-
Καλημέρα σε όλους όπως βλέπετε είμαι κανούργιος στο forum και θα ήθελα μια πρώτη γνώμη για το τι μπορεί να συμβαίνει στο αυτοκίνητο μου αν κάποιος άλλος το έχει ξανασυναντήσει.
Έχω ένα fabia 1.4 rs, χτες το βράδυ λοιπόν ενώ ερχόμουν από Βόλο προς ΑΘήνα και ενώ το αμάξι ήταν φυσιολογικότατο σε όλη την διαδρομή, καμιά 50αριά χλμ πριν φτάσω προσπαθούσα να επιταχύνω πάνω από τα 120 με 5ή και το στροφόμετρο ανέβαινε αλλά το αμάξι δεν επιτάχυνε.
Το θέμα μου είναι πως μέχρι τα 120 το αμάξι είναι φυσιολογικό τσιμπάει αμέσως με το που αφήνω το συμπλέκτη και έκανα και το κλασσικό τεστ με δεμένο το χειρόφρενο να προσπαθώ να ξεκινήσω και πολύ σωστά το αμάξι έσβησε.
Τι μπορεί να φταίει; Το βασικό μου θέμα μου είναι αν μπορώ να επιστρέψω στον Βόλο ή θα μείνω στο δρόμο και θα ψάχνομαι; γιατί δεν ξέρω και κανά έμπιστο συνεργείο να το πάω εδώ στην Αθήνα έχει αντιμετωπίσει κανείς τέτοιο πρόβλημα ποτέ; Αν ναι για τι κοστολόγιο μιλάμε περίπου;
Το αμάξι είναι 5ετίας και έχει 117000Χλμ και πριν 5000 έγινε ένα υπερπλήρες service.Ευχαριστώ πολύ
-
Καλημέρα σε όλους όπως βλέπετε είμαι κανούργιος στο forum και θα ήθελα μια πρώτη γνώμη για το τι μπορεί να συμβαίνει στο αυτοκίνητο μου αν κάποιος άλλος το έχει ξανασυναντήσει.
Έχω ένα fabia 1.4 rs, χτες το βράδυ λοιπόν ενώ ερχόμουν από Βόλο προς ΑΘήνα και ενώ το αμάξι ήταν φυσιολογικότατο σε όλη την διαδρομή, καμιά 50αριά χλμ πριν φτάσω προσπαθούσα να επιταχύνω πάνω από τα 120 με 5ή και το στροφόμετρο ανέβαινε αλλά το αμάξι δεν επιτάχυνε.
Το θέμα μου είναι πως μέχρι τα 120 το αμάξι είναι φυσιολογικό τσιμπάει αμέσως με το που αφήνω το συμπλέκτη και έκανα και το κλασσικό τεστ με δεμένο το χειρόφρενο να προσπαθώ να ξεκινήσω και πολύ σωστά το αμάξι έσβησε.
Τι μπορεί να φταίει; Το βασικό μου θέμα μου είναι αν μπορώ να επιστρέψω στον Βόλο ή θα μείνω στο δρόμο και θα ψάχνομαι; γιατί δεν ξέρω και κανά έμπιστο συνεργείο να το πάω εδώ στην Αθήνα έχει αντιμετωπίσει κανείς τέτοιο πρόβλημα ποτέ; Αν ναι για τι κοστολόγιο μιλάμε περίπου;
Το αμάξι είναι 5ετίας και έχει 117000Χλμ και πριν 5000 έγινε ένα υπερπλήρες service.Ευχαριστώ πολύ
-
Καλημέρα σε όλους όπως βλέπετε είμαι κανούργιος στο forum και θα ήθελα μια πρώτη γνώμη για το τι μπορεί να συμβαίνει στο αυτοκίνητο μου αν κάποιος άλλος το έχει ξανασυναντήσει.
Έχω ένα fabia 1.4 rs, χτες το βράδυ λοιπόν ενώ ερχόμουν από Βόλο προς ΑΘήνα και ενώ το αμάξι ήταν φυσιολογικότατο σε όλη την διαδρομή, καμιά 50αριά χλμ πριν φτάσω προσπαθούσα να επιταχύνω πάνω από τα 120 με 5ή και το στροφόμετρο ανέβαινε αλλά το αμάξι δεν επιτάχυνε.
Το θέμα μου είναι πως μέχρι τα 120 το αμάξι είναι φυσιολογικό τσιμπάει αμέσως με το που αφήνω το συμπλέκτη και έκανα και το κλασσικό τεστ με δεμένο το χειρόφρενο να προσπαθώ να ξεκινήσω και πολύ σωστά το αμάξι έσβησε.
Τι μπορεί να φταίει; Το βασικό μου θέμα μου είναι αν μπορώ να επιστρέψω στον Βόλο ή θα μείνω στο δρόμο και θα ψάχνομαι; γιατί δεν ξέρω και κανά έμπιστο συνεργείο να το πάω εδώ στην Αθήνα έχει αντιμετωπίσει κανείς τέτοιο πρόβλημα ποτέ; Αν ναι για τι κοστολόγιο μιλάμε περίπου;
Το αμάξι είναι 5ετίας και έχει 117000Χλμ και πριν 5000 έγινε ένα υπερπλήρες service.Ευχαριστώ πολύ
-
Φίλε μου καλώς ήλθες, αν κι όχι με τις καλύτερες συνθήκες για σένα..
πρώτη φορά διαβάζω για τέτοια βλάβη...
καταρχήν μια ερώτηση:
Αν πχ η 5η σου δίνει 120 χαω στις 3500, στις υπόλοιπες σχέσεις βλέπεις να επιταχύνει το αυτοκίνητο πάνω απ αυτό το (υποθετικό) αριθμό στροφών;Δε νομίζω να ναι δίσκος, πολύ πιθανόν να ναι το γρανάζι της 5ης ή κάποιο ρουλεμάν στο κιβώτιο. Αν το κάνει μόνο με 5η... Υποθέτω οτι έφαγε το γρανάζι και αν είναι έτσι κατά πάσα πιθανότητα θα χειροτερέψει. Σε μια περίπου αντίστοιχη περίπτωση, ενός φίλου, του πέταγε την 5η εκεί κάπου στα 120 αν θυμάμαι καλά. Αλλά την ξεκούμπωνε τελείως. μήπως συμβαίνει το ίδιο με σένα; Για επισκευή γραναζιού, δηλ κατέβασμα κ λύσιμο κιβωτίου, αλλαγή γραναζιού , βαλβολίνες κτλ μην περιμένεις κάτω από 400...
απο κει και πέρα δε μπορώ να σκεφτώ κα΄τι άλλο, μόνο ίσως το ενδεχόμενο να ναι εγκέφαλος αλλά δύσκολο...
Δίσκος πάλι δύσκολο θα σου εμφάνιζε πρόβλημα σε όλες τις σχέσεις.
-
φ
-
Οκ ρε παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές, θα κάνω και το πείραμα με την πέμπτη και βλέπω. Εφόσον το αμάξι πάει έστω μέχρι τα 120 θα το ρισκάρω να ξεκινήσω για Βόλο αν μείνω έχω και express service.
Αν είναι δίσκος για τα χιλιόμετρα που έχει είναι φυσιολογική φθορά;
Εγώ το είχα πάρει μεταχειρισμένο στα 70000 και δεν αναφέρεται στο βιβλίο αλλαγή δίσκου. Τα υπόλοιπα 55000 χλμ που έχω κάνει εγώ είναι πολύ προσεγμένα και σε πολύ μεγάλο ποσοστό είναι σε ταξίδια.
Ευχαριστώ και πάλι παιδιά. -
[
-
Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά, τώρα πριν λίγο του έκανα μια δοκιμή και δεν μου το κάνει , το ξέσκισα έβαλα την 5ή και πήγα μέχρι 170 χωρίς πρόβλημα.
Έκανα και το τεστ χειρόφρενο και να το ξεκινήσω με 5ή και έσβησε.
Μήπως το πρόβλημα παραπέμπει σε τίποτα ηλεκτρονικό; αυτό με φοβίζει πρισσότερο που δεν το έκανε πάλι. -
κοίτα φιλε μου η αλήθεια είναι οτι η σιγουριά των γραφόμενων του italakia με έχουν βάλει σε σκέψεις...θέλω να πω για να ναι τόσο απόλυτος, θα ξέρει ο άνθρωπος...είναι πιθανον να υπερθερμένθηκε ο συμπλέκτης κατά το ταξίδι σου;
-
Δεν νομίζω να υπερθερμάνθηκε, ποια θα μπορούσε να είναι η αιτία υπερθέρμανσης;
Εγώ κινιόμουν με μια ταχύτητα 100-120 και συνέχεια την 5ή μέσα (για ταξίδι μιλάμε εξάλου) και το πόδι μου δεν το έχω πάνω από τον συμπλέκτη. Πάντως το αμάξι το βλέπω φυσιολογικό τώρα, θα δείξει στο επόμενο ταξίδι που θα γυρίσω Βόλο.
Ευχαρισώ πολύ για την βοήθεια και χαίρομαι πολύ που εντάχθηκα σε αυτό το ωραίο forum, θα τα λέμε συχνά. -
Ο χρήστης vtops έγραψε:
Δεν νομίζω να υπερθερμάνθηκε, ποια θα μπορούσε να είναι η αιτία υπερθέρμανσης;
Εγώ κινιόμουν με μια ταχύτητα 100-120 και συνέχεια την 5ή μέσα (για ταξίδι μιλάμε εξάλου) και το πόδι μου δεν το έχω πάνω από τον συμπλέκτη. Πάντως το αμάξι το βλέπω φυσιολογικό τώρα, θα δείξει στο επόμενο ταξίδι που θα γυρίσω Βόλο.
Ευχαρισώ πολύ για την βοήθεια και χαίρομαι πολύ που εντάχθηκα σε αυτό το ωραίο forum, θα τα λέμε συχνά.ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΘΗΚΕ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΟΙ ΤΡΙΒΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΟΙ ΩΡΕΣ
-
Ο συμπλέκτης υπόκειται σε τριβές μόνο όταν τον πατάς, κατά τη διαδικασία σύμπλεξης και αποσύμπλεξης. Αν έχεις μια σχέση και ταξιδεύεις, ο συμπλέκτης δεν παρεμβαίνει πουθενά.
-
[
-
-
ωραιο βιντεο
-
πολύ πιθανόν να ναι το γρανάζι της 5ης ή κάποιο ρουλεμάν στο κιβώτιο. Αν το κάνει μόνο με 5η... Υποθέτω οτι έφαγε το γρανάζι
Aν δεν γνωρίζεται την λειτουργία των εξαρτημάτων του αυτοκινήτου μην λέτε την γνώμη σας γιατί τρομάζετε τον κόσμο.
Το πιθανότερο είναι να κόλλησε στιγμιαία η ντίζα, ή το πεντάλ λόγω της καστάνιας αυτορρύθμισης, ή αν είναι υδραυλικός ο συμπλέκτης να μην έκανε πλήρη επιστροφή το πεντάλ.
Σε πολλά αυτοκίνητα ( δεν γνωρίζω το fabia ) ο συμπλέκτης είναι υδραυλικός με κοινά υγρά με τα φρένα και όταν ζεσταίνονται επηρρεάζεται ο συμπλέκτης με κόλλημα, δεν επιστρέφει τελείως το δίχαλο καί μένει μισοπατημένος επειδή τα χτένια του πλατώ δεν έχουν την απαιτούμενη δύναμη, πάντως το σύμπτωμα να ανεβάζει στροφές το μοτέρ αλλά η ταχύτητα να μην ανεβαίνει, είναι μόνο πρόβλημα δίσκου ( πατινάρισμα ) που δεν σημαίνει ότι θα πατινάρει συνέχεια αν είναι στιγμιαία κόλλημα του συστήματος ενεργοποίησης του δίσκου ( πεντάλ, ντίζα σε μηχανικό συμπλέκτη και πεντάλ, αντλία, εξαέρωση υγρών σε υδραυλικό συμπλέκτη )
Επίσης όλα τα πεντάλ έχουν ελατήριο που το βοηθάει να επιστρέψει στην θέση του, πολλές φορές αυτό σπάει και το πεντάλ είναι μισοκατεβασμένο τρώγοντας τον δίσκο.
-
Λοιπόν παιδιά το αμάξι έφτασε μια χαρά στο Βόλο αλλά μετά απεβίωσε , έσπασε το ρουλεμάν από το σασμάν και τα διέλυσε όλα μέσα, Ευτυχώς μέχρι το συνεργείο έφτασα.
Αφού μου είπε αυτός στο συνεργείο 'απορώ πως δεν έμεινες και ήρθες από την ΑΘήνα ως εδώ.'350€ μεταχειρισμένο σασμάν
120€ σετ συμπλέκτη (δίσκος πλατώ και ρουλεμάν) όχι γνήσια Skoda, μαζί με την δουλειά τους και τις βαλβολίνες σύνολο
600€.Τέλος πάντων αφού δεν είχαμε και τίποτα άλλο πάλι καλά. Άντε καλά χριστούγενα παιδιά και καλές γιορτές και ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια.
-
κρίμα ρε φίλε!
600 έιναι πολλά! Δε πειράζει, τι να κάνεις;;Το τελευταίο να ναι...Καλές γιορτές και σε σένα!
ΔΙΣΚΟΣ??? Η ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ? FABIA RS 1.4 SOS!!!!