-
Ενδιαφερομαι να αγορασω ενα απο τα δυο:
Smart for 2 coupe (71hp N/A engine mhd) ή το IQ της Toyota
Smart:
Απόδοση ισχύος (hp @ rpm) [3] 71 @ 5,800
Τελική ταχύτητα (χ.α.ω.) 145 [2]
Επιτάχυνση (0-100 χ.α..ω σε δλ.) 13.3
Κατανάλωση καυσίμου (αστικός κύκλος) [1] 5.1
Κατανάλωση καυσίμου (υπεραστικός κύκλος) [1] 3.8
Κατανάλωση καυσίμου (συνδυασμένος κύκλος) [1] 4.3
Εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο (g/km) [1] 103Η τογιοτα εχει ενα εντελως ηλιθιο Site στο οποιο δεν μπορω να βρω λεπτομεριες για εκδοσεις και αποδοσεις κινητηρων....
Τιμες σε πρωτη φαση απο τα site δεν μπορεσα να δω! Μηπως ξερει καποιος?
Anyway ποιο απο τα δυο θα περνατε??? -
Ενδιαφερομαι να αγορασω ενα απο τα δυο:
Smart for 2 coupe (71hp N/A engine mhd) ή το IQ της Toyota
Smart:
Απόδοση ισχύος (hp @ rpm) [3] 71 @ 5,800
Τελική ταχύτητα (χ.α.ω.) 145 [2]
Επιτάχυνση (0-100 χ.α..ω σε δλ.) 13.3
Κατανάλωση καυσίμου (αστικός κύκλος) [1] 5.1
Κατανάλωση καυσίμου (υπεραστικός κύκλος) [1] 3.8
Κατανάλωση καυσίμου (συνδυασμένος κύκλος) [1] 4.3
Εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο (g/km) [1] 103Η τογιοτα εχει ενα εντελως ηλιθιο Site στο οποιο δεν μπορω να βρω λεπτομεριες για εκδοσεις και αποδοσεις κινητηρων....
Τιμες σε πρωτη φαση απο τα site δεν μπορεσα να δω! Μηπως ξερει καποιος?
Anyway ποιο απο τα δυο θα περνατε??? -
Ενδιαφερομαι να αγορασω ενα απο τα δυο:
Smart for 2 coupe (71hp N/A engine mhd) ή το IQ της Toyota
Smart:
Απόδοση ισχύος (hp @ rpm) [3] 71 @ 5,800
Τελική ταχύτητα (χ.α.ω.) 145 [2]
Επιτάχυνση (0-100 χ.α..ω σε δλ.) 13.3
Κατανάλωση καυσίμου (αστικός κύκλος) [1] 5.1
Κατανάλωση καυσίμου (υπεραστικός κύκλος) [1] 3.8
Κατανάλωση καυσίμου (συνδυασμένος κύκλος) [1] 4.3
Εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο (g/km) [1] 103Η τογιοτα εχει ενα εντελως ηλιθιο Site στο οποιο δεν μπορω να βρω λεπτομεριες για εκδοσεις και αποδοσεις κινητηρων....
Τιμες σε πρωτη φαση απο τα site δεν μπορεσα να δω! Μηπως ξερει καποιος?
Anyway ποιο απο τα δυο θα περνατε??? -
Eγω ψηφιζω IQ κυριως λογω εμφανισης και 4 θεσεων.
-
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Ενδιαφερομαι να αγορασω ενα απο τα δυο:Smart for 2 coupe (71hp N/A engine mhd) ή το IQ της Toyota
Smart:
Απόδοση ισχύος (hp @ rpm) [3] 71 @ 5,800
Τελική ταχύτητα (χ.α.ω.) 145 [2]
Επιτάχυνση (0-100 χ.α..ω σε δλ.) 13.3
Κατανάλωση καυσίμου (αστικός κύκλος) [1] 5.1
Κατανάλωση καυσίμου (υπεραστικός κύκλος) [1] 3.8
Κατανάλωση καυσίμου (συνδυασμένος κύκλος) [1] 4.3
Εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο (g/km) [1] 103Η τογιοτα εχει ενα εντελως ηλιθιο Site στο οποιο δεν μπορω να βρω λεπτομεριες για εκδοσεις και αποδοσεις κινητηρων....
Τιμες σε πρωτη φαση απο τα site δεν μπορεσα να δω! Μηπως ξερει καποιος?
Anyway ποιο απο τα δυο θα περνατε???Δές στο site των 4Τ για τιμές (δεν ξέρω εάν είναι βέβαια οι νέες μοιωμένες...)
-
-
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Ενδιαφερομαι να αγορασω ενα απο τα δυο:Smart for 2 coupe (71hp N/A engine mhd) ή το IQ της Toyota
Smart:
Απόδοση ισχύος (hp @ rpm) [3] 71 @ 5,800
Τελική ταχύτητα (χ.α.ω.) 145 [2]
Επιτάχυνση (0-100 χ.α..ω σε δλ.) 13.3
Κατανάλωση καυσίμου (αστικός κύκλος) [1] 5.1
Κατανάλωση καυσίμου (υπεραστικός κύκλος) [1] 3.8
Κατανάλωση καυσίμου (συνδυασμένος κύκλος) [1] 4.3
Εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο (g/km) [1] 103Η τογιοτα εχει ενα εντελως ηλιθιο Site στο οποιο δεν μπορω να βρω λεπτομεριες για εκδοσεις και αποδοσεις κινητηρων....
Τιμες σε πρωτη φαση απο τα site δεν μπορεσα να δω! Μηπως ξερει καποιος?
Anyway ποιο απο τα δυο θα περνατε???Παραθέτω απο το autobild.gr
Κυβισμός(κ.εκ) 998
Κύλινδροι / Διάταξη 3 / Σ
Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ 68 / 6000
Ροπή (Kgm) / σ.α.λ 9.3 / 4800
Κιβώτιο ταχυτήτων / Σχέσεις Χ / 5
Θέση κινητήρα / Κίνηση E / E
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 99Επιδόσεις
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 150
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 14.1Κατανάλωση κατά ECE
Αστικός κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 4.9
Εκτός πόλης (λίτρα/100 χλμ.) 3.9
Μικτός κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 4.3Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.) 2895
Πλάτος (χλστ.) 1680
Ύψος (χλστ.) 1500
Μεταξόνιο (χλστ.) 2000
Βάρος (κιλά) 860
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 0Το IQ με το κλειδί στο χέρι,προ εκπτώσεων και ΕΤΤ,κόστιζε 13800 με το κλειδί στο χέρι
και με το καλό βασικό εξοπλισμό που είχε.Άρα,πλέον,υπολογίζε λίγο παρακάτω.Σε σύγκριση με τα 2,δεν τίθεται θέμα.Το IQ είναι πιο καλή επιλογή απο πλευράς ασφάλειας(ενεργητικής/παθητικής),πρακτικότητας, αξιοπιστίας. Το μόνο απτό πλεονέκτημα που μπορώ να δω στο Smart είναι οτι κάποιες 'σφήνες' τις κάνεις πιο εύκολα.
IQ απο μένα.
-
IQ.
Έκατσα στο πίσω κάθισμα του iq του sv2 και χωρούσα σχετικά άνετα, δεδομένων των διαστάσεων του αυτοκινήτου. -
Έλεγα και εγώ να αγοράσω «κουβά» πριν λίγο καιρό αλλά τελικά δεν θα πάρω καινούριο αμάξι προς το παρόν. Είχα το ίδιο ερώτημα.
Αν δίνεις λεφτά για τα έχτρα του iQ και αν συμβιβάζεσαι με το εσωτερικό του με ότι αυτό σημαίνει, iQ καθαρά. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσες φορές έχω χωθεί στο πορτ παγκαζ του κολλητού μου (που έχει σμαρτ) επειδή είμασταν 3 (ο 3ος είναι μαντράχαλος οπότε ποιος θα μπει πίσω...). Και προσωπικά πιστεύω ότι τα 30 εκ. είναι γελοία διαφορά.
-
Προσωπικά νομίζω οτι το ΙQ ειναι εκπληκτικά ακριβό και δεν τα αξίζει....
για 30-40cm λιγότερα δίνεις €5000 παραπάνω από ένα μικρό Seg.A -
Πιο παλια ειχα ενα Smart for 2 cabrio (τραγικη επιλογη το cabrio Καθε φορα που εβρεχε το εκανα κανοε-καγιακ μεσα απο τα νερα που εμπαζε η οροφη και ο turbo κινητηρας ηταν... δυχρονος... πιο πολυ λαδι εκαιγε παρα βενζινη!) μοντελο 2003 used απο Γερμανια ( εγω το πηρα το 2005 με τα facelift φωτα και καλ 2ης γενιας ) και το πιο σπαστικο απο ολα ηταν οι αλλαγες στις ταχυτητες του.
Το νεο smart αραγε εχει βελτιωθει στο θεμα αυτο? Το νεο IQ σε σχεση με το smart απο θεμα κιβωτιου-αλλαγες τι διαφορες εχουν?
Απο θεμα τιμης... και τα δυο ειναι (για αυτο που προσφερουν) φωτια και λαβρα!
Παντως Smart με turbo κινητηρα δεν ξανα-αγοραζω που να μου τον κανανε δωρο!
-
toyota Iq
Μήκος : 2985 mm
Πλάτος : 1680 mm
Ύψος : 1500 mm
Βάρος : 885 kg
Μεταξόνιο : 2000 mm
Μετατρόχιο εμπρός : 1480 mm
Μετατρόχιο πίσω : 1460 mm
Χώρος αποσκευών : 238 lt -VDA
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ : 32 lt
Διαστάσεις εμπρός ελαστικών : 175/65R15
Διαστάσεις πίσω ελαστικών : 175/65R15ΚινητήραςΚυβικά εκατοστά : 998
Κύλινδροι : 3
Βαλβίδες : 12
Διάμετρος x Διαδρομή : 71 x 83.9 mm
Συμπίεση : 10.5:1
Ισχύς (μέγιστη) : 68 PS στις 6000 rpm
Ροπή : 9.3 kgm στις 4800 rpm
Τύπος καυσίμου : Βενζίνη [>95]
Τροφοδοσία : Πολλαπλός ψεκασμός
Πλήρωση : Ατμοσφαιρική
Υλικό μπλοκ : Αλουμίνιο
Διάταξη κινητήρα : Σε σειράΜετάδοσηΚίνηση : Εμπρός
Κιβώτιο ταχυτήτων : Μηχανικό 5 σχέσεων
1η Σχέση : 3.538
2η Σχέση : 1.913
3η Σχέση : 1.310
4η Σχέση : 1.029
5η Σχέση : 0.875
6η Σχέση : Δεν είναι διαθέσιμοΔιαφορικό : 3.333
Όπισθεν : 3.944
Φρένα εμπρός : Αεριζόμενοι δίσκοι 255 mm
Φρένα πίσω : Ταμπούρα 180 mm
Σύστημα διεύθυνσης :
Διάμετρος στροφής : 8.4ΠλαίσιοΕμπρός ανάρτηση : Γόνατα McPherson, αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτηση : Ημιάκαμπτος άξονας, αντιστρεπτικήΕπιδόσεις0-100 : 14.7 s
Τελική ταχύτητα : 150 km/hΚατανάλωση Εντός πόλεως : 4.9 lt/100km
Εκτός πόλεως : 3.9 lt/100km
Μέση : : 4.3 lt/100km
Εκπομπές : 99 g/100kmsmart
Μήκος : 2695 mm
Πλάτος : 1559 mm
Ύψος : 1542 mm
Βάρος : 750 kg
Μεταξόνιο : 1867 mm
Μετατρόχιο εμπρός : 1283 mm
Μετατρόχιο πίσω : 1385 mm
Χώρος αποσκευών : 220 lt -VDA
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ : 38 lt
Διαστάσεις εμπρός ελαστικών : 155/60R15
Διαστάσεις πίσω ελαστικών : 175/55R15ΚινητήραςΚυβικά εκατοστά : 999
Κύλινδροι : 3
Βαλβίδες : 12
Διάμετρος x Διαδρομή : 72 x 81.8 mm
Συμπίεση : 11.4:1
Ισχύς (μέγιστη) : 71 PS στις 5800 rpm
Ροπή : 9.4 kgm στις 4500 rpm
Τύπος καυσίμου : Βενζίνη [>95]
Τροφοδοσία : Πολλαπλός ψεκασμός
Πλήρωση : Ατμοσφαιρική
Υλικό μπλοκ : Αλουμίνιο
Διάταξη κινητήρα : Σε σειράΜετάδοσηΚίνηση : Εμπρός
Κιβώτιο ταχυτήτων : Αυτόματο 5 σχέσεων
1η Σχέση : 3.071
2η Σχέση : 1.910
3η Σχέση : 1.260
4η Σχέση : 0.940
5η Σχέση : 0.700
6η Σχέση : Δεν είναι διαθέσιμοΔιαφορικό : 3.230
Όπισθεν : 4.530
Φρένα εμπρός : Αεριζόμενοι δίσκοι
Φρένα πίσω : Ταμπούρα
Σύστημα διεύθυνσης : Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση
Διάμετρος στροφής : 8.75ΠλαίσιοΕμπρός ανάρτηση : Γόνατα McPherson, αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτηση : Άξονας DeDionΕπιδόσεις0-100 : 13.3 s
Τελική ταχύτητα : 145 km/hΚατανάλωση Εντός πόλεως : 6.1 lt/100km
Εκτός πόλεως : 4 lt/100km
Μέση : : 4.7 lt/100km
Εκπομπές : 112 g/100kmαπο velocity.gr
-
iq
-
εγω εχω ενα F2 νεο 451 το οποιο σε σχεση με το παλιο ειναι πολυ περισσοτερο αυτοκινητο.
το λεω καθως ειχα και ενα παλιο το οποιο αγορασα καινουριο και τα εχω ζησει και τα2.
τωρα οσο αφορα τα turbo του παλιου εμενα δεν μου εκαιγε λαδια και το προβλημα ηταν περισσοτερο στα εισαγωμενα απο γερμανια. εγω και θα ξανααγοραζα smart και το turbo θα ξανααγοραζα χωρις φοβο!
το iq δεν το εχω οδηγησει οποτε δεν μπορω να εχω αποψη για τις οδηγικες αρετες που ισως εχει αλλα σαν σχεδιο μεσα εξω δεν μου αρεσει. -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Προσωπικά νομίζω οτι το ΙQ ειναι εκπληκτικά ακριβό και δεν τα αξίζει....
για 30-40cm λιγότερα δίνεις €5000 παραπάνω από ένα μικρό Seg.A -
Αν είναι 2ο αυτοκίνητο και δε σκοπεύεις να βάζεις 3ο άτομο μέσα, SMART. Διαφορετικά IQ.
-
αν μπορουσες σε ενα χρονο να περιμενε το tata nano europa να δουμε και πως ειναι και αν αξιζει!!!! τοτε θα αξιζε να ψαχνεις για μικρο!!!απο οτι λενε 1,0 κ.εκ με ολα μεσα και esp κατω απο 5000 αν το θες για δουλεια στην πολη δεν εχει αντιπαλο!εχει απο οτι φαινεται και καλους χωρους για 4 ατομα.... γνωμη μου
και στα τρια με τεσσερα χρονια παιρνεις το επομενο που το σχεδιαζουν ηδη απο τωρα....παλι με 5000!
αλλα τονιζω για δουλεια μεσα στην πολη! -
Παντώς να σας πω την αλήθεια εγώ το σκέφτηκα. Επειδή κάνω μερικά ταξιδάκια κάθε τόσο και όπως έχουν γίνει οι θέσεις πάρκιν δεν έχει διαφορά πλέον είτε σμαρτ έχεις είτε κορόλα 5θ (που έχω εγώ), θα πάρω μεγάλο. Απλά στο μικρό έχεις ευελιξία και το iQ έχει .-
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
αν μπορουσες σε ενα χρονο να περιμενε το tata nano europa να δουμε και πως ειναι και αν αξιζει!!!! τοτε θα αξιζε να ψαχνεις για μικρο!!!απο οτι λενε 1,0 κ.εκ με ολα μεσα και esp κατω απο 5000 αν το θες για δουλεια στην πολη δεν εχει αντιπαλο!εχει απο οτι φαινεται και καλους χωρους για 4 ατομα.... γνωμη μου
και στα τρια με τεσσερα χρονια παιρνεις το επομενο που το σχεδιαζουν ηδη απο τωρα....παλι με 5000!
αλλα τονιζω για δουλεια μεσα στην πολη!Αρκεί σε κάποιο τρακάρισμα να προστατεύει τον οδηγό όσο το smart ή το iq και όχι όσο μια vespa.
-
πιστευω η μαλλον θελω να πιστευω οτι θα αποσπασει 3 αστερια!!! το γεγονος οτι δεν εχει μπροστα τον κινητηρα και με καλο σχεδιασμο ασφαλειας πιστευω θα το καταφερει!!! οσο δηλ πηρε και το προηγουμενο smart!! αλλωστε μιλαμε για μικρες ταχυτητες μεσα στην πολη!!
Αγορα Smart for 2 (71hp mhd) VS Toyota IQ