-
Μόλις μου έλεγε φίλος ότι με contactsport 3 έπεσε σε λακούβα και το ένα μπροστινό λάστιχο καταστράφηκε ευτυχώς χωρίς συνέπειες. Πέταξε εξόγκωμα μεγάλο στο πλάι.
Αυτό οφείλεται σε μαλακά πλαϊνά;
Τα συγκεκριμένα είναι πιο μαλακά από τα F1 assymetric 2;
Μήπως τα sportcontact 5 έχουν πιο ενισχυμένα πλαινά;
-
Ο χρήστης fonzareli έγραψε:
Μόλις μου έλεγε φίλος ότι με contactsport 3 έπεσε σε λακούβα και το ένα μπροστινό λάστιχο καταστράφηκε ευτυχώς χωρίς συνέπειες. Πέταξε εξόγκωμα μεγάλο στο πλάι.Αυτό οφείλεται σε μαλακά πλαϊνά;
Τα συγκεκριμένα είναι πιο μαλακά από τα F1 assymetric 2;
Μήπως τα sportcontact 5 έχουν πιο ενισχυμένα πλαινά;
Αυτό οφείλεται σε λακούβα .
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Βέβαια εγώ από σε δέκατα μόνο σε πυρετό τα πάω καλά.
Yποθετο Depon για να πεσουν.
-
Τα 4 και 5 δεκατα σου Sinanai ουτε πυρετο δεν τα λες.
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Βέβαια εγώ από σε δέκατα μόνο σε πυρετό τα πάω καλά.
Yποθετο Depon για να πεσουν.
Τον είχα πάει για σφίξιμο όπως μου 'χες πει και δε μπαίνει τπτ.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Βέβαια εγώ από σε δέκατα μόνο σε πυρετό τα πάω καλά.
Yποθετο Depon για να πεσουν.
Τον είχα πάει για σφίξιμο όπως μου 'χες πει και δε μπαίνει τπτ.
Βαλε λιγη σως για να γλιστραει.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Τόσο τα Primacy όσο και τα SportContact5 δεν έχουν κύριο χαρακτηριστικό απόδοση σε σπορ οδήγηση που λες ότι σε ενδιαφέρει, marbela. Σε Michelin θα πρέπει να δεις Pilot Sport - δε θυμάμαι ποιο μοντέλο βγαίνει τώρα - και σε Conti τα SportContact3, αν θυμάμαι καλά. Το 5 είναι πιο touring. Δες επίσης Yokohama s.drive, Hankook Ventus S1 evo (K107) ή V12 evo (K110). Τέλος, θα 'χα μεγάλη περιέργεια να δοκιμάσω Bridgestone Potenza Adrenalin RE002. Σίγουρα υπάρχουν κι άλλες προτάσεις, π.χ. Dunlop, απλά δεν τα ξέρω τόσο.Βέβαια εγώ από σε δέκατα μόνο σε πυρετό τα πάω καλά.
Έν πρώτοις,όποιος ξαναχρησιμοποιήσει το όνομα μου...θα φάει αγωγή!!!!! .....
Έν δευτέροις.....μπορείς να κάνεις μια μετάφραση του πόστ; γιατί τα 'δε θυμάμαι'....άν θυμάμαι'....'δε τα ξέρω τόσο',δε δείχνουν σοβαρότητα....πόσο δε περισσότερο...ΓΝΩΣΗ!!!!υγ.μή το παίρνεις προσωπικά,απλά έχει κουράσει η ημιμάθεια.....
υγ2..ο άλλος πιο πάνω,αναρωτιέται άν του κάνουν τα CSC3,γιατί έπεσε λέει ένας κολλητός του σε μια λακούβα και έκανε βυζί..!!!!!Τί άλλο θα ακούσουμε...... -
Άλλος από 'δω που παράφαγε και βάρυνε.
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
υγ2..ο άλλος πιο πάνω,αναρωτιέται άν του κάνουν τα CSC3,γιατί έπεσε λέει ένας κολλητός του σε μια λακούβα και έκανε βυζί..!!!!!Τί άλλο θα ακούσουμε......
φυσικά και αναρωτιέμαι, διότι αν τα λάστιχα έχουν πολύ μαλακά πλαϊνά θα έχουν σίγουρα πρόβλημα με τους ελληνικούς δρόμους και εγώ δεν είμαι τόσο πλούσιος να αλλάζω λάστιχα για πλάκα διότι έπεσα σε λακούβα!
Τώρα το γιατί σου κάνει εσένα τόση εντύπωση το ερώτημα...
'ο άλλος πιο πάνω'.
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Με 215/45/16 ίσως κάτι γίνεται, αλλά δνε ξέρω πόσο πάνε και αν θα ψοφήσει κ άλλο το καημένο.
Χτες παρηγγειλα αυτη τη διασταση με 560 το σετ μονο!!!
Τσάμπα! Οπότε επιστρέφω στο ταπεινό 205/50/16 που δεν κόβει κιόλας το καημένο.
-
Φορέθηκαν Pilot Sport 3 σε 225/45/17 λόγω έλλειψης στοκ Bridgestone. Πρώτες εντυπώσεις πιό ήσυχο και πιό μαλακό από το Bridgestone S001, χαίρω πολύ θα μου πείτε τώρα
Να πώ όμως την αλήθεια με έζωσαν λίγο τα φίδια... Πάντα μου άρεσαν τα 'σπορ' μοντέλα της Bridgestone σαν συμπεριφορά. Εκ πρώτης όψεως σε απόλυτο grip σε στροφές τα mich δεν δείχνουν καλή διαγωγή, πιό προοδευτικά από τα S001 αλλά και χωρίς σημαντικά ψηλότερα όρια. Φοβάμαι μην έκανα καμμιά βλακεία και τα λουστώ για κάμποσα χιλιόμετρα. Οψόμεθα, ίσως αν τριφτούν ακόμα λίγο θα στρώσουν.
Τιμή 500 ευρώ φορεμένα, καλά τα πήρα;
-
10 και 20 ευρά δεν είναι τόσο μεγάλη διαφορά..........
Για να τριφτούν αυτά,θές 140000χλμ....
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
10 και 20 ευρά δεν είναι τόσο μεγάλη διαφορά..........Για να τριφτούν αυτά,θές 140000χλμ....
Ναι ρε μόρτη, και έψαχνα μπροστινά για το scania που γράφει 100000 το χρόνο, πώς δεν μ'έκοψε... θα ταιριάζει άραγε το load index;
Εναλλακτικά ζητείται στριφτερός (του playstation) να μου τα τρίψει
-
Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
Ναι ρε μόρτη, και έψαχνα μπροστινά για το scania που γράφει 100000 το χρόνο, πώς δεν μ'έκοψε... θα ταιριάζει άραγε το load index;
Εναλλακτικά ζητείται στριφτερός (του playstation) να μου τα τρίψει
Εριστικος...
-
Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
Φορέθηκαν Pilot Sport 3 σε 225/45/17 λόγω έλλειψης στοκ Bridgestone. Πρώτες εντυπώσεις πιό ήσυχο και πιό μαλακό από το Bridgestone S001, χαίρω πολύ θα μου πείτε τώραΝα πώ όμως την αλήθεια με έζωσαν λίγο τα φίδια... Πάντα μου άρεσαν τα 'σπορ' μοντέλα της Bridgestone σαν συμπεριφορά. Εκ πρώτης όψεως σε απόλυτο grip σε στροφές τα mich δεν δείχνουν καλή διαγωγή, πιό προοδευτικά από τα S001 αλλά και χωρίς σημαντικά ψηλότερα όρια. Φοβάμαι μην έκανα καμμιά βλακεία και τα λουστώ για κάμποσα χιλιόμετρα. Οψόμεθα, ίσως αν τριφτούν ακόμα λίγο θα στρώσουν.
Τιμή 500 ευρώ φορεμένα, καλά τα πήρα;
Ατύχησες λίγο,
κατα πάσα πιθανότητα τα Bridge είχαν πιο σκληρά πλαινά και η αλλαγή θα φανεί.Επίσης, αν θέλεις να κρατήσουν , με ρέγουλα τα στριψίματα.
Κέρδισες βέβαια σε βρεγμένο , ησυχία και άνεση.
ΥΓ η κατάσταση θα βελτιωθεί λίγο με πιο ανεβασμένες πιέσεις.
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Ναι ρε μόρτη, και έψαχνα μπροστινά για το scania που γράφει 100000 το χρόνο, πώς δεν μ'έκοψε... θα ταιριάζει άραγε το load index;
Εναλλακτικά ζητείται στριφτερός (του playstation) να μου τα τρίψει
Εριστικος...
Ερειστικός δεν θα το έλεγα, σαρκαστικός μάλλον
Εξηγούμαι: Πριν κανά δυό χρόνια είχα γράψει, πάνω στην κουβέντα βρε αδερφέ, ότι ο συνδυασμός τετρακίνησης, σωστών πιέσεων, δρόμων-σαπουνιών κτλ έχει αποτέλεσμα οτι τα λάστιχα αυτής της κατηγορίας να μου βγάζουν ένα σκασμό χιλιόμετρα και οτι στο τέλος τα αλλάζω επειδή ξεραίνονται, όχι επειδή τρώγονται. Πέφτουν τότε πάνω μου κανά δυό άτομα και αρχίζουν 'είσαι φονίας', 'είσαι χάρος', 'θα μου σκοτώσεις το ανίψι και μετά θα σε καθαρίσω' και λοιπά χαρωπά. Κόσμος που αυτοανακυρίσσεται οδηγάρα γράφοντας για εσκεμμένες 'off balance' καταστάσεις σε δημόσιο δρόμο, έτσι;
Σε απάντησή μου με επιχειρήματα, όπως ότι στατιστικά, και με ξεραμένα λάστιχα ακόμα, είμαι στο ~80κοστό εκατοστημόριο φρεναρίσματος σε σχέση με τον πληθυσμό των οχημάτων που κυκλοφορούν, έλαβα ότι πρέπει να προσέχω μη με πετύχουν πουθενά γιατί δεν θα είναι τόσο ευγενικοί τότε...
Συνδυασμός armchair expert και keyboard warrior μαζί, και γαμώΓιατί τα γράφω αυτά; Απλά το σχόλιο περί 140000 χιλιομέτρων για τρίψιμο μου θύμισε την όλη φάση, εξ'ου και το ύφος του σχολίου μου
Σόρρυ για το οφφ τόπικ και παμ' παρακάτ'
Ατύχησες λίγο,
κατα πάσα πιθανότητα τα Bridge είχαν πιο σκληρά πλαινά και η αλλαγή θα φανεί.Επίσης, αν θέλεις να κρατήσουν , με ρέγουλα τα στριψίματα.
Κέρδισες βέβαια σε βρεγμένο , ησυχία και άνεση.
ΥΓ η κατάσταση θα βελτιωθεί λίγο με πιο ανεβασμένες πιέσεις.
Από πλαϊνό καλά πάνε, αν και όχι τόσο σαφή όσο τα bridgestone (ξυράφια)
Απλά θυμάμαι τα S001 καινούρια κάνανε παπάδες στο στεγνό, τα mich καλά είναι αλλά δεν τα βλέπω τόσο focused... Κατά τη γνώμη των συμφορουμάδων πόσα χλμ χρειάζονται για να πούμε οτι 'πάτησαν';ΥΓ οι πιέσεις μπαίνουν κατά περίπτωση με δοκιμές και με το μάτι
-
Aν τα πλαινά του S001 είναι συγκρίσιμα με του Michelin,
τότε το Bridge πότε δεν είχε κάνα σοβαρό πλαινό
ή μάλλον πρέπει να ξαναθυμηθείς τι είχεςΉδη με τα πρώτα χιλιόμετρα έχουν πατήσει,
οι χημικές ουσίες υπεύθυνες για τη συντήρηση έχουν φύγει.Δεν αλλάζει κάτι, θα το καταλάβεις με το καιρό.
-
καλημερα σας.
θα ηθελα την βοηθεια σας για καινουρια λαστιχα για ford focus 2003 ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ 195/60/15
μεχρι τωρα εχω τα bridgestone touranza er300 αλλα πλεον δεν βγενουν.
οδηγηση νορμαλ σε πολη - χωριο - χωματοδρομο κανω γυρο στα 22,000 χιλ τον χρονο.
ευχαριστω. -
Καλώς ήρθες. Γράφε με πεζούς Ελληνικούς χαρακτήρες παρακαλώ. [mod]
-
Ο χρήστης RENATO έγραψε:
καλημερα σας.
θα ηθελα την βοηθεια σας για καινουρια λαστιχα για ford focus 2003 ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ 195/60/15
μεχρι τωρα εχω τα bridgestone touranza er300 αλλα πλεον δεν βγενουν.
οδηγηση νορμαλ σε πολη - χωριο - χωματοδρομο κανω γυρο στα 22,000 χιλ τον χρονο.
ευχαριστω.λεει οτι βγαινουν...
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]