-
Αξίζει, πιστεύω ένα ξεχωριστό τόπικ
Kαι το μέλλον...;
abarth coupe 2010; -
Αξίζει, πιστεύω ένα ξεχωριστό τόπικ
Kαι το μέλλον...;
abarth coupe 2010; -
Αξίζει, πιστεύω ένα ξεχωριστό τόπικ
Kαι το μέλλον...;
abarth coupe 2010; -
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... tures.html
-
διαβασα κατι ενδιαφερον πριν απο λιγο που δεν ηξερα και μου εκανε εντυπωση(καθως ειμαι και λιγο ανιστορητος με καποια θεματα.. )
ο Karl Abarth ηταν **αυστριακος ** (!) ο οποιος ειχε παει ως εφηβος πρωτη φορα στη Ιταλια για να σχεδιασει πλαισια για μηχανες και ποδηλατα.στη συνεχεια επεστρεψε στη πατριδα του για να εργαστει στην εταιρεια Motor Tuhn και αρχισε παραλληλα μια ακρως επιτυχημενη αγωνιστικη καριερα στις μηχανες!
το 1934 υστερα απο ενα σοβαρο αγωνιστικο ατυχημα αποφασισε να συνεχισει τη ζωη του στην Ιταλια.
Αλλαξε υπηκοοτητα και εκανε το ονοματου Carlo(!!!!!) για να ταιριαζει μαλλον με τη νεα του πατριδα!πραγματικα,ενδιαφερουσα η ιστορια του,αξιζει να της ριξετε μια ματια...
http://en.wikipedia.org/wiki/Carlo_Abarth' target='_blankπεριμενω πιο ψαγμενες πληροφοριες απο γνωστες
-
Σωστά είναι όλα αυτά που λες...
-
O πατέρας του Carlo Alberto Abarth ήταν ιταλός.Η οικογένεια Abarth κατάγεται από την πόλη του Merano (επαρχία του Bolzano/Bozen στην περιφέρεια του Trentino Alto Adige) στα ιταλοαυστριακά σύνορα.
Το γεγονός ότι ο Karl γεννήθηκε στη Βιέννη των Αψβούργων της Αυστροουγγαρίας δεν σημαίνει και πολλά πράγματα,καθώς τεχνική εκπαίδευση και εμπειρία απέκτησε στην ιταλική Castagna.Η επάνοδός του στην Ιταλία έγινε λόγω των πολλών οικονομικών προβλημάτων και της κοινωνικοπολιτικής αναταραχής που μάστιζε την Αυστρία την περιόδο του μεσοπολέμου και ιδιαίτερα τη μαύρη δεκαετία του 30.Κατά την επάνοδό του στην Ιταλία εγκαταστάθηκε στον τόπο καταγωγής των γονιών του στο Μerano.Αμέσως μετά τον Β παγκόσμιο πόλεμο,στον Karl και στο φίλο του Rodolfo Hruska (άλλος ιταλοαυστριακός)έγινε κολαούζος ο Ferry Porsche υιός,προσπαθώντας να τον 'ψήσει'να διαμεσολαβήσει στον μεγαλοβιομήχανο Piero Dusio,ιδιοκτήτη της Cisitalia (άτομο με διασυνδέσεις και μεγάλη υπόληψη),ώστε ο τελευταίος να εγγυηθεί για την απελευθέρωση του Ferdinand Porsche από τις συμμαχικές φυλακές όπου κρατείτο ως εγκληματίας πολέμου.Το αντάλλαγμα της διαμεσολάβησης,στην οποία ενέπλεξαν εν αγνοία του και τον μεγάλο Tazio Nuvolari (ο οποίος έπασχε τότε από την σοβαρή ασθένεια των πνευμόνων του) ήταν η συμμετοχή του Ferdinand Porsche στην κατασκευή από τη Cisitalia ενός κεντρομήχανου,τετρακίνητου,με διπλή μηχανική υπερτροφοδότηση 12 κύλινδρου boxer αγωνιστικού αυτοκινήτου για αγώνες GP.......το οποίο τελικά παρουσιάστηκε στο σαλόνι του Τorino το 1949 χωρίς να καταφέρει να τρέξει πουθενά,καθώς λόγω των οπερετικών εξόδων κατασκευής του, άδειασε τα ταμεία της εταιρείας,οδηγώντας την στο κλείσιμο.
Tα υπόλοιπα είναι ιστορία.Το 49 ιδρύει την εταιρεία Abarth & C στο Torino,η οποία θα σχετιστεί με την επίσημη Fiat ιδιαίτερα στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του 50.Η Fiat μην πιστεύοντας και ιδιαίτερα στα κέρδη που θα είχε από την επίσημη συμμετοχή της σε αγώνες, αναθέτει στις αρχές της δεκαετίας του 60 στη μικρή βιοτεχνία του Abarth την αγωνιστική της εκπροσώπηση.Η συμφωνία προέβλεπε την καταβολή από την πλευρά της Fiat 100.000 λιρετών για κάθε νίκη που θα σημείωναν τα αυτοκίνητα που της προετοίμαζε η εταιρεία της Corso Marche.Mια μεγάλη ευκαιρία για τον Carlo αλλά όχι και για τη Fiat...καθώς ενώ τον πρώτο χρόνο της συμφωνίας επετεύχθησαν σε διάφορους αγώνες από τα Fiat-Abarth περίπου 60 νίκες,την χρονιά του 1965 για παράδειγμα οι νίκες ήταν 866.Έτσι στις αρχές της δεκαετίας του 70 (1971) η Fiat αντί να επαναδιαπραγματευτεί τη συμφωνία,βρήκε οικονομικά πιο συμφέρον να εξαγοράσει την Abarth.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
...
Tα υπόλοιπα είναι ιστορία.
...Γιατί τα προηγούμενα δεν είναι;
Οι θεματοφύλακες της Ιταλικής παράδοσης παραμένουν στις επάλξεις.
-
Ναι ναι στις επάλξεις, αρκεί να κεντριστεί σωστά...
Να μαθαίνουμε και τίποτα... -
Alba την είδες την διεύθυνση στο safari που έχει την gamma?
-
ναι να μαθαινουμε και μεις οι βαρβαροι !!!
γεια σου alba! -
Βάρβαροι και Βαυαροί
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι να μαθαινουμε και μεις οι βαρβαροι !!!
γεια σου alba!Και στο Trentino Alto Adige (sudtyrol γερμανιστί) βάρβαροι είναι... και μάλιστα με τη βούλα(σε ποσοστό 50% γερμανόφωνοι).Γερμανικά φύλα είναι και οι Λογγοβάρδοι (Lombardia) και οι piemontesi (Piemonte-Valle d'Aosta),όπως και οι κάτοικοι συλλήβδην της κεντρικής και βόρειας Ιταλίας
Alba την είδες την διεύθυνση στο safari που έχει την gamma?
Tην είδα.Για Gamma κάνε ψηστήρι στον Δημάκη.Εγώ έχω βάλει στο μάτι Montecarlo (τί lancista fiattaro θα ήμουν;)
-
Ιστορική για την Abarth φωτογραφία του 1965, σε πρώτο πλάνο βρίσκεται ο Carlo Abarth και από πίσω
στην πρώτη σειρά από αριστερά έχουμε:- Fiat Abarth 850 Spider
- Fiat Abarth OTR 1000 Coupe
- Abarth OT 2000
Στη μεσαία σειρά όπως βλέπουμε από αριστερά: - Abarth Record Bertone (?)
- Abarth 500 Pininfarina Record
- Abarth OT 1300
- Fiat Abarth 695SS
Τέλος, στην τελευταία σειρά έχουμε τα εξής: - Fiat Abarth 1000 TC
- Fiat Abarth 1000 Bialbero
- Fiat Abarth OT 850 Berlina
- Fiat Abarth OT 1000 Coupe
Για τυχόν λάθη ή παραλείψεις κάθε διόρθωση είναι ευπρόσδεκτη!!!
-
πολυ σωστο σε βρισκω φιλε και πολυ ενημερο
-
Λέτε τελικά να προχωρίσει ???
Η παρουσίαση του αυτοκινήτου θα γίνει μέσα στο 2010… -
Mε ξενερωσε που τελικα θα ειναι μπροστινοκινητο...
-
Eπι του πιεστηριου.
Το service της Abarth στο Μαρουσι λογω του οτι το οικοπεδο αλλα και ολο το οικοδομικο τετραγωνο μαζι με την Opel και το parking του Ιατρικου ανηκει στο Μετοχικο Κεφαλαιο του Στρατου και τους πετανε στο δρομο.
Προχθες πηγαν στο συνεργειο δικαστικοι κλητηρες και ειπαν οτι το συνεργειο λειτουργουσε χωρις αδεια.
Χθες εγινε η δικη και στις 15.30 τους ανακοινωσαν οτι θα πρεπει να ακυρωσουν ολα τα ραντεβου επ'αοριστον και να τα μαζευουν σιγα σιγα.
Το δυσαρεστο ειναι οτι εκει εργαζονταν 35 ατομα και δεν θα μπορεσουν να απορροφηθουν σε αλλα καταστηματα του ομιλου Παζαροπουλος και θα χασουν τις δουλειες τους.
Οι αναγκες για service των Abarthisti θα γινονται πλεον απο το καταστημα του Μοσχατου στην οδο Πειραιως. -
Όντως πολύ άσχημα νέα...
-
Άσχημα νέα,
Το πρόβλημα δηλαδή είναι το Μετοχικό ταμείο? γιατί πρέπει να απορροφηθούν οι εργαζόμενοι και να μην μεταφερθεί όλο το συνεργείο?
Έχετε ακούσει κάτι για τον Παζαρόπουλο και την αντιπροσωπία της Abarth?
Abarth Forum