-
Φιλος ψαχνεται.
Τα λεφτα είναι περιπου τα ιδια, καθως (+/-) 1-2Κ δεν τον ενδιαφερουν.
Όπως το βλεπω εγω, συγκριτικα, τα πραγματα εχουν ως εξης:
Golf
Πιο γρηγορο
Πιο ποιοτικο
Ευκολοτερη μεταπωληση
«Κυρος»Leon
Καινουργιο, αρα 5 χρονια εγγυηση
Πιο οικονομικο σε καταναλωση/τελη κυκλοφοριας/σερβιςΕρωτηματικα, είναι η ανεση και η οδικη συμπεριφορα συγκριτικα μεταξυ τους.
Το ζητουμενο ειναι η ανετη καθημερινη μετακινηση, τα γρηγορα (140-200χαω) και ανετα ταξιδια και το οσο γινεται καλυτερο στριψιμο όταν αρχισουν οι στροφες. Το κοστος χρησης εχει σημασια, αλλα όχι καθοριστικη, εκτος αν οι διαφορες είναι πολύ μεγαλες. Τα χλμ είναι 15-20000/χρονο.
Για πειτε τη γνωμη σας.
-
Φιλος ψαχνεται.
Τα λεφτα είναι περιπου τα ιδια, καθως (+/-) 1-2Κ δεν τον ενδιαφερουν.
Όπως το βλεπω εγω, συγκριτικα, τα πραγματα εχουν ως εξης:
Golf
Πιο γρηγορο
Πιο ποιοτικο
Ευκολοτερη μεταπωληση
«Κυρος»Leon
Καινουργιο, αρα 5 χρονια εγγυηση
Πιο οικονομικο σε καταναλωση/τελη κυκλοφοριας/σερβιςΕρωτηματικα, είναι η ανεση και η οδικη συμπεριφορα συγκριτικα μεταξυ τους.
Το ζητουμενο ειναι η ανετη καθημερινη μετακινηση, τα γρηγορα (140-200χαω) και ανετα ταξιδια και το οσο γινεται καλυτερο στριψιμο όταν αρχισουν οι στροφες. Το κοστος χρησης εχει σημασια, αλλα όχι καθοριστικη, εκτος αν οι διαφορες είναι πολύ μεγαλες. Τα χλμ είναι 15-20000/χρονο.
Για πειτε τη γνωμη σας.
-
Φιλος ψαχνεται.
Τα λεφτα είναι περιπου τα ιδια, καθως (+/-) 1-2Κ δεν τον ενδιαφερουν.
Όπως το βλεπω εγω, συγκριτικα, τα πραγματα εχουν ως εξης:
Golf
Πιο γρηγορο
Πιο ποιοτικο
Ευκολοτερη μεταπωληση
«Κυρος»Leon
Καινουργιο, αρα 5 χρονια εγγυηση
Πιο οικονομικο σε καταναλωση/τελη κυκλοφοριας/σερβιςΕρωτηματικα, είναι η ανεση και η οδικη συμπεριφορα συγκριτικα μεταξυ τους.
Το ζητουμενο ειναι η ανετη καθημερινη μετακινηση, τα γρηγορα (140-200χαω) και ανετα ταξιδια και το οσο γινεται καλυτερο στριψιμο όταν αρχισουν οι στροφες. Το κοστος χρησης εχει σημασια, αλλα όχι καθοριστικη, εκτος αν οι διαφορες είναι πολύ μεγαλες. Τα χλμ είναι 15-20000/χρονο.
Για πειτε τη γνωμη σας.
-
απο ποτε εχουν κυρος τα vw
τα ιδια αμαξια ειναι με διαφορετικο σημα,leon απο μενα μονο και μονο επειδη ειναι καινουριο.
-
Την μεγάλη διαφορά την κάνει το πάγιο κόστος χρήσης. Τo GTI σαν δίλιτρο, θα θέλει αρκετά παραπάνω σε τέλη και ασφάλειες. Αν συνυπολογίσεις και πιθανά τεκμήρια από φθινόπωρο, είναι ένα πρόβλημα που δεν μπορείς να το αγνοήσεις.
Εγώ, ακριβώς γι' αυτούς τους λόγους, δεν έχω ...τολμήσει την αγορά του. Αν δεν τον πειράζουν τον ίδιο, νομίζω πως απλά τα δύο αυτοκίνητα δεν έχουν επαφή...
GTI ftw !
Τα κόστη συντήρησης (σερβις κλπ κλπ) θα είναι πάνω κάτω τα ίδια και όχι άξια να ρίξουν την πλάστιγγα προς κάποια πλευρά...
-
HighFidelity
απο την μια λες οτ ιδεν εχουν καμια επαφη και απο την αλλη οτι εχουν τα ιδια κοστη συντηρισης
αντε βρες καμια γυναικα γιατι η ζεστη σε χτυπησε στην κεφαλη
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
HighFidelityαπο την μια λες οτ ιδεν εχουν καμια επαφη και απο την αλλη οτι εχουν τα ιδια κοστη συντηρισης
αντε βρες καμια γυναικα γιατι η ζεστη σε χτυπησε στην κεφαλη
Τα ίδια κόστη συντήρησης μπορεί να έχει και ένα Daihatsu με μια Mercedes...
(ΔΕΝ, τα έχουν, αλλά το κόστος συντήρησης δεν κάνει δυο αυτοκίνητα απαραίτητα ίδια! ).Εσύ για το θέμα της ζέστης, τι λύση έχεις δώσει; Air Condition;
-
-
Εγω θα έλεγα καθαρά το λεον οχι μονο με βάση όλους τους οικονομοτεχνικούς παράγοντες, αλλά και λογω του οτι είναι καινουριο.
Ο 1.8 είναι πολύ κοντά στον διλιτρο, δε θα λείψει η δύναμη. Και θα έχει και εγγύηση απο 2 εως 5 χρονια αν γινει επέκταση. Σημείωση: το σπορ πακετο αξιζει!
-
VW Golf VI TSi DSG 160hp με sport πακέτο...
-
Τo Leon που είναι καινούργιο και έχει εγγύηση... θα χρειαστεί.
-
Σαφεστατα GTi
Επισης αν ειναι 2ετιας το Golf θα εχει και 2 χρονια ακομη εγγυηση (το 99% των κατοχων κανανε επεκταση η ηταν δωρο στα GTi)
Oποτε ολα καλα
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
VW Golf VI TSi DSG 160hp με sport πακέτο...το προτεινα, αλλα θελει κατι λιγο πιο σπορ. Και επειδη πιθανοτατα θα ακολουθησει μια αναβαθμιση 30-40 ιππων, προτιμα τα 1800 & 2000κκ. Επισης το golf VI βγαινει πιο ακριβο απο τα αλλα 2.
-
Πολυ πιο ολοκληρομενο το Golf αλλα εγω θα προτεινα το Leon για 2 πολυ σημαντικους λογους...Πρωτον ειναι καινουργιο,θα ειναι ο πρωτος που μπαινει μεσα, θα το στρωσει αυτος και δεν θα απορει παντα αραγε τι εχει κανει ο προηγουμενος στο αμαξακι μου και δευτερον το ενα ειναι 1.800cc και το αλλο 2.000cc και με την ανωμαλη και ηλιθια κυβερνηση που εχουμε ποτε δεν ξερεις τι θα ξημερωσει αυριο μεθαυριο για τον κατοχο των 2.000cc ειτε με τεκμηρια ειτε με εκτακτες εισφορες οπως τα 150€ τωρα το φθινοπωρο...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Ερωτηματικα, είναι η ανεση και η οδικη συμπεριφορα συγκριτικα μεταξυ τους.Το ζητουμενο ειναι η ανετη καθημερινη μετακινηση, τα γρηγορα (140-200χαω) και ανετα ταξιδια και το οσο γινεται καλυτερο στριψιμο όταν αρχισουν οι στροφες. Το κοστος χρησης εχει σημασια, αλλα όχι καθοριστικη, εκτος αν οι διαφορες είναι πολύ μεγαλες. Τα χλμ είναι 15-20000/χρονο.
Για πειτε τη γνωμη σας.
Δεν έχω οδηγήσει το Gti, αλλά ένα απλό tsi είναι ένα κλικ πιο κάτω από το Leon σε στρίψιμο - αίσθηση τιμονιού, αλλά ένα κλικ πιο πάνω σε άνεση. Επίσης, το Leon θέλει τη σπορ ανάρτηση μόνο αν έχεις γερή μέση ή μεγάλες αντοχές. Για τα γούστα μου είναι υπερβολικά σκληρή, χωρίς λόγο... και το λέω έχοντας 206 που έχει την ποιότητα κύλισης ενός ποδηλάτου με πλαστικές ρόδες.
Όταν είχα ρωτήσει για εμένα η SEAT μου είπε ένα 60 ευρώ για λάδια και μ' έστειλε. Αντίστοιχα η VW είχε πει 140...
Αν το κριτήριο λοιπόν είναι τα γούστα ένα ελαφρύ προβάδισμα (για εμένα) στο Leon. Ελπίζω μόνο να μην έχουν χαλάσει κάτι στο face-lift και να έχουν φτιάξει μικρο-θεματάκια που είχε με ηχομόνωση και εικόνα πλαστικών.
Βέβαια, μιλάμε για σχεδόν ίδια αυτοκίνητα, οπότε ίσως πιο καθοριστικό να είναι είτε η εμφάνιση είτε το ότι το Seat είναι καινούριο και όχι μεταχειρισμένο (από άγνωστο που ένας θεός ξέρει πόσο μπορεί να το έχει ξεσκίσει/συντηρήσει σωστά, κτλ...). Προσωπικά, μόνο και μόνο επειδή το Seat θα είναι καινούριο θα το επέλεγα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Leon
Καινουργιο, αρα 5 χρονια εγγυηση5 χρονια εγγυηση εχει το Leon?
2+3 δηλαδη?Τα 3 επιπλεον ειναι επεκταση εργοστασιακης εγγυησης ή μεσω ασφαλιστικης?
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Leon
Καινουργιο, αρα 5 χρονια εγγυηση5 χρονια εγγυηση εχει το Leon?
2+3 δηλαδη?Τα 3 επιπλεον ειναι επεκταση εργοστασιακης εγγυησης ή μεσω ασφαλιστικης?
μεσω ασφαλιστικης με εξτρά 520 ευρω.
-
Ευχαριστω.
Μηπως ξερεις και τι καλυπτει σε σχεση με την εργοστασιακη?
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Ευχαριστω.Μηπως ξερεις και τι καλυπτει σε σχεση με την εργοστασιακη?
τα ιδια, δηλαδη τα παντα.
α, και στο 90% των περιπτωσεων στην κανουν δωρο...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
τα ιδια, δηλαδη τα παντα.
κοίτα το κυκλωμένο μόνο...
α, και στο 90% των περιπτωσεων στην κανουν δωρο...
Με το ΕΤΤ δεν στην κάνουν δώρο. Ρώτησα σε 3 αντιπροσωπείες. Ενα 10% είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα. Το 90% είναι μη ρεαλιστικό.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Με το ΕΤΤ δεν στην κάνουν δώρο. Ρώτησα σε 3 αντιπροσωπείες. Στο ποσοστό σου βάλε ένα 10%. Το 90% είναι μη ρεαλιστικό.
Αν δε κανουν την εγγυηση δωρο, κανουν συναγερμο +αισθητηρες παρκαρισματος ή ηλιοροφη. Ξερω μερικους που πηραν και τα 3 δωρο
Μτχ Golf V GTI DSG 2-3ετων ή νέο Leon 1,8 DSG ?