Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πιστεύετε ότι η Ferrari πρέπει να χρησιμοποιήσει 4κίνηση?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Πιστεύετε ότι η Ferrari πρέπει να χρησιμοποιήσει 4κίνηση?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    2
    36
    23
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      Λοιπον για να μη νομιζετε οτι τρολαρω , πριν απο λιγο καιρο οπως καποιοι ισως ξερετε η ferrari πατενταρε ενα υβριδικο συστημα 4κινησης το οποιο δεν εχει κεντρικο διαφορικο αλλα δουλευει ως εξης:

      οι πισω τροχοι κινουνται απο τον βενζινοκινητηρα και οι εμπρος απο ηλεκτροκινητηρα που μοιραζει την κινηση στους εμπρος τροχους μεσω διαφορικου ή με ξεχωριστο ηλεκτροκινητηρα για καθε εμπρος τροχο.
      το συστημα αυτο θα εχει τη δυνατοτητα να απενεργοποιειται κατα βουληση ετσι ανα πασα στιγμη το αυτοκινητο θα μπορει να γινει ξανα πισωκινητο.
      http://www.autobloggreen.com/2009/05/22 ... e_autoblog

      το ερωτημα ειναι αν μπορει μια ferrari να ειναι 4κινητη?
      πιστευετε οτι αυτο πρεπει να γινει ή απλα πιστευετε οτι η ferrari κατοχυρωσε αυτη τη πατεντα για να μην τη χρησιμοποιησουν οι αντιπαλοι της αντιστοιχο συστημα?
      μηπως ερχονται suv?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        Λοιπον για να μη νομιζετε οτι τρολαρω , πριν απο λιγο καιρο οπως καποιοι ισως ξερετε η ferrari πατενταρε ενα υβριδικο συστημα 4κινησης το οποιο δεν εχει κεντρικο διαφορικο αλλα δουλευει ως εξης:

        οι πισω τροχοι κινουνται απο τον βενζινοκινητηρα και οι εμπρος απο ηλεκτροκινητηρα που μοιραζει την κινηση στους εμπρος τροχους μεσω διαφορικου ή με ξεχωριστο ηλεκτροκινητηρα για καθε εμπρος τροχο.
        το συστημα αυτο θα εχει τη δυνατοτητα να απενεργοποιειται κατα βουληση ετσι ανα πασα στιγμη το αυτοκινητο θα μπορει να γινει ξανα πισωκινητο.
        http://www.autobloggreen.com/2009/05/22 ... e_autoblog

        το ερωτημα ειναι αν μπορει μια ferrari να ειναι 4κινητη?
        πιστευετε οτι αυτο πρεπει να γινει ή απλα πιστευετε οτι η ferrari κατοχυρωσε αυτη τη πατεντα για να μην τη χρησιμοποιησουν οι αντιπαλοι της αντιστοιχο συστημα?
        μηπως ερχονται suv?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Λοιπόν εγκάθετε φίλε μου... όπως σου εξήγησα και στο MSN η Ferrari έχει κατά καιρούς κατοχυρώσει πολλές πατέντες που δεν έχει χρησιμοποιήσει. Είναι μέρος του R&D της κορυφαίας κατασκευάστριας ονείρων του πλανήτη και είναι κάτι νορμάλ. Για το συγκεκριμένο λέγεται ότι η κατοχύρωση έγινε για να μην υπάρξει τέτοιο σύστημα από την McLaren που ετοιμάζει νέα γκάμα supercars.

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Η Ferrari όμως τρία πράγματα είπε οτι ποτέ δεν θα κάνει... ντίζελ, τετράθυρα και τετρακίνητα. Το μέλλον της είναι σε ελαφρύτερα πισωκίνητα με ανόθευτη άισθηση. Ένα τέτοιο σύστημα θα επιβάρυνε τα αυτοκίνητα τους, όπως έγινε φέτος στην F1, και θα χαλούσε την τέλεια ισορροπία. To ΚΕRS είναι αποτυχία όπως παραδέχτηκε και ο Domenicalli.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Συγκρίνεις τις π****** με τις βούρτσες τώρα... τι σχέση έχουν τα όνειρα με τους υπόλοιπους; Μόνο τις Lamborghini, Pagani και McLaren μπορείς να συγκρίνεις με την Ferrari.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ο χρήστης webfox έγραψε:
                Όποιος έχει κάτσει ποτέ σε Porsche Carrera-4 και έχει ΝΙΩΣΕΙ το ΠΩΣ μπαίνει στις στροφές (σε σχέση με την απλή Carrera-2), νομίζω ότι βλέπει την 4κίνηση με ΑΛΛΑ μάτια...
                Το ίδιο πιστεύω ότι ισχύει και γαι τις διάφορες εκδόσεις Quattro της Audi, κλπ.

                Και γω νόμιζα ότι η τετρακίνηση ήταν μόνο για τις μαούνες μας τα SUV, αλλά αλλαξοπίστησα (βλέπε παραπάνω)...

                Μία ΣΩΣΤΗ τετρακίνηση ΜΠΟΡΕΙ να κάνει το ΚΑΛΟ αμάξι ΑΚΟΜΑ καλύτερο...

                Τώρα βέβαια αν οι διάφοροι κάτοχοι των Supercars έχουν ποτέ τους στερηθεί την 4κίνηση...αμφιβάλω (τουλάχιστον οι περισσότεροι).

                Τετρακινήσεις είχαμε **ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΑ **και στην Formula 1 (μέχρι που την απαγόρευσε για λόγους τάχα μου 'ανταγωνισμού' η ΗΛΙΘΙΑ η FIA), οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί μια εταιρία που καυχιέται ότι βγάζει τα καλύτερα αυτοκίνητα του κόσμου να μην διαθέτει (έστω σε κάποια μοντέλα της) την ύψιστη στάθμη της τεχνολογίας (ότι κι αν είναι αυτό...δεν περιοπρίζομαι μόνο στην 4κίνηση).

                Just my 2 cents...

                Εχμ... όχι! Η τετρακίνηση προσθέτει βάρος, έχει μεγαλύτερες απώλειες και καταστρέφει το τέλειο ζύγισμα (H Carrera δεν είχε ποτέ καλό ζυγισμα, για αυτό η προσθήκη βάρους μπροσά την βοήθησε, σε μια τέλεια ζυγισμένη Ferrari όμως θα ήταν μειονέκτημα). Σε καλό δρόμο ή πίστα το πισωκίνητο, όπως πολύ σωστά είπε ο Busso είναι άπιαστο στα χέρια ενός γνώστη.

                Travelman: Παραμένει ιεροσυλία η τετρακίνηση σε Ferrari. Όποιος θέλει φιλικότητα ας πάρει Porsche ή Lamborghini. Η Ferrari πάντα βασίζονταν στην ανόθευτη, αγωνιστική αίσθηση που έδιναν τα αυτοκίνητά της. Σύμφωνα με την νέα στρατηγική της εταιρίας θα υπάρχουν δύο τύποι μοντέλων, τα supersport (F142, F142 Scuderia, 599, Enzo replacement) και τα GT (California GT, 612). Τα μεν πρώτα θα είναι απόλυτα, αγωνιστικά δρόμου, ενώ τα δεύτερα πιο φιλικά και ευχρηστα αλλά πάντα πραγματικές Ferrari με κορυφαίες επιδόσεις για την κατηγορία τους.

                Busso: σε όλα όσα είπες!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ο χρήστης Kid έγραψε:

                  Η τετρακίνηση προσθέτει βάρος, έχει μεγαλύτερες απώλειες και καταστρέφει το τέλειο ζύγισμα (H Carrera δεν είχε ποτέ καλό ζυγισμα, για αυτό η προσθήκη βάρους μπροσά την βοήθησε, σε μια τέλεια ζυγισμένη Ferrari όμως θα ήταν μειονέκτημα)

                  Ξεχνάς την GT3, που παρόλο που δεν είναι τετρακίνητη και δεν έχει καλό ζύγισμα όπως λές, όλοι την εκθειάζουν και κάποιοι μάλιστα την θεωρούν το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο..

                  Δεν έχουν δει Ferrari αυτοί που λένε τέτοιες ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 16
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Γνωστός εγκάθετος της Porsche ο μελαμψός κύριος... Οι κκ Needell, Plato, Clarkson et al διαφωνούν βέβαια μαζί του.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ο χρήστης BEAMS έγραψε:

                      Γνωστός εγκάθετος της Porsche ο μελαμψός κύριος... Οι κκ Needell, Plato, Clarkson et al διαφωνούν βέβαια μαζί του.

                      Καλημέρα Αλέξανδρε.Καλά οι δύο πρώτοι.Αυτόν τον γελωτοποιό τον Clarkson τι τον έβαλες;

                      Καλημέρα!!! Ε για να γελάσουμε λίγο... είναι γνωστός καραγκιόζης...

                      ΥΓ: ΤΟ PM μου το πήρες;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Για να μην αναφέρουμε το γεγόνός ότι το συγκεκριμένο Aud-oborghini είναι μια μεταλλαγμένη Gallardo και δεν έχει καμία σχέση με την υπόλοιπη γκάμα της Audi...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Όσο Alfa Romeo είναι η 8C άλλο τόσο Audi είναι το R8...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 11
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Είχε και στο χωριό της πολυκύλινδρους ατμοσφαιρικούς που στροφάρουν στις 8500 στροφες η Audi? Η μήπως είχε κεντρομήχανα; Το πλαίσiο και ο μεγάλος V10 είναι τεχνογνωσίας Lamborghini!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Ο χρήστης Neos έγραψε:

                              Είχε και στο χωριό της πολυκύλινδρους ατμοσφαιρικούς που στροφάρουν στις 8500 στροφες η Audi? Η μήπως είχε κεντρομήχανα; Το πλαίσiο και ο μεγάλος V10 είναι τεχνογνωσίας Lamborghini!!!

                              Γιατί τον V10 ποιος τον έφτιαξε, η Lamborghini μόνη της;

                              από wikipedia

                              Τhe engine block of the Lamborghini V10 is closely based on the 4.2 litre V8 Audi produces for their luxury cars, though the cylinder heads are unique to Lamborghini, using the four valves per cylinder layout favoured by the Italian firm rather than the five valve per cylinder variation used by the German members of Volkswagen Group including Audi.

                              Και σαφώς η Audi είχε πολύστροφους πολυκύλινδρους αφού ο 4.2 έχει κόφτη στις 8000 και υπήρχε πριν τον V10.

                              Όλως τυχαίως η Audi άρχισε να παράγει τέτοια αυτοκίνητα μετά την απόκτηση της Lambo... technology transfer λέγεται και είναι όταν μια εταρεία αποκτάει τεχνογνωσία από αλλού. Η Lambo είναι 40 χρόνια... φουρναρης στα πολυκύλινδα, υψηλόστροφα ατμοσφαιρικά. Το ίδιο φυσικά και στα κεντρομήχανα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                Όσο Alfa Romeo είναι η 8C άλλο τόσο Audi είναι το R8...

                                μιλαμε για supercar οχι για σενταν και hatchback , αρα λογικο..ομως

                                1ον η 8c ειναι διαφημιστικο τρικ , ενω το R8 κανονικο αυτοκινητο παραγωγης..
                                2ον ξεχνας οτι το σασι στη gallardo το εχει σχεδιασει η audi
                                (η murcielago ηταν το τελευται σωληνωτο σασι της lambo που ειχε σχεδιασει η ιδια)
                                επισης πολλα απο τα πραγματα που εχει πανω το R8 αλλα και η gallardo προερχονται απο την audi

                                **εκει που επρεπε να παρουν τεχνογνωσια απο τους ιταλους (κινητηρας , μεταδοση και μαλλον στησιμο) τα πηραν και ειναι προς τιμη τους **
                                3ον η audi ειναι ξεκαθαρα το αφεντικο της lamborghini και εχει πρωταρχικο ρολο στο vag , με λιγα λογια δεν πηρε οτι ξεμεινε απο τους ιταλους , αλλα ενα απο τα καλυτερα μοτερ τους αυτουσιο
                                επισης μην ξεχναμε οτι και αλλα μοτερ που εχουν στη γκαμα τους και μπαινουν σε αλλα μοντελα εκτος R8 (V8, V10) εχουν 'ιταλικη' προελευση. αρα χρησιμοποιουν σχετικα συχνα τη τεχνολογια τους κατα βουληση , κατι που δεν ειναι σε θεση να κανει η AR..

                                θα ηταν τρελοι να μην παρουν πραγματα απο τη lamborghini και να μην τα βαλουν στη πρωτη σους προσπαθεια για supercar, αλλωστε για αυτο την αγορασαν

                                οι υπολοιποι (bmw , alfa , mb τωρα που δε συνεργαζονται με mclaren) ας κατσουν στα αυγα τους

                                Μα αυτό ακριβώς έλεγα από την αρχή! Τελικά από τους Vagίτες μόνο εσύ με καταλαβαίνεις. Και φυσικά δεν είναι κακό που πήραν τεχνογνωσία Lamborghini και έφτιαξαν ένα αριστούργημα σαν το R8, το οποίο ξέρεις πως σέβομαι και θαυμάζω... το πιο 'ιταλικο' γερμανικό αυτοκίνητο! Αλλά η αλήθεια είναι ότι είναι πνευματικό παιδί της Sant' Agata και όχι του Ingolstadt άσχετα πως θέλουν να το παρουσιάσουν μερικοί.

                                BEANS: +1000.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 18
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Ο χρήστης webfox έγραψε:
                                  Βρε παιδιά, σιγά τα ωά με το παραπάνω βάρος της τετρακίνηση...
                                  Μιλάμε για 400-500 αλόγατα...όχι για τα 70 από κανένα παραπεταμένο Corolla...
                                  Το παραπάνω βάρος της 4κίνησης (με τα σύγχρονα υλικά) δεν ξεπερνάει το βάρος ενός (γεματούλικου) συνοδηγού!

                                  Σε λίγο θα ακούμε ότι στα Supercars καλό θα είναι να έχουμε κλειστό το a/c γιατί κόβει ιπποδύναμη

                                  Εκτός βέβαια κι αν οι κάτοχοι τέτοιων 'αυτοκινήτων' θέλουν να ξεζουμίξουν και το τελευταίο χιλιστό του δευτερολέπτου από φανάρι σε φανάρι, οπότε βέβαια η 4κίνηση πραγματικά θα τους στερήσει τον τέλειο χρόνο...

                                  Δηλαδή υπάρχει κανείς που πιστεύει ότι τα 500 άλογα μεταδίδονται 'καλύτερα' στην άσφαλτο με 2 απ ότι με 4 κινητήριους τροχούς;

                                  Υ.Γ. Είπαμε: κανενός κατόχου Ferramborghini πιστεύω να έλειπε ποτέ h 4κίνηση (ούτε εμένα θα μ' ενδιέφερε αμα πήγαινα αύριο να ψωνίσω καμιά Scalietti)...απλά κουβέντα κάνουμε...

                                  Ναι! Οι μηχανικοί της Ferrari, Porsche, Pagani, McLaren πιστεύουν ότι η καλύτερη κίνηση είναι η πισωκίνηση! Αυτοί ξέρουν!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 14
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                    αυτα στην πιστα γιατι αν βγεις εξω να οδηγησεις gt2 μαλλον θα βρεθεις σε χωραφι
                                    δεν τη λενε αλλωστε τυχαια widowmaker

                                    **αλλωστε η turbo ειναι και σημαντικα πιο φθηνη **:shifty:

                                    Και πιο αργή... Πάντως σε καλό δρόμο (Ευρώπη) με τα υπερεξελιγμένα ηλεκτρονικά και όχι οδηγό αυτά τα τέρατα είναι οδηγήσιμα. Αν πας τώρα να βγάλεις off τα ηλεκτρονικά είναι σαν να το παίζεις θηριοδαμαστής με πεινασμένη αγέλη λιονταριών... πρέπει να είσαι επαγγελματίας αλλιώς μαύρο φίδι που σ' έφαγε! Και έτσι πρέπει... τα υπερόπλα χρειάζονται και ανάλογους πιλότους!

                                    Γιώργο... SUV αποκλείεται! Ο Luca είπε ότι όσο ζει και βασιλεύει τέτοια πράγμα δεν θα γίνει ο κόσμος να χαλάσει!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
                                      Βασικά, οι της BMW, προφανώς γνωρίζουν ακόμα καλύτερα (έχουν πουλήσει περισσότερα πισωκίνητα απ΄ όλους αυτούς που αναφέρεις μαζί...) !

                                      Και η Toyota πούλησε περισσότερα αυτοκίνητα από όλους... δηλαδή ξέρει καλύτερα από την Ferrari περί σπορ αυτοκίνησης; Προφανώς καλύτερα ξέρει ο εξειδικευμένος ειδήμων και όχι ο μαζικός κατασκευαστής. Σε όλα τα άλλα συμφωνούμε ως συνήθως.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 18
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ο χρήστης Neos έγραψε:

                                        Βρε παιδιά, σιγά τα ωά με το παραπάνω βάρος της τετρακίνηση...
                                        Μιλάμε για 400-500 αλόγατα...όχι για τα 70 από κανένα παραπεταμένο Corolla...
                                        Το παραπάνω βάρος της 4κίνησης (με τα σύγχρονα υλικά) δεν ξεπερνάει το βάρος ενός (γεματούλικου) συνοδηγού!

                                        Σε λίγο θα ακούμε ότι στα Supercars καλό θα είναι να έχουμε κλειστό το a/c γιατί κόβει ιπποδύναμη

                                        Εκτός βέβαια κι αν οι κάτοχοι τέτοιων 'αυτοκινήτων' θέλουν να ξεζουμίξουν και το τελευταίο χιλιστό του δευτερολέπτου από φανάρι σε φανάρι, οπότε βέβαια η 4κίνηση πραγματικά θα τους στερήσει τον τέλειο χρόνο...

                                        Δηλαδή υπάρχει κανείς που πιστεύει ότι τα 500 άλογα μεταδίδονται 'καλύτερα' στην άσφαλτο με 2 απ ότι με 4 κινητήριους τροχούς;

                                        Υ.Γ. Είπαμε: κανενός κατόχου Ferramborghini πιστεύω να έλειπε ποτέ h 4κίνηση (ούτε εμένα θα μ' ενδιέφερε αμα πήγαινα αύριο να ψωνίσω καμιά Scalietti)...απλά κουβέντα κάνουμε...

                                        Ναι! Οι μηχανικοί της Ferrari, Porsche, Pagani, McLaren πιστεύουν ότι η καλύτερη κίνηση είναι η πισωκίνηση! Αυτοί ξέρουν!!!

                                        Aν οι μηχανικοί της Ferrari, Porsche, Pagani, McLaren είχαν έρθει ποτέ από Ελλάδα μεριά να δουν το οδόστρωμα, όχι μόνο θα απαρνιόνταν την πισωκίνηση αλλά θα έβγαζαν αποκλειστικά και μόνο εξακίνητα με 5 διαφορικά

                                        Σου απάντησε ο RXristos με τον οποίο συμφωνώ απόλυτα! Δεν έχω να συμπληρώσω κάτι...

                                        BEAMS: Μη βαράς ρε πατριώτη, δεν σε είπαμε και καμπούρη...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Ο χρήστης webfox έγραψε:

                                          ...Aν οι μηχανικοί της Ferrari, Porsche, Pagani, McLaren είχαν έρθει ποτέ από Ελλάδα μεριά να δουν το οδόστρωμα, όχι μόνο θα απαρνιόνταν την πισωκίνηση αλλά θα έβγαζαν αποκλειστικά και μόνο εξακίνητα με 5 διαφορικά

                                          Γκούχου...γκούχου...
                                          Ακριβώς αυτό βρε παιδιά είχα και γω στο νου μου όταν έγραφα τα παραπάνω...

                                          Δηλ. τό ότι μια Carrera-4 σε ΙΔΙΑ ελληνική στροφο-διαδρομή μπορεί και πηγαίνει ΠΙΟ γρήγορα από την Carrera-2 (ηλεκτρονικά έχει κι αυτή η έρημη) οφείλεται στο ζύγισμα και ουχί στην καλύτερη πρόσφυση των 4 κινουμένων τροχών της ;;;

                                          Μια 599 με 4κίνηση δεν θα πήγαινε πιο γρήγορα στις ελληνικές στροφές από την 'νορμάλ' (παρά τα ηλεκτρονικά της);;;

                                          Βρε σεις...θα με κάνετε να αρχίσω να πιστεύω ξανά στον Άι Βασίλη που μόλις με ΠΟΛΥ κόπο έκοψα πέρσι...

                                          Όσο για το Ferrari-SUV...μην χαίρεστε μερικοί μερικοί ότι ΔΕΝ...
                                          Θυμάμαι πριν χρόνια σε μια συνέντευξη του Wiedekind ότι η Porsche **ΠΟΤΕ **δεν θα βγάλει Diesel...
                                          Το LM της Lambo δηλ. κακό ήταν;
                                          Εδώ η Aston θα μας βγάλει Super-Mini...

                                          Εξαρτάται. Σε δρόμο σαπούνι το τετρακίνητο θα ήταν ταχύτερο. Σε καλό οδόστρωμα όπως και στην πίστα των Σερρών το πισωκίνητο και με διαφορα! Αλλά χέστηκαν οι κατασκευαστές για το Ελλαδιστάν... αν ήταν να σκέφτονταν έμας του κακομοίρηδες, μόνο SUV έπρεπε να κατασκευάζουν...

                                          Όσο για την Lambo... κάκιστα έκανε που έβγαλε τον δεινόσαυρο το LM002. Ευτυχώς η Ferrari δεν είναι Lamborgini και είναι πολύ ισχυρή οικονομικά αλλά κυρίως τεχνολογικά ενώ τιμάει την παράδοσή της (να μου πεις κατά μία έννοια αυτό έκανε και η Lambo LM002 καθώς τιμούσε τις ρίζες της... τρακτέρ έβγαζε η εταιρία!!! ). Δεν είναι όλοι ίσοι και όμοιοι...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης webfox έγραψε:
                                            Τελικά ο Alba Parietti είναι ο ΜΟΝΟΣ on-topic εδώ (αν και με 'τσάντισε' που μου χάλασε τον μύθο περί ίδρυσης της Λάμπο)...

                                            Εμείς οι υπόλοιποι ας μην μένουμε στο 'Ελλάδα'...
                                            Την αναφέρω μόνο επειδή τυγχάνει να έχουμε την 'τύχη' της εμπειρίας σαπουνοοδοστρώματος!

                                            Δεν είμαι ειδικός, αλλά ήμουνα σχετικά καλός στην Φυσική, γμτ....
                                            Δηλ. το Karussel στο Nürburgring θα το περάσει ΠΙΟ γρήγορα ένα δικούνητο 599 από ένα τετρακούνητο;;;

                                            Και να το πάρουμε αντίστροφα:
                                            Ένα αμάξι που φρενάρει μόνο στους 2 τροχούς, είναι ποτέ δυνατόν να φρενάρει καλύτερα από ένα με πέδηση στους 4; (δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ παράλογη η σύγκρισή μου αυτή)!

                                            Είσαι off roader αν σε ενδιαφέρει η αποχέτευση του ring... σε κάτι σοβαρό (πχ την 130R ή την Parabolica) η πισωκίνηση μαμάει...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr