Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Boηθεια !!! Επιλογη αυτοκινητου!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Boηθεια !!! Επιλογη αυτοκινητου!
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    14
    121
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      roussaks last edited by

      Καλημερα ειμαι νεος στο Φορουμ και θελω μια μικρη μικρη βοηθεια !!!
      Λοιπον απο το αμαξι ζηταω:
      1)χαμηλη καταναλωση γιατι κανω περι τα 100 χιλιομετρα την μερα
      2)ανετο γιατι ετοιμαζομαστε για οικογενεια
      3)ανθεκτικο μιας και εδω κατω(Κρητη) οι λακουβες φυτρωνουν συνεχεια και ανεξελεκτα
      4)ε...με καλη θεση οδηγησης γιατι εχουμε και τις διαστασεις μας
      5).... και να μην κανει και μια περιουσια περι τα 20.000
      αφου θα σκοτωσω και ενα λατσετι για να το παρω ....
      Οποιος εχει την ορεξη ας ριξει καμια προταση στο τραπεζι.

      Α! σκεφτομουν για το Civic to Ιβρυδικο αλλα καπου διαβασα οτι ενας τυπος 1,85 δεν χορουσε μεσα και ξενερωσαα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        roussaks last edited by

        Καλημερα ειμαι νεος στο Φορουμ και θελω μια μικρη μικρη βοηθεια !!!
        Λοιπον απο το αμαξι ζηταω:
        1)χαμηλη καταναλωση γιατι κανω περι τα 100 χιλιομετρα την μερα
        2)ανετο γιατι ετοιμαζομαστε για οικογενεια
        3)ανθεκτικο μιας και εδω κατω(Κρητη) οι λακουβες φυτρωνουν συνεχεια και ανεξελεκτα
        4)ε...με καλη θεση οδηγησης γιατι εχουμε και τις διαστασεις μας
        5).... και να μην κανει και μια περιουσια περι τα 20.000
        αφου θα σκοτωσω και ενα λατσετι για να το παρω ....
        Οποιος εχει την ορεξη ας ριξει καμια προταση στο τραπεζι.

        Α! σκεφτομουν για το Civic to Ιβρυδικο αλλα καπου διαβασα οτι ενας τυπος 1,85 δεν χορουσε μεσα και ξενερωσαα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          roussaks last edited by

          Καλημερα ειμαι νεος στο Φορουμ και θελω μια μικρη μικρη βοηθεια !!!
          Λοιπον απο το αμαξι ζηταω:
          1)χαμηλη καταναλωση γιατι κανω περι τα 100 χιλιομετρα την μερα
          2)ανετο γιατι ετοιμαζομαστε για οικογενεια
          3)ανθεκτικο μιας και εδω κατω(Κρητη) οι λακουβες φυτρωνουν συνεχεια και ανεξελεκτα
          4)ε...με καλη θεση οδηγησης γιατι εχουμε και τις διαστασεις μας
          5).... και να μην κανει και μια περιουσια περι τα 20.000
          αφου θα σκοτωσω και ενα λατσετι για να το παρω ....
          Οποιος εχει την ορεξη ας ριξει καμια προταση στο τραπεζι.

          Α! σκεφτομουν για το Civic to Ιβρυδικο αλλα καπου διαβασα οτι ενας τυπος 1,85 δεν χορουσε μεσα και ξενερωσαα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Καλώς ήρθες ! Αφού είσαι στη Κρήτη και πρωταρχική σου προταιρεότητα είναι η χαμηλή κατανάλωση .... diesel
            Ford Focus C-max 1.6 td 109hp
            Fiat Bravo 1.6 120hp
            Renault Megane 1.5 105hp
            Opel Astra 1.3 cdti 90hp
            Οι καταναλώσεις των diesel δεν παίζονται, ούτε τα υβιδικά δεν καίνε τόσο λίγο
            Ψάξτο λίγο να δεις ποιά σου αρέσουν .... προσοχή τώρα με τις μειώσεις στη φορολογία που ανακοίνωσε ο υπουργός. Ισως σε μερικά μοντέλα (πχ. Octavia 2.0 tdi 140hp) η μείωση της τιμής να τα φέρει κοντά στο όριο των 20Κ που έθεσες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              roussaks last edited by

              Καλα τοσο μεγαλη διαφορα εχουν;; Ειδα του Αστρα την καταναλωση 4; εκτος πολης; θα κανω με 100 ευρω τα δρομολογια μου ;;; Δυστηχως δεν ξερω και πολλα απο πετρελαιο !
              α)εγω πηγαινω με 120-130 καθοτι εθνικη εαν οταν το ανοιγω το πετρελαιο καει τα αντερα του;
              Τωρα το λατσετι θελει περιπου 50 ευρω την βδομαδα στο πηγαινε-ελα!!!
              β) απο μηχανικα μερη εχει ζημιες περισσοτερες απο βενζινα ;;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Είναι ακριβότερα σε αγορά οπότε θέλουν πολλά χλμ για να βγάλουν το έξοδο αυτό. Για τα χλμ που κάνεις (δηλ ~50.000χλμ το χρόνο) το πετρέλαιο είναι η σωστή επιλογή σου.
                Σημαντική οικονομία τόσο σε πόλη (ξεκίνημα, επιτάχυνση) όσο και όταν το πατάς (ειδικά εκεί).
                Τα 120-130 δεν θεωρούνται πάτημα, πολλά αυτοκίνητα τα έχουν με 3000 στροφές... (τα πετρέλαια με ακόμα λιγότερες).
                Μεγάλη ευκολία στη χρήση καθώς λόγω ροπής χαμηλά έχεις πολύ μακριές ταχύτητες οπότε ξεχνάς να αλλάξεις ταχύτητα και το άτιμο ακόμα και φορτωμένο δεν κολλώνει στην ανηφόρα!
                Ζημιές δεν έχει περισσότερες αλλά έχει μία που αν σου βγει την έκατσες... (πολλή μαυρίλα από την εξάτμιση) Τα σύγχρονα συστήματα άντλησης και έγχυσης του πετρελαίου σε πολύ υψηλές πιέσεις μπορεί να χαλάσουν αν βάζεις κακό πετρέλαιο και το κόστος δεν στο καλύπτει καμιά εγγύηση και είναι της κλάσεως των λίγων χιλιάδων ευρώ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τον Onyx αν και είναι μύθος ότι με τα ντίζελ ξεχνας μέσα μια ταχύτητα και πας. Γενικά έχουν πολύ περιορισμένο pοwerband. Έτσι είτε είσαι εντελώς ξεκρέμαστος, είτε έρχεται η κλωτσιά μαζεμένη και μετά ξαφνικά ο κινητήρας ξεψυχάει στα ψηλά. Έτσι πρέπει να είσαι συνέχεια με το κιβώτιο στο χέρι για να μην βγείς έξω από το τούρμπο αφ' ενός και να μην ανεβάσεις πολλές στροφές αφ' ετέρου. Ειδικά στην γρήγορη οδήγηση είναι τραγικό αυτό το χαρακτηριστικό καθως ή είσαι ξεκρέμαστος, η τρως κλοτσιά ροπής. Για αυτό και τα ντίζελ ταιριάζουν στα καλά αυτόματα περισσότερο παρά στα χειροκίνητα. Όσο για το κόστος συντήρησης είναι αυξημένο σε σχέση με τα βενζινοκίνητα. Μερικοί ταξιτζήδες μάλιστα το έχουν γυρίσει στα βενζινοκίνητα (συμβατικά και υβριδικά) για αυτόν τον λόγο. Πάντως αν πάρεις μεγάλο αυτοκίνητο, στο οποίο ένας δυνατός βενζινοκινητήρας θα είχε πολύ μεγάλη κατανάλωση, και καλύπτεις πολλά χιλιόμετρα το χρόνο συμφέρει το ντίζελ. Το θέμα είναι αν σου αρέσει στην οδήγηση ή προτιμάς κάτι πιο σπορ σε αίσθηση αντί για ταξιτζίδικα πράγματα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    travelman last edited by

                    Σκέψου σοβαρά το πετρελαιοκίνητο. Με την ποσότητα και το είδος των χιλιομέτρων που κάνεις το ντίζελ είναι ιδανικό για την περίπτωση σου και πολύ πιθανό να δεις χαμηλότερες καταναλώσεις σε ταξίδι και από το υβριδικό ντίζελ που ονειρεύεσαι!

                    Μόνος περιορισμός η ποιότητα του καυσίμου καθώς πολύ εύκολα μπορεί να σου καταστραφεί το υπερεξελιγμένο σήμερα άρα και πανάκριβό σύστημα τροφοδοσίας...

                    Ξέχασε το άστρα (δεν θα χωράς όπως τα λες) θα πρότεινα φόκους/C-max/μάζντα 3 που φορούν το πολύ καλό 1.6 ντίζελ και έχουν λογική τιμή. Πιο τσιμπημένα πρέπει να είναι γκόλφ/οκτάβια ντίζελ και αυτά ωστόσο είναι πολύ καλά με καταναλώσεις εντυπωσιακά χαμηλές...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      roussaks last edited by

                      berdeway on the runway!!! Λεω εγω , η ζημια που κανει πολλα λαλα ειναι μηπως αντλια καυσιμου;
                      Αν ναι θα ψαξω να βρω την εταιρια με την χαμηλοτερη. Τα επιβατιγα ντιζελ εχουν καμια σχεση με φορτηγακια τυπου ΦΙΑΤ ΝΤΟΥΚΑΤΟ , αυτο εχω οδηγησει σε πετρελαιο λογο δουλειας και εχει καλες αρπες.

                      Εν κατακληδη , απο βενζινα ποιο πραγματικα καει λιγοτερο ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Καταναλώσεις από Spritmonitor .... οι περισσότερες είναι στην Ευρώπη αλλά για σύγκριση με άλλα μοντέλα είναι οκ. Κάνε κλικ πάνω στο μοντέλο να το δεις ή να ψάξεις για άλλα ....

                        Ford Focus C-Max 1.6 TDCI diesel .... 5,91 l/100km μέσος όρος 85 αυτοκινήτων
                        Ford Focus C-MAX 1.6 VCT benzin .... 9,03 l/100km μέσος όρος 14 αυτοκινήτων

                        Opel Astra GTC 1.3 CDTI diesel ..... 5,68 l/100km μέσος όρος 69 αυτοκινήτων
                        Opel Astra 1.4 Twinport benzin ..... 7,03 l/100km μέσος όρος 74 αυτοκινήτων

                        Renault Megane 1.5dCi diesel ....... 5,42 l/100km μέσος όρος 35 αυτοκινήτων
                        Renault Megane 1,6 16v benzin ..... 8,01 l/100km μέσος όρος 19 αυτοκινήτων

                        Skoda Octavia II 2.0 TDI diesel ..... 6,52 l/100km μέσος όρος 209 αυτοκινήτων
                        Skoda Octavia 1.8 TSI benzin ....... 8,40 l/100km μέσος όρος 57 αυτοκινήτων

                        Σε σχέση με το Ducato είναι πιο δυνατά, πιο πολιτισμένα, πιο ήσυχα, πιο οικονομικά .... δλδ. καμία σχέση !!

                        Πήγαινε και ζήτα test drive όποιο βρεις για να πάρεις μια ιδέα για τα νεα diesel.
                        Της FIAT (το 1.3 του Astra και το 1.6 των Fiat/Lancia/Alfa) είναι τα πιο σύχρονα και πιο δυνατά αλλά μέχρι τις 1500 υστερούν λίγο. O 1.6 120hp είναι πιο δυαντός και από τον 1.9 της VAG.
                        Το 1.6 της Ford/Mazda και το 1.5 της Renault είναι καλύτερα στις χαμηλές στροφές αλλά δεν έχουν τη δύναμη του 1.6 της FIAT

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          Ο χρήστης Roussaks έγραψε:
                          berdeway on the runway!!! Λεω εγω , η ζημια που κανει πολλα λαλα ειναι μηπως αντλια καυσιμου;
                          Αν ναι θα ψαξω να βρω την εταιρια με την χαμηλοτερη. Τα επιβατιγα ντιζελ εχουν καμια σχεση με φορτηγακια τυπου ΦΙΑΤ ΝΤΟΥΚΑΤΟ , αυτο εχω οδηγησει σε πετρελαιο λογο δουλειας και εχει καλες αρπες.

                          Εν κατακληδη , απο βενζινα ποιο πραγματικα καει λιγοτερο ?

                          να ρωτησεις κανα ταξιτζη ποια βενζιναδικα εχουν καλο (καθαρο) πετρελαιο, αυτοι θα ξερουν
                          τα diesel παντως καινε αξωφρενικα λιγο και ναι εχουν σχεση με το επαγγελματικο φορτηγακι της δουλειας σου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            drdino last edited by

                            Ο χρήστης Roussaks έγραψε:
                            Τα επιβατιγα ντιζελ εχουν καμια σχεση με φορτηγακια τυπου ΦΙΑΤ ΝΤΟΥΚΑΤΟ , αυτο εχω οδηγησει σε πετρελαιο λογο δουλειας και εχει καλες αρπες.

                            Το έχει πολύ καλές ;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              ginogsm last edited by

                              Ο χρήστης travelman έγραψε:
                              Σκέψου σοβαρά το πετρελαιοκίνητο. Με την ποσότητα και το είδος των χιλιομέτρων που κάνεις το ντίζελ είναι ιδανικό για την περίπτωση σου και πολύ πιθανό να δεις χαμηλότερες καταναλώσεις σε ταξίδι και από το υβριδικό ντίζελ που ονειρεύεσαι!

                              Μόνος περιορισμός η ποιότητα του καυσίμου καθώς πολύ εύκολα μπορεί να σου καταστραφεί το υπερεξελιγμένο σήμερα άρα και πανάκριβό σύστημα τροφοδοσίας...

                              Ξέχασε το άστρα (δεν θα χωράς όπως τα λες) θα πρότεινα φόκους/C-max/μάζντα 3 που φορούν το πολύ καλό 1.6 ντίζελ και έχουν λογική τιμή. Πιο τσιμπημένα πρέπει να είναι γκόλφ/οκτάβια ντίζελ και αυτά ωστόσο είναι πολύ καλά με καταναλώσεις εντυπωσιακά χαμηλές...

                              Εγώ είμαι 1,85 , 110κιλά και χωράω μια χαρά χωρίς να πηγαίνω πίσω το κάθισμα.

                              Αλλά θα πρότεινα το 1,7 sedan ή SW.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                travelman last edited by

                                Ο χρήστης ginogsm έγραψε:

                                Εγώ είμαι 1,85 , 110κιλά και χωράω μια χαρά χωρίς να πηγαίνω πίσω το κάθισμα.

                                Αλλά θα πρότεινα το 1,7 sedan ή SW.

                                Το έχω ξαναπεί για το οπελικό παράδοξο το κόρσα να έχει μεγαλύτερο εσωτερικό ύψος από το άστρα! Με τέρμα κάτω κάθισμα και πλάτη όρθια απλά δεν χωράνε όλοι όσοι χωράνε με τις ίδιες συνθήκες στο κόρσα!!!

                                Εάν είσαι κολλημένος με τη βενζίνη πάντως η θεωρία λέει ότι τα τούρμπο καίνε λιγότερο αλλά δεν ξέρω κανένα που να είχε άλογα και να μην τα πάταγε...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  ginogsm last edited by

                                  Όντως το Corsa είναι ψηλότερο. Το βλέπεις και το νιώθεις. Στο Astra είσαι πιο χαμηλά και εάν πάρεις με το χαμηλωμένο σασί ( sport πχ ) τότε το νιώθεις ακόμη περισσότερο. Όχι τίποτε κλειστοφοβικό πάντως. Πάντως εγώ έχω τέρμα κάτω το κάθισμα και ίσια την πλάτη. 1,85 μια χαρά μπαίνω και βγαίνω. Το καλό είναι ότι τα πάντα ( κάθισμα , γωνία καθίσματος , πλάτη και υποστήριξη πλάτης , τιμόνι σε ύψος και βάθος ) είναι ρυθμίσιμα και δύσκολα κάποιος δεν θα βρει τη θέση του. Εάν όμως αγοράσει το Cosmo τότε θα πρέπει για λίγες ημέρες να συνηθίσει τα τύπου μπάκετ καθίσματά του.

                                  Το 1,7 είναι πετρέλαιο , όχι βενζίνη. Και έχει πάρει και καλές κριτικές. Νομίζω όμως ότι βγαίνει γύρω στα 26.000.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr