-
ατμοσφαιρικός κινητήρας στα 1800 (ροπή 17,8 - τελική 207 - επιτάχυνση 11,5) ή τουρμπο (ροπή 20,4 - τελική 203 και επιτάχυνση 9,7)΄;
δουλεμένος ο ατμοσφαιρικός του οπελ, καινούριος του VAG group. και γιατί αποσύρθηκε μετά τους fsi ai o tsi των 140 ίππων (δε φοριέται σε κανένα νέο μοντέλο όλου του γκρουπ). και με την κατανάλωση βενζίνης 100 οκτανίων τι γίνεται;
όποιος μπορεί ας δώσει απαντήσεις, μπας και βγάλουμε άκρη... -
ατμοσφαιρικός κινητήρας στα 1800 (ροπή 17,8 - τελική 207 - επιτάχυνση 11,5) ή τουρμπο (ροπή 20,4 - τελική 203 και επιτάχυνση 9,7)΄;
δουλεμένος ο ατμοσφαιρικός του οπελ, καινούριος του VAG group. και γιατί αποσύρθηκε μετά τους fsi ai o tsi των 140 ίππων (δε φοριέται σε κανένα νέο μοντέλο όλου του γκρουπ). και με την κατανάλωση βενζίνης 100 οκτανίων τι γίνεται;
όποιος μπορεί ας δώσει απαντήσεις, μπας και βγάλουμε άκρη... -
ατμοσφαιρικός κινητήρας στα 1800 (ροπή 17,8 - τελική 207 - επιτάχυνση 11,5) ή τουρμπο (ροπή 20,4 - τελική 203 και επιτάχυνση 9,7)΄;
δουλεμένος ο ατμοσφαιρικός του οπελ, καινούριος του VAG group. και γιατί αποσύρθηκε μετά τους fsi ai o tsi των 140 ίππων (δε φοριέται σε κανένα νέο μοντέλο όλου του γκρουπ). και με την κατανάλωση βενζίνης 100 οκτανίων τι γίνεται;
όποιος μπορεί ας δώσει απαντήσεις, μπας και βγάλουμε άκρη... -
Ο χρήστης eran έγραψε:
ατμοσφαιρικός κινητήρας στα 1800 (ροπή 17,8 - τελική 207 - επιτάχυνση 11,5) ή τουρμπο (ροπή 20,4 - τελική 203 και επιτάχυνση 9,7)΄;
δουλεμένος ο ατμοσφαιρικός του οπελ, καινούριος του VAG group. και γιατί αποσύρθηκε μετά τους fsi ai o tsi των 140 ίππων (δε φοριέται σε κανένα νέο μοντέλο όλου του γκρουπ). και με την κατανάλωση βενζίνης 100 οκτανίων τι γίνεται;
όποιος μπορεί ας δώσει απαντήσεις, μπας και βγάλουμε άκρη...Κατ'αρχην τα Ινσινια Οκταβια ειναι σε διαφορετικες κατηγοριες.
Κατα δευτερο ο μικρος tsi κερδιζει κατα κρατος το μεγαλυτερο σε κυβικα ατμοσφαιρικο.
Ροπη οχι μονο 20,4 κιλα αλλα διαθεσιμη απο τις 1500 σαλ.Αρα μεγαλυτερη ελαστικοτητα αλλα και οικονομια.
Σημαντικα λιγοτεροι ρυποι (συζητιται εντονα η φορολογια βασει ρυπων) και λιγοτερα εξοδα ασφαλισης.
Τωρα οσον αφορα την καταργηση του 140αρη και γενικα των τουρμπο κομπρεσορ απο το γκρουπ VW.
O βασικοτερος λογος ειναι το κοστος (κοστος κατασκευης +κοστος χρησης της σχετικης πατεντας που ανηκει αν δε κανω λαθος στην ΕΑΤΟΝ) αλλα και η αναμενομενη εκδοση 1.6tsi (μονο τουρμπο) με ιδια αποδοση αλλα σημαντικα χαμηλοτερο κοστος κατασκευης απο τους 1.4 με τουρμπο κομπρεσορ.
Γενικα η vw προσανατολιζεται στους εξης τουρμπατους μονο κινητηρες
1,0 70-90PS , 1,2 80-105PS , 1,4 120-140PS , 1,6 160-180PS , 1,8 180-205PS , 2,0 210-250PS,
2,5 270-325PS.
Βενζινη 100 οκτανιων ειναι περιττη συμφωνα με την ιδια τη VW:***Engines which need unleaded premium petrol 95 RON can also be run on unleaded regular petrol 91 RON. This does, however, result in a slight loss in performance.
If, in an emergency, the only fuel available is one which has a lower octane number than that required by the engine then only drive at medium engine speeds and lower engine loadings.
You can make unlimited use of fuel which has a higher octane number than that required by the engine. There will, however, be no advantages gained by this in terms of engine performance and fuel consumption!***
-
Εγώ πιστεύω ότι ο 140άρης σταμάτησε γιατί οι διαφορές με τον 122 σε απόδοση ήταν μικρές. Για παραπάνω έχει τον 160 πλέον, ενώ θα το βγάλει και με 180 ίππους στο ibiza από ότι ακούγεται. Οπότε δε νομίζω να υπάρχει θέμα κατάργησης του TSI με κομπρέσσορα.
-
ο 140αρης μουλωχτατα περασε στην ιστορια για χαρη του 122 απλου...το θεμα ειναι οτι ο νεος 1.6 νομιζω θα ναι και αυτος απλως τουρμπο...υποθετω λοιπον οτι το τουρμπο-κομπρεσορ θα μεινει μονο για τα υψηλων επιδοσεων μοτορια..
opel insingia 1,8 versus octavia 1,4 tsi