Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda 2 1.5 SAP ή Grande Punto 1.4 t-jet Sport
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda 2 1.5 SAP ή Grande Punto 1.4 t-jet Sport
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    11
    18
    23
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lothargr last edited by

      Ειναι περιπου στα ιδια λεφτα με μικρη διαφορα.
      Τι προτεινετε?

      Το αμαξι προοριζεται κυριως για μεσα στην Αθηνα κι κανα ταξιδακι που και που.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lothargr last edited by

        Ειναι περιπου στα ιδια λεφτα με μικρη διαφορα.
        Τι προτεινετε?

        Το αμαξι προοριζεται κυριως για μεσα στην Αθηνα κι κανα ταξιδακι που και που.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lothargr last edited by

          Ειναι περιπου στα ιδια λεφτα με μικρη διαφορα.
          Τι προτεινετε?

          Το αμαξι προοριζεται κυριως για μεσα στην Αθηνα κι κανα ταξιδακι που και που.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            toxotis last edited by

            αν το σκεφτεσαι ετσι και τα δυο καλυπτουν τις αναγκες σου και τα 2 ειναι οικονομικα και καλοσχεδιασμενα απλα εμενα εσωτερικα μου αρεσει παρα πολυ το εσωτερικο του t-jet. Απλα θεωρω οτι αμεσα θα αλλαχθει εκει θα ειχα ενα μικρο ενδοιασμο αρχιζερι σιγα σιγα να παλιωνει ενω το 2 ειναι ολοφρεσκο. Γενικα απο καταναλωση ισως το 2 ναναι λιγο πιο οικονομικο λογω μη τουρμπο πιο γρηγορο σιγουρα το τ-jet αλλα απο χωρους και διαστασεις μια η αλλη ειναι

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lothargr last edited by

              Το εσωτερικο του punto ειναι μακραν πιο ωραιο μεσα.
              Επισης εχει κι δισκοφρενα πισω κι esp.

              Απο συμπεριφορα δε ξερω καθολου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                αφου ειναι ιδια τα λεφτα παρε το 'πιο πολυ αυτοκινητο' δηλαδη το punto

                το αλλο ειναι μικρουλι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  adis4gr last edited by

                  ακομα δε πηγες στη φιατ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stormold last edited by

                    Πήγαινε πρώτα στη Mazda ... και μετά πήγαινε στην FIAT και κλείσε το GP ...

                    υ.γ. στην Mazda θα πας για να μην νοιώθεις άσχημα ότι και καλά δεν πήγες ΚΑΙ από εκεί ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      travelman last edited by

                      Το πούντο είναι σχεδόν μισή κατηγορία πάνω από το 2 από πλευράς μήκους και βάρους και επιπλέον έχει έχει γύρω στο 50% παραπάνω ροπή (!) με ότι αυτό συνεπάγεται από πλευράς επιδόσεων. Έχει μάλλον καλύτερους χώρους ενώ σαν 3πόρτο είναι απλά πανέμορφο εάν αποφύγει κανείς τα σκούρα χρώματα και το εσωτερικό του δίνει αίσθηση μικρομεσαίου έστω και προηγούμενης γενιάς. Τεράστιο σύν η ύπαρξη ΕΣΠ σε συνδυασμό με τους πίσω δίσκους...

                      Το 2 από την από την άλλη είναι από τα πιο όμορφα 5πόρτα σούπερμίνι (από τα λίγα οχήματα που 'χάνουν' στην 3πορτη έκδοση) είναι φτιαγμένο στην ιαπωνία και δεν έχει τούρμπο, αρετές που οι πιο συντηρητικοί αγοραστές θα εκτιμήσουν. Καίει ελάχιστα, έχει πολύ καλούς εσωτερικούς χώρους για τις διαστάσεις του καθώς και θέση οδήγησης ενώ το κιβώτιο του είναι από τα κορυφαία σε αίσθηση όχι όμως και σε κλιμακωση. Επιπλέον οι πιο ανήσυχοι θα εκτιμήσουν την χαρωπή ουρά όταν ο οδηγός θέλει.

                      Ωστόσο και τα δύο μοντέλα έχουν δύο βασικότατα μειονεκτήματα για μένα. Το μεν πούντο πέρα από το μέτριο επιλογέα έχει και ένα κακό τιμόνι μιας και έχει υπερβολική αίσθηση και υποβοήθηση. Αυτό σε πρώτο χρόνο φαίνεται τεχνικό πλεονέκτημα, ωστόσο στον αυτοκινητόδρομο το τιμόνι αυτό είναι ότι χειρότερο υπάρχει, αναγκάζοντας τον οδηγό να κάνει συνέχεια μικροδιορθώσεις. Στον αντίποδα το 2 έχει μία σκληρή, πολύ σκληρή ανάρτηση που βλάπτει την άνεση, την αντοχή του αμαξώματος (τρίζει περισσότερο από το πούντο) και πολύ πιθανό την ελκτική πρόσφυση του οχήματος και το φρενάρισμα με μόνο πιθανό αντίτιμο καλύτερο κράτημα στις υψηλές ταχύτητες και στην μεταφορά βάρους. Το χειρότερο όλων είναι ότι αυτό αποσιωπήθηκε από τον ειδικό τύπο (φωτεινή εξαίρεση το υποτιμημένο City Auto Moto) ενώ ευτυχώς που οι 4Τ δεν γράφουν ονόματα δοκιμαστών γιατί αυτόν του τεύχους 445 που γράφει σαν πρώτο συν 'ποίοτητα κύλισης' στη δοκιμή του βυσσυνί 2 1.5 με ευχαρίστηση θα του έριχνα μία μπουνιά...

                      και μία κλωτσιά...

                      τώρα που το σκέφτομαι μου αρέσει θα τον έσπαγα στο ξύλο!!!!

                      (διάλειμμα για να ηρεμήσω)

                      Συνοψίζοντας για μένα το πούντο είναι καλύτερο αυτοκίνητο εάν είσαι διατεθειμένος να πληρώνεις ελαφρά περισσότερο για βενζίνη. Πέρα από το τιμόνι που πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσεις σε ανοικτό δρόμο για να δεις εάν σε ενοχλεί ή όχι, τα μόνα ίσως μειονεκτήματα που θα μπορούσαν να του καταλογιστούν είναι η μη δυνατότητα απενεργοποίησης του EΣΠ (αυτό θα πειράξει αποκλειστικά και μόνο όσους θέλουν να πηγαίνουν με τις πόρτες) καθώς και το ότι ο συνδυασμός 'ιταλικό' και 'τούρμπο' καλώς ή κακώς σε αρκετούς (και εγώ μέσα) προκαλεί ανασφάλεια. Εάν αυτά δεν σε πτοούν χτύπα το σε λευκό ή πράσινο για τους τολμηρούς και τρίπορτο και απλά θα χαίρεσαι να το βλέπεις...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lothargr last edited by

                        Ωραιος ρε travelman. Δε στελνεις κανενα αρθρο στους 4Τροχους? Το χεις.

                        Κι εγω παντως προς το punto κλινω. Θα παω αυριο να τα ξαναδω μια.

                        Ευχαριστω για τις απαντησεις σας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dark_side last edited by

                          Το φιατ φαίνεται πιο ολοκληρωμένο αμάξι, παίρνεις κάτι περισσότερο από το αντίστοιχο 2. Οδήγησε τα και τα δύο και θα δεις ποιο σου κάνει κλικ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lothargr last edited by

                            H αληθεια ειναι οτι σκεφτομαι αρκετα το θεμα της αξιοπιστιας του punto σαν ιταλικο κι τουρμπο κινητηρας.
                            Μη χτυπαω το κεφαλι μου μετα.

                            • οι 17' ζαντες που ισως ειναι υπερβολικες για κινηση στην αθηνα. Βεβαια για αυτο υπαρχει κι το t-jet racing που εχει 16'.

                            Απο την αλλη το mazda ειναι γιαπωνεζικο, ατμοσφαιρικο κι πιο καινουργιο μοντελο. Αλλα ειναι πολυ αδιαφορο μεσα.

                            Κι απο πανω μου εχει κολλησει κι το panda 100 hp το οποιο ειναι 2 χιλιαρικα πιο φτηνο αλλα εχει 100 αλλα. Παλιο μοντελο, μεσα ειναι χειροτερο απο το mazda, σχετικα στεναχωρο (1.90 υψος) κλπ κλπ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgetz last edited by

                              Το Mazda 2 1.5 λόγω ομορφιάς περισσότερο.
                              Το Punto μέσα έχει άθλια πλαστικά,το Mazdaki κινείται σε λίγο πιο ικανοποιητικά επίπεδα.Το Mazdaki επίσης,μην υποτιμάς τα 103 άτια που έχει,είναι αρκετά σβέλτο,τηρουμένων των αναλογιών.

                              Όμως,χωρίς test drive δεν παίρνεις αμάξι και απορώ που θα βρεθεί 1.5 για να δοκιμάσεις.
                              Όπως και να χει,δοκίμασε τα και τα 2.Το πλεονέκτημα του μοτέρ του Gp,ίσως σε πείσει περισσότερο.

                              ΥΓ Στα ίδια,παίζει και το Fiesta Sport.Δεν ξέρω περι αξιοπιστίας τι θα προκύψει,αλλά σαν ανάρτηση παρουσιάζει λίγο καλύτερη συμπεριφορά σε σχέση με το 2.
                              Ότι και να πάρεις,καλοτάξιδο!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                rafi last edited by

                                το clio TCe σου περασε από το μυαλό..??

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lothargr last edited by

                                  Δε με συγκινει το clio. Απο renault κοιταγα το twingo gt το οποιο εκανα κι test drive κι δε μου αρεσε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • E
                                    evgenios last edited by

                                    To Punto T-jet κανει 12900 ευρω στην εκδοση Racing και 13660 ευρω στην εκδοση Sport.To Mazda 2 και το Fiesta εχουν καποια εκπτωση?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lothargr last edited by

                                      Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                                      To Punto T-jet κανει 12900 ευρω στην εκδοση Racing και 13660 ευρω στην εκδοση Sport.To Mazda 2 και το Fiesta εχουν καποια εκπτωση?

                                      Απο προσφορες (με πινακιδες κλπ):

                                      Mazda 2 1.5 sap 13900 (μη μεταλλικο χρωμα)
                                      Punto 1.4 t-jet racing 13900 (μεταλλικο χρωμα)
                                      Punto 1.4 t-jet sport 14600 (μεταλλικο χρωμα)

                                      Για το fiesta δε ξερω αλλα πρεπει να εχει εκπτωση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        swift-b-p-m last edited by

                                        Μ2 1.5 .

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lothargr last edited by

                                          Ο χρήστης lothargr έγραψε:

                                          To Punto T-jet κανει 12900 ευρω στην εκδοση Racing και 13660 ευρω στην εκδοση Sport.To Mazda 2 και το Fiesta εχουν καποια εκπτωση?

                                          Απο προσφορες (με πινακιδες κλπ):

                                          Mazda 2 1.5 sap 13900 (μη μεταλλικο χρωμα)
                                          Punto 1.4 t-jet racing 13900 (μεταλλικο χρωμα)
                                          Punto 1.4 t-jet sport 14600 (μεταλλικο χρωμα)

                                          Για το fiesta δε ξερω αλλα πρεπει να εχει εκπτωση.

                                          Να προσθεσω κι το Suzuki Swift Sport στα 15200.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr