-
http://www.motorauthority.com/sporty-vo ... troit.html -
http://www.motorauthority.com/sporty-vo ... troit.html -
http://www.motorauthority.com/sporty-vo ... troit.html -
-
Η αλλιώς VW TT...ομορφούλικο είναι!
-
Nαι αλλα ειναι πισωκινητο... ...και κεντρομηχανο..
-
Και diesel 180 ps απο οτι διαβασα και με καταναλωση κατω απο 4,5lt/100km....
http://www.netcarshow.com/volkswagen/20 ... t_concept/' target='_blank
-
Respect! Αν και θα μπορούσαν να το πάνε και λίγο πιο πέρα, έστω και μη το σήμα και την τιμή (χρηματική) της Audi.
Nα το έκαναν όλο από αλουμίνιο με μια σκληρή οροφή από ανθρακονήματα, και βάρος κοντά στον τόνο. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Respect! Αν και θα μπορούσαν να το πάνε και λίγο πιο πέρα, έστω και μη το σήμα και την τιμή (χρηματική) της Audi.
Nα το έκαναν όλο από αλουμίνιο με μια σκληρή οροφή από ανθρακονήματα, και βάρος κοντά στον τόνο.Πιστευω πως θα ανταγωνιστει ή τουλαχιστον,θα προσπαθησει,MX5 και τη Ζ2 που φημολογειται...οποτε θελουν να κρατησουν την τιμη χαμηλα
-
αν το scirocco fl βγει με αυτο το τιμονι δεν θα εχω καμια αναστολη...
κατα τα αλλα ωραιο αλλα δεν νομιζω... το vivere pericolosamente ειναι η εξαιρεση κ οχι ο κανονας ποσο μαλλον στην φαουβε.
-
Πανεμορφο αλλα σιγα μην το αφησει η Porche να βγει στην παραγωγη....
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Πανεμορφο αλλα σιγα μην το αφησει η Porche να βγει στην παραγωγη....Aπό την άλλη όμως θα ήθελε να μπει στην αγορά των φτηνών σπορ αυτοκινήτων χωρίς να 'χαλάσει' το δικό της brand name.
-
Η Porsche θέλει να βγάλει λεφτά, και αν από αυτό το consept ''μυριστεί'' ότι θα βγάλει θα το δούμε στην παραγωγή, αλλιώς γιοκ.
Δεν ανταγωνίζεται αυτή τη στιγμή το MX-5 για δύο λόγους. Δεν θα είναι τόσο φθηνό (ίσως και καθόλου), και δεν θα είναι βενζινοκίνητο προς το παρόν!
Δεν χαλάει το δικό της όνομα. Προς θεού πως το συνάγετε αυτό? Ένα ''Αυτοκίνητο του Λαού'' να κηλιδώσει μια Πόρσε?
Έλεος... -
Πάρα πολύ ωραίο και πισωκίνητο!!!!
Μπράβο στη VW που 'δοκιμάζει' και αυτό το segment!
Ελπίζω να το βγάλουν και Coupe...
-
Πολύ ωραίο σχέδιο, όχι όμορφο αλλά πολύ δυναμικό. Το εσωτερικό, παρά το ότι είναι πιο μαύρο και από τον θάνατο, είναι απλά φανταστικό. Μακάρι να βγει στην παραγωγή.
Επιτέλους ένα αυτοκίνητο με εμφάνιση που αξίζει τον κόπο και όχι μισοκοιμισμένους βατράχους!
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Δεν χαλάει το δικό της όνομα. Προς θεού πως το συνάγετε αυτό? Ένα ''Αυτοκίνητο του Λαού'' να κηλιδώσει μια Πόρσε?
Έλεος...Βασικα δεν το λεω ετσι αυτο , το ειχα διαβασει σε καποιο περιοδικο αλλα δεν θυμαμαι σε ποιο...
Ανεξαρτητα απο αυτο , μακαρι να βγει στην παραγωγη αν και φοβαμαι οτι και να βγει θα ειναι σε τιμες 1-2 χιλιαρικα κατω απο ΤΤ.Δηλαδη παλι ακριβο. -
Με αυτά τα όργανα ομολογώ πως η vw αλλάζει τα δεδομένα. Αν και απαραίτητα δεν μου αρέσουν τόσο
ΤΤ εν παραγωγής vw σαφώς που κοντράρει και το opel gt πιστεύω. Είχα πετύχει να πάρει μία φώτο ενώς audi-ktm (NN λεγόταν) που θα κόντραρε την lotus και τα πλάγια του φέρνανε λίγο. Δυστυχώς δεν βρίσκω την φωτογραφία... -
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Respect! Αν και θα μπορούσαν να το πάνε και λίγο πιο πέρα, έστω και μη το σήμα και την τιμή (χρηματική) της Audi.
Nα το έκαναν όλο από αλουμίνιο με μια σκληρή οροφή από ανθρακονήματα, και βάρος κοντά στον τόνο.Πιστευω πως θα ανταγωνιστει ή τουλαχιστον,θα προσπαθησει,MX5 και τη Ζ2 που φημολογειται...οποτε θελουν να κρατησουν την τιμη χαμηλα
Έχεις απόλυτο δίκιο.
Βασικά αυτό που μου 'λείπει' είναι η σκληρή οροφή. Ελπίζω να ακολουθήσουν το παράδειγμα της Mazda και τουλάχιστον να την προσφέρουν ως έξτρα.Κατά τα άλλα αυτό που θέλει για την Ελλάδα αυτό το αυτοκίνητο είναι ο 1,4 TSI με τα 180 άλογα του Ibiza Cupra. Με αυτόν (και αν το θέλει η VW) θα έρθει εδώ σε τιμή κοντά στα 30Κ.
-
To concept του Bluesport προς το παρόν τουλάχιστον, είναι μια upmarket πρόταση για ένα ''οικολογικό'', πετρελαιοκίνητο, ανοιχτό roadster με start/stop, υφασμάτινη οροφή για χαμηλό βάρος και απλότητα, χαμηλά διοξείδια, πολλά ηλεκτρονικά, regenerative braking και τιμή εκκίνησης 25.000 ευρώ στην Αγγλία.
Από αυτή την αφετηρία και μέχρι να γίνει βενζινοκίνητο, τούρμπο και coupe με σκληρή οροφή και στο ενδιάμεσο να συναγωνιστεί και το ΜΧ-5, υπάρχει κάποια άλφα απόσταση. Για αλουμίνιο και ανθρακονήματα δε, μια ακόμη μεγαλύτερη.
-
Eλπίζω να του βάλουν και τον 1,4 ΤSI στα 180 άλογα όμως. Με αυτόν ίσως και εδώ να μπορεί να πουληθεί για 25-30Κ. Με το δίλιτρο diesel η τιμή του θα είναι στα 35-40Κ...
2009 Volkswagen Bluesport roadster concept