'not even a pale substitute of BMW 1'
WHATCAR : 'So disappointing on the road'
**THEAGE.DRIVE.COM **: “Lacks a premium look” , “unacceptable levels of road noise”
THE INDEPENDENT : 'Nice idea, poorly executed. Buy a new Giulietta instead '
Τωρα γιατι τα 9/10 reviews που βγαίνουν είναι αρνητικα.... ας το κρίνει ο καθένας
-
Καταρχήν το φάουλ κατά τη γνώμη μου είναι από τα αποδυτήρια, αφού μιλάμε για ενα εκ των πραγμάτων άσχημο αυτοκίνητο. Αν ήταν απλώς εκκεντρικό θα είχε ελπίδες, όμως μιλάμε για ένα σχήμα που 9/10 που θα το δουν θα το πουν άσχημο. Εκτός φυσικά από πορωμένους τογιοταίους κτλ. Εδώ εταιρείες με παράδοση στην εκκεντρικότητα (πχ Ρενώ) έχουν στραφεί σε πιο αποδεκτές και εμπορικές φόρμες. Και αυτές με τη σειρά τους έχουν πατήσει την μπανανόφλουδα με διάφορες εμπνεύσεις...
Επομένως έχουμε ένα άσχημο αυτοκίνητο, ακριβό και με πλεονέκτημα που ελάχιστοι θα λάβουν υπόψη. Μια πετρελαιοκίνητη bmw 1 πχ πόσο υψηλότερη κατανάλωση έχει; Επίσης η εμφάνιση δεν προδίδει ΟΥΤΕ χλιδάτα χαρακτηριστικά (που θα ήταν λόγος να το αγόραζαν αρκετοί), αλλά ΟΥΤΕ και φωνάζει οτι είναι τεχνολογικά προηγμένο/ψαγμένο. Αντίθετα τα διάφορα Prius, Insight, RX, CR-Z έχουν αυτή την 'τεχνολογική αύρα' .
Κατά τη γνώμη μου στην Ευρώπη δεν θα πάει καθόλου καλά. Στις ηπα τα πράγματα είναι διαφορετικά. Τουλάχιστον με αυτό το μοντέλο το γκρουπ Τογιότα ρίχνει κι άλλο το μ.ο. CO2 στην Ευρώπη...
-
-
Πολύ καλό βίντεο...
Ξέρετε αν θα έχει στανταρτ τα modes οδήγησης???
Φαίνεται ενδιαφέρον και νομίζω θα βοηθά σε επιδόσεις. Είδα αυτό το βίντεο http://www.youtube.com/ct200hlexus#p/u/1/cmh3vR6zLEQΠάντως ρώτησα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν πως περιμένουν τιμοκατάλογο και εκδόσεις μέσα στο Νοέμβριο και τα πρώτα αυτοκίνητα στις εκθέσεις αρχές του έτους
Πάντως αν κάποιος το θέλει μου διευκρίνησαν οτι μάλλον παραδόσεις θα είναι από Μάρτιο (εκτός από λίγα πρώτα που θα έχουν λίγο νωρίτερα)
-
ειναι κριμα που δεν δινουν τα CT200 και CR-Z με απλο βενζινοκινητηρα για οσους δεν θελουν υβριδικες μ@λακιες.
Θα ηταν πιο φθηνα στην αγορα τους , θα ειχαν πιο φθηνα σερβις ,πιο ελαφρια και λιγοτερο πολυπλοκα στην επισκευη τους.
Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω για πιο λογο δεν δινουν την επιλογη στον υποψιφιο πελατη τους για ενα απλο και αναλογικο κινητηρα. -
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
ειναι κριμα που δεν δινουν τα CT200 και CR-Z με απλο βενζινοκινητηρα για οσους δεν θελουν υβριδικες μ@λακιες.
Θα ηταν πιο φθηνα στην αγορα τους , θα ειχαν πιο φθηνα σερβις ,πιο ελαφρια και λιγοτερο πολυπλοκα στην επισκευη τους.
Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω για πιο λογο δεν δινουν την επιλογη στον υποψιφιο πελατη τους για ενα απλο και αναλογικο κινητηρα.Γιατί λόγω του ανελέητου κυνηγητού στο αυτοκίνητο όλοι μα όλοι προσπαθούν να μειώσουν τις εκπομπές CO2. Και κακά τα ψέματα αν το CR-Z ή το CT 200 προσφερόταν με εναλλακτική λύση έναν απλό βενζινοκινητήρα οι πωλήσεις των υβριδικών θα αποτελούσαν (όπως και στα άλλα οχήματα) μόλις το 2~5% των πωλήσεων.
Για τη Lexus όπως είχαν πει οι Ιάπωνες θέλουν σε κάθε όχημα τους να υπάρχει και εναλλακτική με υβριδικό σύστημα κίνησης. Αυτό πρακτικά θα το πετύχουν με την επόμενη έκδοση των IS & SC όπου θα υπάρχει στο πρώτο υβριδική έκδοση και το 2ο θα προσφέρεται αποκλειστικά με υβριδικό σύστημα κίνησης.
-
Ο χρήστης Nikos_21 έγραψε:
Πολύ καλό βίντεο...
Ξέρετε αν θα έχει στανταρτ τα modes οδήγησης???
Φαίνεται ενδιαφέρον και νομίζω θα βοηθά σε επιδόσεις. Είδα αυτό το βίντεο http://www.youtube.com/ct200hlexus#p/u/1/cmh3vR6zLEQΠάντως ρώτησα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν πως περιμένουν τιμοκατάλογο και εκδόσεις μέσα στο Νοέμβριο και τα πρώτα αυτοκίνητα στις εκθέσεις αρχές του έτους
Πάντως αν κάποιος το θέλει μου διευκρίνησαν οτι μάλλον παραδόσεις θα είναι από Μάρτιο (εκτός από λίγα πρώτα που θα έχουν λίγο νωρίτερα)
Φυσικά θα είναι στανταρ... αυτο τους έλειπε
Οι (προ)παραγγελίες έχουν ήδη αρχίσει.Οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν αρχές Φεβρουρίου και οι τιμές θα ξεκινούν 800-900 ευρώ πιο πάνω από το PRIUS... δηλαδή 30,900 περίπου (ΧΩΡΙΣ μεταλλικό χρώμα). Επειδή δεν θέλω να επαναλαμβ'ανομαι όπως κάποιο λένε να πω μόνο πως σκόπιμα υπάρχει μόνο ένας κινητήρας αλλά και οι μελλοντικοί του κινητήρες (ct300h που έχει ήδη αναπτύξει η LEXUS) θα είναι πιο μεγάλοι σε κυβισμό αφού ΔΕΝ θέλουν να κόψουν πωλήσεις από την ΤΟΥΟΥΤΑ... Από κει και πέρα συνεχίζω να το θεωρώ ένα αδικαιολόγητα ακριβό αυτοκίνητο στην ήδη ακριβή χώρα μας... ( + 2000 ευρώ φόρο πολυτελειας για να μην ξεχνιόμαστε). Ενδεικτικά στο κανάλι της LEXUS SPAIN στο FACEBOOK που ανακοίνωσαν τιμές οι Ισπανοί τους τα χώνουν αγρια (και να σκεφτείτε οτι οι τιμές εκεί είναι πολύ χαμηλότερες από τις δικές μας...)
Lexus CT 200 (compact 5door hatchback)