-
Καλημέρα και χρόνια πολλά
Έχω ένα primera 2000 και όταν είναι κρύο , κάνει κάποιο συντονισμό στις 2-3000 στρ και ακούγεται σαν να τραβάω αλυσίδες
Το κάνει μόνο με ταχύτητα και με αρκετό γκάζι, πχ ανηφόρα ή εντονη επιτάχυνση
Ο μηχανικός ισχυρίζεται ότι δεν είναι μηχανικό το πρόβλημα άλλά από την εξάτμιση. Την άλλαξα αλλά τίποτα
Μόλις άλλαξα την πίσω βάση σασμάν, ο ήχος εξαφανίστηκε για μια μέρα αλλά δειλά δειλά επανήλθε και μάλιστα τώρα με τα κρύα αρκετά έντονος
Τι λέτε να φταίει;
Η εξάτμιση θεωρείται ΟΚ και δεν φαίνεται να ακουμπάει κάτι κάπου
Δίσκος αλλάχτηκε με καμία διαφορά -
Καλημέρα και χρόνια πολλά
Έχω ένα primera 2000 και όταν είναι κρύο , κάνει κάποιο συντονισμό στις 2-3000 στρ και ακούγεται σαν να τραβάω αλυσίδες
Το κάνει μόνο με ταχύτητα και με αρκετό γκάζι, πχ ανηφόρα ή εντονη επιτάχυνση
Ο μηχανικός ισχυρίζεται ότι δεν είναι μηχανικό το πρόβλημα άλλά από την εξάτμιση. Την άλλαξα αλλά τίποτα
Μόλις άλλαξα την πίσω βάση σασμάν, ο ήχος εξαφανίστηκε για μια μέρα αλλά δειλά δειλά επανήλθε και μάλιστα τώρα με τα κρύα αρκετά έντονος
Τι λέτε να φταίει;
Η εξάτμιση θεωρείται ΟΚ και δεν φαίνεται να ακουμπάει κάτι κάπου
Δίσκος αλλάχτηκε με καμία διαφορά -
Καλημέρα και χρόνια πολλά
Έχω ένα primera 2000 και όταν είναι κρύο , κάνει κάποιο συντονισμό στις 2-3000 στρ και ακούγεται σαν να τραβάω αλυσίδες
Το κάνει μόνο με ταχύτητα και με αρκετό γκάζι, πχ ανηφόρα ή εντονη επιτάχυνση
Ο μηχανικός ισχυρίζεται ότι δεν είναι μηχανικό το πρόβλημα άλλά από την εξάτμιση. Την άλλαξα αλλά τίποτα
Μόλις άλλαξα την πίσω βάση σασμάν, ο ήχος εξαφανίστηκε για μια μέρα αλλά δειλά δειλά επανήλθε και μάλιστα τώρα με τα κρύα αρκετά έντονος
Τι λέτε να φταίει;
Η εξάτμιση θεωρείται ΟΚ και δεν φαίνεται να ακουμπάει κάτι κάπου
Δίσκος αλλάχτηκε με καμία διαφορά -
Καταλύτης?
-
Aπό εξάτμιση τι άλλαξες; Από μπροστά μέχρι πίσω;
Έχει μήπως καμιά θερμομονωτική ασπίδα στην πολλαπλή εξαγωγής;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Aπό εξάτμιση τι άλλαξες; Από μπροστά μέχρι πίσω;Έχει μήπως καμιά θερμομονωτική ασπίδα στην πολλαπλή εξαγωγής;
Τέτοιο θόρυβο έκανε μερικές φορες και στο δικό μου (swift gti) όταν είχε ψιλοκοπεί μια θερμομονωτική ασπίδα δίπλα στον καταλύτη. Σε κάποιες στροφές συντονιζόταν και κουδούνιζε. Το βρήκαμε όταν το βάλαμε στη ράμπα.
-
Στην εξάτμιση άλλαξα το μεσαίο και το πίσω ήταν ΟΚ
Υπάρχει μια μεταλλική ασπίδα πριν τον καταλύτη αλλά εν δείχνει να είνια χαλαρή
Ποσο πρέπει να έχει ανοχές
Ο καταλύτης μου εέπε ΟΚ
Για πείτε γιατί νοιώθω να βγαίνουν τα φαντάσματα -
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
κάνει κάποιο συντονισμό στις 2-3000 στρ και ακούγεται σαν να τραβάω αλυσίδεςΠαρόμοιο θόρυβο κάνει όταν έχει χαλάσει η εξάτμιση πριν από τον καταλύτη και έχει ΔΙΠΛΟ τοίχωμα (η ζημιά είναι εσωτερική και δεν φαίνεται).
Δεν ξέρω αν είναι σωστή επισκευή αλλά εύκολα μπορεί κάποιος εξατμισάς να το φτιάξει (κάνουν ένα μικρό βαθουλωματάκι ώστε να μην κουνιέται η εσωτερική σωλήνα).
-
Θα πάω για έλεγχο με την α ευκαιρία
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας
Θα ενημερώσω για την εξέλιξη -
Μόλις το σηκώσεις στην ράμπα κτύπα με κάτι ελαστικό (η με το χέρι μπουνιά, αν δεν καίει) τον καταλύτη...παίζει να έχει σπάσει κομματάκι από το κεραμικό, που δεν φαίνεται (είναι το εσωτερικό περίβλημα του καταλύτη)...
Αν είναι αυτό, το επόμενο στάδιο είναι να κοπεί τελείως το κομμάτι και να κινείται, μέχρι που μπορεί να ταπωσει την έξοδο των καυσαερίων και να μήν 'πηγαίνει' το αυτοκίνητο... -
Νεότερα από το μέτωπο
Δεν μπόρεσα να το δω αλλά με ποιο λεπτομερή παρατήρηση δείχνει να έιναι από το λεβιέ ταχυτήτων .
Πρέπει εκεί που συνέεται με την ράβδο που μεταφέρει την κίνηση μπροστά στο σασμάν να παίζει κάτι γιατί με την μετακίνηση του λεβιέ αλλάζει ο θόρυβος -
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Πρέπει εκεί που συνέεται με την ράβδο που μεταφέρει την κίνηση μπροστά στο σασμάν να παίζει κάτι γιατί με την μετακίνηση του λεβιέ αλλάζει ο θόρυβος
Αλλαζει η σταματαει?
Αν εχεις οποιαδηποτε ταχυτητα μεσα και πατας συμπλεκτη? -
το κάνει και με πατημένο συμπλέκτη σταματημένος
αν βάζεις τον επιλογέα στη νεκρά μειώνεται σχεδόν τελέιως ενώ όσο περισσότερο πιέζεις τον μοχλό στην επιλεγμένη θέση ή μαρσάρεις γίνεται πιο έντονος -
O ηχος ειναι αναλογος με τις στροφες του κινητηρα?
(Οχι σε ενταση αλλα σε συχνοτητα) -
Ναι αλά μετά από κάποιες στροφές σταματάει
Δείχνει να είναι συντονισμός
Μπορεί να έχει πάρει μπόσικα ο λεβιές και να τον ακουμπάει η εξάτμιση ή κάποια μόνωση λόγω ταλαντώσεων -
Μπορει να λεω βλακεια, αλλα μηπως την ακουσε το ρουλεμαν του πρωτευοντα αξονα?
-
Ρίξε και μια ματιά στις βάσεις του κιβωτίου, να δεις αν είναι οκ.
-
Σήμερα το είδα από κάτω
Έιχε σπάσει το ελατήριο που επαναφέρει τον λεβιέ και κροτάλιζε
Επίσης έχουν φθαρεί υπερβολικά τα λάστιχα που δένουν την μπάρα με το κιβώτιο και μεταφερουν την κίνηση
Το ελατήριο επισκευάστηκε πρόχειρα και ο θόρυβος φαίνεται να χάθηκε
Τα παραπάνω υλικά δεν πωλούνται ως μεμονωμένα ανταλλακτικα αλλά ως σετ με την ράβδο με κόστος απαγορευτικό.
Θόρυβος σαν αλυσιδες