-
Γεια σας, επειδή πρέπει να λέμε τα καλά των αυτοκινήτων μας αλλά και να προβάλουμε και τα αρνητικά που δυστυχώς κυρίως έχουν να κάνουν με την αντιμετώπιση που εισπράτουμε από την εταιρεία.
Ισως κάποιοι γνωρίζετε το θέμα από άλλο thread, βάζω εδώ όλο το ιστορικό και περιμένω σχόλια σας.
Παρέλαβα τον οκτώβριο μια Ε92 320. Αφού διαπίστωσα ότι το αυτοκίνητο δεν φέρει πυροσβεστήρα στον εξοπλισμό του, ζήτησα να αγοράσω από τη BMW τον πυροσβεστήρα που δίνει και μάλιστα με την 'ειδική' βάση για τοποθέτηση του κάτω από το κάθισμα του οδηγού. Την ίδια τοποθέτηση έχει και της γυναίκας μου το αυτοκίνητο που είναι μια Mercedes C200 και μάλιστα παραδόθηκε έτσι από το εργοστάσιο.
Για να μην πολυλογώ, κάποια στιγμή κλήθηκα για την τοποθέτηση, και το αποτέλεσμα ήταν τουλάχιστον τραγικό. Ο πυροσβεστήρας προεκτείνεται πολύ έξω από το κάθισμα με αποτέλεσμα τα πόδια να βρίσκουν πάνω σε αυτόν. Η ειρωνία είναι ότι πλήρωσα και έξτρα για να πάρω τα καθίσματα με τις πολλαπλές ρυθμίσεις για περισσότερη άνεση.
Σε ερώτηση μου στο συνεργείο μου είπαν ότι το τοποθετήσαν βάση της σχετικής οδηγίας από τη μαμά εταιρεία.Στη συνέχεια προέβη άμεσα σε έγγραφη έκεθση παραπόνων κυρίως στο Customer service της BMW AG και παράλληλη κρατώντας ενήμερο και το customer service της BMW Hellas. Το mail μου συνοδευόταν από φωτο που έδειχναν την λάθος τοποθέτηση αλλά και τη σύγκριση με το αμάξι της γυναίκας μου. Αυτό δε που απαιτούσα ήταν μια έγγραφη απάντηση από το τμήμα σχεδιασμού της BMW, που όπως μου είπαν από το customer service έχουν προωθήσει αντίστοιχα το αίτημα μου. Αυτά από το Νοέμβρη. Ως τώρα δεν έχω λάβει καμμία απάντηση, παρά την υπενθύμιση και την ενημέρωση ότι αν μέχρι τέλος Ιανουαρίου δεν έχω κάτι, θα αναγκαστώ να δημοσιεύσω στα ηλεκτρονικά μέσα τόσο το σχεδιαστικό τους λάθος όσο και την απογοητευτική αντιμετώπιση προς τον πελάτη τους.
Και έτσι φτάνω σε αυτή τη δημοσίευση.
Για το πλήρες της ιστορίας να πω ότι κάποια στιγμή σε κάποιο επαναληπτικό mail μου έπεσε σήμα και κάποιος (ας μην το χαρακτηρίσω καλύτερα) με πήρα τηλέφωνο από την BMW Hellas. Μας και δεν μπορώ να αποδείξω τι μου είπε και το υφάκι του (!) δεν προχορώ αλλά απλά το παραθέτω για να μην βρεθώ σε αναντιστοιχία αργότερα.Δυστυχώς κύριοι και κυρίες μου, αποδεικνύετε ότι μόνο εμείς οι πελάτες χρήστες νοιαζόμαστε πραγματικά για τα αυτοκίνητα μας και για την υστεροφημία της μάρκας, απόδειξη αυτό αλλά και τά άλλα Fora σχετικά με μάρκες αυτοκινήτων. Οι στελεχάρες των εταιρειών που εμπιστευόμαστε και πληρώνουμε με την αγορά των αυτοκινήτων δεν δίνουν μία για το τι θα γίνει μετά την πώληση, καθώς η λογική του βραχυπρόσθεσμου κέρδους είναι αυτή που επικρατεί.
Οπως και να έχει παρά το ότι είμαι ευχαριστημένος από το αμάξι μου και είναι το δεύτερο BMW που έχω μετά το προηγούμενο Χ3, θα σκεφτώ πολύ σοβαρά την επόμενη φορά τι αυτοκίνητο θα αγοράσω. Μπορεί να μην ξέρω αν η επόμενη εταιρεία θα είναι καλύτερη αλλά σίγουρα ξέρω ότι από τη συγκεκριμένη απογοητεύτηκα, και μάλιστα για ένα τόσο απλό ζήτημα, που εν τέλει θα αρκούσε και μια απλή συγγνώμη για το λάθος που έγινε.
Δυστυχώς εδώ δεν μπορώ να ανεβάσω τα αρχεία με τις φωτο και το Mail που έστειλα, για να δείτε και το πρόβλημα και έτσι τουλάχιστον οι επόμενοι να προφυλαχτούν αλλά και το ύφος της επιστολής μου για να κρίνετε τρόπο συμπεριφοράς και των δύο πλευρών. Οπότε σας κάνω Link μια φωτο και αν θέλει κάποιος και άλλα στοιχεία στη διάθεση του.
Να'στε όλοι καλά και καλά και ασφαλή χιλιόμετρα.
-
Γεια σας, επειδή πρέπει να λέμε τα καλά των αυτοκινήτων μας αλλά και να προβάλουμε και τα αρνητικά που δυστυχώς κυρίως έχουν να κάνουν με την αντιμετώπιση που εισπράτουμε από την εταιρεία.
Ισως κάποιοι γνωρίζετε το θέμα από άλλο thread, βάζω εδώ όλο το ιστορικό και περιμένω σχόλια σας.
Παρέλαβα τον οκτώβριο μια Ε92 320. Αφού διαπίστωσα ότι το αυτοκίνητο δεν φέρει πυροσβεστήρα στον εξοπλισμό του, ζήτησα να αγοράσω από τη BMW τον πυροσβεστήρα που δίνει και μάλιστα με την 'ειδική' βάση για τοποθέτηση του κάτω από το κάθισμα του οδηγού. Την ίδια τοποθέτηση έχει και της γυναίκας μου το αυτοκίνητο που είναι μια Mercedes C200 και μάλιστα παραδόθηκε έτσι από το εργοστάσιο.
Για να μην πολυλογώ, κάποια στιγμή κλήθηκα για την τοποθέτηση, και το αποτέλεσμα ήταν τουλάχιστον τραγικό. Ο πυροσβεστήρας προεκτείνεται πολύ έξω από το κάθισμα με αποτέλεσμα τα πόδια να βρίσκουν πάνω σε αυτόν. Η ειρωνία είναι ότι πλήρωσα και έξτρα για να πάρω τα καθίσματα με τις πολλαπλές ρυθμίσεις για περισσότερη άνεση.
Σε ερώτηση μου στο συνεργείο μου είπαν ότι το τοποθετήσαν βάση της σχετικής οδηγίας από τη μαμά εταιρεία.Στη συνέχεια προέβη άμεσα σε έγγραφη έκεθση παραπόνων κυρίως στο Customer service της BMW AG και παράλληλη κρατώντας ενήμερο και το customer service της BMW Hellas. Το mail μου συνοδευόταν από φωτο που έδειχναν την λάθος τοποθέτηση αλλά και τη σύγκριση με το αμάξι της γυναίκας μου. Αυτό δε που απαιτούσα ήταν μια έγγραφη απάντηση από το τμήμα σχεδιασμού της BMW, που όπως μου είπαν από το customer service έχουν προωθήσει αντίστοιχα το αίτημα μου. Αυτά από το Νοέμβρη. Ως τώρα δεν έχω λάβει καμμία απάντηση, παρά την υπενθύμιση και την ενημέρωση ότι αν μέχρι τέλος Ιανουαρίου δεν έχω κάτι, θα αναγκαστώ να δημοσιεύσω στα ηλεκτρονικά μέσα τόσο το σχεδιαστικό τους λάθος όσο και την απογοητευτική αντιμετώπιση προς τον πελάτη τους.
Και έτσι φτάνω σε αυτή τη δημοσίευση.
Για το πλήρες της ιστορίας να πω ότι κάποια στιγμή σε κάποιο επαναληπτικό mail μου έπεσε σήμα και κάποιος (ας μην το χαρακτηρίσω καλύτερα) με πήρα τηλέφωνο από την BMW Hellas. Μας και δεν μπορώ να αποδείξω τι μου είπε και το υφάκι του (!) δεν προχορώ αλλά απλά το παραθέτω για να μην βρεθώ σε αναντιστοιχία αργότερα.Δυστυχώς κύριοι και κυρίες μου, αποδεικνύετε ότι μόνο εμείς οι πελάτες χρήστες νοιαζόμαστε πραγματικά για τα αυτοκίνητα μας και για την υστεροφημία της μάρκας, απόδειξη αυτό αλλά και τά άλλα Fora σχετικά με μάρκες αυτοκινήτων. Οι στελεχάρες των εταιρειών που εμπιστευόμαστε και πληρώνουμε με την αγορά των αυτοκινήτων δεν δίνουν μία για το τι θα γίνει μετά την πώληση, καθώς η λογική του βραχυπρόσθεσμου κέρδους είναι αυτή που επικρατεί.
Οπως και να έχει παρά το ότι είμαι ευχαριστημένος από το αμάξι μου και είναι το δεύτερο BMW που έχω μετά το προηγούμενο Χ3, θα σκεφτώ πολύ σοβαρά την επόμενη φορά τι αυτοκίνητο θα αγοράσω. Μπορεί να μην ξέρω αν η επόμενη εταιρεία θα είναι καλύτερη αλλά σίγουρα ξέρω ότι από τη συγκεκριμένη απογοητεύτηκα, και μάλιστα για ένα τόσο απλό ζήτημα, που εν τέλει θα αρκούσε και μια απλή συγγνώμη για το λάθος που έγινε.
Δυστυχώς εδώ δεν μπορώ να ανεβάσω τα αρχεία με τις φωτο και το Mail που έστειλα, για να δείτε και το πρόβλημα και έτσι τουλάχιστον οι επόμενοι να προφυλαχτούν αλλά και το ύφος της επιστολής μου για να κρίνετε τρόπο συμπεριφοράς και των δύο πλευρών. Οπότε σας κάνω Link μια φωτο και αν θέλει κάποιος και άλλα στοιχεία στη διάθεση του.
Να'στε όλοι καλά και καλά και ασφαλή χιλιόμετρα.
-
Γεια σας, επειδή πρέπει να λέμε τα καλά των αυτοκινήτων μας αλλά και να προβάλουμε και τα αρνητικά που δυστυχώς κυρίως έχουν να κάνουν με την αντιμετώπιση που εισπράτουμε από την εταιρεία.
Ισως κάποιοι γνωρίζετε το θέμα από άλλο thread, βάζω εδώ όλο το ιστορικό και περιμένω σχόλια σας.
Παρέλαβα τον οκτώβριο μια Ε92 320. Αφού διαπίστωσα ότι το αυτοκίνητο δεν φέρει πυροσβεστήρα στον εξοπλισμό του, ζήτησα να αγοράσω από τη BMW τον πυροσβεστήρα που δίνει και μάλιστα με την 'ειδική' βάση για τοποθέτηση του κάτω από το κάθισμα του οδηγού. Την ίδια τοποθέτηση έχει και της γυναίκας μου το αυτοκίνητο που είναι μια Mercedes C200 και μάλιστα παραδόθηκε έτσι από το εργοστάσιο.
Για να μην πολυλογώ, κάποια στιγμή κλήθηκα για την τοποθέτηση, και το αποτέλεσμα ήταν τουλάχιστον τραγικό. Ο πυροσβεστήρας προεκτείνεται πολύ έξω από το κάθισμα με αποτέλεσμα τα πόδια να βρίσκουν πάνω σε αυτόν. Η ειρωνία είναι ότι πλήρωσα και έξτρα για να πάρω τα καθίσματα με τις πολλαπλές ρυθμίσεις για περισσότερη άνεση.
Σε ερώτηση μου στο συνεργείο μου είπαν ότι το τοποθετήσαν βάση της σχετικής οδηγίας από τη μαμά εταιρεία.Στη συνέχεια προέβη άμεσα σε έγγραφη έκεθση παραπόνων κυρίως στο Customer service της BMW AG και παράλληλη κρατώντας ενήμερο και το customer service της BMW Hellas. Το mail μου συνοδευόταν από φωτο που έδειχναν την λάθος τοποθέτηση αλλά και τη σύγκριση με το αμάξι της γυναίκας μου. Αυτό δε που απαιτούσα ήταν μια έγγραφη απάντηση από το τμήμα σχεδιασμού της BMW, που όπως μου είπαν από το customer service έχουν προωθήσει αντίστοιχα το αίτημα μου. Αυτά από το Νοέμβρη. Ως τώρα δεν έχω λάβει καμμία απάντηση, παρά την υπενθύμιση και την ενημέρωση ότι αν μέχρι τέλος Ιανουαρίου δεν έχω κάτι, θα αναγκαστώ να δημοσιεύσω στα ηλεκτρονικά μέσα τόσο το σχεδιαστικό τους λάθος όσο και την απογοητευτική αντιμετώπιση προς τον πελάτη τους.
Και έτσι φτάνω σε αυτή τη δημοσίευση.
Για το πλήρες της ιστορίας να πω ότι κάποια στιγμή σε κάποιο επαναληπτικό mail μου έπεσε σήμα και κάποιος (ας μην το χαρακτηρίσω καλύτερα) με πήρα τηλέφωνο από την BMW Hellas. Μας και δεν μπορώ να αποδείξω τι μου είπε και το υφάκι του (!) δεν προχορώ αλλά απλά το παραθέτω για να μην βρεθώ σε αναντιστοιχία αργότερα.Δυστυχώς κύριοι και κυρίες μου, αποδεικνύετε ότι μόνο εμείς οι πελάτες χρήστες νοιαζόμαστε πραγματικά για τα αυτοκίνητα μας και για την υστεροφημία της μάρκας, απόδειξη αυτό αλλά και τά άλλα Fora σχετικά με μάρκες αυτοκινήτων. Οι στελεχάρες των εταιρειών που εμπιστευόμαστε και πληρώνουμε με την αγορά των αυτοκινήτων δεν δίνουν μία για το τι θα γίνει μετά την πώληση, καθώς η λογική του βραχυπρόσθεσμου κέρδους είναι αυτή που επικρατεί.
Οπως και να έχει παρά το ότι είμαι ευχαριστημένος από το αμάξι μου και είναι το δεύτερο BMW που έχω μετά το προηγούμενο Χ3, θα σκεφτώ πολύ σοβαρά την επόμενη φορά τι αυτοκίνητο θα αγοράσω. Μπορεί να μην ξέρω αν η επόμενη εταιρεία θα είναι καλύτερη αλλά σίγουρα ξέρω ότι από τη συγκεκριμένη απογοητεύτηκα, και μάλιστα για ένα τόσο απλό ζήτημα, που εν τέλει θα αρκούσε και μια απλή συγγνώμη για το λάθος που έγινε.
Δυστυχώς εδώ δεν μπορώ να ανεβάσω τα αρχεία με τις φωτο και το Mail που έστειλα, για να δείτε και το πρόβλημα και έτσι τουλάχιστον οι επόμενοι να προφυλαχτούν αλλά και το ύφος της επιστολής μου για να κρίνετε τρόπο συμπεριφοράς και των δύο πλευρών. Οπότε σας κάνω Link μια φωτο και αν θέλει κάποιος και άλλα στοιχεία στη διάθεση του.
Να'στε όλοι καλά και καλά και ασφαλή χιλιόμετρα.
-
αμα δεν εχει χωρο απο το εργοστασιο πώς να γινει???εμενα σε αυτο το σημειο,αλλα στο καθισμα του συνοδηγου, εχει το φαρμακειο και πυροσβεστηρα δεν εχει καν..
παντως η mercedes δινει πολλη προσοχη στο θεμα πυροσβεστηρα εδω και αρκετα χρονια
-
ε βαλτον και συ στο πορτπαγκαζ.
-
Καλυτερα να μην τον προσφερεις καν τοτε σαν επιλογη!
-
(Χαζή ; ) Ερώτηση: η ίδια βάση (και ο πυροσβεστήρας) δεν γίνεται να τοποθετηθούν στο κάθισμα του συνοδηγού ;
-
Καλά τί είναι αυτό που βλέπουν τα ματάκια μου
Είναι δυνατόν να μπορέσεις να οδηγήσεις έτσι? -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αμα δεν εχει χωρο απο το εργοστασιο πώς να γινει???εμενα σε αυτο το σημειο,αλλα στο καθισμα του συνοδηγου, εχει το φαρμακειο και πυροσβεστηρα δεν εχει καν..παντως η mercedes δινει πολλη προσοχη στο θεμα πυροσβεστηρα εδω και αρκετα χρονια
Ο άνθρωπος ζήτησε να τοποθετήσει (όπως αναφέρει τουλάχιστον) την ειδική βάση του πυροσβεστήρα. Αν δεν είχε χώρο ας του το έλεγαν, ότι δεν είναι εφικτό αυτό που ζήτησε.
vmantas υπομονή και επιμονή.
Με κοινοποίηση του προβλήματος σε περιοδικά ειδικού τύπου, ίσως υπάρξει θετική αντίδραση από την αντιπροσωπεία.ε βαλτον και συ στο πορτπαγκαζ.
Όχι βρε συ καλύτερα να τον αφήσει σπίτι να μη κουβαλά και περιττό βάρος.
-
Παιδιά θα συμφωνήσω στο ότι αν δεν έχει χώρο και τα σχετικά.
αλλά σε αυτή την περίπτωση δεν το προτείνεις ως λύση στον κατάλογο του εξοπλισμού σου, ούτε βάζεις τον πελάτη σου να πληρώσει παραπάνω για τη βάση την ειδική για να μπει κάτω από το κάθισμα, ούτε κρατάς το αμάξι 3 ώρες για να κάνεις τοποθέτηση....λες απλά ότι κύριε μου δεν μπαίνει εκέι που το θέλετε βάλτε το στο πορτ-μπαγκάζ (όπου ήδη είχα πυροσβεστήρα και τώρα έχω και τον ΒΜW να καμαρώνει εκεί πίσω).
Και άντε το έκανε ο μάστορας του συνεργείου, ο οποίος αποτελεί πάντα και ο έυκολος στόχος, γιατί δεν απαντάς στα mails του πελάτη σου και είτε να προτείνεις λύση είτε να ζητήσεις τουλάχιστον μια συγγνώμη για την ταλαιπωρία και να του πεις εκ των υστέρων ότι αυτό που θες και είδες σε άλλο αμάξι στο δικό σου δεν γίνεται!
Αυτά βέβαια από μια εταιρεία που σέβεται τον εαυτό της και τον πελάτη της, δυστυχώς όχι από τη BMW (εντός και εκτός).
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Καλά τί είναι αυτό που βλέπουν τα ματάκια μου
Είναι δυνατόν να μπορέσεις να οδηγήσεις έτσι?Ευτυχώς που δεν του είπαν ότι η εργοστασιακή θέση του πυροσβεστήρα στην καμπίνα είναι να τον κρατάει αγκαλιά ο οδηγός
Μα αν είναι δυνατόν, τραγικός παραλογισμός! Ας μην πρόσφεραν καθόλου τη δυνατότητα για τοποθέτηση του πυροσβεστήρα στο κάθισμα του οδηγού. Ποιο διεστραμένο μυαλό σκέφτηκε να το κάνει αυτό
Λύση δε νομίζω να υπάρχει... από ότι φαίνεται σου πήραν άδικα τα χρήματα, τοποθετώντας σου ένα ανέκδοτο αντί για πυροσβεστήρα. Άθλια aftermarkert αντιμετώπιση του πελάτη. -
Ο χρήστης vmantas έγραψε:
... μάλιστα με την 'ειδική' βάση για τοποθέτηση του κάτω από το κάθισμα του οδηγού.
...Ο πυροσβεστήρας προεκτείνεται πολύ έξω από το κάθισμα με αποτέλεσμα τα πόδια να βρίσκουν πάνω σε αυτόν....- Η βάση μόνο ειδική δεν είναι.
- Ο πυροσβεστήρας δεν είναι κάτω από το κάθισμα.
- Τίθεται θέμα ασφαλείας οδήγησης.
- Είναι απαράδεκτοι αν πραγματικά έχουν μελετήσει αυτή την τοποθέτηση ως σημείο στήριξης του πυροσβεστήρα.
Θεωρώ λάθος τοποθέτηση.
Μάλλον έπρεπε να μπει έτσι:
-
Χτύπα ξύλο, αν γίνει ένα δυνατό τρακάρισμα μπορεί να παγιδευτούν τα πόδια του οδηγού ανάμεσα στον πυροσβεστήρα και στα πεντάλ. Ούτε που θέλω να σκέφτομαι τι τραυματισμούς μπορεί να προκαλέσει κάτι τέτοιο. Εννοείται ότι δεν πρέπει να οδηγήσεις ούτε μέτρο με τον πυροσβεστήρα σε αυτή τη θέση.
-
νταξει...το ειδαμε και αυτο
-
Αν κρίνω απο τις 2 φωτογραφίες το πρόβλημα είναι είτε το πολλαπλά ρυθμιζόμενο κάθισμα είτε η αλλαγές που έχει αυτό στην Ε92.
Σε κάθε περίπτωση η αντιπροσωπεία θα έπρεπε να μην δεχθεί να τοποθετήσει κατι τόσο προφανέστατα λάθος ακόμα και αν ο πελάτης της επέμενε....
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Αν κρίνω απο τις 2 φωτογραφίες το πρόβλημα είναι είτε το πολλαπλά ρυθμιζόμενο κάθισμα είτε η αλλαγές που έχει αυτό στην Ε92.Δεν ξέρω αν του Storm είναι Ε92 η bmw ή όχι.
Αν παρατηρήσεις την φωτογραφία του Storm, θα δεις ότι έχει ηλεκτρική ρύθμιση μπρος-πίσω και πάνω-κάτω και μάλλον έχει κι αυτός πολλαπλά ρυθμιζόμενο κάθισμα.Απαράδεκτη τοποθέτηση.
Ακόμα και εργοστασιακή τοποθέτηση να είναι, είναι τουλάχιστον απαράδεκτη, αφού τίθεται θέμα ασφάλειας σε περίπτωση τρακαρίσματος.ΥΓ:Προφανώς δεν έχω δει το αμάξι απο κοντά.κρίνω από τις φωτογραφίες.
-
Η φωτο που έχει βάλει ο storm κυκλοφορεί στο δίκτυο, δεν είναι (φαντάζομαι) δικό του αμάξι, την έχω ξαναδει και αν θυμάμαι είναι από Ε46.
Τη μόνη απορία που έχω στη τοποθέτηση της φωτο είναι κατά πόσο εύκολα βγαίνει από εκεί ο πυροσβεστήρας, με το χερούλι προς τα κάτω και αν το κάθισμα είναι ήδη στην τέρμα κάτω θέση ή έχει και άλλο.
Δείτε στη φωτο και την αντίστοιχη δουλειά σε mercedes c class της γυναίκας μου.
-
Παιδιά δεν είμαι τόσο τυχερός.
Φυσικά ΚΑΙ ΔΕΝ έχω BMW. Την φωτό την βρήκα στο διαδίκτυο μετά από μία γρήγορη GOOGLE αναζήτηση.
Συγκρίνοντας τις δύο φωτογραφίες διαπίστωσα ότι στην BMW του vmantas μάλλον δεν έχει γίνει σωστή τοποθέτηση. Μήπως θα έπρεπε ο πυροσβεστήρας να κουμπωθεί σε μεταλλική ράγα πίσω από την 1η; Εχω την εντύπωση ότι έχει κουμπωθεί πρόχειρα στην μπροστινή μεταλλική ράγα. Ίσως με αυτό τον πρόχειρο τρόπο αποφεύγουν να βγάλουν το κάθισμα.
Εκτός αν κάνω λάθος.Νομίζω ότι μία αυτοψία κάτω από το κάθισμα θα έλυνε όλες τις απορίες.
-
Ήμαρτον!
Καλά αυτοί θέλουν το κέρδος οπότε είναι ικανοί να στην κοτσάρουν και πάνω στο τιμόνι για να την έχεις εύκαιρη με τη μία!
Μήπως όμως έπρεπε κι εσύ να το ψάξεις λίγο πριν τους το ζητήσεις? Να μάθεις πως θα είναι βρε παιδί μου...
Απαράδεκτη η αντιμετώπισή τους. Τουλάχιστο από τους Γερμανούς περίμενα ένα mail... -
3 ώρες τοποθέτηση...γιατί έπρεπε να βγει και το κάθισμα.
Τώρα όταν ζητάς πυσροσβεστήρα κάτω από το κάθισμα του οδηγού και σου λένε έχουμε, που να φανταστώ αυτή την κατάσταση.Πάντως αν ήταν λάθος τοποθέτηση, δεν θα μου στέλνανε μια απάντηση είτε απο έξω είτε από μέσα, να περάσω ξανά για επιδιόρθωση.
Η στάση τους μου δείχνει ότι μάλλον αυτή είναι η κατάσταση και έχουν κάνει πατάτα από το σχεδιασμό.
Αντιμετώπιση BMW AG και BMW Hellas