Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    προβλημα μετα απο ατυχημα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. προβλημα μετα απο ατυχημα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    13
    235
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aldaperan last edited by

      λοιπον τα πράγματα έχουν ως εξης...ηταλαιπωρία μου 15 μέρες τώρα είναι απερίγραπτη!!! Όλα ξεκίνησαν όταν ένας ανεγγέφαλος με μηχανάκι πέρασε με κόκκινο και με τράκαρε δημιουργώντας μου ζημιά 3500 ευρω!! Το τραγελαφικό είναι ότι την μεθεπόμενη μέρα απο εκείνη που έγινε το τρακάρισμα έγω θα ταξίδευα προς ρόδο...και είχα κανονίσει και σερβις (το δευτερο-το γενικό) ....

      Τεσπα στο θέμα μας : τη στιγμή του τρακαρίσματος μύρισα κάτι καμένο άνοιξα το καπό και μετά απο λίγο έφυγε η μυρωδιά...για να μη μακρυγορώ τελικα το αμάξι το πήγα στην αντιπροσωπεια για επισκευη φανοποιού και για το καθιερομενο σερβις, τους είπα οτι τη στιγμή του ατυχήματος μύρισα κατι καμένο να το ελεγξετε!!!!! στο συνεργειο μου είπαν ότι κάνανε σέρβις και όλα ΟΚ !! Οπότε και εγώ το παίρνω το αμάξι , κλείνω εισιτήρια για ροδο και λέω δεν του κάνω μια δοκιμή για καλο και για κακό (αφου θα έκανα ταξιδι) ...κάνω λοιπον μια βόλτα κάπου στα 10km φτάνοντας λοιπόν σπίτι βλέπω τη θερμοκρασία να ανεβαίνει απειλιτικά και να μυρίζει καμένο οπότε σταματάω στην άκρη, ανοίγω καπό και βλέπω καπνούς...κάλεσα το μηχανικό το είδε και είπε οτι φτέει το βερντιλατέρ,όντως το ανεμιστηράκι δε γύριζε ...υπάρχει περίπτωση να συνέβη αυτό απο το ατύχημα?τι κάνω σε αυτη την περίπτωση

      ps: υπαρχι περίπτωση να έχει βλάβη ο θερμοστάτης ? τι ακριβώς κάνει ο θερμοστάτης?

      Το αμαξι είναι vw polo 9n3 2 χρονων αμαξι!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        aldaperan last edited by

        λοιπον τα πράγματα έχουν ως εξης...ηταλαιπωρία μου 15 μέρες τώρα είναι απερίγραπτη!!! Όλα ξεκίνησαν όταν ένας ανεγγέφαλος με μηχανάκι πέρασε με κόκκινο και με τράκαρε δημιουργώντας μου ζημιά 3500 ευρω!! Το τραγελαφικό είναι ότι την μεθεπόμενη μέρα απο εκείνη που έγινε το τρακάρισμα έγω θα ταξίδευα προς ρόδο...και είχα κανονίσει και σερβις (το δευτερο-το γενικό) ....

        Τεσπα στο θέμα μας : τη στιγμή του τρακαρίσματος μύρισα κάτι καμένο άνοιξα το καπό και μετά απο λίγο έφυγε η μυρωδιά...για να μη μακρυγορώ τελικα το αμάξι το πήγα στην αντιπροσωπεια για επισκευη φανοποιού και για το καθιερομενο σερβις, τους είπα οτι τη στιγμή του ατυχήματος μύρισα κατι καμένο να το ελεγξετε!!!!! στο συνεργειο μου είπαν ότι κάνανε σέρβις και όλα ΟΚ !! Οπότε και εγώ το παίρνω το αμάξι , κλείνω εισιτήρια για ροδο και λέω δεν του κάνω μια δοκιμή για καλο και για κακό (αφου θα έκανα ταξιδι) ...κάνω λοιπον μια βόλτα κάπου στα 10km φτάνοντας λοιπόν σπίτι βλέπω τη θερμοκρασία να ανεβαίνει απειλιτικά και να μυρίζει καμένο οπότε σταματάω στην άκρη, ανοίγω καπό και βλέπω καπνούς...κάλεσα το μηχανικό το είδε και είπε οτι φτέει το βερντιλατέρ,όντως το ανεμιστηράκι δε γύριζε ...υπάρχει περίπτωση να συνέβη αυτό απο το ατύχημα?τι κάνω σε αυτη την περίπτωση

        ps: υπαρχι περίπτωση να έχει βλάβη ο θερμοστάτης ? τι ακριβώς κάνει ο θερμοστάτης?

        Το αμαξι είναι vw polo 9n3 2 χρονων αμαξι!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aldaperan last edited by

          λοιπον τα πράγματα έχουν ως εξης...ηταλαιπωρία μου 15 μέρες τώρα είναι απερίγραπτη!!! Όλα ξεκίνησαν όταν ένας ανεγγέφαλος με μηχανάκι πέρασε με κόκκινο και με τράκαρε δημιουργώντας μου ζημιά 3500 ευρω!! Το τραγελαφικό είναι ότι την μεθεπόμενη μέρα απο εκείνη που έγινε το τρακάρισμα έγω θα ταξίδευα προς ρόδο...και είχα κανονίσει και σερβις (το δευτερο-το γενικό) ....

          Τεσπα στο θέμα μας : τη στιγμή του τρακαρίσματος μύρισα κάτι καμένο άνοιξα το καπό και μετά απο λίγο έφυγε η μυρωδιά...για να μη μακρυγορώ τελικα το αμάξι το πήγα στην αντιπροσωπεια για επισκευη φανοποιού και για το καθιερομενο σερβις, τους είπα οτι τη στιγμή του ατυχήματος μύρισα κατι καμένο να το ελεγξετε!!!!! στο συνεργειο μου είπαν ότι κάνανε σέρβις και όλα ΟΚ !! Οπότε και εγώ το παίρνω το αμάξι , κλείνω εισιτήρια για ροδο και λέω δεν του κάνω μια δοκιμή για καλο και για κακό (αφου θα έκανα ταξιδι) ...κάνω λοιπον μια βόλτα κάπου στα 10km φτάνοντας λοιπόν σπίτι βλέπω τη θερμοκρασία να ανεβαίνει απειλιτικά και να μυρίζει καμένο οπότε σταματάω στην άκρη, ανοίγω καπό και βλέπω καπνούς...κάλεσα το μηχανικό το είδε και είπε οτι φτέει το βερντιλατέρ,όντως το ανεμιστηράκι δε γύριζε ...υπάρχει περίπτωση να συνέβη αυτό απο το ατύχημα?τι κάνω σε αυτη την περίπτωση

          ps: υπαρχι περίπτωση να έχει βλάβη ο θερμοστάτης ? τι ακριβώς κάνει ο θερμοστάτης?

          Το αμαξι είναι vw polo 9n3 2 χρονων αμαξι!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Να εχει χαλασει το βεντιλατερ ειναι το λιγοτερο αν εχεις καψει φλατζα.
            Το βεντιλατερ παιρνει εντολη ειτε απο τον εγκεφαλο ειτε απο ειδικη βαλβιδα .Μπορει απο το τρακαρισμα να εχει κοπει το καλωδιο.Δοκιμασες αν δουλευει με το AC ανοιχτο ή αν γυρναει η φτερωτη με το χερι;

            Ο θερμοστατης κραταει την θερμοκρασια του ψυκτικου υγρου στα κανονικα για την μηχανη επιπεδα ανοιγωντας και κλεινοντας το κυκλωμα ψυξης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              aldaperan last edited by

              κάλεσα το μηχανικό της αντιπροσωπείας εκείνη τη στιγμή και ήρθε ... άνοιξε το ac δούλευε το βεντιλατερ αλλα δε γυρνουσε γρήγορα...ίσα που γύριζε (υπολειτουργούσε)!! υπήρχαν και στιγμές που δε γύριζε καν!! η φτερωτή τι είναι? (είμαι λιγο άσχετος με τα μηχανικά)πάντως με το χερι αμα το έκανες γυρνούσε το βεντιλατερ . Η φλάτζα τι είναι? ειναι μεγαλη ζημιά αν είναι αυτή?

              Επίσης στο βεντιλατέρ πάνω έχει 2 σταγόνες σαν λιωμένο πλαστικό (εκεί που είναι το μοτέρ του νομίζω) όπως αυτές που όταν καίγετε ενα κερι κάπως έτσι

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by


                Αυτο ειναι ενα βεντιλατερ,φτερωτη ειναι τα φτερα που γυριζουν
                Αν γυρναγε ελευθερα με το χερι τοτε μαλλον ειναι ηλεκτρικο το προβλημα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mad_max_geo last edited by

                  Να ρωτησω κατι οταν ανοιγεις το air condition τοτε κατευθειαν ανοιγει το βεντιλατερ η αργοτερα??

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    piii last edited by

                    Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
                    Να ρωτησω κατι οταν ανοιγεις το air condition τοτε κατευθειαν ανοιγει το βεντιλατερ η αργοτερα??

                    Αν δεν κάνω λάθος όταν ξεκινάς το A/C αυτόματα γυρνάει και στην δεύτερη σκάλα ο ανεμιστήρας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      michaliss last edited by

                      Ο χρήστης piii έγραψε:

                      Να ρωτησω κατι οταν ανοιγεις το air condition τοτε κατευθειαν ανοιγει το βεντιλατερ η αργοτερα??

                      Αν δεν κάνω λάθος όταν ξεκινάς το A/C αυτόματα γυρνάει και στην δεύτερη σκάλα ο ανεμιστήρας.

                      Μάλλον ο GiwrgosFocus ρωτά για τον ανεμιστήρα του AC που είναι στο ψυγείο, και όχι τους ανεμιστήρες της καμπίνας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mad_max_geo last edited by

                        Ο χρήστης MichalisS έγραψε:

                        Να ρωτησω κατι οταν ανοιγεις το air condition τοτε κατευθειαν ανοιγει το βεντιλατερ η αργοτερα??

                        Αν δεν κάνω λάθος όταν ξεκινάς το A/C αυτόματα γυρνάει και στην δεύτερη σκάλα ο ανεμιστήρας.

                        Μάλλον ο GiwrgosFocus ρωτά για τον ανεμιστήρα του AC που είναι στο ψυγείο, και όχι τους ανεμιστήρες της καμπίνας.

                        Ναι για αυτον ρωταω εγω.Ανοιγει κατευθειαν οταν το αναβει και οταν το ψυχει πληρως τοτε σβηνει ετσι δε παει?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          piii last edited by

                          Ο χρήστης MichalisS έγραψε:

                          Να ρωτησω κατι οταν ανοιγεις το air condition τοτε κατευθειαν ανοιγει το βεντιλατερ η αργοτερα??

                          Αν δεν κάνω λάθος όταν ξεκινάς το A/C αυτόματα γυρνάει και στην δεύτερη σκάλα ο ανεμιστήρας.

                          Μάλλον ο GiwrgosFocus ρωτά για τον ανεμιστήρα του AC που είναι στο ψυγείο, και όχι τους ανεμιστήρες της καμπίνας.

                          Αυτόν τον ανεμιστήρα εννούσα, όχι για την καμπίνα.
                          Π.χ στο octavia 5 μου που το έχω παρατηρήσει, έχει δύο φτερωτές στο ψυγείο.
                          Αν βάλεις μπρός τον κλιματισμό ξεκινάνε απευθείας και οι δύο ανεμιστήρες άσχετα άμα
                          είναι και κρύος ο κινητήρας.

                          Πιό παλιά σε punto gt που είχε κλιματισμό, παρατήρησα ότι (είχε μόνο μια φτερωτή στο ψυγείο) ανέβαζε την ταχύτητα στην δεύτερη σκάλα όταν έβαζες το A/C μπρος.
                          Τώρα αμα σταματάει μετά την επιθυμητή θερμοκρασία θα σε γελάσω.

                          Εν κατακλείδι, εαν βάλεις κλιματισμό μπρος γίνεται αεροπλάνο το αμάξι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Συνεχιζοντας το στα φιατ μου τα βεντιλατερ ανοιγουν αφου ζεσταθει το ψυγειο του AC ,λιγα δευτερολεπτα αργοτερα απο την ενεργοποιηση του δηλαδη.Στο χιουνται ανοιγουν με το πατημα του κουμπιου του AC.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Το Φίατ έχει ένα εξάρτημα που δεν υπάρχει στο Χιουντάι και επειδή κάτι που δεν υπάρχει δεν χαλάει ποτέ, το Χιουντάι είναι πιο αξιόπιστο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aldaperan last edited by

                                1. το αμαξι χτυπηθηκε στο εμπρόσθιο μέρο της δεξιάς πλευρας ...μου έκανε ζημια στο δεξι φτερό , μου έσπασε το παρπριζ,μου έκανε μικρή γούβα στην άκρη του καπό της μηχανής ,στην κολωνα και στην οροφη...οπως καταλαβαίνετε μου έκανε μεγάλη ζημια τουλάχιστον μπήκαν καινούρια και τα πλήρωσε όλα η ασφαλεια του εως τελευταίας δεκαρας

                                Επίσης απο ότι μου είπε ο φανοποιός λόγω του τρακαρίσματος μεταφέρθηκε όλο το σκαρί της μηχανής ελάχιστα προς τα δεξιά --> (μήπως ,λέω εγω τώρα,επειδη συνέβη αυτή η ελάχιστη μετατόπιση ενώ δούλευε το βεντιλατερ του δημιούργησε πρόβλημα ,κολησε η τπτ τετοιο?)

                                Να επισυμάνω οτι το αμάξι δε χτυπηθηκε μπροστα , δλδ το ψυγείο είναι ακέραιο

                                1. η φανοποιήα έγινε στην αντιπροσωπεία , εκει που έγινε το σέρβις...πρώτα έγινε όμως το σερβις και μετα η δουλειά του φανοποιου (για να γλυτώσουμε χρόνο μέχρι να έρθουν τα ανταλακτικα απο αθήνα->πατρα)

                                Σήμερα που πήγα στην αντ/πεια να τους το πω ... μου είπαν οτι αυτοί έλεγξαν τον εγκέφαλο κλπ και δεν διάγνωσαν καμια μηχανική βλάβη,μάλιστα το έκανα λεει και βόλτα (οχι μικρη μου είπαν και μαλιστα λεει το καταπονούν κιολας )

                                -->Δηλαδη είναι δυνατόν να μην είχε τίποτα το αμάξι (με αποτελεσμα να μη δουν και τπτ στο σερβις) και μετα αφου πήγε στο φανοποιό κατα την τοποθέτηση των αντ/κων να σημιουργήθηκε το πρόβλημα στο βεντιλατέρ? (λιγο κουλό μου φένεται)

                                -->Έπειτα το καμένο που μύρισα εγώ την ώρα του τρακαρίσματος?? Επειδή δεν είχα καποιο πρόβλημα με τη θερμοκρασία μέχρι τότε ...είναι όμως δυνατόν αμέσως με το τρακάρισμα να μυρίζει καμένο?(λαβετε όμως και υπόψιν οτι έμεινε κανα 5λεπτο η μηχανη αναμενη μετα το τρακάρισμα)...μήπως δλδ υπήρχε η βλάβη (υπολειτουργοθσε το βεντιλατερ...και δεν αναβε θερμοκρασια στη μηχανη και με το τρακάρισμα αποτελειώθηκε,μπλοκαρε κανα καλωδιο ?)

                                δεν ξέρω τι να πω δλδ

                                ευχαριστω πολυ για τη μεχρι τώρα βοήθεια σας

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr