-
Καλημεριζω τα παιδια του φορουμ!
Να ζητησω καταρχην συγγνωμη για το μακροσκελες ποστ.
Ειμαι κατοχος ενος τετοιου [ http://i240.photobucket.com/albums/ff23 ... TA0266.jpg , http://i240.photobucket.com/albums/ff23 ... TA0565.jpg ] 1.4 8v 72PS 1992 και ενος τετοιου [ http://i240.photobucket.com/albums/ff23 ... TA0052.jpg , http://i240.photobucket.com/albums/ff23 ... _A0428.jpg , http://i240.photobucket.com/albums/ff23 ... /98967.jpg , http://i240.photobucket.com/albums/ff23 ... dedra2.jpg ] 1.8 110PS 1994
Οπως καταλαβαινετε, παρολο που ακομα δουλευουν αψογα και τα 2, θα ηθελα να παρω ενα λιγο νεοτερης τεχνολογιας (αχχχ θα μου λειψει ο ηχος του Lancia, καμια σχεση με το βουητο του 1.6).
Ειμαι μεταξυ του Kia Pro_Cee'd (του 3θυρου), ενω αλλα 2 αμαξια σε αυτη τη κατηγορια τιμης ειναι τα Fiat Grande Punto 1.4 95PS και Citroen C4 1.4 XT (με το ερκοντισιον) με λιγο λιγοτερα αλογα.
Ειμαι αρκετα νεος (ναι μου μεινανε απο τον πατερα μου τα 2 αμαξια που σας παρουσιασα, εδω και αρκετα χρονια), συνεπως δεν εχω τοσο αμεση αναγκη τις 'πισω πορτες' (ενω και ο σχεδιασμος του Pro_Ceed μου εχει κεντρισει το ενδιαφερον).Προσαλατολιζομαι στις πιο απλες εκδοσεις των 3 υποψηφιων αυτοκινητων, ετσι κι αλλιως εχουν τονους παραπανω εξοπλισμο σε σχεση με τα αυτοκινητα που ηδη εχω και με υπερκαλυπτουν.
Το αυτοκινητο θελω να πηγαινει αρκετα γρηγορα (οχι να βαζει φωτια στο δρομο αλλα να μπορεις να προσπερασεις βρε αδερφε) και να ειναι αρκετα πρακτικο στις καθημερινες μετακινησεις (εχω συνηθισει απο το Fiat που χωραει μεχρι και 3 ποδηλατα ορθια μεσα αν ριξεις τα καθισματα ενω εχει και πολυαριθμους μικρους χωρους να ακουμπας μικρο-πραγματα).Εσεις ποιο μου προτεινετε και γιατι?
Παρακαλω τα φωτα σας!(PS: Εχω ριξει απιστευτο διαβασμα και εδω και στο club του καθε αυτοκινητου ξεχωριστα, οποτε πανω κατω ξερω τι παιζει )
{PS2: Μη τα παιρνετε και με πολυ ελαφρυ ματι τα ιταλικα μου, το μεν Φιατ εχει απλετο χωρο για τα πισω γονατα των επιβατων, ενω και λογω του τετραγωνου σχεδιασμου χωραει ο,τι θες. Μετα απο 210000 απιστευτα επιπονα για το αμαξι χιλιομετρα δε καιει ουτε ιχνος λαδιου, ενω τα 110 αλογα του Lancia μπορει να θεωρουνται απο αλλη εποχη πλεον για αμαξι 1.8 αλλα αν δειτε τι εξοπλισμο εχει σε σχεση με το ποτε αρχισε να κυκλοφορει θα εκπλαγειτε}.
-
Καλημεριζω τα παιδια του φορουμ!
Να ζητησω καταρχην συγγνωμη για το μακροσκελες ποστ.
Ειμαι κατοχος ενος τετοιου [ http://i240.photobucket.com/albums/ff23 ... TA0266.jpg , http://i240.photobucket.com/albums/ff23 ... TA0565.jpg ] 1.4 8v 72PS 1992 και ενος τετοιου [ http://i240.photobucket.com/albums/ff23 ... TA0052.jpg , http://i240.photobucket.com/albums/ff23 ... _A0428.jpg , http://i240.photobucket.com/albums/ff23 ... /98967.jpg , http://i240.photobucket.com/albums/ff23 ... dedra2.jpg ] 1.8 110PS 1994
Οπως καταλαβαινετε, παρολο που ακομα δουλευουν αψογα και τα 2, θα ηθελα να παρω ενα λιγο νεοτερης τεχνολογιας (αχχχ θα μου λειψει ο ηχος του Lancia, καμια σχεση με το βουητο του 1.6).
Ειμαι μεταξυ του Kia Pro_Cee'd (του 3θυρου), ενω αλλα 2 αμαξια σε αυτη τη κατηγορια τιμης ειναι τα Fiat Grande Punto 1.4 95PS και Citroen C4 1.4 XT (με το ερκοντισιον) με λιγο λιγοτερα αλογα.
Ειμαι αρκετα νεος (ναι μου μεινανε απο τον πατερα μου τα 2 αμαξια που σας παρουσιασα, εδω και αρκετα χρονια), συνεπως δεν εχω τοσο αμεση αναγκη τις 'πισω πορτες' (ενω και ο σχεδιασμος του Pro_Ceed μου εχει κεντρισει το ενδιαφερον).Προσαλατολιζομαι στις πιο απλες εκδοσεις των 3 υποψηφιων αυτοκινητων, ετσι κι αλλιως εχουν τονους παραπανω εξοπλισμο σε σχεση με τα αυτοκινητα που ηδη εχω και με υπερκαλυπτουν.
Το αυτοκινητο θελω να πηγαινει αρκετα γρηγορα (οχι να βαζει φωτια στο δρομο αλλα να μπορεις να προσπερασεις βρε αδερφε) και να ειναι αρκετα πρακτικο στις καθημερινες μετακινησεις (εχω συνηθισει απο το Fiat που χωραει μεχρι και 3 ποδηλατα ορθια μεσα αν ριξεις τα καθισματα ενω εχει και πολυαριθμους μικρους χωρους να ακουμπας μικρο-πραγματα).Εσεις ποιο μου προτεινετε και γιατι?
Παρακαλω τα φωτα σας!(PS: Εχω ριξει απιστευτο διαβασμα και εδω και στο club του καθε αυτοκινητου ξεχωριστα, οποτε πανω κατω ξερω τι παιζει )
{PS2: Μη τα παιρνετε και με πολυ ελαφρυ ματι τα ιταλικα μου, το μεν Φιατ εχει απλετο χωρο για τα πισω γονατα των επιβατων, ενω και λογω του τετραγωνου σχεδιασμου χωραει ο,τι θες. Μετα απο 210000 απιστευτα επιπονα για το αμαξι χιλιομετρα δε καιει ουτε ιχνος λαδιου, ενω τα 110 αλογα του Lancia μπορει να θεωρουνται απο αλλη εποχη πλεον για αμαξι 1.8 αλλα αν δειτε τι εξοπλισμο εχει σε σχεση με το ποτε αρχισε να κυκλοφορει θα εκπλαγειτε}.
-
Καλημεριζω τα παιδια του φορουμ!
Να ζητησω καταρχην συγγνωμη για το μακροσκελες ποστ.
Ειμαι κατοχος ενος τετοιου [ http://i240.photobucket.com/albums/ff23 ... TA0266.jpg , http://i240.photobucket.com/albums/ff23 ... TA0565.jpg ] 1.4 8v 72PS 1992 και ενος τετοιου [ http://i240.photobucket.com/albums/ff23 ... TA0052.jpg , http://i240.photobucket.com/albums/ff23 ... _A0428.jpg , http://i240.photobucket.com/albums/ff23 ... /98967.jpg , http://i240.photobucket.com/albums/ff23 ... dedra2.jpg ] 1.8 110PS 1994
Οπως καταλαβαινετε, παρολο που ακομα δουλευουν αψογα και τα 2, θα ηθελα να παρω ενα λιγο νεοτερης τεχνολογιας (αχχχ θα μου λειψει ο ηχος του Lancia, καμια σχεση με το βουητο του 1.6).
Ειμαι μεταξυ του Kia Pro_Cee'd (του 3θυρου), ενω αλλα 2 αμαξια σε αυτη τη κατηγορια τιμης ειναι τα Fiat Grande Punto 1.4 95PS και Citroen C4 1.4 XT (με το ερκοντισιον) με λιγο λιγοτερα αλογα.
Ειμαι αρκετα νεος (ναι μου μεινανε απο τον πατερα μου τα 2 αμαξια που σας παρουσιασα, εδω και αρκετα χρονια), συνεπως δεν εχω τοσο αμεση αναγκη τις 'πισω πορτες' (ενω και ο σχεδιασμος του Pro_Ceed μου εχει κεντρισει το ενδιαφερον).Προσαλατολιζομαι στις πιο απλες εκδοσεις των 3 υποψηφιων αυτοκινητων, ετσι κι αλλιως εχουν τονους παραπανω εξοπλισμο σε σχεση με τα αυτοκινητα που ηδη εχω και με υπερκαλυπτουν.
Το αυτοκινητο θελω να πηγαινει αρκετα γρηγορα (οχι να βαζει φωτια στο δρομο αλλα να μπορεις να προσπερασεις βρε αδερφε) και να ειναι αρκετα πρακτικο στις καθημερινες μετακινησεις (εχω συνηθισει απο το Fiat που χωραει μεχρι και 3 ποδηλατα ορθια μεσα αν ριξεις τα καθισματα ενω εχει και πολυαριθμους μικρους χωρους να ακουμπας μικρο-πραγματα).Εσεις ποιο μου προτεινετε και γιατι?
Παρακαλω τα φωτα σας!(PS: Εχω ριξει απιστευτο διαβασμα και εδω και στο club του καθε αυτοκινητου ξεχωριστα, οποτε πανω κατω ξερω τι παιζει )
{PS2: Μη τα παιρνετε και με πολυ ελαφρυ ματι τα ιταλικα μου, το μεν Φιατ εχει απλετο χωρο για τα πισω γονατα των επιβατων, ενω και λογω του τετραγωνου σχεδιασμου χωραει ο,τι θες. Μετα απο 210000 απιστευτα επιπονα για το αμαξι χιλιομετρα δε καιει ουτε ιχνος λαδιου, ενω τα 110 αλογα του Lancia μπορει να θεωρουνται απο αλλη εποχη πλεον για αμαξι 1.8 αλλα αν δειτε τι εξοπλισμο εχει σε σχεση με το ποτε αρχισε να κυκλοφορει θα εκπλαγειτε}.
-
δεν έχω κοιτάξει την κατηγορία, αλλά λόγω αποψης δεν μου αρέσουν τα κορεάτικα.
-
Το συγκεκριμενο Κια απ οσο ακουσα ειναι πολυ καλα κατασκευασμενο, ενω συνοδευεται απο εγγυηση κατασκευαστη διαρκειας ΕΠΤΑ ετων.
Οποτε ο,τι και να βγαλει στη πρωτη 7ετια ειναι αμεσα αντικαταστασιμο και δωρεαν. Δε νομιζω να το εκαναν για πλακα αυτο.Παντως περιμενω εναγωνιως τις αποψεις πολλων μελων.
-
PRO CEED !!!
-
Μια αιτιολογησουλα ως προς αυτο παρακαλω?
-
Αν και η πλειοψηφία θα προτείνει το Ιταλικό ... εγώ θα σου πω να πάρεις το Κορεάτικο... μεταξύ των τριών που προτείνεις.
Επίσης πολλοί θα σου πουν να δώσεις 'λίγα' λεφτά παραπάνω και να πάρεις κάποιο άλλο ... Εγώ θα σου πω ότι αν αρκείσαι σε κάποιο από αυτά που έχεις βάλει στο μάτι, τότε πήγαινε προς Κορέα...
Αν σε ενοχλεί η μάρκα ... δηλ. αν κολάς να λες ότι έχεις ΚΙΑ τότε πάρε το Ιταλικό ... Γαλλικό δεν θα σου πρότεινα.
Κάνε test drive και τα τρία και όποιο σε κερδίσει οδηγικά ... καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι ...
-
Ο χρήστης GeorgeMan έγραψε:
Το αυτοκινητο θελω να πηγαινει αρκετα γρηγορα (οχι να βαζει φωτια στο δρομο αλλα να μπορεις να προσπερασεις βρε αδερφε) και να ειναι αρκετα πρακτικο στις καθημερινες μετακινησεις (εχω συνηθισει απο το Fiat που χωραει μεχρι και 3 ποδηλατα ορθια μεσα αν ριξεις τα καθισματα ενω εχει και πολυαριθμους μικρους χωρους να ακουμπας μικρο-πραγματα).
Το 'αρκετα γρηγορα' η εστω το 'γρηγορα' δεν κολλαει με τα κυβικα που παραθετεις. Αναθεωρησε κυβισμο η τυπο κινητηρα.
Η KIA τρεχει μια προσφορα μεχρι τελος ετους και μπορεις να καθαρισεις το ProCeed 1.6 που θα περνει καλυτερα τα ποδια του με 14800.
-
proceed ισως και το c4 αν παιζει καμια προσφορα...
-
Σ'ευχαριστω για την αποψη σου φιλε storm!
Κι εγω προς το κορεατικο κλεινω. Παραπανω χρηματα δεν υπαρχει περιπτωση να δωσω, γιατι ηδη δινω παραπανω απο αυτα που αρχικα εδινα
Δεν εχω κατι με καμια μαρκα (εκτος απο Mercedes που ΔΕ θα επαιρνα και τα χρηματα να ειχα), συνεπως σε κολλαω στο οτι ειναι ΚΙΑΟσο για το test drive, το εχω στα υποψην, αρκει να εχουν διαθεσιμο καποιο 1.4 μοντελο και να μη μου δωσουν αλλα αντ'αλλων.
@corsair:
Οπως ειπα και πιο πανω, ενδιαφερομαι για τις 1.4 εκδοσεις τους καθως δεν εχω τα χρηματα για τις 1.6 (και ηδη βρισκομαι πανω απο αυτα που αρχικα εδινα).
Παρολ αυτα, τα εργοστασιακα 11.4 0-100 που παραπεμπουν στο Lancia που ηδη οδηγω, το οποιο αισθανομαι αρκετα γρηγορο και δε φοβαμαι τις προσπερασεις. Εγω αυτο θελω. Δε θελω να κανω κοντρες στα φαναρια ουτε να παω με 240 στην εθνικη... Απο την αλλη, η καταναλωση βρισκεται στα εργοστασιακα 6.4 (τυπικα γυρω στο 7,5), πολυ καλη για αμαξι 109 ιππων, παραπλησια με του Tipo που οδηγαω τωρα που πραγματικα δε ρουφαει τιποτα.
Επισης ακουσα πολυ καλα λογια για τα φρενα του Cee'd/Procee'd (εχει και πισω δισκους σε αντιθεση με το Grande Punto, ενω και εμπρος ειναι μεγαλυτερης διαμετρου). -Στα αλλα παρολ αυτα δεν εχω διαβασει τι ακριβως παιζει με τα φρενα-.
Επισης περιλαμβανει ακομα και 6 αεροσακους και 6 ηχεια με χειριστηρια στο τιμονι η βασικη του εκδοση!Περιμενω να συμμετασχουν οσοι περισσοτεροι γινεται και να προτεινουν καποιο μαζι με τους λογους για τους οποιους το προτεινουν.
Οσο για το C4, φιλε adis, δε νομιζω πως παιζει καμια τρελη προσφορα μεχρι τωρα.
Μηπως θα ηταν συνετοτερο να επεκτεινω τη συμβιωση μου με τα υπαρχοντα αμαξακια μεχρι το καλοκαιρι?
Προβλεπεται να ερθει καποιος ανταγωνιστης σε αυτα τα χρηματα (μεχρι 13500€)? Μηπως προβλεπεται να υπαρξει καποια μειωση τιμης στα υπαρχοντα? -
Δεδομενων των συνθηκων... Αν ημουν στην θεση σου φιλε Georgeman α) η θα επερνα το Ceed 1,4 ως εχει εφόσον το βιάζομαι κιολας λιγακι β) η θα μαζευα και 5 φράγκα παραπανω ως το καλοκαιρι και θα επερνα κατι λίγο δυνατοτερο...
αλλα αυτά μπορεις να τα απαντησεις εσυ καλυτερα... Παντως εφοσον εισαι και σε σφιχτο προυπολογισμο το κορεατικο μου φανταζει ποιο σοφη επιλογη μιας και χαρης στην εγγυηση του η συμβιωση μαζι του δεν προβλεπεται οικονομικα ασταθης.
-
θα μπορουσες να μαζεψεις κανα ευρω ως το καλοκαιρι και να πας σε κατι πιο δυνατο απο ενα απλο ατμ. 1400αρι...
απο αυτα τα αυτοκινητα που χεις θα παθεις σοκ οταν μπεις σε καινουριο...
-
Για ψάξε και το θέμα τις απόσυρσης που προσφέρει η fiat μπορεί να σε βοηθήσει δίνοντας και τα 2 να πάρεις κάτι καλύτερο.
Ένα τζετ ας πούμε.
Αν δεν γίνει τίποτα με αυτό τότε πήγαινε στο kia πολύ τίμιο αυτοκίνητο και προπάντων όμορφο! -
Ποσα λεφτα ειναι το οριο που εχεις βαλει?
-
Ο χρήστης grande jerry έγραψε:
Για ψάξε και το θέμα τις απόσυρσης που προσφέρει η fiat μπορεί να σε βοηθήσει δίνοντας και τα 2 να πάρεις κάτι καλύτερο.
Ένα τζετ ας πούμε.
Αν δεν γίνει τίποτα με αυτό τότε πήγαινε στο kia πολύ τίμιο αυτοκίνητο και προπάντων όμορφο!+1
Στη Fiat μπορεις να επωφεληθεις απο το πολυ χαμηλο επιτοκιο (στην περιπτωσει που αγορασεις με δανειο), απο την 'επιδοτηση' λογω ανταλλαγης και τελος απο την πωληση του δικου σου.
Εμενα μου αφηνανε το Panda 100 με συνολικο οφελος 6000€ (Με αξια περιπου 14500€, δινοντας το Punto)Στο διαταυτα:
Το Ceed ειναι πολυ καλο σα συνολο, χωρις να ξεχωριζει ομως πουθενα. Ειναι ευρυχωρο, αρκετα 'ποιοτικο', ο κινητηρας ειναι σιγουρα πιο δυνατος απο το C4 & Grande Punto, πολυ καλα εξοπλισμενο και προσωπικα μου αρεσει και εξωτερικα.
Το Grande Punto ειναι πολυ τιμια λυση με τον κινητηρα Tjet. Το εσωτερικο ειναι ισως το μονο σημειο που δεν με ικανοποιησε, αλλα εχει σουλουπωθει αρκετα στη τελευταια εκδοση. (Δεν το εχω δει ακομα)
Εχει και αυτο μεγαλη σε διαρκεια εγγυηση (5 ετη).
Νομιζω υπερεχει σε επιδοσεις,συμπεριφορα, εμφανιση ξεκαθαρα.Το C4 αποκλειεται λογω κινητηρα, σε σχεση παντα με τις επιλογες που εθεσες εξ'αρχης. Επισης με ενοχλει η 2 ετης εγγυηση και το γεγονος οτι βγαινει καθε τοσο στη διατιμηση...
-
Αρχικα να πω πως ο προϋπολογισμος ειναι 13500 ευρω, και το καλοκαιρι δε θα ειναι παραπανω.
Δευτερον, πολιτισμικο σοκ δε ξερω αν θα παθω, καθως το Lancia (αρχισε να κυκλοφορει το 88 παρακαλω, εμενα ειναι το 94) εχει:
ABS, υδρ.τιμονι, προβ.ομιχλης, αναβαθμισμενο (απο μενα) ηχοσυστημα στα 4x100W, ηλεκτρικους και θερμαινομενους καθρεπτες, check panel, βολτομετρο, ενδειξη θερμοκρασιας λαδιου, ροοστατη φωτισμου στο ταμπλω, ρυθμιση καθ υψος του καθισματος του οδηγου, alcantara, βελουδινα καθισματα και βελουδινη ταπετσαρια στην οροφη, ξυλινη επενδυση, μπρος-πισω δισκοφρενα, καθως και αυτοματο ''ηλεκτρικα μεταβαλλομενης ροης αερα'' ερκοντισιον.
Δε νομιζω πως ειναι λιγα... Α! Δεν εχει αεροσακους ομως χαχ!!!Για το θεμα με τις αποσυρσεις, δε το εχω ψαξει καθολου, και ευχαριστω για τη πληροφορια. Αλλα μονο το 1 απο τα 2 θα δωσω, καθως το αλλο θα επιστρεψει πισω στον πατερα μου.
Για το Ceed ισχυουν αυτα που ειπε ο φιλος saxon.
Grande Punto Tjet δε παιζει λογω προϋπολογισμου.
Το C4 εχει πολυ καλο εξοπλισμο, αλλα ειναι αργο ρε γμτ! Και το design του παρολο που ειναι πολυ ωραιο το εχω συνηθισει πια...Περιμενω εναγωνιως τις απαντησεις σας!
Και χιλια ευχαριστω για τη συμμετοχη παιδια. -
Αρχικά, πρέπει να σου πω το κλασσικό: να τα δεις ο ίδιος από κοντά αλλά και να τα οδηγήσεις για να σχηματίσεις γνώμη. Μπορεί να σε χαλάσει κάτι σε κάποιο αμάξι που κανείς στο forum δεν το αναφέρει ή να σου αρέσει κάποιο για λόγους τελείως δικούς σου.
Πέραν αυτών, το πιο ολοκληρωμένο πακέτο από αυτά είναι το ProCee'd πιστεύω. Η ποιότητα του εσωτερικού του είναι κακά τα ψέματα, πολύ καλύτερη από του Grande Punto. Τα πλαστικά είναι αρκετά καλά, η συναρμογή-δέσιμο πολύ στιβαρή, για την αντιπροσωπεία ακούγονται καλά λόγια ενώ η εγγύηση είναι απρόσμενα μεγάλη. Γενικά για τα χρήματά του αγοράζεις πολύ αμάξι, που μόνο το C4 μπορείς να πεις ότι έρχεται κοντά σε αυτές τις τόσο χαμηλές για την κατηγορία τιμές. Παραμένει όμως και πάλι πιο καλοφτιαγμένο από το C4.
Ο 1.4 κινητήρας αν και αποδίδει αρκετά άλογα έχει πρόβλημα ροπής μέχρι τις 3.000 στροφές, κάτι που ίσως σε κάνει να το στροφάρεις και να καις περισσότερο σε σχέση με τον 1.4 του Citroen ο οποίος είναι γραμμικότερος. Ψηλά όμως το αμάξι έχει δύναμη για τα κυβικά του και δε θα σε απογοητεύσει σε μια προσπέραση στην εθνική.
Το C4 το συμπαθώ πολύ, είναι σίγουρα 'περισσότερο' αυτοκίνητο από τα supermini αν και βρίσκεται στην ίδια τιμή με αυτά. Το θεωρώ καλή επιλογή, καλύτερη από το Grande Punto που δεν είναι τελικά ούτε πιο γρήγορο ούτε πιο ποιοτικό ούτε πιο άνετο από τη C4.Οδήγησέ τα και θα καταλάβεις εύκολα τι προτιμάς
-
To Grande Punto Tjet, στην εκδοση Racing, εχει τιμη καταλογου 15500€ και στον εξοπλισμο περιλαμβανει:
ESP + ASR/MSR, HBA & HILL HOLDER
ΑBS / EBD
ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΤΥΠΟΥ ΚΟΥΡΤΙΝΑΣ
ΑΕΡΟΣΑΚΟΣ ΟΔΗΓΟΥ
ΑΕΡΟΣΑΚΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ
ΠΛΕΥΡΙΚΟΙ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ
ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΛΕΒΙΕ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ
ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΟ
ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ CD PLAYER ΚΑΙ MP3 (ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ - 6 ΠΛΗΚΤΡΑ, ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ HI-FI 40W)
ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ (AIR CONDITION)
ΠΙΣΩ ΑΕΡΟΤΟΜΗ
ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΟΜΙΧΛΗΣ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΕΝΔΕΙΞΕΩΝ
ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΘ' ΥΨΟΣ
ΣΚΟΥΡΟΧΡΩΜΟΙ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ
ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΚΛΕΙΔΩΜΑΤΟΣ ΘΥΡΩΝ-1500€ (επιδοτηση ανταλλαγης)
-χχχχ€ την αξια του αυτοκινητου που θα δωσειςΑρα εισαι εντος προυπολογισμου.
Καλυτερα ομως να πας σε μια αντιπροσωπεια να παρεις προσφορα και φυσικα να κανεις ενα TD.
-
Ο χρήστης GeorgeMan έγραψε:
Σ'ευχαριστω για την αποψη σου φιλε storm!
Κι εγω προς το κορεατικο κλεινω. Παραπανω χρηματα δεν υπαρχει περιπτωση να δωσω, γιατι ηδη δινω παραπανω απο αυτα που αρχικα εδινα
Δεν εχω κατι με καμια μαρκα (εκτος απο Mercedes που ΔΕ θα επαιρνα και τα χρηματα να ειχα), συνεπως σε κολλαω στο οτι ειναι ΚΙΑΟσο για το test drive, το εχω στα υποψην, αρκει να εχουν διαθεσιμο καποιο 1.4 μοντελο και να μη μου δωσουν αλλα αντ'αλλων.
Ωραίος!
Αφού δεν έχεις πρόβλημα με την μάρκα κοίτα σοβαρά το KIA ... Επειδή είσαι και γείτονας (μένω Μαρούσι) έχεις κοντά την Autopoint στα Γλυκά Νερά. Πας εκεί και επιτόπου κάνεις test drive.
Εγώ προσπάθησα να κάνω test drive το GP 120ps αλλά τελικά δεν τα κατάφερα. Το δίκτυο της FIAT δεν νομίζω να είναι και από τα καλύτερα.
Επίσης έμαθα κάτι που με ξένισε.
Τα 5 χρόνια εγγύηση της FIAT είναι 'μαϊμού'.
Τα 3 χρόνια τα πληρώνεις εξτρά.Έχω Ηyundai (Coupe) το οποίο είναι (υπερ)άριστο. Δεν έχει παρουσιάσει ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ. Και η πλάκα είναι ότι το πάω και σβέλτα ...
Αυτό από μόνο του είναι λόγος που με κρατά να μην μπαίνω (με τίποτα) στη διαδικασία να αγοράσω άλλο αυτοκίνητο (παρόλο που το σκέφτομαι). Βλέπεις φοβάμαι ότι μπορεί να πάρω άλλο και να βγει 'μούφα'...Ένα επίσης από τα καλά της Hyundai/KIA είναι τα φθηνά service και το καλό δίκτυο.
Θεωρώ ότι το Pro-Ceed δεν μπορεί εύκολα να συγκριθεί με το GP αφού ως μεγαλύτερο αμάξωμα κερδίζει πόντους σε σημεία βασικά π.χ. χώροι, πορτμπαγκάζ, διαστάσεις.
Αυτό από μόνο του ίσως αποτελεί και λόγο για αγορά του Κορεάτικου αν κάποιος κάνει κάποια ταξίδια ή βγαίνει στην Εθνική.Εγώ όταν βλέπω ΛΕΥΚΟ Pro-Ceed είναι κουκλί στην κυριολεξία...
Τραβά τα βλέμματα...και έχει πανέμορφες γραμμές.Αν όμως κάποιος επιμένει στην Ιταλική σχολή και φινέτσα τότε το Ιταλικό είναι μονόδρομος.
υ.γ. Γαλλικό ΔΕΝ προτείνω επειδή είμαι 'παθών' με το Peugeot 206 που μου βγήκε προβληματικό και το πούλησα μόλις το αγόρασα...αφού άκρη δεν βρήκα με το απαράδεκτο δίκτυο της Peugeot.
Kia Pro_Ceed (1.4) vs Fiat G.Punto (1.4) vs Citroen C4 (1.4)