-
Ευχαριστίες από πελάτη.
Όταν πριν από τρία περίπου χρόνια, αναζητούσα κράνος, κατέληξα για αρκετούς λόγους στο κατάστημα «Moto market” στην Μιχαλακοπούλου που είχε το κράνος που είχα καταλήξει να αγοράσω. Το επέλεξα γιατί ο υπεύθυνος του καταστήματος ήταν ευγενικός και έδειχνε σωστός επαγγελματίας. Η «σχέση» καλλιεργήθηκε στα επόμενα χρόνια. Όμως πριν από μερικούς μήνες το κράνος που τόσο είχα ευχαριστηθεί και κρατήσει σαν καινούργιο, παρουσίασε κάποιο ελάττωμα όχι μετά από πτώση.
Ευτυχώς δεν έχει ακουμπήσει κάτω με κανέναν τρόπο.
Η παραδοχή του ελαττώματος από το κατάστημα χρειαζόταν και την επαλήθευση από τα «κεντρικά». Πάντα με ευγένεια και διάθεση εξυπηρέτησης απευθύνθηκα τηλεφωνικά εκεί. Η επίσκεψη έληξε με «εντολή» στο κατάστημα αγοράς για αντικατάσταση του κράνους με ανάλογο. Αυτό με χαροποίησε ιδιαίτερα αλλά η συγγνώμη που άκουσα για την ταλαιπωρία που υπέστην ήταν το αποκορύφωμα.!!!!!!!!!!!!! Σήμερα, με το καινούργιο μου κράνος, που το απολαμβάνω ακόμη περισσότερο, σκέπτομαι την συμπεριφορά των εμπλεκομένων και λέω υπάρχει ελπίδα.Έχουμε φτάσει στο σημείο να επαινούμε ιδιαίτερα αυτά που έπρεπε να είναι αυτονόητα. Με τέτοια συμπεριφορά βέβαια όχι μόνο διατηρούν έναν ευχαριστημένο πελάτη αλλά προσθέτουν και μελλοντικούς.
Εύγε και ευχαριστώ Παναγιώτη και Μάκη. Μακάρι να είστε υγιείς και να συνεχίσετε με την ίδια διάθεση.
Το γράμμα βέβαια θα το κοινοποιήσω και στην «μαμά» εταιρεία.
Ένας πολύ ευτυχής πελάτης.
-
Ευχαριστίες από πελάτη.
Όταν πριν από τρία περίπου χρόνια, αναζητούσα κράνος, κατέληξα για αρκετούς λόγους στο κατάστημα «Moto market” στην Μιχαλακοπούλου που είχε το κράνος που είχα καταλήξει να αγοράσω. Το επέλεξα γιατί ο υπεύθυνος του καταστήματος ήταν ευγενικός και έδειχνε σωστός επαγγελματίας. Η «σχέση» καλλιεργήθηκε στα επόμενα χρόνια. Όμως πριν από μερικούς μήνες το κράνος που τόσο είχα ευχαριστηθεί και κρατήσει σαν καινούργιο, παρουσίασε κάποιο ελάττωμα όχι μετά από πτώση.
Ευτυχώς δεν έχει ακουμπήσει κάτω με κανέναν τρόπο.
Η παραδοχή του ελαττώματος από το κατάστημα χρειαζόταν και την επαλήθευση από τα «κεντρικά». Πάντα με ευγένεια και διάθεση εξυπηρέτησης απευθύνθηκα τηλεφωνικά εκεί. Η επίσκεψη έληξε με «εντολή» στο κατάστημα αγοράς για αντικατάσταση του κράνους με ανάλογο. Αυτό με χαροποίησε ιδιαίτερα αλλά η συγγνώμη που άκουσα για την ταλαιπωρία που υπέστην ήταν το αποκορύφωμα.!!!!!!!!!!!!! Σήμερα, με το καινούργιο μου κράνος, που το απολαμβάνω ακόμη περισσότερο, σκέπτομαι την συμπεριφορά των εμπλεκομένων και λέω υπάρχει ελπίδα.Έχουμε φτάσει στο σημείο να επαινούμε ιδιαίτερα αυτά που έπρεπε να είναι αυτονόητα. Με τέτοια συμπεριφορά βέβαια όχι μόνο διατηρούν έναν ευχαριστημένο πελάτη αλλά προσθέτουν και μελλοντικούς.
Εύγε και ευχαριστώ Παναγιώτη και Μάκη. Μακάρι να είστε υγιείς και να συνεχίσετε με την ίδια διάθεση.
Το γράμμα βέβαια θα το κοινοποιήσω και στην «μαμά» εταιρεία.
Ένας πολύ ευτυχής πελάτης.
-
Γενικως,για το εν λογω καταστημα εχω ακουσει αρκετα θετικα.
ΚΑΙ...............ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ ΕΜΠΟΡΟΣ..!!!!!