-
Σκέφτομαι να πάρω ενα επαγγελματικο της fiat με το κινητήρα 1.3 multijet.
Αναρωτιεμαι ως νέος και απειρος στα θέματα του diesel κατα πόσο είναι ανθεκτική στη χρήση οι νέοι κινητηρες diesel με τις νεες τεχνολογιες ηλεκτρονικων και ψεκασμών που 'κουβαλάνε'!
Ακούω για παλιους ατμοσφαιρικους κινητηρες να εχουν αρκετες 100αδες χιλιόμετρα χρήσης χωρις κανενα σημαντικό πρόβλημα.
Ως ψείρας κατοχος βενζινοκίνητου δεν πρόκειται να το αφήσω και το νέο στο έλεος τους θεού, παρόλαυτα αναρωτιεμαι και για τη συντήρηση-όχι τα απλα λαδια, φιλτρα, ξυδια- αλλά γιά αλλα τυχόν εξαρτήματα του κινητηρα.
Πχ, το common rail, τα μπεκ, η τουρμπινα και το ιντερκουλερ αυτά είναι αναλώσιμα? Και αν ναι σε τι βαθμό και πόσο μπορούν να επιβαρύνουν τη χρήση και συντηρηση ενος, μικρού κατα τα άλλα, ντιζελοκίνητου αυτοκινήτου?
Ευχαριστω.ΥΣ. αν υπάρχει και καπου αλλού αναλογο τοπικ, να μου το υποδειξετε μιας και εγω δεν μπορεσα να βρω κατι με λίγη ερευνα που έκανα!
-
Σκέφτομαι να πάρω ενα επαγγελματικο της fiat με το κινητήρα 1.3 multijet.
Αναρωτιεμαι ως νέος και απειρος στα θέματα του diesel κατα πόσο είναι ανθεκτική στη χρήση οι νέοι κινητηρες diesel με τις νεες τεχνολογιες ηλεκτρονικων και ψεκασμών που 'κουβαλάνε'!
Ακούω για παλιους ατμοσφαιρικους κινητηρες να εχουν αρκετες 100αδες χιλιόμετρα χρήσης χωρις κανενα σημαντικό πρόβλημα.
Ως ψείρας κατοχος βενζινοκίνητου δεν πρόκειται να το αφήσω και το νέο στο έλεος τους θεού, παρόλαυτα αναρωτιεμαι και για τη συντήρηση-όχι τα απλα λαδια, φιλτρα, ξυδια- αλλά γιά αλλα τυχόν εξαρτήματα του κινητηρα.
Πχ, το common rail, τα μπεκ, η τουρμπινα και το ιντερκουλερ αυτά είναι αναλώσιμα? Και αν ναι σε τι βαθμό και πόσο μπορούν να επιβαρύνουν τη χρήση και συντηρηση ενος, μικρού κατα τα άλλα, ντιζελοκίνητου αυτοκινήτου?
Ευχαριστω.ΥΣ. αν υπάρχει και καπου αλλού αναλογο τοπικ, να μου το υποδειξετε μιας και εγω δεν μπορεσα να βρω κατι με λίγη ερευνα που έκανα!
-
Δεν έχω δει ΚΑΝΕΝΑ σπασμένο βενζινοκίνητο της αστυνομίας σε μας, τρακαρισμένα πολλά. Τσιπαρισμένα δεν είναι. Όσα octavia έχω οδηγήσει δεν είχαν διαφορά από τα απλά που αγοράζει ο καθένας. Της τροχαίας έχουν φτάσει και 500000χλμ χωρίς να κάνουμε τίποτα στις μηχανές. Επίσης τα αυτοκίνητα συντηρούνται στα χλμ τους όσο αφορά την λίπανση της μηχανής. Βαλβολίνες μόνο με τον συμπλέκτη αλλάζονται και τα σασμάν σπάνε και βγάζουν βλάβες.
Λοιπόν για να μην μιλάμε έτσι. Αν θέλετε τα οφέλη του diesel πρέπει να καταλάβετε ότι πρέπει να πήξει το μυαλό σας για μια τέτοια μηχανή. Δεν είναι για τον πιτσιρικά που θέλει να βλέπει τελικές. Αν φερθείτε σωστά στο μοτέρ θα φτάσετε 1000000χλμ με τα καύσιμα που κάνουν 500000χλμ τα βενζινοκίνητα.
Στον leonp, κανένα δεν ήταν αχρόνιστο ή χωρίς λάδι. Τα πλακώναν. Και τα δύο ήταν μεταγωγών και κάναν μεγάλα δρομολόγια αλλά από ανθρώπους που δεν σέβονται ξένη περιουσία, γι αυτό και σπάσαν...
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
αλλά από ανθρώπους που δεν σέβονται ξένη περιουσία, γι αυτό και σπάσαν...ΤΟ πιο σημαντικο για εμενα.Το ιδιο που γινεται και στις Ενοπλες Δυναμεις,τετοια καφριλικια εχω κανει και εγω στην ΠΑ.Παρολο οτι βαζουν (εβαζαν) 30 λαδι αγνωστης μαρκας απο βαρελι και τα αλλαζαν καθε 3000χλμ δεν ειχαμε τις τοσες πολλες βλαβες,ισως να ηταν αληθεια οτι τους εκοβαν τα πετρελαια .
-
Τώρα που θα ξαναφέρουν μηχανή για το Hiace θα κόψω και εγώ τα πετρέλαια του να πηγαίνει μέχρι 120 το πολύ. Πήρα έγκριση από πάνω. Δεν έχουμε καμιά όρεξη να φτιάχνουμε τα ίδια αυτοκίνητα.
Τα λάδια στην αστυνομία είναι με διαγωνισμό. Δεν έρχονται με βαρέλι αλλά κανονικές συσκευασίες. -
Δεν νομιζω οτι εχουν προβλημα αν ταξιδευεις με 180και 4000 στροφες πχ.
Μαλλον οι κοφτες τα ζοριζουν και τα κατεβασματα που στελνουν τις στροφες στο θεο.
οσο για τα μερσεντες ταξι αστα..ειναι πονεμενη ιστορια.. -
Δεν νομίζω οι συγχρονοι κινητήρες να είναι ευαισθητοι στις υψηλές ταχύτητες. Εγω με το passat μου πήγαινα με 250 για περίπου μία ώρα και δεν έπαθε τίποτα. Βέβαια δεν ήταν στους κόφτες αλλα κάπου στις 5500. Οι θερμοκρασίες ήταν χαμηλότερες απο ότι μέσα στην πόλη. Το έλεγχα μέσω του κρυφού μενού στον κλιματισμό. Στην πόλη ανεβάζει εως και 105 αλλα με υψηλές ταχύτητες ούτε 95 δεν φτάνει.
Απο κατανάλωση όμως....... -
Δεν καταστρεφεται ενας κινητηρας αν τρεχεις....αλιμονο.Εκει με τοση ορμη που ερχεται ο αερας ψυχεται τελεια ο κινητηρας.
Αλλα απο την κακη χρηση που μπορει να γινεται και μεσα στη πολη με 50 χλμ.Πχ τσιτωματα κρυο,κοφτες στην 1η,και καγκουριες.... -
Η θερμοκρασία των λαδιών πόσο ήταν;; Θα τη θεωρούσα πιο σημαντικό δείκτη καταπόνησης του κινητήρα από τη θερμοκρασία του ψυκτικού.
-
Ο χρήστης vtxracer έγραψε:
Οι θερμοκρασίες ήταν χαμηλότερες απο ότι μέσα στην πόλη. Το έλεγχα μέσω του κρυφού μενού στον κλιματισμό. Στην πόλη ανεβάζει εως και 105 αλλα με υψηλές ταχύτητες ούτε 95 δεν φτάνει.Ανάλογα που μετράς την θερμοκρασία.
Ο κινητήρας με τέρμα γκάζι βγάζει τεράστια ποσά θερμότητας (σχεδόν όλο στην κυλινδροκεφαλή) σε σχέση με όταν δουλεύει στο ρελαντί. Όταν πατάς το γκάζι στο τέρμα έχεις μεγάλη ροή ψυκτικού υγρού και ο αισθητήρας θερμοκρασίας βλέπει σχετικά χαμηλή θερμοκρασία υγρού, ΑΛΛΑ σε μέρη της κυλινδροκεφαλής (κοντά στις βαλβίδες εξαγωγής), ανάμεσα στα χιτώνια των κυλίνδρων κλπ. έχεις ΨΗΛΕΣ θερμοκρασίες - μπορεί και να βράζει τοπικά το ψυκτικό υγρό.
Το λάδι ζεσταίνεται ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα (το φορτίο δεν έχει μεγάλη σημασία αλλά οι στροφές του κινητήρα).
Αν η σχεδίαση του κινητήρα είναι καλή (δεν υπερθερμαίνεται τοπικά), τότε αντέχει σε μεγάλες διαδρομές με τέρμα γκάζι.
-
Να πω την αληθεια, ουτε καν σκεφτηκα να ελεγξω την θερμοκρασια λαδιου. Τωρα για την θεση του αισθητηρα μεσα στoν κινητηρα δεν γνωριζω. Να επισημανω οτι δεν ειναι ο δεικτης στο ταμπλο που δειχνει θερμοκρασια ψυκτικου αλλα ο αισθητηρας θερμοκρασιας τον οποιο μπορεις να δεις μεσω κρυφου μενου στον κλιματισμο.
Παντος με τερμα γκαζι εχω βγαλει πολλες διαδρομες, ακομα και με 45 βαθμους εξωτερικη θερμοκρασια. Να επισημανω οτι το αμαξι ειναι ενα vw passat v6 dsg
κινητηρες diesel. Αντοχη χρήσης-συντήρηση-αντοχη εξαρτηματων