-
ο πατέρας μου τράκαρε το 307 peugeot (2002) 1.4 , ευτυχώς δουλέψαν οι αερόσακοι και χαίρει άκρας υγείας (φορούσε και ζώνη ) μετά απο αυτά φτάνουμε στην συζήτηση για επισκευή ή αντικατάσταση του αυτοκινήτου . Το μεγάλο ερώτημα είναι το κόστος επισκευής των αερόσακων και η αξιοπιστία αυτών μετά την επισκευή (χωρίς να θέλω να θίξω τους φαναρτζήδες ).
Γνωρίζει κάποιος αν η ασφάλεια θα αποζημιώσει αερόσακους και λαμαρίνες σανσμάν - klima, ψυγεία κλπ . προσθέτοντας και 6 αερόσακους το κόστος δεν φτάνει πιο ψηλά απο την τιμή του ως μεταχειρισμένο ?(μιλάμε για απλή ασφάλεια - φταίει ο οδηγός του άλλου αυτοκινήτου (ανασφάλιστος - ελαφρώς μεθυσμένος)Σίγουρα κάποιοι έχουνα αντιμετωπίσει παρόμοια διλλήματα - μακάρι να μην μας τύχει για τους υπόλοιπους
-
ο πατέρας μου τράκαρε το 307 peugeot (2002) 1.4 , ευτυχώς δουλέψαν οι αερόσακοι και χαίρει άκρας υγείας (φορούσε και ζώνη ) μετά απο αυτά φτάνουμε στην συζήτηση για επισκευή ή αντικατάσταση του αυτοκινήτου . Το μεγάλο ερώτημα είναι το κόστος επισκευής των αερόσακων και η αξιοπιστία αυτών μετά την επισκευή (χωρίς να θέλω να θίξω τους φαναρτζήδες ).
Γνωρίζει κάποιος αν η ασφάλεια θα αποζημιώσει αερόσακους και λαμαρίνες σανσμάν - klima, ψυγεία κλπ . προσθέτοντας και 6 αερόσακους το κόστος δεν φτάνει πιο ψηλά απο την τιμή του ως μεταχειρισμένο ?(μιλάμε για απλή ασφάλεια - φταίει ο οδηγός του άλλου αυτοκινήτου (ανασφάλιστος - ελαφρώς μεθυσμένος)Σίγουρα κάποιοι έχουνα αντιμετωπίσει παρόμοια διλλήματα - μακάρι να μην μας τύχει για τους υπόλοιπους
αερόσακοι μετά απο τρακάρισμα