-
Καλημερα ειμαι νεος στο Φορουμ και θελω μια μικρη μικρη βοηθεια !!!
Λοιπον απο το αμαξι ζηταω:
1)χαμηλη καταναλωση γιατι κανω περι τα 100 χιλιομετρα την μερα
2)ανετο γιατι ετοιμαζομαστε για οικογενεια
3)ανθεκτικο μιας και εδω κατω(Κρητη) οι λακουβες φυτρωνουν συνεχεια και ανεξελεκτα
4)ε...με καλη θεση οδηγησης γιατι εχουμε και τις διαστασεις μας
5).... και να μην κανει και μια περιουσια περι τα 20.000
αφου θα σκοτωσω και ενα λατσετι για να το παρω ....
Οποιος εχει την ορεξη ας ριξει καμια προταση στο τραπεζι.Α! σκεφτομουν για το Civic to Ιβρυδικο αλλα καπου διαβασα οτι ενας τυπος 1,85 δεν χορουσε μεσα και ξενερωσαα!
-
Καλημερα ειμαι νεος στο Φορουμ και θελω μια μικρη μικρη βοηθεια !!!
Λοιπον απο το αμαξι ζηταω:
1)χαμηλη καταναλωση γιατι κανω περι τα 100 χιλιομετρα την μερα
2)ανετο γιατι ετοιμαζομαστε για οικογενεια
3)ανθεκτικο μιας και εδω κατω(Κρητη) οι λακουβες φυτρωνουν συνεχεια και ανεξελεκτα
4)ε...με καλη θεση οδηγησης γιατι εχουμε και τις διαστασεις μας
5).... και να μην κανει και μια περιουσια περι τα 20.000
αφου θα σκοτωσω και ενα λατσετι για να το παρω ....
Οποιος εχει την ορεξη ας ριξει καμια προταση στο τραπεζι.Α! σκεφτομουν για το Civic to Ιβρυδικο αλλα καπου διαβασα οτι ενας τυπος 1,85 δεν χορουσε μεσα και ξενερωσαα!
-
Καλημερα ειμαι νεος στο Φορουμ και θελω μια μικρη μικρη βοηθεια !!!
Λοιπον απο το αμαξι ζηταω:
1)χαμηλη καταναλωση γιατι κανω περι τα 100 χιλιομετρα την μερα
2)ανετο γιατι ετοιμαζομαστε για οικογενεια
3)ανθεκτικο μιας και εδω κατω(Κρητη) οι λακουβες φυτρωνουν συνεχεια και ανεξελεκτα
4)ε...με καλη θεση οδηγησης γιατι εχουμε και τις διαστασεις μας
5).... και να μην κανει και μια περιουσια περι τα 20.000
αφου θα σκοτωσω και ενα λατσετι για να το παρω ....
Οποιος εχει την ορεξη ας ριξει καμια προταση στο τραπεζι.Α! σκεφτομουν για το Civic to Ιβρυδικο αλλα καπου διαβασα οτι ενας τυπος 1,85 δεν χορουσε μεσα και ξενερωσαα!
-
Καλώς ήρθες ! Αφού είσαι στη Κρήτη και πρωταρχική σου προταιρεότητα είναι η χαμηλή κατανάλωση .... diesel
Ford Focus C-max 1.6 td 109hp
Fiat Bravo 1.6 120hp
Renault Megane 1.5 105hp
Opel Astra 1.3 cdti 90hp
Οι καταναλώσεις των diesel δεν παίζονται, ούτε τα υβιδικά δεν καίνε τόσο λίγο
Ψάξτο λίγο να δεις ποιά σου αρέσουν .... προσοχή τώρα με τις μειώσεις στη φορολογία που ανακοίνωσε ο υπουργός. Ισως σε μερικά μοντέλα (πχ. Octavia 2.0 tdi 140hp) η μείωση της τιμής να τα φέρει κοντά στο όριο των 20Κ που έθεσες. -
Καλα τοσο μεγαλη διαφορα εχουν;; Ειδα του Αστρα την καταναλωση 4; εκτος πολης; θα κανω με 100 ευρω τα δρομολογια μου ;;; Δυστηχως δεν ξερω και πολλα απο πετρελαιο !
α)εγω πηγαινω με 120-130 καθοτι εθνικη εαν οταν το ανοιγω το πετρελαιο καει τα αντερα του;
Τωρα το λατσετι θελει περιπου 50 ευρω την βδομαδα στο πηγαινε-ελα!!!
β) απο μηχανικα μερη εχει ζημιες περισσοτερες απο βενζινα ;; -
Είναι ακριβότερα σε αγορά οπότε θέλουν πολλά χλμ για να βγάλουν το έξοδο αυτό. Για τα χλμ που κάνεις (δηλ ~50.000χλμ το χρόνο) το πετρέλαιο είναι η σωστή επιλογή σου.
Σημαντική οικονομία τόσο σε πόλη (ξεκίνημα, επιτάχυνση) όσο και όταν το πατάς (ειδικά εκεί).
Τα 120-130 δεν θεωρούνται πάτημα, πολλά αυτοκίνητα τα έχουν με 3000 στροφές... (τα πετρέλαια με ακόμα λιγότερες).
Μεγάλη ευκολία στη χρήση καθώς λόγω ροπής χαμηλά έχεις πολύ μακριές ταχύτητες οπότε ξεχνάς να αλλάξεις ταχύτητα και το άτιμο ακόμα και φορτωμένο δεν κολλώνει στην ανηφόρα!
Ζημιές δεν έχει περισσότερες αλλά έχει μία που αν σου βγει την έκατσες... (πολλή μαυρίλα από την εξάτμιση) Τα σύγχρονα συστήματα άντλησης και έγχυσης του πετρελαίου σε πολύ υψηλές πιέσεις μπορεί να χαλάσουν αν βάζεις κακό πετρέλαιο και το κόστος δεν στο καλύπτει καμιά εγγύηση και είναι της κλάσεως των λίγων χιλιάδων ευρώ... -
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τον Onyx αν και είναι μύθος ότι με τα ντίζελ ξεχνας μέσα μια ταχύτητα και πας. Γενικά έχουν πολύ περιορισμένο pοwerband. Έτσι είτε είσαι εντελώς ξεκρέμαστος, είτε έρχεται η κλωτσιά μαζεμένη και μετά ξαφνικά ο κινητήρας ξεψυχάει στα ψηλά. Έτσι πρέπει να είσαι συνέχεια με το κιβώτιο στο χέρι για να μην βγείς έξω από το τούρμπο αφ' ενός και να μην ανεβάσεις πολλές στροφές αφ' ετέρου. Ειδικά στην γρήγορη οδήγηση είναι τραγικό αυτό το χαρακτηριστικό καθως ή είσαι ξεκρέμαστος, η τρως κλοτσιά ροπής. Για αυτό και τα ντίζελ ταιριάζουν στα καλά αυτόματα περισσότερο παρά στα χειροκίνητα. Όσο για το κόστος συντήρησης είναι αυξημένο σε σχέση με τα βενζινοκίνητα. Μερικοί ταξιτζήδες μάλιστα το έχουν γυρίσει στα βενζινοκίνητα (συμβατικά και υβριδικά) για αυτόν τον λόγο. Πάντως αν πάρεις μεγάλο αυτοκίνητο, στο οποίο ένας δυνατός βενζινοκινητήρας θα είχε πολύ μεγάλη κατανάλωση, και καλύπτεις πολλά χιλιόμετρα το χρόνο συμφέρει το ντίζελ. Το θέμα είναι αν σου αρέσει στην οδήγηση ή προτιμάς κάτι πιο σπορ σε αίσθηση αντί για ταξιτζίδικα πράγματα.
-
Σκέψου σοβαρά το πετρελαιοκίνητο. Με την ποσότητα και το είδος των χιλιομέτρων που κάνεις το ντίζελ είναι ιδανικό για την περίπτωση σου και πολύ πιθανό να δεις χαμηλότερες καταναλώσεις σε ταξίδι και από το υβριδικό ντίζελ που ονειρεύεσαι!
Μόνος περιορισμός η ποιότητα του καυσίμου καθώς πολύ εύκολα μπορεί να σου καταστραφεί το υπερεξελιγμένο σήμερα άρα και πανάκριβό σύστημα τροφοδοσίας...
Ξέχασε το άστρα (δεν θα χωράς όπως τα λες) θα πρότεινα φόκους/C-max/μάζντα 3 που φορούν το πολύ καλό 1.6 ντίζελ και έχουν λογική τιμή. Πιο τσιμπημένα πρέπει να είναι γκόλφ/οκτάβια ντίζελ και αυτά ωστόσο είναι πολύ καλά με καταναλώσεις εντυπωσιακά χαμηλές...
-
berdeway on the runway!!! Λεω εγω , η ζημια που κανει πολλα λαλα ειναι μηπως αντλια καυσιμου;
Αν ναι θα ψαξω να βρω την εταιρια με την χαμηλοτερη. Τα επιβατιγα ντιζελ εχουν καμια σχεση με φορτηγακια τυπου ΦΙΑΤ ΝΤΟΥΚΑΤΟ , αυτο εχω οδηγησει σε πετρελαιο λογο δουλειας και εχει καλες αρπες.Εν κατακληδη , απο βενζινα ποιο πραγματικα καει λιγοτερο ?
-
Καταναλώσεις από Spritmonitor .... οι περισσότερες είναι στην Ευρώπη αλλά για σύγκριση με άλλα μοντέλα είναι οκ. Κάνε κλικ πάνω στο μοντέλο να το δεις ή να ψάξεις για άλλα ....
Ford Focus C-Max 1.6 TDCI diesel .... 5,91 l/100km μέσος όρος 85 αυτοκινήτων
Ford Focus C-MAX 1.6 VCT benzin .... 9,03 l/100km μέσος όρος 14 αυτοκινήτωνOpel Astra GTC 1.3 CDTI diesel ..... 5,68 l/100km μέσος όρος 69 αυτοκινήτων
Opel Astra 1.4 Twinport benzin ..... 7,03 l/100km μέσος όρος 74 αυτοκινήτωνRenault Megane 1.5dCi diesel ....... 5,42 l/100km μέσος όρος 35 αυτοκινήτων
Renault Megane 1,6 16v benzin ..... 8,01 l/100km μέσος όρος 19 αυτοκινήτωνSkoda Octavia II 2.0 TDI diesel ..... 6,52 l/100km μέσος όρος 209 αυτοκινήτων
Skoda Octavia 1.8 TSI benzin ....... 8,40 l/100km μέσος όρος 57 αυτοκινήτωνΣε σχέση με το Ducato είναι πιο δυνατά, πιο πολιτισμένα, πιο ήσυχα, πιο οικονομικά .... δλδ. καμία σχέση !!
Πήγαινε και ζήτα test drive όποιο βρεις για να πάρεις μια ιδέα για τα νεα diesel.
Της FIAT (το 1.3 του Astra και το 1.6 των Fiat/Lancia/Alfa) είναι τα πιο σύχρονα και πιο δυνατά αλλά μέχρι τις 1500 υστερούν λίγο. O 1.6 120hp είναι πιο δυαντός και από τον 1.9 της VAG.
Το 1.6 της Ford/Mazda και το 1.5 της Renault είναι καλύτερα στις χαμηλές στροφές αλλά δεν έχουν τη δύναμη του 1.6 της FIAT -
Ο χρήστης Roussaks έγραψε:
berdeway on the runway!!! Λεω εγω , η ζημια που κανει πολλα λαλα ειναι μηπως αντλια καυσιμου;
Αν ναι θα ψαξω να βρω την εταιρια με την χαμηλοτερη. Τα επιβατιγα ντιζελ εχουν καμια σχεση με φορτηγακια τυπου ΦΙΑΤ ΝΤΟΥΚΑΤΟ , αυτο εχω οδηγησει σε πετρελαιο λογο δουλειας και εχει καλες αρπες.Εν κατακληδη , απο βενζινα ποιο πραγματικα καει λιγοτερο ?
να ρωτησεις κανα ταξιτζη ποια βενζιναδικα εχουν καλο (καθαρο) πετρελαιο, αυτοι θα ξερουν
τα diesel παντως καινε αξωφρενικα λιγο και ναι εχουν σχεση με το επαγγελματικο φορτηγακι της δουλειας σου. -
Ο χρήστης Roussaks έγραψε:
Τα επιβατιγα ντιζελ εχουν καμια σχεση με φορτηγακια τυπου ΦΙΑΤ ΝΤΟΥΚΑΤΟ , αυτο εχω οδηγησει σε πετρελαιο λογο δουλειας και εχει καλες αρπες.Το
έχει πολύ καλές
;
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Σκέψου σοβαρά το πετρελαιοκίνητο. Με την ποσότητα και το είδος των χιλιομέτρων που κάνεις το ντίζελ είναι ιδανικό για την περίπτωση σου και πολύ πιθανό να δεις χαμηλότερες καταναλώσεις σε ταξίδι και από το υβριδικό ντίζελ που ονειρεύεσαι!Μόνος περιορισμός η ποιότητα του καυσίμου καθώς πολύ εύκολα μπορεί να σου καταστραφεί το υπερεξελιγμένο σήμερα άρα και πανάκριβό σύστημα τροφοδοσίας...
Ξέχασε το άστρα (δεν θα χωράς όπως τα λες) θα πρότεινα φόκους/C-max/μάζντα 3 που φορούν το πολύ καλό 1.6 ντίζελ και έχουν λογική τιμή. Πιο τσιμπημένα πρέπει να είναι γκόλφ/οκτάβια ντίζελ και αυτά ωστόσο είναι πολύ καλά με καταναλώσεις εντυπωσιακά χαμηλές...
Εγώ είμαι 1,85 , 110κιλά και χωράω μια χαρά χωρίς να πηγαίνω πίσω το κάθισμα.
Αλλά θα πρότεινα το 1,7 sedan ή SW.
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Εγώ είμαι 1,85 , 110κιλά και χωράω μια χαρά χωρίς να πηγαίνω πίσω το κάθισμα.
Αλλά θα πρότεινα το 1,7 sedan ή SW.
Το έχω ξαναπεί για το οπελικό παράδοξο το κόρσα να έχει μεγαλύτερο εσωτερικό ύψος από το άστρα! Με τέρμα κάτω κάθισμα και πλάτη όρθια απλά δεν χωράνε όλοι όσοι χωράνε με τις ίδιες συνθήκες στο κόρσα!!!
Εάν είσαι κολλημένος με τη βενζίνη πάντως η θεωρία λέει ότι τα τούρμπο καίνε λιγότερο αλλά δεν ξέρω κανένα που να είχε άλογα και να μην τα πάταγε...
-
Όντως το Corsa είναι ψηλότερο. Το βλέπεις και το νιώθεις. Στο Astra είσαι πιο χαμηλά και εάν πάρεις με το χαμηλωμένο σασί ( sport πχ ) τότε το νιώθεις ακόμη περισσότερο. Όχι τίποτε κλειστοφοβικό πάντως. Πάντως εγώ έχω τέρμα κάτω το κάθισμα και ίσια την πλάτη. 1,85 μια χαρά μπαίνω και βγαίνω. Το καλό είναι ότι τα πάντα ( κάθισμα , γωνία καθίσματος , πλάτη και υποστήριξη πλάτης , τιμόνι σε ύψος και βάθος ) είναι ρυθμίσιμα και δύσκολα κάποιος δεν θα βρει τη θέση του. Εάν όμως αγοράσει το Cosmo τότε θα πρέπει για λίγες ημέρες να συνηθίσει τα τύπου μπάκετ καθίσματά του.
Το 1,7 είναι πετρέλαιο , όχι βενζίνη. Και έχει πάρει και καλές κριτικές. Νομίζω όμως ότι βγαίνει γύρω στα 26.000.
Boηθεια !!! Επιλογη αυτοκινητου!