Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    audi tt 2.0 t quattro dsg ή audi audi a5 2.0t quattro
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. audi tt 2.0 t quattro dsg ή audi audi a5 2.0t quattro
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    15
    50
    19
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      audipassion last edited by

      Σύντροφοι προλετάριοι της audi και μη κατέληξα στα δύο παραπάνω μοντέλα και θέλω τις γνώμες σας και τις εμπειρίες από τα δύο προαναφερθέντα . επίσης θα ήθελα αν κ'αποιος γνωρίζει να με πληροφορίσει αν το α5 εφοδιάζεται με το νέο 'sport' ? διαφορικό του s4? . Βασικός παράγοντας για την αγορά είναι η οδική συμπεριφορά . Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        audipassion last edited by

        Σύντροφοι προλετάριοι της audi και μη κατέληξα στα δύο παραπάνω μοντέλα και θέλω τις γνώμες σας και τις εμπειρίες από τα δύο προαναφερθέντα . επίσης θα ήθελα αν κ'αποιος γνωρίζει να με πληροφορίσει αν το α5 εφοδιάζεται με το νέο 'sport' ? διαφορικό του s4? . Βασικός παράγοντας για την αγορά είναι η οδική συμπεριφορά . Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          audipassion last edited by

          Σύντροφοι προλετάριοι της audi και μη κατέληξα στα δύο παραπάνω μοντέλα και θέλω τις γνώμες σας και τις εμπειρίες από τα δύο προαναφερθέντα . επίσης θα ήθελα αν κ'αποιος γνωρίζει να με πληροφορίσει αν το α5 εφοδιάζεται με το νέο 'sport' ? διαφορικό του s4? . Βασικός παράγοντας για την αγορά είναι η οδική συμπεριφορά . Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimgster last edited by

            Αν δεν έχεις πρόβλημα με το μέγεθος και την εμφάνιση του Α5 (όχι οτι ειναι άσχημο, αλλα TT δεν ειναι), τότε Α5.

            Και μόνο η λέξη hadlex αρκει για να ΜΗΝ επιλεξω το ΤΤ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stefan147 last edited by

              Ο χρήστης audipassion έγραψε:
              Σύντροφοι προλετάριοι της audi και μη κατέληξα στα δύο παραπάνω μοντέλα και θέλω τις γνώμες σας και τις εμπειρίες από τα δύο προαναφερθέντα . επίσης θα ήθελα αν κ'αποιος γνωρίζει να με πληροφορίσει αν το α5 εφοδιάζεται με το νέο 'sport' ? διαφορικό του s4? . **Βασικός παράγοντας για την αγορά είναι η οδική συμπεριφορά **. Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων

              Sorry κιόλας αλλά αν όντως παίζει αυτό τότε μάλλον κοιτάς λάθος γερμανική μάρκα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cpp last edited by

                A5 for me

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Το ΤΤ είναι σαφώς πιο παιχνιδιάρικο (κι ας έχει Haldex) και γρήγορο από το Α5, κυρίως λόγω πολύ χαμηλότερου βάρους και πιο σπορ ρυθμίσεων. Το Α5 είναι grand tourer το ΤΤ sports car. Πάντως αν θες πραγματική οδηγική απόλαυση, κοίτα κατά BMW μεριά... 330i coupe πχ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vellerefontis last edited by

                    Ο χρήστης audipassion έγραψε:
                    Σύντροφοι προλετάριοι της audi και μη κατέληξα στα δύο παραπάνω μοντέλα και θέλω τις γνώμες σας και τις εμπειρίες από τα δύο προαναφερθέντα . επίσης θα ήθελα αν κ'αποιος γνωρίζει να με πληροφορίσει αν το α5 εφοδιάζεται με το νέο 'sport' ? διαφορικό του s4? . Βασικός παράγοντας για την αγορά είναι η οδική συμπεριφορά . Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων

                    ψηφίζω το Α5, ναι μπαίνει το διαφορικό.

                    είναι πιο φρέσκο, πιο πρακτικό, πιο άνετο, με καλύτερη τετρακίνηση, πιο ασφαλές, πιο εύκολο να το αποκαταστήσεις αφού δεν έχει τόσο αλουμίνιο, λιγότερο εφετζίδικο-πιο σοβαρό κλπ

                    ότι θες εδώ είμαι, ειδάλλως καλές αγορές!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kostis20 last edited by

                      Η διαφορα τιμης μεταξυ 330 και Α5 2.0ΤQ ειναι πολυ μεγαλη δυστυχως...
                      Kαι εγω Α5 θα διαλεγα!
                      Το ενεργο πισω διαφορικο μπαινει προς το παρoν μονο στο 3.2Q στο s5 και στα πιο ισχυρα diesel.Νομιζω οτι μπαινει στα αυτοκινητα που εχουν πανω απο 240hp.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vellerefontis last edited by

                        Ο χρήστης kostis20 έγραψε:

                        Το ενεργο πισω διαφορικο μπαινει προς το παρoν μονο στο 3.2Q και στο S5.

                        θα ανοίξουν οι κωδικοί, το Audi Konfigurator στην Γερμανία το προσφέρει απλά με υποσημείωση την ημερομηνία παραγωγής εξαρτόμενη από την χώρα...

                        βάλτο!!!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                          Η διαφορα τιμης μεταξυ 330 και Α5 2.0ΤQ ειναι πολυ μεγαλη δυστυχως...
                          Kαι εγω Α5 θα διαλεγα!
                          Το ενεργο πισω διαφορικο μπαινει προς το παρoν μονο στο 3.2Q στο s5 και στα πιο ισχυρα diesel.Νομιζω οτι μπαινει στα αυτοκινητα που εχουν πανω απο 240hp.

                          Πράγματι, έχεις δίκαιο. Είχα την εντύπωση ότι η 330 ήταν κοντά στα 50 αλλά πλησιάζει τα 60 χιλιάρικα. Η 325 των 218 ίππων είναι στα 51 χιλιάρικα, 6 χιλιάρικα πάνω από το Α5 211 ίππων Quattro. Αν ο φίλος ενδιαφέρεται για απόλαυση τότε η 325 είναι δυνατός παίχτης. Εγώ βέβαια με τόσα λεφτά θα έπαιρνα το TTS DSG που βγαίνει στα 50 χιλιάρικα και είναι απείρως πιο σπορ από το Α5 ενώ δεν έχει και τα κερατιάτικα της BMW λόγω 3 λίτρων.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            audipassion last edited by

                            Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις γνώμες σας . Πιο με απασχολεί το dsg στο tt τι οδιγική ευχαρίστιση προσφέρει σε σχέση με ένα κλασικό χειροκίνητο και το βάρος στο a5 επίσης θα ήθελα αν κάποιος γνωρίζει να πιο από τα δύο διαθέτει καλύτερο σύστημα διεύθινσης και γενικά είναι πιο άμεσο οδηγικά

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mad_max_geo last edited by

                              A5 απο εμενα.Ειναι κουκλι!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leon_g last edited by

                                Ο χρήστης audipassion έγραψε:
                                Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις γνώμες σας . Πιο με απασχολεί το dsg στο tt τι οδιγική ευχαρίστιση προσφέρει σε σχέση με ένα κλασικό χειροκίνητο και το βάρος στο a5 επίσης θα ήθελα αν κάποιος γνωρίζει να πιο από τα δύο διαθέτει καλύτερο σύστημα διεύθινσης και γενικά είναι πιο άμεσο οδηγικά

                                Φιλε το αυτοματο διπλου συμπλεκτη ραβει... Θα την καταβρεις!! Η οδηγικη ευχαριστηση(οση μπορει να προσφερει ενα τετρακινητο audi) δεν μειωνεται. Για μενα το αυτοματο την ενισχυει.. Σκεψου οτι οποτε θες το βαζεις στο manual κ αλλαζεις εσυ τις ταχυτητες! Ειδικα τα paddles αλλαγης στο τιμονι σε κανουν να αισθανεσαι οτι εισαι ο σουμαχερ!!! Απο την αλλη οταν βαριεσαι κ ειδικα σε κινηση μεσα στην πολη το αυτοματο ειναι ΣΩΤΗΡΙΑ!!! Το βαρος τωρα στο Α5 δεν ειναι τραγικο... 140 κιλα βαρυτερο ειναι σε σχεση με το ΤΤ(αλλα μιλαμε για ενα πολυ πιο ανετο κ μεγαλο αμαξι!)... Το συστημα διευθυνσης στο ΤΤ ειναι το ιδιο με το Α5 μονο που στο ΤΤ κοβει καλυτερα κ πιο αμεσα.Πιο σπορ στησιμο τωρα εχει το ΤΤ αφου εχει εμπρός άξονα με γόνατα Mc-Pherson με αλουμινένια ψαλίδια κάτω κ πίσω άξονα τεσσάρων συνδέσμων με ανεξάρτητη διάταξη ελατηρίων-αμορτισέρ. Επισης ειναι πιο σπορ κ λογω του μεγεθους του που συνεπαγεται μεγαλυτερη ευελιξια! Δεν ξερω τι θα διαλεξεις αλλα το αυτοματο S-tronic ειναι must!!! Τρως κ οδηγεις χωρις αγχος ή παιζεις με τη συνοδηγο (παλι χωρις αγχος! )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  audipassion last edited by

                                  Αλλαγή σχεδίων τα 2000 cc είνα πολλά δεν θέλω και δεύτερο δίλιτρο έτσι κατεβαίνουμε στα 1800 μεταξύ των α5 και tt 1.8 turbo fwd και α4 1.8 turbo qauttro πιο θα προτιμούσαται;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Μάλλον θα πρέπει να ξεκαθαρίσεις τί θέλεις... Δύο κουπέ (ένα 2+2 και ένα 4θέσιο) και ένα 5θέσιο σεντάν δεν κολλάνε...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kavoyras last edited by

                                      Ο χρήστης audipassion έγραψε:
                                      Αλλαγή σχεδίων τα 2000 cc είνα πολλά δεν θέλω και δεύτερο δίλιτρο έτσι κατεβαίνουμε στα 1800 μεταξύ των α5 και tt 1.8 turbo fwd και α4 1.8 turbo qauttro πιο θα προτιμούσαται;

                                      από αυτά που γράφεις, καταλαβαίνω ότι πας ως εξής:
                                      διαθέτω τόσα λεφτά...τι αγοράζω?

                                      Δεν πάει έτσι όμως...Κοιτάς πρώτα τις ανάγκες σου, κατασταλάζεις στα χ-ψ-ω μοντέλα και μετά κοιτάς με αυτά τα λεφτά τι μπορείς να αγοράσεις.Μόνο έτσι θα περιορίσεις τις επιλογές σου σε 2-3 και έτσι να μπορέσεις τα βάλεις μπροστά σου και να αποφασίσεις.

                                      Το Α4 είναι οικογενειακό αμάξι, γρήγορο κτλ
                                      Το Α5 είναι GT αμάξι και κουπέ που δεν συνδιάζεται με οικογένεια αλλά κυρίως με κάποιον που κάνει αρκετά ταξίδια (χρήση εθνικών οδών στο μεγαλύτερο ποσοστό του χρόνου οδήγησης)
                                      Το ΤΤ είναι κατεξοχήν ζπορ, με πιο πολεμικές ρυθμίσεις από το Α5 και το Α4.

                                      Το καθένα προσφέρει διαφορετικά πράγματα σε διαφορετικό πακέτο...Δε νομίζω ότι μπορεί κάποιος να διαλέξει ανάμεσα σε αυτά τα 3 γιατί απλώς το καθένα από αυτά 'κοιτάει' σε άλλο αγοραστικό κοινό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        morpheus last edited by

                                        Ο χρήστης audipassion έγραψε:
                                        Αλλαγή σχεδίων τα 2000 cc είνα πολλά δεν θέλω και δεύτερο δίλιτρο έτσι κατεβαίνουμε στα 1800 μεταξύ των α5 και tt 1.8 turbo fwd και α4 1.8 turbo qauttro πιο θα προτιμούσαται;

                                        Αφού φεύγει το quattro απο τη μέση και πέφτουμε και σε κινητήρα, το ΤΤ είναι μακράν η καλύτερη επιλογή... εκτός εαν θέλεις οπωσδήποτε τα 2 πίσω καθίσματα.
                                        Το Α4 αν προέκυψε για την δυνατότητα quattro στον 1.8 θα έλεγα να το ξεχάσεις.
                                        Δεν χρειάζονται 4wd οι 160 ίπποι και θα χάσεις σε βάρος, κατανάλωση, δύναμη...

                                        Εσένα πιο σου αρέσει περισσότερο αλήθεια...?

                                        Μάλλον θα πρέπει να ξεκαθαρίσεις τί θέλεις...

                                        Audi...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          audipassion last edited by

                                          Έχεται δίκιο παιδιά σίγουρα είναι λίγο παράτερα τα παραπάνω αυτοκίνητα αλλά μου αρέσουν και τα τρεία. Αν και στην αρχή πήγαινα για τις τετρακίνητες εκδόσεις των δύο κουπέ τις απέριψα λόγο και δεύτερου δίλιτρου . Κατεβαίνοντας στα 18άρια είδα πως παίρνω quattro αλλά α4 και σκεύτομαι μήπως είναι πιο ολοκληρομένο από τα άλλα δύο . Το αυτοκίνητο το χρησιμοπιώ κυρίως για περιαστικές μετακινήσης και σε επαρχιακό δύκτυο .

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vellerefontis last edited by

                                            Ο χρήστης audipassion έγραψε:
                                            Έχεται δίκιο παιδιά σίγουρα είναι λίγο παράτερα τα παραπάνω αυτοκίνητα αλλά μου αρέσουν και τα τρεία. Αν και στην αρχή πήγαινα για τις τετρακίνητες εκδόσεις των δύο κουπέ τις απέριψα λόγο και δεύτερου δίλιτρου . Κατεβαίνοντας στα 18άρια είδα πως παίρνω quattro αλλά α4 και σκεύτομαι μήπως είναι πιο ολοκληρομένο από τα άλλα δύο . Το αυτοκίνητο το χρησιμοπιώ κυρίως για περιαστικές μετακινήσης και σε επαρχιακό δύκτυο .

                                            να αγοράσεις Audi χωρίς Torsen quattro ενώ έχεις την δυνατότητα? Μου φαίνεται σαν να αφαιρέσεις το κοφτό τιμόνι από μια Alfa Romeo ή την ζωντανή ουρά από μια BMW !>?

                                            εν το μεταξύ το Α4 είναι μια σαφώς πιο ώριμη επιλογή αφού προσφέρει περισότερα στην μετέπειτα ζωή σου με το αυτοκίνητο... άσε που θα γελάς στις εθνικές οδούς όταν θα βρέχει και οι άλλοι θα τρέμουν. Θα πηγάινεις και καμια αμουδιά, κανα χωματοδρομάκι κανά χιονισμένο βουνό το χειμώνα, ωραία θα είναι και θα είσαι και πιό ασφαλής

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

                                            ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr