-
Τι λεει παιδιά? Ειναι τεχνική διαδρομή αυτη? Τι εχετε ακουσει?
-
Τι λεει παιδιά? Ειναι τεχνική διαδρομή αυτη? Τι εχετε ακουσει?
-
Πρόκειται για τη διαδρομή προς Αγ. Ευθυμία και έχω να πω πως είναι αρκετά τεχνική, ως επί το πλείστον στενή -για να μην πω πολύ στενή- και με αρκετές φουρκέτες, κάποιες εκ των οποίων ΚΟΛΛΗΤΑ που θα δυσκολέψουν τα τετρακίνητα και θα βολέψουν ιδιαίτερα τα δυνατά προσθιοκίνητα. Πιο ψηλά, έχει ανοιχτά κομμάτια με αντρικές αλληλουχίες στροφών και μπαλκόνια με θέα.
Προσωπικά θα μου άρεσε να καθιερωθεί η ανάβαση για το καλό της περιοχής από την οποία έχω και καταγωγή. Δε μ' ενδιαφέρει η όποια διαπλοκή καταλογίζεται στους εμπλεκόμενους με την διοργάνωση και θα πρότεινα σε όσους θέλουν να συνεχίσουν μια τέτοια συζήτηση, να το κάνουν μέσω τηλεφώνου ή σε κάποιο άλλο thread.
-
Με λιγα λογια,ξεκιναει σαν ΚΥΜΗ και γινεται Ριτσώνα! αν καταλαβα καλα...
-
Ο χρήστης Great8 έγραψε:
Πρόκειται για τη διαδρομή προς Αγ. Ευθυμία και έχω να πω πως είναι αρκετά τεχνική, ως επί το πλείστον στενή -για να μην πω πολύ στενή- και με αρκετές φουρκέτες, κάποιες εκ των οποίων ΚΟΛΛΗΤΑ που θα δυσκολέψουν τα τετρακίνητα και θα βολέψουν ιδιαίτερα τα δυνατά προσθιοκίνητα. Πιο ψηλά, έχει ανοιχτά κομμάτια με αντρικές αλληλουχίες στροφών και μπαλκόνια με θέα.Προσωπικά θα μου άρεσε να καθιερωθεί η ανάβαση για το καλό της περιοχής από την οποία έχω και καταγωγή. Δε μ' ενδιαφέρει η όποια διαπλοκή καταλογίζεται στους εμπλεκόμενους με την διοργάνωση και θα πρότεινα σε όσους θέλουν να συνεχίσουν μια τέτοια συζήτηση, να το κάνουν μέσω τηλεφώνου ή σε κάποιο άλλο thread.
Φιλε μου η περιοχη ειναι καταπληκτικη συμφωνο.
Αυτο που λεω εγω ειναι,υπαρχουν περιοχες με αρκετα πληρωματα και αυτοκινητα που δεν εχουν πανελληνιους αγωνες.
Ειναι λογικο να πηγαινουν σε περιοχη που δεν εχει αγωνιστικο ισως?αντι να φτιαχνει η κατασταση μπερδευει.
Παντως η περιοχη ειναι πανεμορφη για διακοπες και οχι μονο.Εχω φιλιες απο την περιοχη και ιτεα ,γαλαξιδι και η γυρω περιοχες ειναι τελειες.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Σ. -
Ο χρήστης k.k.k. έγραψε:
Nα ειναι ομως οι ιδρυτες αυτης της κερδοσκοπικης εταιριας αμεσα συνδεδεμενοι με την αρχη του σπορ δηλ. να ελενχουν αξιολογουν ανταγωνιστες τους και να ελενχουν τους εαυτους τους ειναι μεπτο
Φίλε rallyover,
τα άτομα που συμμετέχουν στη StartLine δεν μου είναι όλα γνωστά , και απο όσα γνωρίζω αναβίωσαν και μετεξέλιξαν σε Α.Ε. την ιστορική Πανελλήνια Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινητιστικών Σπόρ (ΠΑΛΑΣ).
Πιστεύω πάντως πως όταν κάποιος αποδίδει μομφή , θα πρέπει να το κάνει ΕΠΩΝΥΜΑ και αυτός και για όσους μέμφεται. Για πολλούς λόγους , τους οποίους πιστεύεω να αντιλαμβάνεσαι.Αποστόλης Νούσιας
Γιάννενα.ΦΙΛΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ.
Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΛΠΑ ΠΕΡΣΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΦΕΤΟΣ ΠΡΟΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΕΚΡΕΜΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΦΩΚΙΔΑ-ΙΤΕΑ.
ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΤΑ ΞΕΡΕΙ ΟΛΟΙ Η ΕΛΛΑΔΑ.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Σ.Υ.Γ.ΣΤΟ FORUM ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΕΠΩΝΥΜΑ Η ΑΝΩΝΥΜΑ.
Φίλε Δημήτρη,
Συμφωνώ με την θέση σου , πως 'ΣΤΟ FORUM ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΕΠΩΝΥΜΑ Η ΑΝΩΝΥΜΑ' , αλλά στην ζυγαριά άλλο ειδικό 'βάρος' έχει το επώνυμο 'προϊόν¨και άλλο το ανώνυμο.
Για πολλούς λόγους , τους οποίους πιστεύεω να αντιλαμβάνεσαι.Αποστόλης
-
Ο χρήστης k.k.k. έγραψε:
Πρόκειται για τη διαδρομή προς Αγ. Ευθυμία και έχω να πω πως είναι αρκετά τεχνική, ως επί το πλείστον στενή -για να μην πω πολύ στενή- και με αρκετές φουρκέτες, κάποιες εκ των οποίων ΚΟΛΛΗΤΑ που θα δυσκολέψουν τα τετρακίνητα και θα βολέψουν ιδιαίτερα τα δυνατά προσθιοκίνητα. Πιο ψηλά, έχει ανοιχτά κομμάτια με αντρικές αλληλουχίες στροφών και μπαλκόνια με θέα.
Προσωπικά θα μου άρεσε να καθιερωθεί η ανάβαση για το καλό της περιοχής από την οποία έχω και καταγωγή. Δε μ' ενδιαφέρει η όποια διαπλοκή καταλογίζεται στους εμπλεκόμενους με την διοργάνωση και θα πρότεινα σε όσους θέλουν να συνεχίσουν μια τέτοια συζήτηση, να το κάνουν μέσω τηλεφώνου ή σε κάποιο άλλο thread.
Φιλε μου η περιοχη ειναι καταπληκτικη συμφωνο.
Αυτο που λεω εγω ειναι,υπαρχουν περιοχες με αρκετα πληρωματα και αυτοκινητα που δεν εχουν πανελληνιους αγωνες.
Ειναι λογικο να πηγαινουν σε περιοχη που δεν εχει αγωνιστικο ισως?αντι να φτιαχνει η κατασταση μπερδευει.
Παντως η περιοχη ειναι πανεμορφη για διακοπες και οχι μονο.Εχω φιλιες απο την περιοχη και ιτεα ,γαλαξιδι και η γυρω περιοχες ειναι τελειες.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Σ.Ανταποδίδοντας την εκτίμηση Δημήτρη, θα κάνω μια διευκρίνιση για να δώσω σε σένα αλλά και σε όσους προβληματίζονται αντίστοιχα -και όχι άδικα ως ένα βαθμό- μια άλλη διάσταση, λίγο πιο 'αθώα'.
Αν κατάλαβα καλά, αυτό που λες εσύ είναι πως σε περιοχή που δεν υπάρχει λέσχη, δεν είναι λογικό να διοργανώνεται αγώνας ή εν πάσει περιπτώσει, είναι καλύτερα να γίνονται αγώνες σε περιοχές με λέσχες, ενεργούς αγωνιζόμενους, κλ.π.
Δε διαφωνώ με αυτό.Αλλά υπάρχει και η άλλη (άπ)οψη, που θέλει τις περιοχές που -όπως λες- δεν έχουν κάτι από τα προαναφερθέντα, να αποτελούν το πλέον πρόσφορο έδαφος για τη δημιουργία νέων λεσχών, για την 'εμψύχωση' νέων ανθρώπων που θέλουν αλλά δεν ξέρουν πως και βλέπουν το σπορ από μακριά, κ.ο.κ. Για την συγκεκριμένη περίπτωση τώρα, επειδή όπως προανέφερα έχω καταγωγή από εκεί, ξέρω από πρώτο χέρι το πόσο καλό θα κάνει στους νέους της ευρύτερης περιοχής, το να δουν από κοντά μια διοργάνωση και το πως είναι να κάνεις το μεράκι σου, χωρίς να θέτεις τη ζωή σου και κυρίως τις ζωές των υπόλοιπων χρηστών του δρόμου, σε κίνδυνο. Η περιοχή εκείνη -και όχι μόνο αλλά λέμε...- έχει εντονότατο πρόβλημα με τους νεαρούς που 'κυκλοφορούν και οπλοφορούν' (αφού εδώ που τα λέμε, οι διαδρομές της περιοχής είναι πραγματικός πειρασμός και από τις πιο drivable στη Στερεά). Είναι πολλές και οι περιπτώσεις στις οποίες έχει χυθεί πολύ δάκρι, οπότε αντιλαμβάνεσαι πως υπάρχουν κι άλλες προεκτάσεις στο θέμα, κοινωνικές κυρίως, που εμένα προσωπικά με οδηγούν στο να κρατάω αποστάσεις από την όποια πονηρή σκέψη του 'τι κρύβεται πίσω από την απόφαση της διοργανώτριας αρχής να κάνει αγώνα εκεί', κλ.π.Σόρι αν σε κούρασα -και όποιον μπήκε στον κόπο να διαβάσει- απλά δεν ήθελα να αφήσω κάποιο κενό στη μεταφορά της δικής μου οπτικής.
Δυστυχώς το συγκεκριμένου σουκού θα δουλεύω και δε θα μπορέσω. Όσοι τα καταφέρετε, εύχομαι να το ευχαριστηθείτε (και να το συνδυάσετε και με μπανάρα στις παρακείμενες παραλίες) και γυρνώντας να μεταφέρετε και σε μας τους υπόλοιπους τις εντυπώσεις σας. -
Επισκεφθηκα την ιτεα και τον τοπικο 1ο αγώνα μαζι με φιλο αγωνιζομενο.
Ας μεταφερω λοιπόν την αποψη μου.
Αρχικα,ενα μεγαλο μπραβο κυριολεκτικα σε ολους του κατοικους,περιοικους κτλ της ιτεας,τριταιας κτλ.
ΝΑΙ μεν ειναι ενα τοπικό γεγονος,που συνεβη 1η φορα,αλλα ρε παιδια, ΟΛΟΙ μα ολοι ηταν ευγενεστατοι,εξυπηρετικοτατοι...Δεν μπορουσα να τον πιστεψω.
Θα πει κανεις 'ναι ρε φιλε,200 ατομα σε 2 μερες αφησαν εκει ταδε χιλιαδες ευρω', ομως δν ειναι ετσι...Και σε αλλα μερη που γινονται αγωνες,ακουγονται τα σιχτιρικια καθε 5 λεπτα απτους τοπικους και μη.
Στο θεμα της λεσχης τωρα.Η οργάνωση στο αγωνιστικο τμημα δν ηταν και η καλυτερη,αλλα ας μην ξεχναμε οτι ηταν ο πρωτος αγωνας της περιοχης, οποτε λογικο ηταν να υπαρχουν καποιες καθυστερησεις στην διεξαγωγη κτλ.
Μια διαμονη πληρωμενη απτη λεσχη (ή χορηγό,δεν γνωριζω δε με νοιαζει,μιας και τον Χ αγωνιζομενο τον νοιαζει να μην πληρωσει)
Γευμα δωρεαν στην τριταια,τρομερη εξυπηρετηση και τρομερο φαγητο.
Οποτε συνοψιζοντας,θεωρω πως εχει πολλα περιθωρια βελτιωσης η οργανωση της συγκεκριμμενης αναβασης (αν μπει στο προγραμμα φυσικα) και η σταρτ λαιν μπορει (μιας και εχει αποδειξει) οτι μπορει να το κανει.
Επισης,διαφορα διαφημιστικα,περιοδικα,ντιβιντι,σακουλιτσες πραματα θαματα μοιραστηκαν σε ολους τους αγωνιζομενους.Νιωσαμε σαν να πηγαμε διακοπες!Η αποψη μου σαν βοηθος στο σερβις:
- ανεπαρκεια χωρου.Θα μπορουσε να λυθει με μια υποτυπωδη κατασκευή παρκιγνκ του πρωην 'χωραφιου βωξιτη' ακριβως δεξια κατα το μηκος της οδου.
Ετσι θα υπαρχει χωρος για το 'ζεσταμα' των αγωνιστικων στην μεγαλη ευθεια,αλλα και ανεση για τον κοσμο στο παρκαρισμα και στη βολτα στα σερβις. - δεν υπηρχαν καδοι σκουπιδιων, αν θυμαμαι καλα περα απτη καντινα.Πολυ κακο αυτο.
- μη σωστος ελεγχος εισοδου στα πιτ,με αποτελεσμα να μπαινει ο γκομενα του Χ,η αδερφη του Ψ με το αυτοκινητο (οχι πως ειναι κατι σοβαρο αυτο,απλα σε μεγαλο βαθμο κατανταει κουραστικο).
Παντως την μερα του αγωνα απο μια ωρα και μετα κλεισαν την εισοδο των πιτς...
Η αποψη μου σαν θεατης:
- δεν υπαρχουν,περα απο 2 σημεια, προσβασεις για θεατες με αυτοκινητο.Πραγματικα πολυ δυσκολα ηταν μιας και επρεπε να παρκαρεις σε συγκριμμένα μέρη και χρειαζοταν μπολικο περπατημα σε δυσκολες συνθηκες.
Στο μελλον θα πρεπει να διανοιχτου/καθαριστουν κομματια απο την μια ακρη του δρομου ωστε ναμ πορουν να παρκαρουν αυτ/τα με ανεση. - διαδρομη με φουρκετες αρχικα,πατημενα κομματια εν συνεχεια, με συνδυασμους φουρκετων και Σ...καλη,τεχνικη, και μπορεις να πεις οτι τα εχει 'ολα'...Οπως εινια λογικο,καποιοι ευνοουνται,αλλοι οχι.
Εμεις προσωπικα ηρθαμε για να δοκιμασουμε το νεο αγωνιστικο,(μιας και στο δρομο δεν γινεται...) το οποιο φυσικα δν ειναι αναβασιαρικο, και μειναμε τελικα πολυ ευχαριστημένοι απ'ολο τον αγωνα.
Εαν μπει στο προγραμμα των αγωνων,θα εμπιστευθουμε σιγουρα την οργανωση και θα ξανα επισκεφθουμε την ιτεα-τριταια-γαλαξιδι-αμφισσα... (αγωνας-εκδρομη!).
- ανεπαρκεια χωρου.Θα μπορουσε να λυθει με μια υποτυπωδη κατασκευή παρκιγνκ του πρωην 'χωραφιου βωξιτη' ακριβως δεξια κατα το μηκος της οδου.
-
Αν και δεν πηγα,ακουσα πολυ καλα λογια...Τωρα ολοι ειχαν με την ημερομινια προβλημα αλλα πιστευω οταν ξαναγινει να γινει σε αλλη περιοδο!
1η ΑΝΑΒΑΣΗ ΙΤΕΑΣ 2009