-
φιλος προτιθεται να κανει αγορα και ειναι αναμεσα σε αυτα αν και ξερει οτι το rs θελει υπομονη...παρακαλω την αποψη σας..
-
φιλος προτιθεται να κανει αγορα και ειναι αναμεσα σε αυτα αν και ξερει οτι το rs θελει υπομονη...παρακαλω την αποψη σας..
-
Μεγάλη απόφαση! Όλα είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα αλλά με διαφορετικούς στόχους εν πολλοίς.
Θα αδράξω την ευκαιρία για να διαφωνήσω με τον Busso (πράγμα σπάνιο καθώς συνήθως συμφωνούμε) περί της εν ευθεία ταχύτητας της 135 σε σχέση με Μ3. Είναι ισάξια της Ε46 ως τα 160 αλλά μετά η Μ3 φεύγει. Σε σχέση με την Ε92 δεν υπάρχει σύγκριση... το 0-200 τους διαφέρει κατά 5 δεύτερα υπέρ της Μ φυσικα! Αυτό όμως δεν αφορά την ουσία του ερωτήματος.
Επί της ουσίας: Ο φίλος σου πρέπει να ξεκαθαρίσει αν είναι λάτρης της πίσω, εμπρός ή στα 4 ( ) κίνησης. Αν θέλει πισωκίνητο τότε θα έλεγα 370Ζ για ανόθευτη αίσθηση και στροφάρισμα ή την 335 (αντί της κακάσχημης 135) για ολοκληρωμένο πακέτο με ροπές παντού. Η Μ3 είναι εξαιρετική αλλά μεταχειρισμένη. Αν θέλει 4κίνηση τότε Evo ή TTS για αγωνιστική αίσθηση και φιλικότητα αντίστοιχα. Τέλος στα προσθιοκίνητα το RS είναι μονόδρομος. Θα το διάλεγα λόγω τιμής αν και τελικά το Evo είναι ταχύτερο μάλλον.
-
Ναι ρε παιδιά αλλά η 6άρα είναι κακάσχημη! 1000 φορές μια XK8 αν θες cruiser. Αλλά είμαστε !
-
Σε καταλαβαίνω Σπύρο, όμως κάθε άνθρωπος έχει άλλα θέλω. Δε νομίζω ότι ο υποψήφιος αγοραστή της Μ5 θα κοιτούσε την 750 πχ. Το θέμα είναι ότι ο υποψήφιος αγοραστής σε αυτή την περίπτωση θέλει κάτι πιο σπορ και η 6άρα δεν είναι τόσο driver's car όσο αυτά που σκέφτεται να αγοράσει. Εγώ σε αυτά τα λεφτά θα έπαιρνα ένα 370Ζ, εσύ μια 6άρα, ο Qsis ένα TTS και πάει λέγοντας... το θέμα είναι τι είδους αυτοκίνητο θέλει ο ενδιαφερόμενος όμως.
Φιλικά, Αλέξανδρος.
-
Τον πάω πάρα πολυ τον Σπύρο! Μόνο στην Cobra μου τα χάλασε που την έκανε εντελώς drag racer αλλά δεν είπα τίποτα στο αντίστοιχο thread για να μην του χαλάσω την καρδιά. Θεωρώ πάντως ότι για να έχεις αυτοκίνητο 50+ χίλιάδων θα πρέπει βγάζεις 3 χιλιάρικα χαλαρά για να έχεις και ανάλογη ζωή...
-
Ήμουν επιεικής Kid...
-
Αλήθεια λέει ο Qsis... του έλεγα ένα σκηνικό στο MSN και μου λέει: 'κατεβαίνω στο αυτοκίνητο να δω κάτι...'
-
Χρηστάρα respect αλλά πολλοί διαφωνούμε. Βλέπω το αυτοκίνητο σαν το σώβρακο μου... θέλω να μη το έχει φορέσει άλλος πριν από μένα... δεν παίρνω σώβρακο Armani αλλά το ξέρω από την αρχή τουλάχιστον... δεν το έχει κατουρήσει άλλος...
-
Να κάνω μια χαζή ερώτηση στον Γρηγόρη; Ποιό ήταν το τετρακίνητο με τα 490 άλογα; Γιατί από μνήμης δεν μου έρχεται κάποιο τέτοιο μοντέλο. (Αντιθέτως θυμαμαι ότι είχες οδηγήσει Ferrari 430 490 ίππων).
-
Ο χρήστης pande έγραψε:
135 ή evo ή sti ή focus rs 09 ή s3 ή την προηγουμενη m3?στην ερώτηση αυτή δεν υπάρχει άλλη απάντηση: evo.
και όλα τα άλλα είναι απλά αμαξάκια....
με τη προυπόθεση ότι το evo είναι το 9.
μετά την αλλαγή του τάρκετ γκρουπ που θέλουν οι ιάπωνες, και τη δημιουργία του 10,
το κεφάλαιο evo κλείνει. το evo9 είναι το τελεύταιο πιο αγωνιστικό αυτοκίνητο που κυκλοφόρησε ποτέ με πινακίδες. ελαφρύ, τιμόνι ξυράφι και δυνατότητες που με βελτίωση αφήνει πίσω απο porcse μέχρι και gtrΗ Μ3 'αμαξάκι' και το Evo Θεός που τρώει GTR? Μέτοχος της Mitsubishi μάλλον...
-
Αν θέλουμε να είμαστε σωστοί πρέπει να συγκρίνουμε εργοστασιακές κατασκευές. Τα φτιαγμένα δεν λένε τίποτα απολύτως. Οποιοδήποτε αυτοκίνητο μπορεί να φτάσει πολύ υψηλές ιπποδυνάμεις και να φορέσει αγωνιστικές αναρτήσεις. Είναι όμως κάτι εκτός αρχικών προδιαγραφών.
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
παντως και το evo δεν ειναι κανα ελαφρυ αμαξι.. 1,5 τονο ζυγιζει
για 200κατι κιλα διαφορα μιλαμε τα οποια η διαφορα αλογων τα υπερκαλυπτει
το gtr εχει και περισσοτερα κυβικα, οποτε ακομα κι αν μιλησουμε για βελτιωσεις το nissan εχει τεραστια περιθωρια βελτιωσης και καμπυλες ροπης που δε μπορει εκ των πραγματων ουτε καν να ονειρευτει ενα 2λιτρο μοτεροσο για τις 4κινησεις τους θα πω το εξης..
το evo ναι μεν κανει πολυ καλους χρονους, εχει ψαγμενη 4κινηση κτλ αλλα στο κατω κατω δεν κανει και ΤΟΥΣ χρονους σε σχεση με αλλες κατασκευες αντιστοιχων ιπποδυναμεων.το gtr αντιθετα κοντραρει σε μαμα κατασταση ολα σχεδον τα supercars, τα οποια μπορει να εχουν και καλυτερη αναλογια κιλων/ιππο (πχ 997 turbo)
αρα το αυτοκινητο βρισκεται αλλου, το μοτερ του ειναι πανισχυρο (το 0-100 που επιτυγχανει παρα το βαρος του σημαινει οτι κατι κρυβει σε ο,τι αφορα την ιπποδυναμη του) και η 4κινηση του ειναι ετη φωτος μπροστα σε σχεση με οτιδηποτεελα ντε ομως που καποιες εκδοσεις evo χτυπανε και supercars σε πιστα!!!
Το FQ400 που είναι βελτίωση του κερατά και μόνο σε κλειστή πίστα και πάλι όχι τα top level supercars. Σε γρήγορη πίστα δεν έχει καμία τύχη καθώς δεν έχει την δύναμη και το downforce.
-
Το παλιό γνωστό video το οποίο το θυμάμαι από όταν ζουσα Αγγλία... Ποιός είπε ότι η πίστα του TG είναι γρήγορη ή ότι η Murcie είναι γρήγορη για supercar σε πίστα mate?
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Το παλιό γνωστό video το οποίο το θυμάμαι από όταν ζουσα Αγγλία... Ποιός είπε ότι η πίστα του TG είναι γρήγορη ή ότι η Murcie είναι γρήγορη για supercar σε πίστα mate?
ειναι ομως ενα ενδικτικο κομματι ''δρομου'' που μπορεις να δεις αδυναμιες ενος αυτοκινητου.....
η καινουργια fxx εκανε 1,10 και κατι ....σπαζοντας ρεκορ στην πιστα ,δευτερος χρονος 1,17 και κατι....οδηγος ο schumacher !!!Είανι σίγουρα μια ένδειξη αλλά όχι απόλυτη καθώς οι συνθήκες διαφέρουν. Πάντως ο χρόνος της FXX είναι... !!! Απίστευτο μηχάνημα!
-
Cheers 106! Το έχω δει άπειρες φορές αλλά ποτέ δεν βαριέμαι να το ξαναδώ!
-
Κιούση είσαι προβοκάτορας!
-
Είναι απλό... τα supercars συγκρίνονται πάντα με το μέτρο σύγκρισης όλων των supercars... τις Ferrari. Αυτό προσπαθεί να κάνει καi η Audi. Αυτό δίνει δόξα και τιμή στο πρότυπο, στο μέτρο σύγκρισης!
J-ntaras... Δεν είναι VW το R8, αλλά καμουφλαρισμένη Lamborghini...
135 ή evo ή sti ή focus rs 09 ή s3 ή την προηγουμενη m3?