Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic 1.4 100HP 2009
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic 1.4 100HP 2009
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    1
    38
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      civicminas last edited by

      Καλησπέρα σε όλους.Ονομάζομαι Μηνάς και είμαι νεο μέλος στο φόρουμ,διαβάζω αρκετό καιρό αλλα δεν ευκαίρησα να δημιουργήσω τον δικο μου λογαριασμό,να όμως που το έκανα!

      Σκοπός της δημιουργίας αυτου του τόπικ είναι να ρωτήσω και να μάθω μερικά πράγματα όσον αφορα την οδική συμπεριφορά του Honda Civic 1.4 100HP.Επειδή τώρα κλείνω τα 18 και σκέφτομαι πολύ σοβαρά να αγοράσω αυτό το αμάξι θα ήθελα να μάθω την γνώμη ανθρώπων που το έχουν οδηγήσει και γνωρίζουν επι του θέματος(οποιαδήποτε άποψη είναι δεκτή βέβαια).Σκοπός μου είναι να μετακινούμαι στην πόλη με άνεση,να μου αρέσει το εξωτερικό και το εσωτερικό του αυτοκινήτου(το Honda με ικανοποιεί πλήρως σε αυτό το τομέα) αλλά και όταν βρεθεί μια άδεια ευθεία,όταν πατήσω το γκάζι λιγο παραπάνω και στροφάρει το μοτέρ να μου αρέσει ο ήχος που θα ακούσω.Να αποκομίσω δηλαδή μια σπορτίφ αίσθηση.Το αμάξι το έχω ερωτευτεί απο την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησε,έχω διαβάσει όμως πολλά άρθα που χαρακτηρίζουν το Civic 1.4 ως ένα 'αχτύπητο αυτοκίνητο' αλλα πολλοί στέκονται στο θέμα του μοτερ του και το χαρακτηρίζουν ως αδύναμο.Είναι όντως 'κούφιο' το γκάζι όπως πολλοί το χαρακτηρίζουν?Δεν αποπνέει δύναμη(ανάλογη των κυβικών του και της ιπποδύναμητς του) το μοτέρ?Προσωπικά θεωρώ τα 100 άλογα σε μοτέρ 1339κεκατοστών ως ένα αξιοπρεπέστατο νούμερο ιπποδύναμης,θα ήθελα όμως και την άποψη σας που μετράει,ειδικά όσων έχουν οδηγήσει το αμάξι ή το κατέχουν(αλλά και οποιαδήποτε άλλη άποψη είναι καλοδεχούμενη).

      Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας και να ξέρετε οτι κάθε σας απάντηση θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        civicminas last edited by

        Καλησπέρα σε όλους.Ονομάζομαι Μηνάς και είμαι νεο μέλος στο φόρουμ,διαβάζω αρκετό καιρό αλλα δεν ευκαίρησα να δημιουργήσω τον δικο μου λογαριασμό,να όμως που το έκανα!

        Σκοπός της δημιουργίας αυτου του τόπικ είναι να ρωτήσω και να μάθω μερικά πράγματα όσον αφορα την οδική συμπεριφορά του Honda Civic 1.4 100HP.Επειδή τώρα κλείνω τα 18 και σκέφτομαι πολύ σοβαρά να αγοράσω αυτό το αμάξι θα ήθελα να μάθω την γνώμη ανθρώπων που το έχουν οδηγήσει και γνωρίζουν επι του θέματος(οποιαδήποτε άποψη είναι δεκτή βέβαια).Σκοπός μου είναι να μετακινούμαι στην πόλη με άνεση,να μου αρέσει το εξωτερικό και το εσωτερικό του αυτοκινήτου(το Honda με ικανοποιεί πλήρως σε αυτό το τομέα) αλλά και όταν βρεθεί μια άδεια ευθεία,όταν πατήσω το γκάζι λιγο παραπάνω και στροφάρει το μοτέρ να μου αρέσει ο ήχος που θα ακούσω.Να αποκομίσω δηλαδή μια σπορτίφ αίσθηση.Το αμάξι το έχω ερωτευτεί απο την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησε,έχω διαβάσει όμως πολλά άρθα που χαρακτηρίζουν το Civic 1.4 ως ένα 'αχτύπητο αυτοκίνητο' αλλα πολλοί στέκονται στο θέμα του μοτερ του και το χαρακτηρίζουν ως αδύναμο.Είναι όντως 'κούφιο' το γκάζι όπως πολλοί το χαρακτηρίζουν?Δεν αποπνέει δύναμη(ανάλογη των κυβικών του και της ιπποδύναμητς του) το μοτέρ?Προσωπικά θεωρώ τα 100 άλογα σε μοτέρ 1339κεκατοστών ως ένα αξιοπρεπέστατο νούμερο ιπποδύναμης,θα ήθελα όμως και την άποψη σας που μετράει,ειδικά όσων έχουν οδηγήσει το αμάξι ή το κατέχουν(αλλά και οποιαδήποτε άλλη άποψη είναι καλοδεχούμενη).

        Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας και να ξέρετε οτι κάθε σας απάντηση θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr