-
Η παρακάτω αναφορά υποβλήθηκε προς την τροχαία μέσω e-mail
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 21 Ιουνίου 2009 Με την παρούσα επικοινωνία αναφέρω ένα συμβάν που πραγματοποιήθηκε στις 20/06/2009 ημέρα Σάββατο και ώρα 08:30 στον κόμβο Κινέττας Μεγάρων. Βρισκόμουν εν κινήσει στο ρεύμα από Κόρινθο προς Αθηνά και είχα καταλάβει την λωρίδα επιβράδυνσης με σκοπό να βγω από τον αυτοκινητόδρομο στον κόμβο Κινέττας. Εξερχόμενος από τον αυτοκινητόδρομο συναντήθηκα ξαφνικά με αυτοκίνητο υπηρεσιακό , πιθανόν της τροχαίας Μεγαρων, που κινήτω αντίθετα στο ρεύμα με κατεύθυνση από το σημείο Α προς το σημείο Β της συνημμένης φωτογραφίας του χώρου με σκοπό να καταλάβει τελική θέση στο σημείο C για τη διενέργεια τροχονομικού ελέγχου διανύοντας απόσταση περίπου διακοσίων πενήντα (250) μέτρων μεταξύ Α και Β και εκατόν είκοσι (120) μέτρων μεταξύ Β και C, σύνολο τριακοσίων εβδομήντα (370) μέτρων περίπου κίνησης στο αντίθετο ρεύμα με προσθοπορεία και οπισθοπορεία, με συνολική υψομετρική διάφορα μεταξύ των ακραίων σημείων περί τα εννέα μέτρα με ό,τι αυτή η διαφορά συνεπάγεται στην ελευθέρια οπτικού πεδίου για τους εξερχόμενους του αυτοκινητοδρόμου. Μετά πενταλέπτου περίπου την ίδια διαδρομή πραγματοποίησε και μοτοσυκλέτα της τροχαίας.
Για την πραγματοποίηση της ανωτέρω κίνησης από τα υπηρεσιακα οχηματα τα αρθρα 22, 29 παρ 2 και 9 , 34 παρ 2ιβ και 2ιγ και 44 παρ 2 του κωδικα οδικης κυκλοφοριας καταστρατηγούνται και εκτίθενται σε κίνδυνο οι χρηστές της οδού αφού πραγματοποιείται κίνηση στο αντίθετο ρεύμα , οπισθοπορεία σε αυτοκινητόδρομο , στάθμευση σε χώρο μη προβλεπόμενο (ΛΕΑ) και υποχρέωση οδηγών να παρανομήσουν διότι υποχρεούνται να σταματήσουν το όχημα τους σε μη προβλεπόμενο χώρο.
Κατόπιν των ανωτέρω η παρούσα υποβάλλεται για δικές σας ενέργειες.
φωτο του χωρου
-
Η παρακάτω αναφορά υποβλήθηκε προς την τροχαία μέσω e-mail
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 21 Ιουνίου 2009 Με την παρούσα επικοινωνία αναφέρω ένα συμβάν που πραγματοποιήθηκε στις 20/06/2009 ημέρα Σάββατο και ώρα 08:30 στον κόμβο Κινέττας Μεγάρων. Βρισκόμουν εν κινήσει στο ρεύμα από Κόρινθο προς Αθηνά και είχα καταλάβει την λωρίδα επιβράδυνσης με σκοπό να βγω από τον αυτοκινητόδρομο στον κόμβο Κινέττας. Εξερχόμενος από τον αυτοκινητόδρομο συναντήθηκα ξαφνικά με αυτοκίνητο υπηρεσιακό , πιθανόν της τροχαίας Μεγαρων, που κινήτω αντίθετα στο ρεύμα με κατεύθυνση από το σημείο Α προς το σημείο Β της συνημμένης φωτογραφίας του χώρου με σκοπό να καταλάβει τελική θέση στο σημείο C για τη διενέργεια τροχονομικού ελέγχου διανύοντας απόσταση περίπου διακοσίων πενήντα (250) μέτρων μεταξύ Α και Β και εκατόν είκοσι (120) μέτρων μεταξύ Β και C, σύνολο τριακοσίων εβδομήντα (370) μέτρων περίπου κίνησης στο αντίθετο ρεύμα με προσθοπορεία και οπισθοπορεία, με συνολική υψομετρική διάφορα μεταξύ των ακραίων σημείων περί τα εννέα μέτρα με ό,τι αυτή η διαφορά συνεπάγεται στην ελευθέρια οπτικού πεδίου για τους εξερχόμενους του αυτοκινητοδρόμου. Μετά πενταλέπτου περίπου την ίδια διαδρομή πραγματοποίησε και μοτοσυκλέτα της τροχαίας.
Για την πραγματοποίηση της ανωτέρω κίνησης από τα υπηρεσιακα οχηματα τα αρθρα 22, 29 παρ 2 και 9 , 34 παρ 2ιβ και 2ιγ και 44 παρ 2 του κωδικα οδικης κυκλοφοριας καταστρατηγούνται και εκτίθενται σε κίνδυνο οι χρηστές της οδού αφού πραγματοποιείται κίνηση στο αντίθετο ρεύμα , οπισθοπορεία σε αυτοκινητόδρομο , στάθμευση σε χώρο μη προβλεπόμενο (ΛΕΑ) και υποχρέωση οδηγών να παρανομήσουν διότι υποχρεούνται να σταματήσουν το όχημα τους σε μη προβλεπόμενο χώρο.
Κατόπιν των ανωτέρω η παρούσα υποβάλλεται για δικές σας ενέργειες.
φωτο του χωρου
Μια αναφορά προς την τροχαία