-
Καλημέρα σε όλους,
Με την ευκαιρία της μείωσης των τιμών σκέφτομαι να αγοράσω κ εγώ ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο αν κ δεν το έχω απόλυτα ανάγκη. Προορίζεται για χρήση μέσα στη πόλη κυρίως και 1-2 ταξιδάκια (περίπου 4000-5000 χλμ συνολική χρήση ετησίως). Χαρακτηριστικά που επιθυμώ:
1200-1400 κυβικά
μοντέλο 2003-2005
τιμή 5000-5500
καλή παθητική ασφάλειαΒλέποντας τισ αγγελιές που δημοσιεύονται τα μοντέλα που μπορώ να βρώ σε αυτή τη τιμή κ χρονολογία είναι
Renault Clio
Ford Fiesta
Citroen C3
FIat Punto
Fiat Panda
Opel Corsa
Seat Ibiza
Peugeot 206Προσωπικά σχεδόν αποκλείω το ibiza και 206 λόγω ιστορικού βλαβών κ τείνω πιο πολύ σε clio και fiesta. Παρακαλώ για την δική σας άποψη από την εμπειρία που έχετε.
-
Καλημέρα σε όλους,
Με την ευκαιρία της μείωσης των τιμών σκέφτομαι να αγοράσω κ εγώ ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο αν κ δεν το έχω απόλυτα ανάγκη. Προορίζεται για χρήση μέσα στη πόλη κυρίως και 1-2 ταξιδάκια (περίπου 4000-5000 χλμ συνολική χρήση ετησίως). Χαρακτηριστικά που επιθυμώ:
1200-1400 κυβικά
μοντέλο 2003-2005
τιμή 5000-5500
καλή παθητική ασφάλειαΒλέποντας τισ αγγελιές που δημοσιεύονται τα μοντέλα που μπορώ να βρώ σε αυτή τη τιμή κ χρονολογία είναι
Renault Clio
Ford Fiesta
Citroen C3
FIat Punto
Fiat Panda
Opel Corsa
Seat Ibiza
Peugeot 206Προσωπικά σχεδόν αποκλείω το ibiza και 206 λόγω ιστορικού βλαβών κ τείνω πιο πολύ σε clio και fiesta. Παρακαλώ για την δική σας άποψη από την εμπειρία που έχετε.
-
Καλημέρα σε όλους,
Με την ευκαιρία της μείωσης των τιμών σκέφτομαι να αγοράσω κ εγώ ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο αν κ δεν το έχω απόλυτα ανάγκη. Προορίζεται για χρήση μέσα στη πόλη κυρίως και 1-2 ταξιδάκια (περίπου 4000-5000 χλμ συνολική χρήση ετησίως). Χαρακτηριστικά που επιθυμώ:
1200-1400 κυβικά
μοντέλο 2003-2005
τιμή 5000-5500
καλή παθητική ασφάλειαΒλέποντας τισ αγγελιές που δημοσιεύονται τα μοντέλα που μπορώ να βρώ σε αυτή τη τιμή κ χρονολογία είναι
Renault Clio
Ford Fiesta
Citroen C3
FIat Punto
Fiat Panda
Opel Corsa
Seat Ibiza
Peugeot 206Προσωπικά σχεδόν αποκλείω το ibiza και 206 λόγω ιστορικού βλαβών κ τείνω πιο πολύ σε clio και fiesta. Παρακαλώ για την δική σας άποψη από την εμπειρία που έχετε.
-
αμα κοιτας το ιστορικο των βλαβων ακυρωσε τα ολα με την εξαιρεση του παντα (?) που σε σκληρη καθημερινη χρηση δεν εχει βγαλει κατι σε αμαξι γνωστου μου...βεβαια μπορει αλλα παντα ηδη να χουν θαφτει σε νεκροταφεια αυτοκινητων οποτε ουτε για αυτο παιρνω ορκο..
οποτε καλη τυχη εφοσον ψαχνεις τα ιστορικα βλαβων!
υγ.τουλαχιστον παρε κατι που δε θα σου βγαλει τη πιστη στα ταξιδακια..
-
Πούλησα το 1,3 2005 Colt μου πριν το Πάσχα 5500.
-
Φίλε adis κατανοώ ότι αγοράζοντας μεταχειρισμένο οι πιθανότητες παρουσίασης βλάβης είναι αυξημένες (ακόμη και jazz ή yaris ή και micra να έπαιρνα) απλά κάποια μοντέλα έχουν μεγαλύτερη τάση να παρουσίαζουν μηχανικές βλάβες. Πάντα είναι κ θέμα τύχης βέβαια.. Σ'ευχαριστώ πάντως.
-
βασικα ουτε αυτη η φαση μτχ ειναι οπως το σκεφτομαι...τα περισσοτερα απο αυτα εχουν προβληματα απο τη 'μανα' τους οπως λενε...δηλαδη και καινουριο μπορει να σε βγαζε τη πιστη...
τεσπα, θα σου πω επιγραμματικα τι νομιζω και τι μικρη εμπειρια που εχω απο αυτα που αναφερεις...εμεις εχουμε ενα κλιο ΙΙ του 2001 1.4 16v...το κλιο πεταει αλλα δεν ειναι αδιαφορο σε ηλεκτρολογικες μαλ@κιουλες οι οποιες σου σπανε τα νευρα και δυστυχως ειναι προνομιο της ρενω αλλα και των αλλων 2 γαλλικων εταιρειων...σαν κινητηρας-κιβωτιο-τιμονι δεν εχει βγαλει τπτ στα 110.000 χλμ...'ακριβο' σερβις ειναι αυτο των 60.000 η 90.000 χλμ αναλογα με το ποτε αλλαζει ιμαντα...το λεω 'ακριβο' γιατι κατα καιρους εχω παρατηρησει και αλλα μαργαριταρια απο μοντελα αλλων εταιρειων που εχεις και μεσα στον καταλογο αλλα κατα τα αλλα μονο το κλιο ειναι ακριβο εκει...
οποτε συμπερασμα ειναι οτι το κλιο δε θα το αλλαζα παρα το περιστασιακο σπασιμο @@...δε ξερω κατα ποσο θα προτεινα αγορα μτχ χωρις ενα μεγαλο τσεκαρισμα..
το 206 αν το βρεις 90αρι παρτο...στα 75 ειναι αργο για μενα και νομιζω για καθε ταξιδι χρειαζεσαι το κατι παραπανω...ο 75αρης ειναι μια χαρα αξιοπιστος, να προσευχεσαι για τα ηλεκτρικα και κει...οι χωροι ειναι αναλογοι του κλιο...δηλαδη μετριοι...μπορεις παντως να βρεις με λιγα χλμ γιατι η πεζω σε μια φαση τα δωσε ολα με κατι φοβερα χρηματοδοτικα πριν 2-3 χρονια...
το παντα το ξερω απο εμπειρια γνωστου μου...μιλαμε για φιατ που εκανε κοντα μια 100αρα χιλιαδες χλμ σε 2 χρονια και δεν εκανε κιχ...αυτο πραγματικα με εντυπωσιασε και το χω σε εκτιμηση αυτο το αμαξακι...χωροι καλοι για το μεγεθος του, γενικα εγω το βλεπω καλο εργαλειο...δεν εχει ομως την ικανοτητα ταξιδιου των αλλων 2...
το πουντο ειναι πολυ καλο στα 1.4...ολοκληρωμενη προταση με καλυτερους χωρους απο τα γαλλικα...δε ξερω αμα θα το παιρνα μτχ ομως λογω φοβιας με τη φαση πουντο...ψαξτην!
το κορσα ειναι επισης καλη προταση..βγαζει στανταρ προβληματα που γενικα λυνονται, στα 1.4 ειναι σβελτοτατο χωρις να χει την αισθηση των γαλλικων στο δρομο ουτε σαν τιμονι ουτε σαν αναρτηση....επισης μπορεις να το βρεις με λιγα χλμ αφου πλημμυρισε ο κοσμος απο αυτο!
το φιεστα εχει καλυτερη αισθηση στο δρομο απο το κορσα αλλα με τους κινητηρες του στα 1.4...οκκκκκ....εγω δε θα το κοιταγα, δε μαρεσει κιολας σαν λουκ!
απο το ιμπιζα εκεινο που με πειραζε παντα ειναι το σκαλοπατι στις 4.000 στροφες και το ηλεκτρογκαζο του...καιει κατι λαδια που και που...θα το σκεφτομουν πολυ...αλλα και αυτο θα παιζει σε καλη κατασταση αμα ψαξεις..
c3 τρελο ακυρο...
αν θες αθραυστες προτασεις χωρις πολυ ζουμι ομως τραβα προς ιαπωνια μερια...
υγ. γουστα ειναι αυτα, την αδι-κη μου αποψη λεω...
-
-
Όσον αφορά το clio το τσεκάρισμα εννοείται ότι αποτελέι προυπόθεση (όπως κ για όλα) μιάς κ έχω ένα φίλο μηχανικό θα τον εκμεταλλευτώ (πωλητές που δεν δέχονται έλεγχο απορρίπτονται έτσι κ αλλιώς). Το panda δεν το πολυσκεφτόμουν αλλά θα το ψάξω λίγο. To c3 το΄χα αποκλείσει εξ'αρχής αλλά το'βαλα μέσα μιάς κ πληρούσε τισ προυποθέσεις τιμής-χρονολογίας στις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς. Περιμένω κάποια επιπλέον άποψη για το fiesta (εμένα αντιθέτως μ'αρέσει πολύ το look) από όποιον έχει εμπειρία. Όσον αφορά τα ιαπωνέζικα ήταν πρώτες επιλογές αλλά δυστυχώς πρέπει να υπερβώ το budget (ειδικά jazz και yaris 2003-5 δεν βρίσκεις κάτω από 7000, το micra με χαλαέι η εμφάνιση και η τιμή και to getz είναι το μόνο προσιτό αλλά δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα για την οδηγική του συμπεριφορα).
-
Χρήσιμο αυτοκινητιστικό ποστ από τον Άδη!
+1 σε ό,τι είπε. Πάντα και παθητική ασφάλεια δεν πάνε στην ίδια πρόταση όμως.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
+1 σε ό,τι είπε. Πάντα και παθητική ασφάλεια δεν πάνε στην ίδια πρόταση όμως.
Υπερβαλλεις! Η αδυναμια του, ειναι στις πλευρικες συγκρουσεις... το αντιμετωπιζεις βρισκοντας/αγοραζοντας ενα με πλαινους αεροσακους. Δεν διεπρεψε στα crash test... αλλα ηταν fair η προστασια που παρειχε.
-
ειδικα για κλιο θες κυριως ηλεκτρολογο, ο μηχανικος παει και ρχεται...
-
Έριξα μιά ματιά στα crash test του panda και πράγματι ήταν μέτρια. Και επειδή η παθητική ασφάλεια είναι κάτι που δεν είναι υπό διαπραγμάτευση βγάζω το panda εκτός. Όσον αφορά τα υπόλοιπα μοντέλα στις αγγελίες σε αυτή τη τιμή βρίσκω πολλά clio, ibiza και 206 του 2004 και με σχετικά λίγα χιλιόμετρα (
-
ε τι βασανιζεσαι τοτε...παρε το φιεστα...το κακο ειναι οτι δε νομιζω να βρισκεις 1.6 σε αυτα τα λεφτα το 1.4 ειναι σαφως πιο αργο απο τα 1.4 που αναφερεις..
αλλιως εχει καλους χωρους, καλη αισθηση στο δρομο, γενικα ηταν μια σχετικα καλη επιλογη οταν βγηκε χωρις ναναι κορυφαια..ψαξε και λιγο τα προβληματα που βγαλε και πανε παρτο!
-
το 206 στις αρχες ειχε προβλημα στα ηλεκτρικα του απο το τοτε πρωτοεμφανιζομενο multiplex !!!μαλιστα τα πρωτα που ειχαν αυτο το συστημα στνδεσμολογιας στα ηλεκτρικα εβγαλαν προβληματα .....ΜΕΤΑ ομως βελτιωθηκαν σε σημειο που να μπορω να τα πω ακομα και σκυλια!!!'για αυτο βλεπεις οι μισοι λενε τα 206 σκυλια και οι αλλοι μπαχατελες και οτι χαλουν συνεχεια!! πρεπει να ψαξεις ημερομηνια παραγωγης!!!
ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΜΕΧΡΙ 5500€