Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορα Smart for 2 (71hp mhd) VS Toyota IQ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορα Smart for 2 (71hp mhd) VS Toyota IQ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    51
    257
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thodwris last edited by

      Ενδιαφερομαι να αγορασω ενα απο τα δυο:

      Smart for 2 coupe (71hp N/A engine mhd) ή το IQ της Toyota

      Smart:
      Απόδοση ισχύος (hp @ rpm) [3] 71 @ 5,800
      Τελική ταχύτητα (χ.α.ω.) 145 [2]
      Επιτάχυνση (0-100 χ.α..ω σε δλ.) 13.3
      Κατανάλωση καυσίμου (αστικός κύκλος) [1] 5.1
      Κατανάλωση καυσίμου (υπεραστικός κύκλος) [1] 3.8
      Κατανάλωση καυσίμου (συνδυασμένος κύκλος) [1] 4.3
      Εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο (g/km) [1] 103

      Η τογιοτα εχει ενα εντελως ηλιθιο Site στο οποιο δεν μπορω να βρω λεπτομεριες για εκδοσεις και αποδοσεις κινητηρων....

      Τιμες σε πρωτη φαση απο τα site δεν μπορεσα να δω! Μηπως ξερει καποιος?
      Anyway ποιο απο τα δυο θα περνατε???

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thodwris last edited by

        Ενδιαφερομαι να αγορασω ενα απο τα δυο:

        Smart for 2 coupe (71hp N/A engine mhd) ή το IQ της Toyota

        Smart:
        Απόδοση ισχύος (hp @ rpm) [3] 71 @ 5,800
        Τελική ταχύτητα (χ.α.ω.) 145 [2]
        Επιτάχυνση (0-100 χ.α..ω σε δλ.) 13.3
        Κατανάλωση καυσίμου (αστικός κύκλος) [1] 5.1
        Κατανάλωση καυσίμου (υπεραστικός κύκλος) [1] 3.8
        Κατανάλωση καυσίμου (συνδυασμένος κύκλος) [1] 4.3
        Εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο (g/km) [1] 103

        Η τογιοτα εχει ενα εντελως ηλιθιο Site στο οποιο δεν μπορω να βρω λεπτομεριες για εκδοσεις και αποδοσεις κινητηρων....

        Τιμες σε πρωτη φαση απο τα site δεν μπορεσα να δω! Μηπως ξερει καποιος?
        Anyway ποιο απο τα δυο θα περνατε???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thodwris last edited by

          Ενδιαφερομαι να αγορασω ενα απο τα δυο:

          Smart for 2 coupe (71hp N/A engine mhd) ή το IQ της Toyota

          Smart:
          Απόδοση ισχύος (hp @ rpm) [3] 71 @ 5,800
          Τελική ταχύτητα (χ.α.ω.) 145 [2]
          Επιτάχυνση (0-100 χ.α..ω σε δλ.) 13.3
          Κατανάλωση καυσίμου (αστικός κύκλος) [1] 5.1
          Κατανάλωση καυσίμου (υπεραστικός κύκλος) [1] 3.8
          Κατανάλωση καυσίμου (συνδυασμένος κύκλος) [1] 4.3
          Εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο (g/km) [1] 103

          Η τογιοτα εχει ενα εντελως ηλιθιο Site στο οποιο δεν μπορω να βρω λεπτομεριες για εκδοσεις και αποδοσεις κινητηρων....

          Τιμες σε πρωτη φαση απο τα site δεν μπορεσα να δω! Μηπως ξερει καποιος?
          Anyway ποιο απο τα δυο θα περνατε???

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • panos2171
            panos2171 last edited by

            Eγω ψηφιζω IQ κυριως λογω εμφανισης και 4 θεσεων.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skous last edited by

              Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
              Ενδιαφερομαι να αγορασω ενα απο τα δυο:

              Smart for 2 coupe (71hp N/A engine mhd) ή το IQ της Toyota

              Smart:
              Απόδοση ισχύος (hp @ rpm) [3] 71 @ 5,800
              Τελική ταχύτητα (χ.α.ω.) 145 [2]
              Επιτάχυνση (0-100 χ.α..ω σε δλ.) 13.3
              Κατανάλωση καυσίμου (αστικός κύκλος) [1] 5.1
              Κατανάλωση καυσίμου (υπεραστικός κύκλος) [1] 3.8
              Κατανάλωση καυσίμου (συνδυασμένος κύκλος) [1] 4.3
              Εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο (g/km) [1] 103

              Η τογιοτα εχει ενα εντελως ηλιθιο Site στο οποιο δεν μπορω να βρω λεπτομεριες για εκδοσεις και αποδοσεις κινητηρων....

              Τιμες σε πρωτη φαση απο τα site δεν μπορεσα να δω! Μηπως ξερει καποιος?
              Anyway ποιο απο τα δυο θα περνατε???

              Δές στο site των 4Τ για τιμές (δεν ξέρω εάν είναι βέβαια οι νέες μοιωμένες...)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Για τιμές:
                http://www.protothema.gr/content-carspeed.php?id=28239

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgetz last edited by

                  Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
                  Ενδιαφερομαι να αγορασω ενα απο τα δυο:

                  Smart for 2 coupe (71hp N/A engine mhd) ή το IQ της Toyota

                  Smart:
                  Απόδοση ισχύος (hp @ rpm) [3] 71 @ 5,800
                  Τελική ταχύτητα (χ.α.ω.) 145 [2]
                  Επιτάχυνση (0-100 χ.α..ω σε δλ.) 13.3
                  Κατανάλωση καυσίμου (αστικός κύκλος) [1] 5.1
                  Κατανάλωση καυσίμου (υπεραστικός κύκλος) [1] 3.8
                  Κατανάλωση καυσίμου (συνδυασμένος κύκλος) [1] 4.3
                  Εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο (g/km) [1] 103

                  Η τογιοτα εχει ενα εντελως ηλιθιο Site στο οποιο δεν μπορω να βρω λεπτομεριες για εκδοσεις και αποδοσεις κινητηρων....

                  Τιμες σε πρωτη φαση απο τα site δεν μπορεσα να δω! Μηπως ξερει καποιος?
                  Anyway ποιο απο τα δυο θα περνατε???

                  Παραθέτω απο το autobild.gr

                  Κυβισμός(κ.εκ) 998
                  Κύλινδροι / Διάταξη 3 / Σ
                  Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ 68 / 6000
                  Ροπή (Kgm) / σ.α.λ 9.3 / 4800
                  Κιβώτιο ταχυτήτων / Σχέσεις Χ / 5
                  Θέση κινητήρα / Κίνηση E / E
                  Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 99

                  Επιδόσεις
                  Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 150
                  Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 14.1

                  Κατανάλωση κατά ECE
                  Αστικός κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 4.9
                  Εκτός πόλης (λίτρα/100 χλμ.) 3.9
                  Μικτός κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 4.3

                  Διαστάσεις
                  Μήκος (χλστ.) 2895
                  Πλάτος (χλστ.) 1680
                  Ύψος (χλστ.) 1500
                  Μεταξόνιο (χλστ.) 2000
                  Βάρος (κιλά) 860
                  Χώρος αποσκευών (λίτρα) 0

                  Το IQ με το κλειδί στο χέρι,προ εκπτώσεων και ΕΤΤ,κόστιζε 13800 με το κλειδί στο χέρι
                  και με το καλό βασικό εξοπλισμό που είχε.Άρα,πλέον,υπολογίζε λίγο παρακάτω.

                  Σε σύγκριση με τα 2,δεν τίθεται θέμα.Το IQ είναι πιο καλή επιλογή απο πλευράς ασφάλειας(ενεργητικής/παθητικής),πρακτικότητας, αξιοπιστίας. Το μόνο απτό πλεονέκτημα που μπορώ να δω στο Smart είναι οτι κάποιες 'σφήνες' τις κάνεις πιο εύκολα.

                  IQ απο μένα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kon5 last edited by

                    IQ.
                    Έκατσα στο πίσω κάθισμα του iq του sv2 και χωρούσα σχετικά άνετα, δεδομένων των διαστάσεων του αυτοκινήτου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      ddl449 last edited by

                      Έλεγα και εγώ να αγοράσω «κουβά» πριν λίγο καιρό αλλά τελικά δεν θα πάρω καινούριο αμάξι προς το παρόν. Είχα το ίδιο ερώτημα.

                      Αν δίνεις λεφτά για τα έχτρα του iQ και αν συμβιβάζεσαι με το εσωτερικό του με ότι αυτό σημαίνει, iQ καθαρά. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσες φορές έχω χωθεί στο πορτ παγκαζ του κολλητού μου (που έχει σμαρτ) επειδή είμασταν 3 (ο 3ος είναι μαντράχαλος οπότε ποιος θα μπει πίσω...). Και προσωπικά πιστεύω ότι τα 30 εκ. είναι γελοία διαφορά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        montecarlo last edited by

                        Προσωπικά νομίζω οτι το ΙQ ειναι εκπληκτικά ακριβό και δεν τα αξίζει....
                        για 30-40cm λιγότερα δίνεις €5000 παραπάνω από ένα μικρό Seg.A

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          thodwris last edited by

                          Πιο παλια ειχα ενα Smart for 2 cabrio (τραγικη επιλογη το cabrio Καθε φορα που εβρεχε το εκανα κανοε-καγιακ μεσα απο τα νερα που εμπαζε η οροφη και ο turbo κινητηρας ηταν... δυχρονος... πιο πολυ λαδι εκαιγε παρα βενζινη!) μοντελο 2003 used απο Γερμανια ( εγω το πηρα το 2005 με τα facelift φωτα και καλ 2ης γενιας ) και το πιο σπαστικο απο ολα ηταν οι αλλαγες στις ταχυτητες του.

                          Το νεο smart αραγε εχει βελτιωθει στο θεμα αυτο? Το νεο IQ σε σχεση με το smart απο θεμα κιβωτιου-αλλαγες τι διαφορες εχουν?

                          Απο θεμα τιμης... και τα δυο ειναι (για αυτο που προσφερουν) φωτια και λαβρα!

                          Παντως Smart με turbo κινητηρα δεν ξανα-αγοραζω που να μου τον κανανε δωρο!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            popol-ros last edited by

                            toyota Iq

                            Μήκος : 2985 mm
                            Πλάτος : 1680 mm
                            Ύψος : 1500 mm
                            Βάρος : 885 kg
                            Μεταξόνιο : 2000 mm
                            Μετατρόχιο εμπρός : 1480 mm
                            Μετατρόχιο πίσω : 1460 mm
                            Χώρος αποσκευών : 238 lt -VDA
                            Χωρητικότητα ρεζερβουάρ : 32 lt
                            Διαστάσεις εμπρός ελαστικών : 175/65R15
                            Διαστάσεις πίσω ελαστικών : 175/65R15

                            ΚινητήραςΚυβικά εκατοστά : 998
                            Κύλινδροι : 3
                            Βαλβίδες : 12
                            Διάμετρος x Διαδρομή : 71 x 83.9 mm
                            Συμπίεση : 10.5:1
                            Ισχύς (μέγιστη) : 68 PS στις 6000 rpm
                            Ροπή : 9.3 kgm στις 4800 rpm
                            Τύπος καυσίμου : Βενζίνη [>95]
                            Τροφοδοσία : Πολλαπλός ψεκασμός
                            Πλήρωση : Ατμοσφαιρική
                            Υλικό μπλοκ : Αλουμίνιο
                            Διάταξη κινητήρα : Σε σειρά

                            ΜετάδοσηΚίνηση : Εμπρός
                            Κιβώτιο ταχυτήτων : Μηχανικό 5 σχέσεων
                            1η Σχέση : 3.538
                            2η Σχέση : 1.913
                            3η Σχέση : 1.310
                            4η Σχέση : 1.029
                            5η Σχέση : 0.875
                            6η Σχέση : Δεν είναι διαθέσιμο

                            Διαφορικό : 3.333
                            Όπισθεν : 3.944
                            Φρένα εμπρός : Αεριζόμενοι δίσκοι 255 mm
                            Φρένα πίσω : Ταμπούρα 180 mm
                            Σύστημα διεύθυνσης :
                            Διάμετρος στροφής : 8.4

                            ΠλαίσιοΕμπρός ανάρτηση : Γόνατα McPherson, αντιστρεπτική
                            Πίσω ανάρτηση : Ημιάκαμπτος άξονας, αντιστρεπτική

                            Επιδόσεις0-100 : 14.7 s
                            Τελική ταχύτητα : 150 km/h

                            Κατανάλωση Εντός πόλεως : 4.9 lt/100km
                            Εκτός πόλεως : 3.9 lt/100km
                            Μέση : : 4.3 lt/100km
                            Εκπομπές : 99 g/100km

                            smart

                            Μήκος : 2695 mm
                            Πλάτος : 1559 mm
                            Ύψος : 1542 mm
                            Βάρος : 750 kg
                            Μεταξόνιο : 1867 mm
                            Μετατρόχιο εμπρός : 1283 mm
                            Μετατρόχιο πίσω : 1385 mm
                            Χώρος αποσκευών : 220 lt -VDA
                            Χωρητικότητα ρεζερβουάρ : 38 lt
                            Διαστάσεις εμπρός ελαστικών : 155/60R15
                            Διαστάσεις πίσω ελαστικών : 175/55R15

                            ΚινητήραςΚυβικά εκατοστά : 999
                            Κύλινδροι : 3
                            Βαλβίδες : 12
                            Διάμετρος x Διαδρομή : 72 x 81.8 mm
                            Συμπίεση : 11.4:1
                            Ισχύς (μέγιστη) : 71 PS στις 5800 rpm
                            Ροπή : 9.4 kgm στις 4500 rpm
                            Τύπος καυσίμου : Βενζίνη [>95]
                            Τροφοδοσία : Πολλαπλός ψεκασμός
                            Πλήρωση : Ατμοσφαιρική
                            Υλικό μπλοκ : Αλουμίνιο
                            Διάταξη κινητήρα : Σε σειρά

                            ΜετάδοσηΚίνηση : Εμπρός
                            Κιβώτιο ταχυτήτων : Αυτόματο 5 σχέσεων
                            1η Σχέση : 3.071
                            2η Σχέση : 1.910
                            3η Σχέση : 1.260
                            4η Σχέση : 0.940
                            5η Σχέση : 0.700
                            6η Σχέση : Δεν είναι διαθέσιμο

                            Διαφορικό : 3.230
                            Όπισθεν : 4.530
                            Φρένα εμπρός : Αεριζόμενοι δίσκοι
                            Φρένα πίσω : Ταμπούρα
                            Σύστημα διεύθυνσης : Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση
                            Διάμετρος στροφής : 8.75

                            ΠλαίσιοΕμπρός ανάρτηση : Γόνατα McPherson, αντιστρεπτική
                            Πίσω ανάρτηση : Άξονας DeDion

                            Επιδόσεις0-100 : 13.3 s
                            Τελική ταχύτητα : 145 km/h

                            Κατανάλωση Εντός πόλεως : 6.1 lt/100km
                            Εκτός πόλεως : 4 lt/100km
                            Μέση : : 4.7 lt/100km
                            Εκπομπές : 112 g/100km

                            απο velocity.gr

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dark_side last edited by

                              iq

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • limited_one
                                limited_one moderator last edited by

                                εγω εχω ενα F2 νεο 451 το οποιο σε σχεση με το παλιο ειναι πολυ περισσοτερο αυτοκινητο.
                                το λεω καθως ειχα και ενα παλιο το οποιο αγορασα καινουριο και τα εχω ζησει και τα2.
                                τωρα οσο αφορα τα turbo του παλιου εμενα δεν μου εκαιγε λαδια και το προβλημα ηταν περισσοτερο στα εισαγωμενα απο γερμανια. εγω και θα ξανααγοραζα smart και το turbo θα ξανααγοραζα χωρις φοβο!
                                το iq δεν το εχω οδηγησει οποτε δεν μπορω να εχω αποψη για τις οδηγικες αρετες που ισως εχει αλλα σαν σχεδιο μεσα εξω δεν μου αρεσει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  italakias last edited by

                                  Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                                  Προσωπικά νομίζω οτι το ΙQ ειναι εκπληκτικά ακριβό και δεν τα αξίζει....
                                  για 30-40cm λιγότερα δίνεις €5000 παραπάνω από ένα μικρό Seg.A

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • scotch
                                    scotch last edited by

                                    Αν είναι 2ο αυτοκίνητο και δε σκοπεύεις να βάζεις 3ο άτομο μέσα, SMART. Διαφορετικά IQ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 1
                                      106_4_ever last edited by

                                      αν μπορουσες σε ενα χρονο να περιμενε το tata nano europa να δουμε και πως ειναι και αν αξιζει!!!! τοτε θα αξιζε να ψαχνεις για μικρο!!!απο οτι λενε 1,0 κ.εκ με ολα μεσα και esp κατω απο 5000 αν το θες για δουλεια στην πολη δεν εχει αντιπαλο!εχει απο οτι φαινεται και καλους χωρους για 4 ατομα.... γνωμη μου

                                      και στα τρια με τεσσερα χρονια παιρνεις το επομενο που το σχεδιαζουν ηδη απο τωρα....παλι με 5000!
                                      αλλα τονιζω για δουλεια μεσα στην πολη!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        ddl449 last edited by

                                        Παντώς να σας πω την αλήθεια εγώ το σκέφτηκα. Επειδή κάνω μερικά ταξιδάκια κάθε τόσο και όπως έχουν γίνει οι θέσεις πάρκιν δεν έχει διαφορά πλέον είτε σμαρτ έχεις είτε κορόλα 5θ (που έχω εγώ), θα πάρω μεγάλο. Απλά στο μικρό έχεις ευελιξία και το iQ έχει .-

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • scotch
                                          scotch last edited by

                                          Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
                                          αν μπορουσες σε ενα χρονο να περιμενε το tata nano europa να δουμε και πως ειναι και αν αξιζει!!!! τοτε θα αξιζε να ψαχνεις για μικρο!!!απο οτι λενε 1,0 κ.εκ με ολα μεσα και esp κατω απο 5000 αν το θες για δουλεια στην πολη δεν εχει αντιπαλο!εχει απο οτι φαινεται και καλους χωρους για 4 ατομα.... γνωμη μου
                                          και στα τρια με τεσσερα χρονια παιρνεις το επομενο που το σχεδιαζουν ηδη απο τωρα....παλι με 5000!
                                          αλλα τονιζω για δουλεια μεσα στην πολη!

                                          Αρκεί σε κάποιο τρακάρισμα να προστατεύει τον οδηγό όσο το smart ή το iq και όχι όσο μια vespa.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 1
                                            106_4_ever last edited by

                                            πιστευω η μαλλον θελω να πιστευω οτι θα αποσπασει 3 αστερια!!! το γεγονος οτι δεν εχει μπροστα τον κινητηρα και με καλο σχεδιασμο ασφαλειας πιστευω θα το καταφερει!!! οσο δηλ πηρε και το προηγουμενο smart!! αλλωστε μιλαμε για μικρες ταχυτητες μεσα στην πολη!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr