-
Ειμαι σε δίλλημα αγορας νεου αυτοκινήτου...ποιο απο τα 3 να διαλέξω??ποια ειναι η γνωμη σας σαν παλαιότεροι εδω??ολες οι γνωμες σας δεκτές! ευχαριστώ.
η 159 στα τελευταία της και με 200 αλογα δεν θα καιει τα αντερά της???
40ρης οικογενειάρχης δεν δίνω μεγαλη σημασία στα γκαζια...το Α3 sportback1.4 TFSI -S tronic μου φανταζει πιο προσιτη λύση και η 316 επίσης αν και ειναι αργή....αλλα δεν ξερω αν εχουν μεγαλη κατανάλωση...παραγοντας σημαντικός για μενα ακομα και στα premium αμαξια...[b][/b]**ΕΚΛΕΙΣΑ Bmw 320 ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ '08 - € 30.700 !!0 χμ
[b]Κυβικά:2000 cc
Ιπποι:170 bhp
Χρονολογία:2008
Χρώμα:Γκρι (Μεταλλικό **[/b]ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ.ΕΚΔΟΣΗ ADVANTAGE ΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΔΕΡΜΑΤΙΝΗ ΚΑΙ ΔΩΡΟ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ.ΤΙΜΗ ΑΠΟ 39.300€ 30.700!! -
Ειμαι σε δίλλημα αγορας νεου αυτοκινήτου...ποιο απο τα 3 να διαλέξω??ποια ειναι η γνωμη σας σαν παλαιότεροι εδω??ολες οι γνωμες σας δεκτές! ευχαριστώ.
η 159 στα τελευταία της και με 200 αλογα δεν θα καιει τα αντερά της???
40ρης οικογενειάρχης δεν δίνω μεγαλη σημασία στα γκαζια...το Α3 sportback1.4 TFSI -S tronic μου φανταζει πιο προσιτη λύση και η 316 επίσης αν και ειναι αργή....αλλα δεν ξερω αν εχουν μεγαλη κατανάλωση...παραγοντας σημαντικός για μενα ακομα και στα premium αμαξια...[b][/b]**ΕΚΛΕΙΣΑ Bmw 320 ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ '08 - € 30.700 !!0 χμ
[b]Κυβικά:2000 cc
Ιπποι:170 bhp
Χρονολογία:2008
Χρώμα:Γκρι (Μεταλλικό **[/b]ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ.ΕΚΔΟΣΗ ADVANTAGE ΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΔΕΡΜΑΤΙΝΗ ΚΑΙ ΔΩΡΟ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ.ΤΙΜΗ ΑΠΟ 39.300€ 30.700!! -
Πρέπει να διευκρινίσεις κινητήρα και για το Α3 (αλήθεια, γιατί όχι το Α4 αλλά το Α3 που είναι σε άλλη κατηγορία από την 3άρα και τιν 159;). Πάντως ότι και να γίνει ΟΧΙ την 316.Πανάκριβη και ψόφια! Δεν προσφέρει τίποτα σε σχέση με τα άλλα 2 (μη ακούσω για πίσω κίνηση γιατι είναι άχρηστη με τόση λίγη δύναμη!) Το Audi είναι ποιοτικό αλλά μικρότερο από την Alfa. An mil;aw gia to 1.8 TFSi πάντως είναι εξαιρετική επιλογή αλλά βγαίνει ακριβούτσικο... σε αυτά τα λεφτά χτυπας την 159 1750 TBi που είναι ότι καλύτερο υπάρχει σε οικογενειακό κάτω των 35 χιλιάδων Ευρω!
-
Εφοσον αν καταλαβα καλα αναφερεσαι σε σχεδον ιδιο κοστος αγορας, υπαρχει διλλημα δηλαδη αναμεσα στην 316i,την 159 1.8, (αν και στην ιδια τιμη με την 316i που λες βγαινει και η βασικη εκδοση 159 Tbi...Γυρω στα 27κ) και στα ιδια λεφτα φτανεις στο
A3 sportback 1.8Tfsi.Με αυτα τα δεδομενα Α3 με κλειστα ματια, (εφοσον οντως δεν 'μπορεις' να φτασεις στο κοστος της Tbi). Ειναι καλυτερο και πιο ολοκληρωμενο σαν πακετο. Τα πλαισια των 159 και σειρα 3 για να ειναι ισορροπημενα σε θεμα δυναμης-βαρους,
ικανοποιητικης αποδοσης θα πρεπει να ειναι στις εκδοσεις Tbi για την AR και 320i αντιστοιχα, για να μπορεις να εκμεταλευτεις τις δυνατοτητες τους
αλλα να εχουν και πραγματικο αντικτυπο τα χρηματα που απαιτουνται για την αποκτηση τους. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Εφοσον αν καταλαβα καλα αναφερεσαι σε σχεδον ιδιο κοστος αγορας, υπαρχει διλλημα δηλαδη αναμεσα στην 316i,την 159 1.8, (αν και στην ιδια τιμη με την 316i που λες βγαινει και η βασικη εκδοση 159 Tbi...Γυρω στα 27κ) και στα ιδια λεφτα φτανεις στο
A3 sportback 1.8Tfsi.Με αυτα τα δεδομενα Α3 με κλειστα ματια, (εφοσον οντως δεν 'μπορεις' να φτασεις στο κοστος της Tbi). Ειναι καλυτερο και πιο ολοκληρωμενο σαν πακετο. Τα πλαισια των 159 και σειρα 3 για να ειναι ισορροπημενα σε θεμα δυναμης-βαρους,
ικανοποιητικης αποδοσης θα πρεπει να ειναι στις εκδοσεις Tbi για την AR και 320i αντιστοιχα, για να μπορεις να εκμεταλευτεις τις δυνατοτητες τους
αλλα να εχουν και πραγματικο αντικτυπο τα χρηματα που απαιτουνται για την αποκτηση τους.Έτσι είναι σε γενικές γραμμές. Όμως στα λεφτά της 316 παιρνεις την Alfa 1.8 TBi με τα 200 άλογα που είναι ασύγκριτα καλύτερη επιλογή σε σχέση και με BMW και με το Audi.
-
Τις τρομαχτικές επιδόσεις της 316 φυσικά θα ζηλεύουν! Είναι Μπε Εμ ΜΠΕ άρα ζμπορ πισωκίνητο με κινητήρα διαμάντι και οδική συμπεριφορά ξυράφι!
-
Κανείς δεν κατάλαβε το ειρωνικό του ύφους μου περί πίσω κίνησης και επιδόσεων με ένα μοτέρ τόσο 'λίγο' για τις δυνατότητες του κορυφαίου πλαισίου της 3άρας...
-
Εγώ να επαναλάβω αυτό που λέω πάντα, από την 75 μέχρι σήμερα και με ελάχιστες εξαιρέσεις:
Κάτω από τα 2L -> Alfa
Πάνω από τα 2L -> ΒΜW -
και κατω απο τα 2,0 L -1,8 L peugeot-sport και renault-sport: iconcool:
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Αν έπρεπε οπωσδήποτε να διαλέξω ένα από αυτά και αν μιλάμε για την 1.8Τ 159, τότε θα τη προτιμούσα.
Σε ΤΙ και μπλε...μπορεί και κόκκινη
Δε μπορούσαν να τη κάνουν πισωκίνητη ρε γμτ...δε μπορούσαν? Έστω 4κίνητη...
με τον 3.2 βγανει και ως 4κινητη γιατι οχι και με τον 1.8?
καποια στιγμη θα βγει πιστευω
Πάντως οι περισσότεροι που δοκίμασαν και τις τετρακίνητες και τις δικίνητες προτίμησαν τις ελαφρύτερες και ταχύτερες προσθιοκίνητες σε σχέση με τις βαριές AWD.
Popolaros: Η βασική 3.2 είναι πάλι πάνω από 6000 φτηνότερη από την βασική 330 και με καλύτερο εξοπλισμό. Δεν είναι και λίγα λεφτά. Σίγουρα η 330 είναι καλύτερο αυτοκίνητο όμως.
-
ΒΜW RERERERERERERERERERERERERRRRRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
ΔΙΛΛΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ-BMW316-Audi A3 sportback 1.4 -Alfa 159 1.8?