-
Είχα λίγο ελεύθερο χρόνο σήμερα και περνώντας από μια αντιπορσωπεια της ΚΙΑ είδα το SOUL...
Μπήκα να του ρίξω μια ματιά και τελικά λίγο μετά βρέθηκα να το οδηγώ μόνος για καμμιά ώρα μέσα στην Αθήνα...
Έκανα μια διαδρομή μικτή, Συγγρού και Κηφισσός για λίγο γρήγορα και υπόλοιποι οδοί για τυπική διαδρομή μέσα στην πόλη...
Το αμαξάκι τελικά είναι ενας πολύ καλός μέσος όρος και μου άρεσε.Κινητήρας, 1600 κυβικά vvti και 126 άλογα, πολύ ροπάτος και δυνατός, αρπάζει αμέσως και για μέσα στην πόλη είναι ότι πρέπει, ψηλά φαίνεται να λαχανιάζει λίγο και κάνει κάμποσο τραχύ θόρυβο.(εντελώς άστρωτο βέβαια το αμαξάκι)
Είναι 1200φεύγα κιλά το βάρος του, δεν το λες και ελαφρύ.Σαν διαστάσεις είναι πολύ μαζεμένο, δεν του φαίνεται επειδή είναι ψηλό αλλά το μήκος του δε σε δυσκολεύει καθόλου.
Έχει άνετους χώρους για 5 άτομα, μπήκα μπροστά ρύθμισα κάθισμα και μετά έκατσα πίσω και ήμουν οκ, έχει όμως σχετικά μικρό πορμπαγκάζ αλλά με μεγάλο βάθος.Κάθεσαι ψηλά και έχεις πολύ καλή ορατότητα, το τιμόνι είναι πανάλαφρο όταν το αμάξι είναι σταματημένο και βαρένει όσο ανεβαίνουν τα χλμ.
Δεν με ξετρέλανε γενικά στον δρόμο αλλά δεν είχα και πρόβλημα, το ότι είναι ψηλό σε τρομάζει λίγο αλλά δεν το πίεσα ιδιαίτερα.
Τη στροφή της Shell στη Χαμοστέρνας πάντως την πήρε άνετα με 100+ και επιτάχυνε ακόμα...Εργονομικά ήταν επίσης μια χαρά αλλά με σκληρά πλαστικά παντού (ένα από τα μείον του), καλό εξοπλισμό και μπόλικες θέσεις ένα γύρω, 6 αερόσακοι και κουρτίνα, abs, esp που απενεργοποιείται, αιρκουδίσιον, usb θύρα για ipod, χειριστήρια του r/c στο τιμόνι, συναγερμός cobra και park assist (μπαίνουν Ελλάδα και είναι δώρο τα δύο τελευταία) κλπ...
Τα μοντέλλα που εισάγωνται στην Ελλάδα είναι 2, φτωχό και πλoύσιο με λίγες όμως διαφορές και λίγο περίεργες επιλογές.
Δηλαδή, 16άρα ζάντα στην μικρή και 18άρα στην πλούσια έκδοση + ηλιοροφή + δερμάτινο τιμόνι καi λεβιές, αυτά ...
Μόνο 1.6 κινητήρας και μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο, 6 εξωτερικά χρώματα και μια μόνο επιλογή απλή μονόχρωμη για το εσωτερικό...Η μικρή έκδοση είναι περίπου στα 15.000.
Εν γένη κάπου χάνει, κάπου κερδίζει λοιπόν.
Καλό αμαξάκι με καλύτερο ατού τον δυνατό κινητήρα... -
Είχα λίγο ελεύθερο χρόνο σήμερα και περνώντας από μια αντιπορσωπεια της ΚΙΑ είδα το SOUL...
Μπήκα να του ρίξω μια ματιά και τελικά λίγο μετά βρέθηκα να το οδηγώ μόνος για καμμιά ώρα μέσα στην Αθήνα...
Έκανα μια διαδρομή μικτή, Συγγρού και Κηφισσός για λίγο γρήγορα και υπόλοιποι οδοί για τυπική διαδρομή μέσα στην πόλη...
Το αμαξάκι τελικά είναι ενας πολύ καλός μέσος όρος και μου άρεσε.Κινητήρας, 1600 κυβικά vvti και 126 άλογα, πολύ ροπάτος και δυνατός, αρπάζει αμέσως και για μέσα στην πόλη είναι ότι πρέπει, ψηλά φαίνεται να λαχανιάζει λίγο και κάνει κάμποσο τραχύ θόρυβο.(εντελώς άστρωτο βέβαια το αμαξάκι)
Είναι 1200φεύγα κιλά το βάρος του, δεν το λες και ελαφρύ.Σαν διαστάσεις είναι πολύ μαζεμένο, δεν του φαίνεται επειδή είναι ψηλό αλλά το μήκος του δε σε δυσκολεύει καθόλου.
Έχει άνετους χώρους για 5 άτομα, μπήκα μπροστά ρύθμισα κάθισμα και μετά έκατσα πίσω και ήμουν οκ, έχει όμως σχετικά μικρό πορμπαγκάζ αλλά με μεγάλο βάθος.Κάθεσαι ψηλά και έχεις πολύ καλή ορατότητα, το τιμόνι είναι πανάλαφρο όταν το αμάξι είναι σταματημένο και βαρένει όσο ανεβαίνουν τα χλμ.
Δεν με ξετρέλανε γενικά στον δρόμο αλλά δεν είχα και πρόβλημα, το ότι είναι ψηλό σε τρομάζει λίγο αλλά δεν το πίεσα ιδιαίτερα.
Τη στροφή της Shell στη Χαμοστέρνας πάντως την πήρε άνετα με 100+ και επιτάχυνε ακόμα...Εργονομικά ήταν επίσης μια χαρά αλλά με σκληρά πλαστικά παντού (ένα από τα μείον του), καλό εξοπλισμό και μπόλικες θέσεις ένα γύρω, 6 αερόσακοι και κουρτίνα, abs, esp που απενεργοποιείται, αιρκουδίσιον, usb θύρα για ipod, χειριστήρια του r/c στο τιμόνι, συναγερμός cobra και park assist (μπαίνουν Ελλάδα και είναι δώρο τα δύο τελευταία) κλπ...
Τα μοντέλλα που εισάγωνται στην Ελλάδα είναι 2, φτωχό και πλoύσιο με λίγες όμως διαφορές και λίγο περίεργες επιλογές.
Δηλαδή, 16άρα ζάντα στην μικρή και 18άρα στην πλούσια έκδοση + ηλιοροφή + δερμάτινο τιμόνι καi λεβιές, αυτά ...
Μόνο 1.6 κινητήρας και μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο, 6 εξωτερικά χρώματα και μια μόνο επιλογή απλή μονόχρωμη για το εσωτερικό...Η μικρή έκδοση είναι περίπου στα 15.000.
Εν γένη κάπου χάνει, κάπου κερδίζει λοιπόν.
Καλό αμαξάκι με καλύτερο ατού τον δυνατό κινητήρα...
KIA Soul 1.6