-
γεια σε ολους καταρχην!εχω ενα peugeot 206 1.4 99' 75ps και εχω φρικαρη (ψοφιμη)και θελω τν βοηθεια σας για τν βελτιωση του κινητηρα..μπορω να κανω μια αναβαθμιση στα 150ps ατμοσφαιρα?για τν ιδιο κινητηρα μιλαμε παντα..ποσο θα κοστιση πανω κατω?θα ειναι καθολου αξιοπιστο η θα ειμαι στα συνεργεια καθε μερα?
-
γεια σε ολους καταρχην!εχω ενα peugeot 206 1.4 99' 75ps και εχω φρικαρη (ψοφιμη)και θελω τν βοηθεια σας για τν βελτιωση του κινητηρα..μπορω να κανω μια αναβαθμιση στα 150ps ατμοσφαιρα?για τν ιδιο κινητηρα μιλαμε παντα..ποσο θα κοστιση πανω κατω?θα ειναι καθολου αξιοπιστο η θα ειμαι στα συνεργεια καθε μερα?
-
γεια σε ολους καταρχην!εχω ενα peugeot 206 1.4 99' 75ps και εχω φρικαρη (ψοφιμη)και θελω τν βοηθεια σας για τν βελτιωση του κινητηρα..μπορω να κανω μια αναβαθμιση στα 150ps ατμοσφαιρα?για τν ιδιο κινητηρα μιλαμε παντα..ποσο θα κοστιση πανω κατω?θα ειναι καθολου αξιοπιστο η θα ειμαι στα συνεργεια καθε μερα?
-
To 75αρι το μοτέρ ξέχνα το. Δυσανάλογο το κόστος σε σχέση με το τελικό αποτέλεσμα.
Βάλε τον 1,6 να τελειωνεις... -
Ο χρήστης peugeot206... έγραψε:
γεια σε ολους καταρχην!εχω ενα peugeot 206 1.4 99' 75ps και εχω φρικαρη (ψοφιμη)και θελω τν βοηθεια σας για τν βελτιωση του κινητηρα..μπορω να κανω μια αναβαθμιση στα 150ps ατμοσφαιρα?για τν ιδιο κινητηρα μιλαμε παντα..ποσο θα κοστιση πανω κατω?θα ειναι καθολου αξιοπιστο η θα ειμαι στα συνεργεια καθε μερα?Τα 1400 από 75 σε 150 ατμόσφαιρα ? εύκολο, τον στέλνεις στην Peugeot sport, μαζί με καμμιά 150.000 € και σε κανένα 4μηνο θα σου έρθει πίσω έτοιμος για τοποθέτηση.
-
21 Quadra :file moy dn eimai kai polyxeros sto thema beltiwsh kinhthra:)apla akoysa oti mporei na ginei..tespa..eyxaristw pantws:)
-
drdino:thnx man?!mallon kati tetoio tha ginei..
-
Η καλύτερη και οικονομικότερη λύση είναι να το πουλήσεις και να πάρεις ένα άλλο. Θα σου στοιχίσει λιγότερα χρήματα και θα είναι πολύ πιο αξιόπιστο. Επιπλέον, θα μπορείς να το πουλήσεις το νέο ευκολότερα αργότερα, αφού τα αυτοκίνητα με εκτεταμένες μετατροπές, εχουν τεράστιο πρόβλημα μεταπώλησης. Τα 150 άλογα από ατμοσφαιρικό 1.4 8V, είναι απίθανο να έλθουν σ' αυτό το σύμπαν. Σε κάποιο παράλληλο που οι Ζοργκ έχουν εξελίξει κινητήρες για την ατμόσφαιρα κάποιου άλλου γαλαξία κοντά στο Άλφα του Κενταύρου (όπως πας, δεξιά μετά το περίπτερο) ίσως και να γινόταν....
-
η βελτιωση και οι βελτιωτες απευθυνονται σε ηλιθιους ανθρωπους για να τους τα παρουν και να τους πουν και μαλακες.
αμα δεν σου κανει το αμαξι σου δωσε το και παρε ενα αλλο ,αλλα μακρυα απο βελτιωσεις μετατροπες. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
η βελτιωση και οι βελτιωτες απευθυνονται σε ηλιθιους ανθρωπους για να τους τα παρουν και να τους πουν και μαλακες.
αμα δεν σου κανει το αμαξι σου δωσε το και παρε ενα αλλο ,αλλα μακρυα απο βελτιωσεις μετατροπες.+
-
-
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Η καλύτερη και οικονομικότερη λύση είναι να το πουλήσεις και να πάρεις ένα άλλο. Θα σου στοιχίσει λιγότερα χρήματα και θα είναι πολύ πιο αξιόπιστο. Επιπλέον, θα μπορείς να το πουλήσεις το νέο ευκολότερα αργότερα, αφού τα αυτοκίνητα με εκτεταμένες μετατροπές, εχουν τεράστιο πρόβλημα μεταπώλησης. Τα 150 άλογα από ατμοσφαιρικό 1.4 8V, είναι απίθανο να έλθουν σ' αυτό το σύμπαν. Σε κάποιο παράλληλο που οι Ζοργκ έχουν εξελίξει κινητήρες για την ατμόσφαιρα κάποιου άλλου γαλαξία κοντά στο Άλφα του Κενταύρου (όπως πας, δεξιά μετά το περίπτερο) ίσως και να γινόταν....ευχαριστω για τν συμβουλη..οπως ειπα παραπανω ειπα κατι γιατι το ακουσα δν ειμαι γνωστης οκ..και η εξυπναδες σου απλα μου δειχνουν ποσο............. ανθρωπος εισαι...ΠΑΙΔΙΑ ΔΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΜΓΙΑΥΤΟ ΜΠΗΚΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ SITE ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ....ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕ ΤΟ SITE ΠΙΣΤΕΥΩ..
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
η βελτιωση και οι βελτιωτες απευθυνονται σε ηλιθιους ανθρωπους για να τους τα παρουν και να τους πουν και μαλακες.
αμα δεν σου κανει το αμαξι σου δωσε το και παρε ενα αλλο ,αλλα μακρυα απο βελτιωσεις μετατροπες.+
μαλλον ειμαι για αλλον κινητηρα..να σαι καλα παντως!
-
Αυτό που ζητάς (150 ατμοσφαιρικά άλογα από 1400 κυβικά) είναι τόσο τραβηγμένο που αγγίζει τα όρια του αστείου για αυτό και οι αστεϊσμοί! Από την άλλη επειδή είναι τραβηγμένο κάνει και τόσο εύκολη την απάντηση.
Επίσης θα ήθελα να σκεφτείς κατά πόσον σε συμφέρει καλύτερα αν είναι να πάς για δίλιτρο να αλλάξεις ολόκληρο το αυτοκίνητο για να έχεις ολόκληρο το αυτοκίνητο φτιαγμένο σωστά και όχι μόνο τον κινητήρα. Οι διαφορές συνήθως είναι από πολλές ως πάρα πολλές οπότε πρέπει να ξέρεις καλά τι κάνεις και τι 'φκιάνεις' και τελικά δεν συμφέρει οικονομικά. Αν απλά κοιτάς να αλλάξεις κινητήρα τότε καλύτερα θα ήταν να βάλεις τον 1600 που μπορεί να μην να βγάζει εύκολα 150 άλογα αλλά ακόμα και μαμά όλοι λένε ότι είναι ευχάριστα ζωηρός και διατηρείται το αυτοκίνητο ομοιογενές κάτι που καμιά φορά το κάνει πιο εύχρηστο από άλλα δυνατότερα αλλά δύστροπα.
Βέβαια εσύ μπορεί να είσαι γεννημένος για την καταστροφή και να πρέπει να του μπάσεις δίλιτρο ή 2,2 γιατί όχι που μετά θα τουρμπίσεις κλπ κλπ... -
Ο χρήστης peugeot206... έγραψε:
21 Quadra :file moy dn eimai kai polyxeros sto thema beltiwsh kinhthra:)apla akoysa oti mporei na ginei..tespa..eyxaristw pantws:)Κατ' αρχήν, γράφε Ελληνικά.
Κατά δεύτερον, σε όποιον σου το είπε, πρότεινέ του να πληρώσει αυτός την μετατροπή και να αναλάβει να σου πάρει και ένα καινούργιο κινητήρα, για να αλλάξεις αυτόν που θα εξελίξεις.
Γίνεται πές του. Θα πρέπει να στροφάρει από τις 10.000 έως τις 18.000 στροφές βέβαια, αλλά γίνεται!!!
-
Mην το παιρνεις στραβα δυστηχως οι κυριοι εχουν δικιο.Ενα ραλλισιο 1,6 16βου θα ηταν οτι πρεπει αλλα σκεψου την ταλαιπωρια που θα τραβηξεις μετα.Αν πεσεις σε σωστο μαστορα,αν το μοτερ θα βγει καλο και αλλα πολλα αν.......Κανε λιγο υπομονη ωσπου να παρεις καποιο αλλο αυτοκινητο,και μακρια απο βελτιωτες.
-
με προγραμμα,εξατμιση,σκουπα φτανεις οριακα 100 αλογα με το ζορι....
δηλ.καταλυτης ελευθερος,σωληνα διαμετρο 45mm,δυο καζανακια ελευθερα,προγραμμα,σκουπα και
για να πιασεις οριακα το 100 αλογα θες συμπιεση και ροικη στο καπακι.
για ολα αυτα το κοστος φτανει περιπου 1500€...
με αυτα τα λεφτα παιρνεις και βαζεις ενα 16αρι μοτερ με 110+ αλογα που βγαινει απο το εργοστασιο..
με αλλα 400€ φτιαχνεις προγραμμα,με αλλα 300€ βαζεις μια εξατμιση χωρις καταλυτη,και με αλλα 100€ περιπου μια σκουπα..με 1500€ το μοτερ το β χερι και αλλα 800€ τα ως ανω θα εισαι με 2300€ περιπου 140 αλογα στροφαλο...
αρα ή 100 αλογα και 1500€
ή
140 αλογα και 2300€..θες αλλα λεφτα για φρενα περιπου 500€ μπρος πισω και αλλα 500€ για αμορτισερ ..
ελπιζω να βοηθησα.
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
...με αλλα 300€ βαζεις μια εξατμιση χωρις καταλυτη, και...Γίνεται πες του. Θα πρέπει να στροφάρει από τις 10.000 έως τις 18.000 στροφές βέβαια, αλλά γίνεται!!!
Έτσι ακριβώς.
-
Έχει μια ωραία αγγελία για σένα στις ..Αγγελίες
306 8v 2.0
Τα αλογάκια που θες, στην τιμή που τα θες. Δώσε και το δικό σου, όσο - όσο και είσαι κούκλος.
Να σου πω την αλήθεια όμως, μήπως είναι πολλά για ..σένα τα 150 άλογα; Μήπως να πήγαινες πρώτα κάπου ενδιάμεσα; Για ξανασκέψου το...
βελτιωση peugeot 206....