Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    KIA Soul 1.6
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. KIA Soul 1.6
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    1
    25
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dpolal last edited by

      Είχα λίγο ελεύθερο χρόνο σήμερα και περνώντας από μια αντιπορσωπεια της ΚΙΑ είδα το SOUL...

      Μπήκα να του ρίξω μια ματιά και τελικά λίγο μετά βρέθηκα να το οδηγώ μόνος για καμμιά ώρα μέσα στην Αθήνα...
      Έκανα μια διαδρομή μικτή, Συγγρού και Κηφισσός για λίγο γρήγορα και υπόλοιποι οδοί για τυπική διαδρομή μέσα στην πόλη...
      Το αμαξάκι τελικά είναι ενας πολύ καλός μέσος όρος και μου άρεσε.

      Κινητήρας, 1600 κυβικά vvti και 126 άλογα, πολύ ροπάτος και δυνατός, αρπάζει αμέσως και για μέσα στην πόλη είναι ότι πρέπει, ψηλά φαίνεται να λαχανιάζει λίγο και κάνει κάμποσο τραχύ θόρυβο.(εντελώς άστρωτο βέβαια το αμαξάκι)
      Είναι 1200φεύγα κιλά το βάρος του, δεν το λες και ελαφρύ.

      Σαν διαστάσεις είναι πολύ μαζεμένο, δεν του φαίνεται επειδή είναι ψηλό αλλά το μήκος του δε σε δυσκολεύει καθόλου.
      Έχει άνετους χώρους για 5 άτομα, μπήκα μπροστά ρύθμισα κάθισμα και μετά έκατσα πίσω και ήμουν οκ, έχει όμως σχετικά μικρό πορμπαγκάζ αλλά με μεγάλο βάθος.

      Κάθεσαι ψηλά και έχεις πολύ καλή ορατότητα, το τιμόνι είναι πανάλαφρο όταν το αμάξι είναι σταματημένο και βαρένει όσο ανεβαίνουν τα χλμ.
      Δεν με ξετρέλανε γενικά στον δρόμο αλλά δεν είχα και πρόβλημα, το ότι είναι ψηλό σε τρομάζει λίγο αλλά δεν το πίεσα ιδιαίτερα.
      Τη στροφή της Shell στη Χαμοστέρνας πάντως την πήρε άνετα με 100+ και επιτάχυνε ακόμα...

      Εργονομικά ήταν επίσης μια χαρά αλλά με σκληρά πλαστικά παντού (ένα από τα μείον του), καλό εξοπλισμό και μπόλικες θέσεις ένα γύρω, 6 αερόσακοι και κουρτίνα, abs, esp που απενεργοποιείται, αιρκουδίσιον, usb θύρα για ipod, χειριστήρια του r/c στο τιμόνι, συναγερμός cobra και park assist (μπαίνουν Ελλάδα και είναι δώρο τα δύο τελευταία) κλπ...

      Τα μοντέλλα που εισάγωνται στην Ελλάδα είναι 2, φτωχό και πλoύσιο με λίγες όμως διαφορές και λίγο περίεργες επιλογές.
      Δηλαδή, 16άρα ζάντα στην μικρή και 18άρα στην πλούσια έκδοση + ηλιοροφή + δερμάτινο τιμόνι καi λεβιές, αυτά ...
      Μόνο 1.6 κινητήρας και μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο, 6 εξωτερικά χρώματα και μια μόνο επιλογή απλή μονόχρωμη για το εσωτερικό...

      Η μικρή έκδοση είναι περίπου στα 15.000.
      Εν γένη κάπου χάνει, κάπου κερδίζει λοιπόν.
      Καλό αμαξάκι με καλύτερο ατού τον δυνατό κινητήρα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dpolal last edited by

        Είχα λίγο ελεύθερο χρόνο σήμερα και περνώντας από μια αντιπορσωπεια της ΚΙΑ είδα το SOUL...

        Μπήκα να του ρίξω μια ματιά και τελικά λίγο μετά βρέθηκα να το οδηγώ μόνος για καμμιά ώρα μέσα στην Αθήνα...
        Έκανα μια διαδρομή μικτή, Συγγρού και Κηφισσός για λίγο γρήγορα και υπόλοιποι οδοί για τυπική διαδρομή μέσα στην πόλη...
        Το αμαξάκι τελικά είναι ενας πολύ καλός μέσος όρος και μου άρεσε.

        Κινητήρας, 1600 κυβικά vvti και 126 άλογα, πολύ ροπάτος και δυνατός, αρπάζει αμέσως και για μέσα στην πόλη είναι ότι πρέπει, ψηλά φαίνεται να λαχανιάζει λίγο και κάνει κάμποσο τραχύ θόρυβο.(εντελώς άστρωτο βέβαια το αμαξάκι)
        Είναι 1200φεύγα κιλά το βάρος του, δεν το λες και ελαφρύ.

        Σαν διαστάσεις είναι πολύ μαζεμένο, δεν του φαίνεται επειδή είναι ψηλό αλλά το μήκος του δε σε δυσκολεύει καθόλου.
        Έχει άνετους χώρους για 5 άτομα, μπήκα μπροστά ρύθμισα κάθισμα και μετά έκατσα πίσω και ήμουν οκ, έχει όμως σχετικά μικρό πορμπαγκάζ αλλά με μεγάλο βάθος.

        Κάθεσαι ψηλά και έχεις πολύ καλή ορατότητα, το τιμόνι είναι πανάλαφρο όταν το αμάξι είναι σταματημένο και βαρένει όσο ανεβαίνουν τα χλμ.
        Δεν με ξετρέλανε γενικά στον δρόμο αλλά δεν είχα και πρόβλημα, το ότι είναι ψηλό σε τρομάζει λίγο αλλά δεν το πίεσα ιδιαίτερα.
        Τη στροφή της Shell στη Χαμοστέρνας πάντως την πήρε άνετα με 100+ και επιτάχυνε ακόμα...

        Εργονομικά ήταν επίσης μια χαρά αλλά με σκληρά πλαστικά παντού (ένα από τα μείον του), καλό εξοπλισμό και μπόλικες θέσεις ένα γύρω, 6 αερόσακοι και κουρτίνα, abs, esp που απενεργοποιείται, αιρκουδίσιον, usb θύρα για ipod, χειριστήρια του r/c στο τιμόνι, συναγερμός cobra και park assist (μπαίνουν Ελλάδα και είναι δώρο τα δύο τελευταία) κλπ...

        Τα μοντέλλα που εισάγωνται στην Ελλάδα είναι 2, φτωχό και πλoύσιο με λίγες όμως διαφορές και λίγο περίεργες επιλογές.
        Δηλαδή, 16άρα ζάντα στην μικρή και 18άρα στην πλούσια έκδοση + ηλιοροφή + δερμάτινο τιμόνι καi λεβιές, αυτά ...
        Μόνο 1.6 κινητήρας και μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο, 6 εξωτερικά χρώματα και μια μόνο επιλογή απλή μονόχρωμη για το εσωτερικό...

        Η μικρή έκδοση είναι περίπου στα 15.000.
        Εν γένη κάπου χάνει, κάπου κερδίζει λοιπόν.
        Καλό αμαξάκι με καλύτερο ατού τον δυνατό κινητήρα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr