-
Καλησπέρα. Χρειάζομαι 'τα φώτα σας...'
Έβγαλα κάρτα καυσαερίων για το Sunny (καταλυτικό ΄92) και με ρώτησε ο μάστορας αν το αυτοκίνητο έχει αυξημένη κατανάλωση τελευταία(ή αν παρατήρησα κάτι τέτοιο). Φαίνεται ήταν στα πάνω όρια κάπου (CO;) (να προσθέσω ότι ΚΤΕΟ πέρασα πέρισυ).
Βέβαια δεν μπορώ να ξέρω ακριβώς την κατανάλωση γιατί δεν έχει υπολογιστή, αλλά μάλλον πρέπει να τσιμπάει λιγάκι παραπάνω από ότι παλαιότερα.Ο τεχνικός είπε να κοιτάξω τον αισθητήρα 'λάμδα' γιατί μπορεί να μην λειτουργεί καλά ή και να χρειάζεται αντικατάσταση(είπε ότι ίσως το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί πλουσιότερο μίγμα από χρειάζεται).
Αυτό φυσικά προϋποθέτει να το πάω στην επίσημη αντιπροσωπεία, γιατί στον μάστορα που πάω δεν έχει διαγνωστικό για να συνδεθεί. Μου είπε περίπου στα 80€ να υπολογίζεις, όταν τον ρώτησα αν αξίζει να το αλλάξω.
Ερώτηση: τι μπορεί να συμβαίνει; Μπορεί να διαγνωστεί αν χρειάζεται αλλαγή 'λάμδα'; Αν πράγματι χρειάζεται, ίσως συμφέρει να το αλλάξω ώστε να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου, σωστά;
-
Καλησπέρα. Χρειάζομαι 'τα φώτα σας...'
Έβγαλα κάρτα καυσαερίων για το Sunny (καταλυτικό ΄92) και με ρώτησε ο μάστορας αν το αυτοκίνητο έχει αυξημένη κατανάλωση τελευταία(ή αν παρατήρησα κάτι τέτοιο). Φαίνεται ήταν στα πάνω όρια κάπου (CO;) (να προσθέσω ότι ΚΤΕΟ πέρασα πέρισυ).
Βέβαια δεν μπορώ να ξέρω ακριβώς την κατανάλωση γιατί δεν έχει υπολογιστή, αλλά μάλλον πρέπει να τσιμπάει λιγάκι παραπάνω από ότι παλαιότερα.Ο τεχνικός είπε να κοιτάξω τον αισθητήρα 'λάμδα' γιατί μπορεί να μην λειτουργεί καλά ή και να χρειάζεται αντικατάσταση(είπε ότι ίσως το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί πλουσιότερο μίγμα από χρειάζεται).
Αυτό φυσικά προϋποθέτει να το πάω στην επίσημη αντιπροσωπεία, γιατί στον μάστορα που πάω δεν έχει διαγνωστικό για να συνδεθεί. Μου είπε περίπου στα 80€ να υπολογίζεις, όταν τον ρώτησα αν αξίζει να το αλλάξω.
Ερώτηση: τι μπορεί να συμβαίνει; Μπορεί να διαγνωστεί αν χρειάζεται αλλαγή 'λάμδα'; Αν πράγματι χρειάζεται, ίσως συμφέρει να το αλλάξω ώστε να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου, σωστά;
-
Καλησπέρα. Χρειάζομαι 'τα φώτα σας...'
Έβγαλα κάρτα καυσαερίων για το Sunny (καταλυτικό ΄92) και με ρώτησε ο μάστορας αν το αυτοκίνητο έχει αυξημένη κατανάλωση τελευταία(ή αν παρατήρησα κάτι τέτοιο). Φαίνεται ήταν στα πάνω όρια κάπου (CO;) (να προσθέσω ότι ΚΤΕΟ πέρασα πέρισυ).
Βέβαια δεν μπορώ να ξέρω ακριβώς την κατανάλωση γιατί δεν έχει υπολογιστή, αλλά μάλλον πρέπει να τσιμπάει λιγάκι παραπάνω από ότι παλαιότερα.Ο τεχνικός είπε να κοιτάξω τον αισθητήρα 'λάμδα' γιατί μπορεί να μην λειτουργεί καλά ή και να χρειάζεται αντικατάσταση(είπε ότι ίσως το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί πλουσιότερο μίγμα από χρειάζεται).
Αυτό φυσικά προϋποθέτει να το πάω στην επίσημη αντιπροσωπεία, γιατί στον μάστορα που πάω δεν έχει διαγνωστικό για να συνδεθεί. Μου είπε περίπου στα 80€ να υπολογίζεις, όταν τον ρώτησα αν αξίζει να το αλλάξω.
Ερώτηση: τι μπορεί να συμβαίνει; Μπορεί να διαγνωστεί αν χρειάζεται αλλαγή 'λάμδα'; Αν πράγματι χρειάζεται, ίσως συμφέρει να το αλλάξω ώστε να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου, σωστά;
-
Εχεις προσεξει αν η θερμοκρασια στο οργανο παραμενει στα ιδια επιπεδα;Μηπως πεφτει πιο χαμηλα σε ανοιχτο δρομο;Μπορει να ειναι ο θερμοστατης δηλαδη που εχει κολλησει ανοιχτος και αυξανει ετσι την καταναλωση.
-
Ο καταλύτης σε τι κατάσταση είναι ? Η 1η ένδειξη για αύξηση της κατανάλωσης προέρχεται από βουλωμένο καταλύτη, καθώς και η μικρή άνοδος της θερμοκρασίας στα νερά και στο λάδι. Τα μπέκ ? είναι ΟΚ ?
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εχεις προσεξει αν η θερμοκρασια στο οργανο παραμενει στα ιδια επιπεδα;Μηπως πεφτει πιο χαμηλα σε ανοιχτο δρομο;Μπορει να ειναι ο θερμοστατης δηλαδη που εχει κολλησει ανοιχτος και αυξανει ετσι την καταναλωση.Η Θερμοκρασία είναι σταθερή όταν ζεσταθεί, την κοιτάω κάπου - κάπου. Αν κόλλησε κάτι, δεν το ξέρω(μάλλον κανένας τεχνικός θα το διαπιστώσει, μηχανολογικά δεν ξέρω πολλά).
Ο καταλύτης σε τι κατάσταση είναι ? Η 1η ένδειξη για αύξηση της κατανάλωσης προέρχεται από βουλωμένο καταλύτη, καθώς και η μικρή άνοδος της θερμοκρασίας στα νερά και στο λάδι. Τα μπέκ ? είναι ΟΚ ?
Ο καταλύτης δεν έχω ιδέα πώς είναι και πότε και αν αλλάχτηκε ποτέ(περίπου στα 148.000χιλ έχω, δεν κάνω πάνω από ~6-8000χιλ το χρόνο), ξέρω μόνο ότι πέρισυ πέρασε το ΚΤΕΟ που το πήγα. Μεταχειρισμένο το πήρα πριν κάποια χρόνια, να κάνω τη δουλειά μου χωρίς πολλά να ζητάει.
Καθαρισμό μπεκ έκανα πέρισυ επίσης.
Κάτι άλλο να σου πω δεν ξέρω. Δεν θα το κρατήσω γιο πάντα φυσικά, απλά το αμάξι δεν ζητάει πολλά(συνήθως τα σέρβις κάνω όταν συμπληρώσει τα χιλιόμετρα) και με βολεύει προς το παρόν.
Δεν ξέρω πόσο ακόμα θα το κρατήσω(1 χρόνο; ), ίσως και να αλλαχτεί σχετικά σύντομα, αλλά αν είναι να καίει περισσότερο καλύτερα να το δω, έστω και αν αλλάξω αισθητήρα, τι να πω(πιο οικονομικά θα μου έρθει). -
Εχει ξαναγραφτει σε αλλο θεμα.
Δεν πεταμε ενα αμαξι που δεν ζηταει τιποτα μολις βγαλει μια μικρη βλαβη!
Ειναι αδικο!
Συνηθως καταληγουμε να αγορασουμε μπακατελα.
Μπορεις να μας πεις τις τιμες των ρυπων που γραφει η καρτα καυσαεριων? -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Εχει ξαναγραφτει σε αλλο θεμα.
Δεν πεταμε ενα αμαξι που δεν ζηταει τιποτα μολις βγαλει μια μικρη βλαβη!
Ειναι αδικο!
Συνηθως καταληγουμε να αγορασουμε μπακατελα.
Μπορεις να μας πεις τις τιμες των ρυπων που γραφει η καρτα καυσαεριων?Στην κάρτα ελέγχου καυσαερίων, στις «Τιμές Ρύπων» λέει:
Στροφές/λεπτό-----CO------ HC---λ
800-------------------0.03---- 59-- -
2500------------------0.08-----91---1020Σίγουρα είναι άδικο να πετάξεις με το παραμικρό ένα αμάξι, δεν αντιλέγω. Δεν ξέρεις και τι μπορεί να σου τύχει στο επόμενο..
-
Αν θυμαμαι σωστα, εισαι μεσα στα ορια. Και ο λαμδα που δινει 1.02 ειναι το ιδανικο μιγμα ελαφρα φτωχοτερο. Κατω του 1 σημαινει πλουσιο...διορθωστεμε αν κανω λαθος...
Πρόβλημα στην κατανάλωση;;;