Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    μπαρα θολων σε LagunaII μπαινει?αν ναι,αξιζει?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. μπαρα θολων σε LagunaII μπαινει?αν ναι,αξιζει?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    34
    159
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giorgostap last edited by

      telika i mpara tholon beltioni tin odiki simperifora se ena kathimerino autokinito i oxi?i logiki lei oti beltioni ti streptiki akamsia tou mprostinou aksona ara exoume timoni me kaliteri estisi,to thema einai omos oti prepi na iparxoun kai arnitika stin topothetisi tis opos i afksimeni ipostrofi,kai i paramorfosi stis 2 pleures se periptosi trakarismatos,edo einai to thema,iperteroun ta thetika apotelesmata apo tin topothetisi tis i ta arnitika (se tetio autokinito)einai perisotera?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        giorgostap last edited by

        telika i mpara tholon beltioni tin odiki simperifora se ena kathimerino autokinito i oxi?i logiki lei oti beltioni ti streptiki akamsia tou mprostinou aksona ara exoume timoni me kaliteri estisi,to thema einai omos oti prepi na iparxoun kai arnitika stin topothetisi tis opos i afksimeni ipostrofi,kai i paramorfosi stis 2 pleures se periptosi trakarismatos,edo einai to thema,iperteroun ta thetika apotelesmata apo tin topothetisi tis i ta arnitika (se tetio autokinito)einai perisotera?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giorgostap last edited by

          telika i mpara tholon beltioni tin odiki simperifora se ena kathimerino autokinito i oxi?i logiki lei oti beltioni ti streptiki akamsia tou mprostinou aksona ara exoume timoni me kaliteri estisi,to thema einai omos oti prepi na iparxoun kai arnitika stin topothetisi tis opos i afksimeni ipostrofi,kai i paramorfosi stis 2 pleures se periptosi trakarismatos,edo einai to thema,iperteroun ta thetika apotelesmata apo tin topothetisi tis i ta arnitika (se tetio autokinito)einai perisotera?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • I
            italakias last edited by

            μαλακιες ειναι η μπαρα θολων εκτος αν πας για αγωνες

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              neos last edited by

              Το γεγονός ότι έχει επιπτώσεις στην παθητική ασφάλεια που δεν βρίσκονται μέσα στα πλαίσια δοκιμών του κατασκευαστή (δλδ δεν είναι πια εγγυημένο το πώς θα λειτουργήσουν οι μπροστινές ζώνες παραμόρφωσης όταν υπάρχει ένα μαραφέτι που επηρεάζει την εφαρμογή των δυνάμεων) κατά τη γνώμη μου καθιστά εντελώς άκυρη την επιλογή μιας τέτοιας λύσης ως aftermarket. Ειδικά αν μιλάμε και για οικογενειακό αυτοκίνητο όπως η Laguna που συχνά μεταφέρει πιτσιρίκια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Σε πρόσθια σύγκρουση ελάχιστα πράγματα αλλάζουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  neos last edited by

                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                  Σε πρόσθια σύγκρουση ελάχιστα πράγματα αλλάζουν.

                  Το ρισκάρεις για να έχεις 1% καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι;
                  Μιλάω πάντα όχι για εργοστασιακές θολόμπαρες αλλά για τοποθετήσεις greek patenta

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Δεν θέλει ιδιαίτερη πατέντα ρε συ, βιδώνει στον θόλο κατευθείαν. Το θέμα είναι ότι στα καινούρια αμάξια δεν έχει τόσο ιδιαίτερη διαφορά όσο παλιότερα, που δεν είχαν καν πχ υποτυπώδεις γέφυρες από κάτω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Επειδή η όλη συζήτηση με τις μπάρες είναι της...καφετέριας, και μόνο θεωρία επί παντός επιστητού για το μπροστινό σύστημα, για τις συγκρούσεις κλπ ψιψιψίνια, εγώ θα πω ότι χωρίς τις μπάρες ( σε καθημερινά αυτοκίνητα ), θα είχα πετάξει 3 αμάξια μέχρι τώρα.

                      Είχα ανεβάσει παλαιότερα, δεν θυμάμαι που, και φωτό. Σε παλαιότερα αυτοκίνητα είναι απαραίτητη, στα καινούργια προσφέρει αίσθηση και μικρότερη ζημιά σε περίπτωση σύγκρουσης γιατί μοιράζει τις δυνάμεις.

                      Ειδικά η πίσω μπάρα, ανεξάρτητα από τον τύπο της ανάρτησης βοηθάει την καρότσα να παραμείνει φρέσκια για περισσότερα χρόνια αφού μειώνει κατά πολύ τις στρεβλώσεις της.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                        Είχα ανεβάσει παλαιότερα, δεν θυμάμαι που, και φωτό. Σε παλαιότερα αυτοκίνητα είναι απαραίτητη, στα καινούργια προσφέρει αίσθηση και μικρότερη ζημιά σε περίπτωση σύγκρουσης γιατί μοιράζει τις δυνάμεις.

                        Για το ίδιο πράγμα υπάρχουν διαφορετικές απόψεις. Ένας λαμαρινάς μου έλεγε ότι χωρίς την μπάρα, αν τρακάρεις η ζημιά θα γίνει μόνο στη μια πλευρά.
                        Αν έχεις την μπάρα, η ζημιά θα γίνει και στις δύο πλευρές.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          Ο χρήστης leonp έγραψε:

                          Είχα ανεβάσει παλαιότερα, δεν θυμάμαι που, και φωτό. Σε παλαιότερα αυτοκίνητα είναι απαραίτητη, στα καινούργια προσφέρει αίσθηση και μικρότερη ζημιά σε περίπτωση σύγκρουσης γιατί μοιράζει τις δυνάμεις.

                          Για το ίδιο πράγμα υπάρχουν διαφορετικές απόψεις. Ένας λαμαρινάς μου έλεγε ότι χωρίς την μπάρα, αν τρακάρεις η ζημιά θα γίνει μόνο στη μια πλευρά.
                          Αν έχεις την μπάρα, η ζημιά θα γίνει και στις δύο πλευρές.

                          Είπα ότι έχω ζήσει σε 3 συγκρούσεις με μπάρες, άρα μιλάω τις πράγμασι και όχι θεωρητικά, κατά τα άλλα ο λαμαρινάς έλεγε..... άμα έχει ο ίδιος την εμπειρία συγκρούσεων, και αν μπορεί να μας αναπτύξει λίγο περισσότερο το σκεπτικό του, να το δεχτώ, εγώ αν χρειαστεί μπορώ να το κάνω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Το ίδιο πράγμα λέμε, ότι η μπάρα μοιράζει τις δυνάμεις.

                            Αυτός όμως το θεωρεί κακό.
                            (ζημιά και στις δύο πλευρές του αυτοκινήτου)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tractioner last edited by

                              Η ακαμψια των περισσοτερων συγχρονων αυτοκινητων ειναι σε παρα πολυ υψηλο επιπεδο κ για ενα αυτοκινητο καθημερινης χρησης ειναι σε απολυτα ικανοποιητικο επιπεδο.Εκτος κ αν θελεις να το βαλεις στην πιστα.
                              Οσο για την λαγκουνα το αν επιδεχεται μπαρα το μονο που εχω να σου πω ειναι οτι εγω που εχω megane rs οι θολοι μου ειναι ακριβως πισω απο εκει που κλεινει το καπω
                              Οποτε εκ των πραγματων ειναι αδυνατο να τοποθετιθει. Δηλαδη ο κατασκευστης δεν το εχει προβλεψει καθολου σε περιπτωση που θελησεις να χρησιμοποιησεις το αμαξι για αγωνιστικη χρηση.

                              Στα κοκκινα χ ειναι οι θολοι κ η κιτρινη γραμμη ειναι το λαστιχο στεγανοποιησης που εδραζεται το καπω

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dog80 last edited by

                                Ο χρήστης tractioner έγραψε:
                                Οσο για την λαγκουνα το αν επιδεχεται μπαρα το μονο που εχω να σου πω ειναι οτι εγω που εχω megane rs οι θολοι μου ειναι ακριβως πισω απο εκει που κλεινει το καπω
                                Οποτε εκ των πραγματων ειναι αδυνατο να τοποθετιθει. Δηλαδη ο κατασκευστης δεν το εχει προβλεψει καθολου σε περιπτωση που θελησεις να χρησιμοποιησεις το αμαξι για αγωνιστικη χρηση.

                                Στα κοκκινα χ ειναι οι θολοι κ η κιτρινη γραμμη ειναι το λαστιχο στεγανοποιησης που εδραζεται το καπω

                                Στο δικό σου και στα περισότερα καινούρια οι θόλοι είναι πίσω-πίσω και ενώνωνται μεταξύ τους με τον καθρέφτη της μηχανής. Επομένως ο καθρέφτης εκτελεί χρέη θολόμπαρας. Αν πάς εσύ και βάλεις μια επιπλέον μπάρα είναι αμφίβολο αν θα βελτιώσει τίποτα.

                                Σε πιό παλιά αυτοκίνητα που οι θόλοι ήταν πιό μπροστά μάλλον έχει νόημα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  italakias last edited by

                                  Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                  Επειδή η όλη συζήτηση με τις μπάρες είναι της...καφετέριας, και μόνο θεωρία επί παντός επιστητού για το μπροστινό σύστημα, για τις συγκρούσεις κλπ ψιψιψίνια, εγώ θα πω ότι χωρίς τις μπάρες ( σε καθημερινά αυτοκίνητα ), θα είχα πετάξει 3 αμάξια μέχρι τώρα.

                                  Είχα ανεβάσει παλαιότερα, δεν θυμάμαι που, και φωτό. Σε παλαιότερα αυτοκίνητα είναι απαραίτητη, στα καινούργια προσφέρει αίσθηση και μικρότερη ζημιά σε περίπτωση σύγκρουσης γιατί μοιράζει τις δυνάμεις.

                                  Ειδικά η πίσω μπάρα, ανεξάρτητα από τον τύπο της ανάρτησης βοηθάει την καρότσα να παραμείνει φρέσκια για περισσότερα χρόνια αφού μειώνει κατά πολύ τις στρεβλώσεις της.

                                  δλδ αν βαλω μια στην λαντσια μου θα δω καμια διαφορα στο κρατημα και στις στρεβλωσεις που ειναι αρκετες στο δικο μου ειδικα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Ο χρήστης tractioner έγραψε:
                                    Η ακαμψια των περισσοτερων συγχρονων αυτοκινητων ειναι σε παρα πολυ υψηλο επιπεδο κ για ενα αυτοκινητο καθημερινης χρησης ειναι σε απολυτα ικανοποιητικο επιπεδο.Εκτος κ αν θελεις να το βαλεις στην πιστα.
                                    Οσο για την λαγκουνα το αν επιδεχεται μπαρα το μονο που εχω να σου πω ειναι οτι εγω που εχω megane rs οι θολοι μου ειναι ακριβως πισω απο εκει που κλεινει το καπω
                                    Οποτε εκ των πραγματων ειναι αδυνατο να τοποθετιθει. Δηλαδη ο κατασκευστης δεν το εχει προβλεψει καθολου σε περιπτωση που θελησεις να χρησιμοποιησεις το αμαξι για αγωνιστικη χρηση.

                                    http://i146.photobucket.com/albums/r277 ... 0_0022.jpg

                                    Στα κοκκινα χ ειναι οι θολοι κ η κιτρινη γραμμη ειναι το λαστιχο στεγανοποιησης που εδραζεται το καπω

                                    Καλά το Μεγκάν είναι ο ορισμός του «δύσκολου» αυτοκινήτου. Για δοκίμασε να αλλάξεις καμμένη λάμπα στο εμπρός φανάρι;

                                    Koίτα τι έκαναν στο Fifth Gear : http://www.youtube.com/watch?v=eZWqU9X6PR4

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      travelman last edited by

                                      Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                      Καλά το Μεγκάν είναι ο ορισμός του «δύσκολου» αυτοκινήτου. Για δοκίμασε να αλλάξεις καμμένη λάμπα στο εμπρός φανάρι;

                                      Koίτα τι έκαναν στο Fifth Gear : http://www.youtube.com/watch?v=eZWqU9X6PR4

                                      ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                      απίστευτο!!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        Χωροδικτύωμα εμπρός μέρους σε Renault 21 με κινητήρα F7P

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          iceman_n last edited by

                                          21 Quadra χερομαι να διαβωζω ποστ σου...

                                          παντως και γω ηξερα οτι με τις θολομπαρες μεταφερεις δυναμη απο τον εναν θολο στον αλλο και καταστρεφεις και τους 2 αλλα ειναι αναλογα με το χτυπημα καποιες φορες η θολομπορα σωζει την κατασταση.
                                          εκεινο που φαβαμε ειναι η ψαλιδομπαρες λογο χαμηλωματος αν περναει χαμηλα πιο κατω απο το καρτερ μην ακομπησει πουθενα και στραβωσουν ψαλιδια και τα λοιπα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            tractioner last edited by

                                            Ο χρήστης travelman έγραψε:

                                            Καλά το Μεγκάν είναι ο ορισμός του «δύσκολου» αυτοκινήτου. Για δοκίμασε να αλλάξεις καμμένη λάμπα στο εμπρός φανάρι;

                                            Koίτα τι έκαναν στο Fifth Gear : http://www.youtube.com/watch?v=eZWqU9X6PR4

                                            ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                            απίστευτο!!!!

                                            Οντως μιλαμε για μεγαλη κατασκευστικη
                                            Εiναι ποιο γρηγορο κ λειπουργικο (οσο κ ακουστει παραξενο), να βγαλεις τον προφυλακτηρα για την συγκεκριμενη αλλαγη
                                            Να φανταστειτε αν θες να αλλαξεις λαδια πρεπει να βγαλεις κ την προστατευτικη ποδια του κινητηρα!
                                            Παραδοσιακα οι γαλΛικη φΙλοσοφια κατασκευαστικα δεν εμπεριειχε ποτε την μεριμνα στο γινετε αν χαλασει η θελησεις να κανεις σεβις για κατι.
                                            Οι παλιοτεροι θα θυμουνται οτι στην δεκαετια του 80 που μεσουρανουσαν τα ''παντως τυπου'' συνεργεια ηταν μετρημενοι στα δαχτιλα αυτοι που επιαναν να επισκευασουν citroen, οι περισσοτεροι τα εβλεπαν ως ''φυγε κακο απ τα ματια μου''!
                                            Ευτηχως για μας τους κατοχους δινουν βαρυτιτα σε εναν αλλο παρα πολυ βασικο τομεα!
                                            Παθητικη ασφαλεια!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr