-
Καλημέρα και από εμένα και θα ήθελα να χαιρετήσω το forum μιας και είναι η πρώτη φορά που γράφω εδώ.
Ονομάζομαι Καρδαρίδης Θωμάς και είμαι ο ιδρυτής δύο πολύ επιτυχημένων site στην ελλάδα με θέμα το μοντελισμό και τους αγώνες με μοντέλα νίτρου και βενζίνης αλλά και ηλεκτροκίνητα, το ένα community - news (http://www.rcmaniacs.gr) και το άλλο forum μοντελιστών (http://forum.rcmaniacs.gr). Επίσης είμαι και ο ιδρυτής - αρχηγός μίας ομάδας οδηγών αγώνων με μοντέλα αυτοκινήτων τόσο σε κλίμακα 1/10 νίτρου όσο και 1/5 βενζίνης. Διευκρινίζω παρουσιάζοντας κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά πριν προχωρήσω, πως τα συγκεκριμένα δεν είναι τα κλασσικά τηλεκατευθυνόμενα παιχνίδια. Ένα αυτοκίνητο που στην ευθεία βγάζει περίπου 130 χιλιόμετρα και ο κινητήρας φτάνει τις 48000 στροφές σίγουρα δεν είναι παιχνίδι.
Σαν ομάδα (RCManiacs) είχαμε μία πολύ επιτυχημένη χρονιά, με αρκετά κύπελα από όλους τους οδηγούς της ομάδας σε όλες τις κατηγορίες και πλέον χτύσαμε ένα προφίλ ομάδας που αναζητά χορηγούς ώστε να μας δωθεί η δυνατότητα είτε να επενδύσουμε περισσότερο στους αγώνες της Ελλάδας είτε να βγούμε ακόμα και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Αναφορικά να πω πως τον Μάιο οδηγός της ομάδας μας έτρεξε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα που έγινε στην Αυστρία.
Επίσης θα ήθελα να τονίσω πως όπως όλοι οι αγώνες αυτοκινήτων έτσι και αυτοί, απαιτούν προπονήσεις, διαφορετικά setup και ρυθμίσεις στο αυτοκίνητο ανάλογα το μήκος της πίστας, την εξωτερική θερμοκρασία στο αέρα αλλά και στο έδαφος και άλλα πολλά που μπορούμε να τα δούμε στην πορεία.
Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον όσοι ενδιαφερόμενοι θα ήθελαν να παρακολουθήσουν ένα τέτοιο αγώνα, να δούν το άγχος, τους μηχανικούς, τα pitstop, την ταχύτητα με την οποία ένας μηχανικός θα πρέπει να αντιδράσει σε περίπτωση προβλήματος που μπορεί να παρουσιάσει το αυτοκίνητο στην διάρκεια του αγώνα, να έρθουν και να δουν από κοντά τι μπορεί να σημαίνει ένας αγώνας με μοντέλα.
Εγώ θα προσπαθήσω μέσα από αυτή τη στύλη να σας παρέχω πληροφορίες, φωτογραφίες, video και online streaming από τους άγώνες.
Ταυτόχρονα θα ήταν μεγάλη μου χαρά, εάν εκπρόσωποι του περιοδικού 4Τ θα επιθυμούσαν να ορίσουμε κάποιο ραντεβού ώστε να παρουσιάσουμε την ομάδα μας, τι έχουμε κάνει έως τώρα τόσο σε αγωνιστικό επίπεδο όσο και σε θέματα πληροφόρησης, τι σημαίνει αγώνες σε αυτό το χώρο, να συζητήσουμε για τα site μας, να προτείνουμε ακόμα και την δημοσίευση άρθρων και φωτογραφιών που τραβάμε εμείς από τους αγώνες και θα μπορούσαμε να παρέχουμε σαν ομάδα στο περιοδικό, με σκοπό να προκύψει κάτι θετικό και καλό γι αυτό το χώρο ό οποίος παρόλο που δεν είναι τόδο διαδεδομένος στην Ελλάδα έχει πάρα πολλούς φανατικούς φίλους (ένας πολύ σημαντικός, που τον θαυμάζω κιόλας πάρα πολύ είναι ο Λεωνίδας Κύρκος ο οποίος έρχετε και παρακολουθεί τους αγώνες σχεδόν πάντα). Αρκεί να αναφέρω πως σε κάθε αγώνα έχουμε μέσο όρο 50 συμμετοχές οδηγών χωρίς να υπολογίσω τις προπονήσεις τους μηχανικούς κ.α.
Με εκτίμηση
Θωμάς Καρδαρίδης
-
Καλημέρα και από εμένα και θα ήθελα να χαιρετήσω το forum μιας και είναι η πρώτη φορά που γράφω εδώ.
Ονομάζομαι Καρδαρίδης Θωμάς και είμαι ο ιδρυτής δύο πολύ επιτυχημένων site στην ελλάδα με θέμα το μοντελισμό και τους αγώνες με μοντέλα νίτρου και βενζίνης αλλά και ηλεκτροκίνητα, το ένα community - news (http://www.rcmaniacs.gr) και το άλλο forum μοντελιστών (http://forum.rcmaniacs.gr). Επίσης είμαι και ο ιδρυτής - αρχηγός μίας ομάδας οδηγών αγώνων με μοντέλα αυτοκινήτων τόσο σε κλίμακα 1/10 νίτρου όσο και 1/5 βενζίνης. Διευκρινίζω παρουσιάζοντας κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά πριν προχωρήσω, πως τα συγκεκριμένα δεν είναι τα κλασσικά τηλεκατευθυνόμενα παιχνίδια. Ένα αυτοκίνητο που στην ευθεία βγάζει περίπου 130 χιλιόμετρα και ο κινητήρας φτάνει τις 48000 στροφές σίγουρα δεν είναι παιχνίδι.
Σαν ομάδα (RCManiacs) είχαμε μία πολύ επιτυχημένη χρονιά, με αρκετά κύπελα από όλους τους οδηγούς της ομάδας σε όλες τις κατηγορίες και πλέον χτύσαμε ένα προφίλ ομάδας που αναζητά χορηγούς ώστε να μας δωθεί η δυνατότητα είτε να επενδύσουμε περισσότερο στους αγώνες της Ελλάδας είτε να βγούμε ακόμα και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Αναφορικά να πω πως τον Μάιο οδηγός της ομάδας μας έτρεξε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα που έγινε στην Αυστρία.
Επίσης θα ήθελα να τονίσω πως όπως όλοι οι αγώνες αυτοκινήτων έτσι και αυτοί, απαιτούν προπονήσεις, διαφορετικά setup και ρυθμίσεις στο αυτοκίνητο ανάλογα το μήκος της πίστας, την εξωτερική θερμοκρασία στο αέρα αλλά και στο έδαφος και άλλα πολλά που μπορούμε να τα δούμε στην πορεία.
Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον όσοι ενδιαφερόμενοι θα ήθελαν να παρακολουθήσουν ένα τέτοιο αγώνα, να δούν το άγχος, τους μηχανικούς, τα pitstop, την ταχύτητα με την οποία ένας μηχανικός θα πρέπει να αντιδράσει σε περίπτωση προβλήματος που μπορεί να παρουσιάσει το αυτοκίνητο στην διάρκεια του αγώνα, να έρθουν και να δουν από κοντά τι μπορεί να σημαίνει ένας αγώνας με μοντέλα.
Εγώ θα προσπαθήσω μέσα από αυτή τη στύλη να σας παρέχω πληροφορίες, φωτογραφίες, video και online streaming από τους άγώνες.
Ταυτόχρονα θα ήταν μεγάλη μου χαρά, εάν εκπρόσωποι του περιοδικού 4Τ θα επιθυμούσαν να ορίσουμε κάποιο ραντεβού ώστε να παρουσιάσουμε την ομάδα μας, τι έχουμε κάνει έως τώρα τόσο σε αγωνιστικό επίπεδο όσο και σε θέματα πληροφόρησης, τι σημαίνει αγώνες σε αυτό το χώρο, να συζητήσουμε για τα site μας, να προτείνουμε ακόμα και την δημοσίευση άρθρων και φωτογραφιών που τραβάμε εμείς από τους αγώνες και θα μπορούσαμε να παρέχουμε σαν ομάδα στο περιοδικό, με σκοπό να προκύψει κάτι θετικό και καλό γι αυτό το χώρο ό οποίος παρόλο που δεν είναι τόδο διαδεδομένος στην Ελλάδα έχει πάρα πολλούς φανατικούς φίλους (ένας πολύ σημαντικός, που τον θαυμάζω κιόλας πάρα πολύ είναι ο Λεωνίδας Κύρκος ο οποίος έρχετε και παρακολουθεί τους αγώνες σχεδόν πάντα). Αρκεί να αναφέρω πως σε κάθε αγώνα έχουμε μέσο όρο 50 συμμετοχές οδηγών χωρίς να υπολογίσω τις προπονήσεις τους μηχανικούς κ.α.
Με εκτίμηση
Θωμάς Καρδαρίδης
Αγώνες και Μοντελισμός