-
Ειναι περιπου στα ιδια λεφτα με μικρη διαφορα.
Τι προτεινετε?Το αμαξι προοριζεται κυριως για μεσα στην Αθηνα κι κανα ταξιδακι που και που.
-
Ειναι περιπου στα ιδια λεφτα με μικρη διαφορα.
Τι προτεινετε?Το αμαξι προοριζεται κυριως για μεσα στην Αθηνα κι κανα ταξιδακι που και που.
-
Ειναι περιπου στα ιδια λεφτα με μικρη διαφορα.
Τι προτεινετε?Το αμαξι προοριζεται κυριως για μεσα στην Αθηνα κι κανα ταξιδακι που και που.
-
αν το σκεφτεσαι ετσι και τα δυο καλυπτουν τις αναγκες σου και τα 2 ειναι οικονομικα και καλοσχεδιασμενα απλα εμενα εσωτερικα μου αρεσει παρα πολυ το εσωτερικο του t-jet. Απλα θεωρω οτι αμεσα θα αλλαχθει εκει θα ειχα ενα μικρο ενδοιασμο αρχιζερι σιγα σιγα να παλιωνει ενω το 2 ειναι ολοφρεσκο. Γενικα απο καταναλωση ισως το 2 ναναι λιγο πιο οικονομικο λογω μη τουρμπο πιο γρηγορο σιγουρα το τ-jet αλλα απο χωρους και διαστασεις μια η αλλη ειναι
-
Το εσωτερικο του punto ειναι μακραν πιο ωραιο μεσα.
Επισης εχει κι δισκοφρενα πισω κι esp.Απο συμπεριφορα δε ξερω καθολου.
-
αφου ειναι ιδια τα λεφτα παρε το 'πιο πολυ αυτοκινητο' δηλαδη το punto
το αλλο ειναι μικρουλι
-
ακομα δε πηγες στη φιατ?
-
Πήγαινε πρώτα στη Mazda ... και μετά πήγαινε στην FIAT και κλείσε το GP ...
υ.γ. στην Mazda θα πας για να μην νοιώθεις άσχημα ότι και καλά δεν πήγες ΚΑΙ από εκεί ...
-
Το πούντο είναι σχεδόν μισή κατηγορία πάνω από το 2 από πλευράς μήκους και βάρους και επιπλέον έχει έχει γύρω στο 50% παραπάνω ροπή (!) με ότι αυτό συνεπάγεται από πλευράς επιδόσεων. Έχει μάλλον καλύτερους χώρους ενώ σαν 3πόρτο είναι απλά πανέμορφο εάν αποφύγει κανείς τα σκούρα χρώματα και το εσωτερικό του δίνει αίσθηση μικρομεσαίου έστω και προηγούμενης γενιάς. Τεράστιο σύν η ύπαρξη ΕΣΠ σε συνδυασμό με τους πίσω δίσκους...
Το 2 από την από την άλλη είναι από τα πιο όμορφα 5πόρτα σούπερμίνι (από τα λίγα οχήματα που 'χάνουν' στην 3πορτη έκδοση) είναι φτιαγμένο στην ιαπωνία και δεν έχει τούρμπο, αρετές που οι πιο συντηρητικοί αγοραστές θα εκτιμήσουν. Καίει ελάχιστα, έχει πολύ καλούς εσωτερικούς χώρους για τις διαστάσεις του καθώς και θέση οδήγησης ενώ το κιβώτιο του είναι από τα κορυφαία σε αίσθηση όχι όμως και σε κλιμακωση. Επιπλέον οι πιο ανήσυχοι θα εκτιμήσουν την χαρωπή ουρά όταν ο οδηγός θέλει.
Ωστόσο και τα δύο μοντέλα έχουν δύο βασικότατα μειονεκτήματα για μένα. Το μεν πούντο πέρα από το μέτριο επιλογέα έχει και ένα κακό τιμόνι μιας και έχει υπερβολική αίσθηση και υποβοήθηση. Αυτό σε πρώτο χρόνο φαίνεται τεχνικό πλεονέκτημα, ωστόσο στον αυτοκινητόδρομο το τιμόνι αυτό είναι ότι χειρότερο υπάρχει, αναγκάζοντας τον οδηγό να κάνει συνέχεια μικροδιορθώσεις. Στον αντίποδα το 2 έχει μία σκληρή, πολύ σκληρή ανάρτηση που βλάπτει την άνεση, την αντοχή του αμαξώματος (τρίζει περισσότερο από το πούντο) και πολύ πιθανό την ελκτική πρόσφυση του οχήματος και το φρενάρισμα με μόνο πιθανό αντίτιμο καλύτερο κράτημα στις υψηλές ταχύτητες και στην μεταφορά βάρους. Το χειρότερο όλων είναι ότι αυτό αποσιωπήθηκε από τον ειδικό τύπο (φωτεινή εξαίρεση το υποτιμημένο City Auto Moto) ενώ ευτυχώς που οι 4Τ δεν γράφουν ονόματα δοκιμαστών γιατί αυτόν του τεύχους 445 που γράφει σαν πρώτο συν 'ποίοτητα κύλισης' στη δοκιμή του βυσσυνί 2 1.5 με ευχαρίστηση θα του έριχνα μία μπουνιά...
και μία κλωτσιά...
τώρα που το σκέφτομαι μου αρέσει θα τον έσπαγα στο ξύλο!!!!
(διάλειμμα για να ηρεμήσω)
Συνοψίζοντας για μένα το πούντο είναι καλύτερο αυτοκίνητο εάν είσαι διατεθειμένος να πληρώνεις ελαφρά περισσότερο για βενζίνη. Πέρα από το τιμόνι που πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσεις σε ανοικτό δρόμο για να δεις εάν σε ενοχλεί ή όχι, τα μόνα ίσως μειονεκτήματα που θα μπορούσαν να του καταλογιστούν είναι η μη δυνατότητα απενεργοποίησης του EΣΠ (αυτό θα πειράξει αποκλειστικά και μόνο όσους θέλουν να πηγαίνουν με τις πόρτες) καθώς και το ότι ο συνδυασμός 'ιταλικό' και 'τούρμπο' καλώς ή κακώς σε αρκετούς (και εγώ μέσα) προκαλεί ανασφάλεια. Εάν αυτά δεν σε πτοούν χτύπα το σε λευκό ή πράσινο για τους τολμηρούς και τρίπορτο και απλά θα χαίρεσαι να το βλέπεις...
-
Ωραιος ρε travelman. Δε στελνεις κανενα αρθρο στους 4Τροχους? Το χεις.
Κι εγω παντως προς το punto κλινω. Θα παω αυριο να τα ξαναδω μια.
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας.
-
Το φιατ φαίνεται πιο ολοκληρωμένο αμάξι, παίρνεις κάτι περισσότερο από το αντίστοιχο 2. Οδήγησε τα και τα δύο και θα δεις ποιο σου κάνει κλικ
-
H αληθεια ειναι οτι σκεφτομαι αρκετα το θεμα της αξιοπιστιας του punto σαν ιταλικο κι τουρμπο κινητηρας.
Μη χτυπαω το κεφαλι μου μετα.- οι 17' ζαντες που ισως ειναι υπερβολικες για κινηση στην αθηνα. Βεβαια για αυτο υπαρχει κι το t-jet racing που εχει 16'.
Απο την αλλη το mazda ειναι γιαπωνεζικο, ατμοσφαιρικο κι πιο καινουργιο μοντελο. Αλλα ειναι πολυ αδιαφορο μεσα.
Κι απο πανω μου εχει κολλησει κι το panda 100 hp το οποιο ειναι 2 χιλιαρικα πιο φτηνο αλλα εχει 100 αλλα. Παλιο μοντελο, μεσα ειναι χειροτερο απο το mazda, σχετικα στεναχωρο (1.90 υψος) κλπ κλπ.
-
Το Mazda 2 1.5 λόγω ομορφιάς περισσότερο.
Το Punto μέσα έχει άθλια πλαστικά,το Mazdaki κινείται σε λίγο πιο ικανοποιητικά επίπεδα.Το Mazdaki επίσης,μην υποτιμάς τα 103 άτια που έχει,είναι αρκετά σβέλτο,τηρουμένων των αναλογιών.Όμως,χωρίς test drive δεν παίρνεις αμάξι και απορώ που θα βρεθεί 1.5 για να δοκιμάσεις.
Όπως και να χει,δοκίμασε τα και τα 2.Το πλεονέκτημα του μοτέρ του Gp,ίσως σε πείσει περισσότερο.ΥΓ Στα ίδια,παίζει και το Fiesta Sport.Δεν ξέρω περι αξιοπιστίας τι θα προκύψει,αλλά σαν ανάρτηση παρουσιάζει λίγο καλύτερη συμπεριφορά σε σχέση με το 2.
Ότι και να πάρεις,καλοτάξιδο! -
το clio TCe σου περασε από το μυαλό..??
-
Δε με συγκινει το clio. Απο renault κοιταγα το twingo gt το οποιο εκανα κι test drive κι δε μου αρεσε.
-
To Punto T-jet κανει 12900 ευρω στην εκδοση Racing και 13660 ευρω στην εκδοση Sport.To Mazda 2 και το Fiesta εχουν καποια εκπτωση?
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
To Punto T-jet κανει 12900 ευρω στην εκδοση Racing και 13660 ευρω στην εκδοση Sport.To Mazda 2 και το Fiesta εχουν καποια εκπτωση?Απο προσφορες (με πινακιδες κλπ):
Mazda 2 1.5 sap 13900 (μη μεταλλικο χρωμα)
Punto 1.4 t-jet racing 13900 (μεταλλικο χρωμα)
Punto 1.4 t-jet sport 14600 (μεταλλικο χρωμα)Για το fiesta δε ξερω αλλα πρεπει να εχει εκπτωση.
-
Μ2 1.5 .
-
Ο χρήστης lothargr έγραψε:
To Punto T-jet κανει 12900 ευρω στην εκδοση Racing και 13660 ευρω στην εκδοση Sport.To Mazda 2 και το Fiesta εχουν καποια εκπτωση?
Απο προσφορες (με πινακιδες κλπ):
Mazda 2 1.5 sap 13900 (μη μεταλλικο χρωμα)
Punto 1.4 t-jet racing 13900 (μεταλλικο χρωμα)
Punto 1.4 t-jet sport 14600 (μεταλλικο χρωμα)Για το fiesta δε ξερω αλλα πρεπει να εχει εκπτωση.
Να προσθεσω κι το Suzuki Swift Sport στα 15200.
Mazda 2 1.5 SAP ή Grande Punto 1.4 t-jet Sport