-
telika i mpara tholon beltioni tin odiki simperifora se ena kathimerino autokinito i oxi?i logiki lei oti beltioni ti streptiki akamsia tou mprostinou aksona ara exoume timoni me kaliteri estisi,to thema einai omos oti prepi na iparxoun kai arnitika stin topothetisi tis opos i afksimeni ipostrofi,kai i paramorfosi stis 2 pleures se periptosi trakarismatos,edo einai to thema,iperteroun ta thetika apotelesmata apo tin topothetisi tis i ta arnitika (se tetio autokinito)einai perisotera?
-
telika i mpara tholon beltioni tin odiki simperifora se ena kathimerino autokinito i oxi?i logiki lei oti beltioni ti streptiki akamsia tou mprostinou aksona ara exoume timoni me kaliteri estisi,to thema einai omos oti prepi na iparxoun kai arnitika stin topothetisi tis opos i afksimeni ipostrofi,kai i paramorfosi stis 2 pleures se periptosi trakarismatos,edo einai to thema,iperteroun ta thetika apotelesmata apo tin topothetisi tis i ta arnitika (se tetio autokinito)einai perisotera?
-
telika i mpara tholon beltioni tin odiki simperifora se ena kathimerino autokinito i oxi?i logiki lei oti beltioni ti streptiki akamsia tou mprostinou aksona ara exoume timoni me kaliteri estisi,to thema einai omos oti prepi na iparxoun kai arnitika stin topothetisi tis opos i afksimeni ipostrofi,kai i paramorfosi stis 2 pleures se periptosi trakarismatos,edo einai to thema,iperteroun ta thetika apotelesmata apo tin topothetisi tis i ta arnitika (se tetio autokinito)einai perisotera?
-
μαλακιες ειναι η μπαρα θολων εκτος αν πας για αγωνες
-
Το γεγονός ότι έχει επιπτώσεις στην παθητική ασφάλεια που δεν βρίσκονται μέσα στα πλαίσια δοκιμών του κατασκευαστή (δλδ δεν είναι πια εγγυημένο το πώς θα λειτουργήσουν οι μπροστινές ζώνες παραμόρφωσης όταν υπάρχει ένα μαραφέτι που επηρεάζει την εφαρμογή των δυνάμεων) κατά τη γνώμη μου καθιστά εντελώς άκυρη την επιλογή μιας τέτοιας λύσης ως aftermarket. Ειδικά αν μιλάμε και για οικογενειακό αυτοκίνητο όπως η Laguna που συχνά μεταφέρει πιτσιρίκια.
-
Σε πρόσθια σύγκρουση ελάχιστα πράγματα αλλάζουν.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σε πρόσθια σύγκρουση ελάχιστα πράγματα αλλάζουν.Το ρισκάρεις για να έχεις 1% καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι;
Μιλάω πάντα όχι για εργοστασιακές θολόμπαρες αλλά για τοποθετήσεις greek patenta -
Δεν θέλει ιδιαίτερη πατέντα ρε συ, βιδώνει στον θόλο κατευθείαν. Το θέμα είναι ότι στα καινούρια αμάξια δεν έχει τόσο ιδιαίτερη διαφορά όσο παλιότερα, που δεν είχαν καν πχ υποτυπώδεις γέφυρες από κάτω.
-
Επειδή η όλη συζήτηση με τις μπάρες είναι της...καφετέριας, και μόνο θεωρία επί παντός επιστητού για το μπροστινό σύστημα, για τις συγκρούσεις κλπ ψιψιψίνια, εγώ θα πω ότι χωρίς τις μπάρες ( σε καθημερινά αυτοκίνητα ), θα είχα πετάξει 3 αμάξια μέχρι τώρα.
Είχα ανεβάσει παλαιότερα, δεν θυμάμαι που, και φωτό. Σε παλαιότερα αυτοκίνητα είναι απαραίτητη, στα καινούργια προσφέρει αίσθηση και μικρότερη ζημιά σε περίπτωση σύγκρουσης γιατί μοιράζει τις δυνάμεις.
Ειδικά η πίσω μπάρα, ανεξάρτητα από τον τύπο της ανάρτησης βοηθάει την καρότσα να παραμείνει φρέσκια για περισσότερα χρόνια αφού μειώνει κατά πολύ τις στρεβλώσεις της.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Είχα ανεβάσει παλαιότερα, δεν θυμάμαι που, και φωτό. Σε παλαιότερα αυτοκίνητα είναι απαραίτητη, στα καινούργια προσφέρει αίσθηση και μικρότερη ζημιά σε περίπτωση σύγκρουσης γιατί μοιράζει τις δυνάμεις.Για το ίδιο πράγμα υπάρχουν διαφορετικές απόψεις. Ένας λαμαρινάς μου έλεγε ότι χωρίς την μπάρα, αν τρακάρεις η ζημιά θα γίνει μόνο στη μια πλευρά.
Αν έχεις την μπάρα, η ζημιά θα γίνει και στις δύο πλευρές. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Είχα ανεβάσει παλαιότερα, δεν θυμάμαι που, και φωτό. Σε παλαιότερα αυτοκίνητα είναι απαραίτητη, στα καινούργια προσφέρει αίσθηση και μικρότερη ζημιά σε περίπτωση σύγκρουσης γιατί μοιράζει τις δυνάμεις.
Για το ίδιο πράγμα υπάρχουν διαφορετικές απόψεις. Ένας λαμαρινάς μου έλεγε ότι χωρίς την μπάρα, αν τρακάρεις η ζημιά θα γίνει μόνο στη μια πλευρά.
Αν έχεις την μπάρα, η ζημιά θα γίνει και στις δύο πλευρές.Είπα ότι έχω ζήσει σε 3 συγκρούσεις με μπάρες, άρα μιλάω τις πράγμασι και όχι θεωρητικά, κατά τα άλλα ο λαμαρινάς έλεγε..... άμα έχει ο ίδιος την εμπειρία συγκρούσεων, και αν μπορεί να μας αναπτύξει λίγο περισσότερο το σκεπτικό του, να το δεχτώ, εγώ αν χρειαστεί μπορώ να το κάνω.
-
Το ίδιο πράγμα λέμε, ότι η μπάρα μοιράζει τις δυνάμεις.
Αυτός όμως το θεωρεί κακό.
(ζημιά και στις δύο πλευρές του αυτοκινήτου) -
Η ακαμψια των περισσοτερων συγχρονων αυτοκινητων ειναι σε παρα πολυ υψηλο επιπεδο κ για ενα αυτοκινητο καθημερινης χρησης ειναι σε απολυτα ικανοποιητικο επιπεδο.Εκτος κ αν θελεις να το βαλεις στην πιστα.
Οσο για την λαγκουνα το αν επιδεχεται μπαρα το μονο που εχω να σου πω ειναι οτι εγω που εχω megane rs οι θολοι μου ειναι ακριβως πισω απο εκει που κλεινει το καπω
Οποτε εκ των πραγματων ειναι αδυνατο να τοποθετιθει. Δηλαδη ο κατασκευστης δεν το εχει προβλεψει καθολου σε περιπτωση που θελησεις να χρησιμοποιησεις το αμαξι για αγωνιστικη χρηση.Στα κοκκινα χ ειναι οι θολοι κ η κιτρινη γραμμη ειναι το λαστιχο στεγανοποιησης που εδραζεται το καπω
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Οσο για την λαγκουνα το αν επιδεχεται μπαρα το μονο που εχω να σου πω ειναι οτι εγω που εχω megane rs οι θολοι μου ειναι ακριβως πισω απο εκει που κλεινει το καπω
Οποτε εκ των πραγματων ειναι αδυνατο να τοποθετιθει. Δηλαδη ο κατασκευστης δεν το εχει προβλεψει καθολου σε περιπτωση που θελησεις να χρησιμοποιησεις το αμαξι για αγωνιστικη χρηση.Στα κοκκινα χ ειναι οι θολοι κ η κιτρινη γραμμη ειναι το λαστιχο στεγανοποιησης που εδραζεται το καπω
Στο δικό σου και στα περισότερα καινούρια οι θόλοι είναι πίσω-πίσω και ενώνωνται μεταξύ τους με τον καθρέφτη της μηχανής. Επομένως ο καθρέφτης εκτελεί χρέη θολόμπαρας. Αν πάς εσύ και βάλεις μια επιπλέον μπάρα είναι αμφίβολο αν θα βελτιώσει τίποτα.
Σε πιό παλιά αυτοκίνητα που οι θόλοι ήταν πιό μπροστά μάλλον έχει νόημα
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Επειδή η όλη συζήτηση με τις μπάρες είναι της...καφετέριας, και μόνο θεωρία επί παντός επιστητού για το μπροστινό σύστημα, για τις συγκρούσεις κλπ ψιψιψίνια, εγώ θα πω ότι χωρίς τις μπάρες ( σε καθημερινά αυτοκίνητα ), θα είχα πετάξει 3 αμάξια μέχρι τώρα.Είχα ανεβάσει παλαιότερα, δεν θυμάμαι που, και φωτό. Σε παλαιότερα αυτοκίνητα είναι απαραίτητη, στα καινούργια προσφέρει αίσθηση και μικρότερη ζημιά σε περίπτωση σύγκρουσης γιατί μοιράζει τις δυνάμεις.
Ειδικά η πίσω μπάρα, ανεξάρτητα από τον τύπο της ανάρτησης βοηθάει την καρότσα να παραμείνει φρέσκια για περισσότερα χρόνια αφού μειώνει κατά πολύ τις στρεβλώσεις της.
δλδ αν βαλω μια στην λαντσια μου θα δω καμια διαφορα στο κρατημα και στις στρεβλωσεις που ειναι αρκετες στο δικο μου ειδικα.
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Η ακαμψια των περισσοτερων συγχρονων αυτοκινητων ειναι σε παρα πολυ υψηλο επιπεδο κ για ενα αυτοκινητο καθημερινης χρησης ειναι σε απολυτα ικανοποιητικο επιπεδο.Εκτος κ αν θελεις να το βαλεις στην πιστα.
Οσο για την λαγκουνα το αν επιδεχεται μπαρα το μονο που εχω να σου πω ειναι οτι εγω που εχω megane rs οι θολοι μου ειναι ακριβως πισω απο εκει που κλεινει το καπω
Οποτε εκ των πραγματων ειναι αδυνατο να τοποθετιθει. Δηλαδη ο κατασκευστης δεν το εχει προβλεψει καθολου σε περιπτωση που θελησεις να χρησιμοποιησεις το αμαξι για αγωνιστικη χρηση.http://i146.photobucket.com/albums/r277 ... 0_0022.jpg
Στα κοκκινα χ ειναι οι θολοι κ η κιτρινη γραμμη ειναι το λαστιχο στεγανοποιησης που εδραζεται το καπω
Καλά το Μεγκάν είναι ο ορισμός του «δύσκολου» αυτοκινήτου. Για δοκίμασε να αλλάξεις καμμένη λάμπα στο εμπρός φανάρι;
Koίτα τι έκαναν στο Fifth Gear : http://www.youtube.com/watch?v=eZWqU9X6PR4
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Καλά το Μεγκάν είναι ο ορισμός του «δύσκολου» αυτοκινήτου. Για δοκίμασε να αλλάξεις καμμένη λάμπα στο εμπρός φανάρι;
Koίτα τι έκαναν στο Fifth Gear : http://www.youtube.com/watch?v=eZWqU9X6PR4
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
απίστευτο!!!!
-
-
21 Quadra χερομαι να διαβωζω ποστ σου...
παντως και γω ηξερα οτι με τις θολομπαρες μεταφερεις δυναμη απο τον εναν θολο στον αλλο και καταστρεφεις και τους 2 αλλα ειναι αναλογα με το χτυπημα καποιες φορες η θολομπορα σωζει την κατασταση.
εκεινο που φαβαμε ειναι η ψαλιδομπαρες λογο χαμηλωματος αν περναει χαμηλα πιο κατω απο το καρτερ μην ακομπησει πουθενα και στραβωσουν ψαλιδια και τα λοιπα -
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Καλά το Μεγκάν είναι ο ορισμός του «δύσκολου» αυτοκινήτου. Για δοκίμασε να αλλάξεις καμμένη λάμπα στο εμπρός φανάρι;
Koίτα τι έκαναν στο Fifth Gear : http://www.youtube.com/watch?v=eZWqU9X6PR4
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
απίστευτο!!!!
Οντως μιλαμε για μεγαλη κατασκευστικη
Εiναι ποιο γρηγορο κ λειπουργικο (οσο κ ακουστει παραξενο), να βγαλεις τον προφυλακτηρα για την συγκεκριμενη αλλαγη
Να φανταστειτε αν θες να αλλαξεις λαδια πρεπει να βγαλεις κ την προστατευτικη ποδια του κινητηρα!
Παραδοσιακα οι γαλΛικη φΙλοσοφια κατασκευαστικα δεν εμπεριειχε ποτε την μεριμνα στο γινετε αν χαλασει η θελησεις να κανεις σεβις για κατι.
Οι παλιοτεροι θα θυμουνται οτι στην δεκαετια του 80 που μεσουρανουσαν τα ''παντως τυπου'' συνεργεια ηταν μετρημενοι στα δαχτιλα αυτοι που επιαναν να επισκευασουν citroen, οι περισσοτεροι τα εβλεπαν ως ''φυγε κακο απ τα ματια μου''!
Ευτηχως για μας τους κατοχους δινουν βαρυτιτα σε εναν αλλο παρα πολυ βασικο τομεα!
Παθητικη ασφαλεια!
μπαρα θολων σε LagunaII μπαινει?αν ναι,αξιζει?