Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θα αναστενάξουν οι στροφές! Golf VI 160ps vs MiTo 155ps
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Θα αναστενάξουν οι στροφές! Golf VI 160ps vs MiTo 155ps
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 1 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    54
    138
    182
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kouladi last edited by

      Η ανακοίνωση των τιμών του νέου Golf δίνει το έναυσμα για τη δημιουργία αυτού του thread! Πολύ αίμα θα χυθεί και πολλοί λογαριασμοί θα φάνε ban σε μια προσπάθεια να απαντηθεί το εξής ερώτημα:

      Ποιό είναι το καταλληλότερο στα 21000 ευρώ για τον ανήσυχο οδηγό;

      Ψήφο προσωπικά δεν ρίχνω, γιατί δεν ξέρω τί να ψηφίσω! Καθώς:

      Alfa Mito

      +Σχεδίαση
      +Φρένα
      +Μικρό βάρος
      +DNA στη βασική έκδοση
      +Είναι Alfa

      -Πλαστικά
      -Ημιάκαμπτος
      -Κοπανάει
      -Μικρότεροι συγκριτικά χώροι

      VW Golf VI

      +Ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση / Δεν κοπανάει
      +DCC
      +Πλαστικά / Ηχομόνωση
      +Χώροι
      +Μεταπώληση

      -Δεν είναι Alfa
      -Σχεδίαση (όχι πως δεν βλέπεται, απλά είναι... βαρετό)
      -DCC είναι εξτρά
      -Χειρότερα (συγκριτικά) φρένα
      -Μεγαλύτερο βάρος

      Και το Scirocco είναι αρκετά ακριβότερο, κάνωντας το VI αρκετά πιο τίμια επιλογή κατά τη γνώμη μου.

      Αναμένω με μεγάλο ενδιαφέρον τις απόψεις σας! Κυρίως αυτές των 'ψαγμένων' οδηγικά... Οι υπόλοιποι
      ας πάρουν κάτι 5θυρο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • K
        kouladi last edited by

        Η ανακοίνωση των τιμών του νέου Golf δίνει το έναυσμα για τη δημιουργία αυτού του thread! Πολύ αίμα θα χυθεί και πολλοί λογαριασμοί θα φάνε ban σε μια προσπάθεια να απαντηθεί το εξής ερώτημα:

        Ποιό είναι το καταλληλότερο στα 21000 ευρώ για τον ανήσυχο οδηγό;

        Ψήφο προσωπικά δεν ρίχνω, γιατί δεν ξέρω τί να ψηφίσω! Καθώς:

        Alfa Mito

        +Σχεδίαση
        +Φρένα
        +Μικρό βάρος
        +DNA στη βασική έκδοση
        +Είναι Alfa

        -Πλαστικά
        -Ημιάκαμπτος
        -Κοπανάει
        -Μικρότεροι συγκριτικά χώροι

        VW Golf VI

        +Ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση / Δεν κοπανάει
        +DCC
        +Πλαστικά / Ηχομόνωση
        +Χώροι
        +Μεταπώληση

        -Δεν είναι Alfa
        -Σχεδίαση (όχι πως δεν βλέπεται, απλά είναι... βαρετό)
        -DCC είναι εξτρά
        -Χειρότερα (συγκριτικά) φρένα
        -Μεγαλύτερο βάρος

        Και το Scirocco είναι αρκετά ακριβότερο, κάνωντας το VI αρκετά πιο τίμια επιλογή κατά τη γνώμη μου.

        Αναμένω με μεγάλο ενδιαφέρον τις απόψεις σας! Κυρίως αυτές των 'ψαγμένων' οδηγικά... Οι υπόλοιποι
        ας πάρουν κάτι 5θυρο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kouladi last edited by

          Η ανακοίνωση των τιμών του νέου Golf δίνει το έναυσμα για τη δημιουργία αυτού του thread! Πολύ αίμα θα χυθεί και πολλοί λογαριασμοί θα φάνε ban σε μια προσπάθεια να απαντηθεί το εξής ερώτημα:

          Ποιό είναι το καταλληλότερο στα 21000 ευρώ για τον ανήσυχο οδηγό;

          Ψήφο προσωπικά δεν ρίχνω, γιατί δεν ξέρω τί να ψηφίσω! Καθώς:

          Alfa Mito

          +Σχεδίαση
          +Φρένα
          +Μικρό βάρος
          +DNA στη βασική έκδοση
          +Είναι Alfa

          -Πλαστικά
          -Ημιάκαμπτος
          -Κοπανάει
          -Μικρότεροι συγκριτικά χώροι

          VW Golf VI

          +Ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση / Δεν κοπανάει
          +DCC
          +Πλαστικά / Ηχομόνωση
          +Χώροι
          +Μεταπώληση

          -Δεν είναι Alfa
          -Σχεδίαση (όχι πως δεν βλέπεται, απλά είναι... βαρετό)
          -DCC είναι εξτρά
          -Χειρότερα (συγκριτικά) φρένα
          -Μεγαλύτερο βάρος

          Και το Scirocco είναι αρκετά ακριβότερο, κάνωντας το VI αρκετά πιο τίμια επιλογή κατά τη γνώμη μου.

          Αναμένω με μεγάλο ενδιαφέρον τις απόψεις σας! Κυρίως αυτές των 'ψαγμένων' οδηγικά... Οι υπόλοιποι
          ας πάρουν κάτι 5θυρο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • N
            neos last edited by

            Καλά της καλλιόπης θα γίνει σε αυτό το thread.

            Επειδή λες ότι το Golf VI είναι τίμια επιλογή, θα διαφωνήσω.
            Το Golf V ήταν τίμια επιλογή σε αυτά τα λεφτά, το VI είναι καλύτερο από όλο τον ανταγωνισμό στα λεφτά που ζητάει. Μέχρι τώρα υπήρχε το Bravo 150 στα 21.000 ευρώ που παρά τον ημιάκαμπτο ήταν πιο γρήγορο και πιο όμορφο και ισοφάριζε ή μάλλον κέρδιζε. Τώρα με το 160άρη Golf με τέτοια ποιότητα εσωτερικού και κατασκευής και είναι και όμορφο από κοντά τελικά, έχει γυρίσει πολύ η ζυγαριά.
            Για τη MiTo εγώ δεν θα το συζητούσα όχι σε σύγκριση αλλά ούτε γενικά σαν αμάξι με τέτοιο κόστος.
            Αυτά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • P
              pik last edited by

              αναλογως....
              το ενα ειναι ενα αυτοκινητο ολοκληρωμενο σε ΟΛΑ που μπορει να καλυψει ΤΑ ΠΑΝΤΑ σε απαιτησεις...
              χωροι ποιοτητα πρακτικοτητα και ανεση εκτος απο κινητηρα και στησιμο...
              για τα φρενα να διαφωνησω με τον φιλο techon1...το Γκολφ εχει ΚΟΡΥΦΑΙΑ φρενα...

              το οδηγησα λιγες μερες πριν και θα το ξαναοδηγησω συντομα αλλα βρισκεται παντου πλεον και στην Ελλαδα...(το ειδε σημερα φιλος στην Κερκυρα...)

              το αλλο ειναι ενα καπριτσιο....αν εισαι single με χρημα χωρις απαιτησεις και δεν θες χωρους γιατι εχεις και αλλο αυτοκινητο πιο μεγαλο να το καταλαβω...
              αλλα και παλι....

              προσωπικη αποψη...

              οπως και να εχει καταλαβατε τι ψηφισα...

              ελπιζω οσοι πουν την γνωμη τους να εχουν τουλαχιστον ΔΕΙ αν οχι οδηγησει τα αυτοκινητα...

              ωραιο θεμα....

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • P
                pittas last edited by

                καλα ο δημιουργος του 3δ εχει χασει τη μπαλα...
                Δεν συγκρινονται οι π με τις β
                Κοινως πως ειναι δυνατον να συγκρινει κανεις 2 αυτοκινητα με τοσο διαφορετικο χαρακτηρα αλλα και κοινο στο οποιο απευθυνονται ?
                Τελειως ακυρο
                /boo
                /thumbs down

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • K
                  kouladi last edited by

                  Είναι λοιπόν άτοπο να συγκρίνεις δύο σπορτίφ προσθιοκίνητα hatchback με μήκος 4 και 4,3 μέτρα με παραπλήσια τιμή. Ναι, τελείως διαφορετικός 'χαρακτήρας' και 'κοινό'. Εγώ πρέπει να είμαι θεόμουρλος που μου αρέσουν και τα δύο δηλαδή! Σε ευχαριστούμε για τη συνεισφορά σου πάντως.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • J
                    jntaras last edited by

                    Ο χρήστης techon1 έγραψε:
                    Είναι λοιπόν άτοπο να συγκρίνεις δύο σπορτίφ προσθιοκίνητα hatchback με μήκος 4 και 4,3 μέτρα με παραπλήσια τιμή. Ναι, τελείως διαφορετικός 'χαρακτήρας' και 'κοινό'. Εγώ πρέπει να είμαι θεόμουρλος που μου αρέσουν και τα δύο δηλαδή! Σε ευχαριστούμε για τη συνεισφορά σου πάντως.

                    Κοιτα 30 ποντοι σε αυτοκινητο δν ειναι και κατι τοσο αμελητεο οσο νομιζεις...παντως απο την αρχικη φιλοσοφια τους τα αμαξια δν εχουν καμια σχεση ασχετα αν το γκολφ μπορει να κανει αυτα που μπορει το Μιτο και αντιστροφα( )...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kon5 last edited by

                      Ο χρήστης Neos έγραψε:
                      Καλά της καλλιόπης θα γίνει σε αυτό το thread.

                        άρχισε
                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        travelman last edited by

                        Μεταξύ των δύο προφανώς γκόλφ αλλά νομίζω πως με τον ίδιο εξοπλισμό το γκόλφ θα είναι αρκετά ακριβότερο...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          Ο χρήστης jntaras έγραψε:

                          Είναι λοιπόν άτοπο να συγκρίνεις δύο σπορτίφ προσθιοκίνητα hatchback με μήκος 4 και 4,3 μέτρα με παραπλήσια τιμή. Ναι, τελείως διαφορετικός 'χαρακτήρας' και 'κοινό'. Εγώ πρέπει να είμαι θεόμουρλος που μου αρέσουν και τα δύο δηλαδή! Σε ευχαριστούμε για τη συνεισφορά σου πάντως.

                          Κοιτα 30 ποντοι σε αυτοκινητο δν ειναι και κατι τοσο αμελητεο οσο νομιζεις...παντως απο την αρχικη φιλοσοφια τους τα αμαξια δν εχουν καμια σχεση ασχετα αν το γκολφ μπορει να κανει αυτα που μπορει το Μιτο και αντιστροφα( )...

                          οταν 2 πραγματα εχουν εστω και ενα κοινο, μπορουν ανετα να συγκριθουν..στη συγκεκριμενη περιπτωση το κοινο τους στοιχειο ειναι η τιμη και παρολο που σαν αυτοκινητα γενικα απευθυνονται σε διαφορετικους αγοραστες, σιγουρα θα υπαρχουν αρκετοι που θα τους ενδιαφερουν και τα δυο, μιας και τα χουν τα γκαζακια τους...

                          η αλφα στη συγκεκριμενη περιπτωση δε θεωρω οτι εχει να προσφρει κατι παραπανω απο το golf.. ειναι βεβαια ωραια...!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • N
                            nikos last edited by

                            Ωχ, ωχ, ωχ, ωχ...έχει να γίνει ΧΑΜΟΣ εδώ!!!

                            Τώρα ανάμεσα των δύο απλά δεν υπάρχει νόημα σύγκρισης.

                            Το Golf είναι μια κατηγορία πάνω, ΠΟΛΥ πιο ποιοτικό, ΠΟΛΥ πιο άνετο, ΠΟΛΥ πιο στιβαρό με καλύτερο μοτέρ και με φοβερό κιβώτιο.

                            Η Άλφα τώρα καινούρια μεν με καλό μοτέρ, όμορφη, αλλά με ανάρτηση 10ετίας και εσωτερικό με ποιότητα άθλια.

                            Nikos @ YouTube

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • Y
                              yugo_para_siempre last edited by

                              Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                              Ωχ, ωχ, ωχ, ωχ...έχει να γίνει ΧΑΜΟΣ εδώ!!!

                              Τώρα ανάμεσα των δύο απλά δεν υπάρχει νόημα σύγκρισης.

                              Το Golf είναι μια κατηγορία πάνω, ΠΟΛΥ πιο ποιοτικό, ΠΟΛΥ πιο άνετο, ΠΟΛΥ πιο στιβαρό με καλύτερο μοτέρ και με φοβερό κιβώτιο.

                              Η Άλφα τώρα καινούρια μεν με καλό μοτέρ, όμορφη, αλλά με ανάρτηση 10ετίας και εσωτερικό με ποιότητα άθλια.

                              Θα διαφωνησω λιγο μαζι σου. Η MiTo δεν ειναι τοσο ποιοτικη οσο ενα Golf, αλλα ειναι ποιοτικη οποτε διαφωνω με το πολυ πιο ποιτικο Golf, πιο ποιοτικο σκετο ναι. Πιο ανετο ναι, οχι πολυ πιο ανετο, εχω οδηγησει τη MiTo 155 στους καροδρομους των Χανιων και ειναι αρκουντως ανετη.Λες πολυ πιο στιβαρο πλαισιο... Εδω δε διαφωνω με το πολυ, διαφωνω ολοκληροτικα, Η MiTo εχει αξαιρετικα ακαμπτο πλαισιο, ειναι εκληκτικα στιβαρη, οποτε θα ειναι τουλαχιστον ισαξια... Πιο καλο μοτερ για το Golf ναι, οχι ομως πολυ πιο καλο. Εχω οδηγησει Scirocco 160 και MiTo 155. Το μοτερ της VW με 160 ιππους ειναι πιο καλο απο της Alfa αλλα χωρις μεγαλες διαφορες... Τελος λες αναρτηση δεκαετιας. Δεν καταβαινω που το στηριζεις αυτο... Δηλαδη εχει την αναρτηση του Punto εκδοσης 1999; Αλλιως ναι μεν θεωρω καλυτερους τους πολλαπλους συνδεσμους στη θεωρια, αλλα δε σημαινει οτι καθε αμαξι με ημιακαμπτο εχει αναρτηση δεκαετιας... Γιατι και οι πολλαπλοι συνδεσμοι βγηκαν στο Focus του 1998, ειναι 10 χρονων και αυτοι; ΟΧΙ γιατι απλα καθε φιλοσοφια αναρτησης εξελισεται... Αυτη τη στιγμη εγω θα επαιρνα τη MiTo. Αν ημουν 35-40 μαλλον θα επαιρνα το Golf. Οπως και να εχει και τα δυο ειναι εξαιρετικα αυτοκινητα και θα κανουν χαρουμενο τον αγοραστη τους...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • E
                                eddie_147 last edited by

                                http://www.youtube.com/watch?v=5BactfyNS9I' target='_blank

                                http://www.youtube.com/watch?v=f4hM8PKI ... re=related' target='_blank

                                Το μόνο που θα πάρει φωτιά είναι τα πληκτρολόγια και κάτι άλλο...

                                ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΡΑΙΧ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • N
                                    nikos last edited by

                                    Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:

                                    Ωχ, ωχ, ωχ, ωχ...έχει να γίνει ΧΑΜΟΣ εδώ!!!

                                    Τώρα ανάμεσα των δύο απλά δεν υπάρχει νόημα σύγκρισης.

                                    Το Golf είναι μια κατηγορία πάνω, ΠΟΛΥ πιο ποιοτικό, ΠΟΛΥ πιο άνετο, ΠΟΛΥ πιο στιβαρό με καλύτερο μοτέρ και με φοβερό κιβώτιο.

                                    Η Άλφα τώρα καινούρια μεν με καλό μοτέρ, όμορφη, αλλά με ανάρτηση 10ετίας και εσωτερικό με ποιότητα άθλια.

                                    Θα διαφωνησω λιγο μαζι σου. Η MiTo δεν ειναι τοσο ποιοτικη οσο ενα Golf, αλλα ειναι ποιοτικη οποτε διαφωνω με το πολυ πιο ποιτικο Golf, πιο ποιοτικο σκετο ναι. Πιο ανετο ναι, οχι πολυ πιο ανετο, εχω οδηγησει τη MiTo 155 στους καροδρομους των Χανιων και ειναι αρκουντως ανετη.Λες πολυ πιο στιβαρο πλαισιο... Εδω δε διαφωνω με το πολυ, διαφωνω ολοκληροτικα, Η MiTo εχει αξαιρετικα ακαμπτο πλαισιο, ειναι εκληκτικα στιβαρη, οποτε θα ειναι τουλαχιστον ισαξια... Πιο καλο μοτερ για το Golf ναι, οχι ομως πολυ πιο καλο. Εχω οδηγησει Scirocco 160 και MiTo 155. Το μοτερ της VW με 160 ιππους ειναι πιο καλο απο της Alfa αλλα χωρις μεγαλες διαφορες... Τελος λες αναρτηση δεκαετιας. Δεν καταβαινω που το στηριζεις αυτο... Δηλαδη εχει την αναρτηση του Punto εκδοσης 1999; Αλλιως ναι μεν θεωρω καλυτερους τους πολλαπλους συνδεσμους στη θεωρια, αλλα δε σημαινει οτι καθε αμαξι με ημιακαμπτο εχει αναρτηση δεκαετιας... Γιατι και οι πολλαπλοι συνδεσμοι βγηκαν στο Focus του 1998, ειναι 10 χρονων και αυτοι; ΟΧΙ γιατι απλα καθε φιλοσοφια αναρτησης εξελισεται... Αυτη τη στιγμη εγω θα επαιρνα τη MiTo. Αν ημουν 35-40 μαλλον θα επαιρνα το Golf. Οπως και να εχει και τα δυο ειναι εξαιρετικα αυτοκινητα και θα κανουν χαρουμενο τον αγοραστη τους...

                                    Άρα παραδέχεσαι ότι είναι συνολικά καλύτερο το Golf...αλλά στο 'πολύ' κολλάμε?

                                    Nikos @ YouTube

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • T
                                      technik last edited by

                                      Kαλά συγκρίνεις πάτωμα ...Punto με Golf;

                                      Ή επειδή και τα δύο έχουν 6άρι και τούρμπο;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • J
                                        joe-bar-team last edited by

                                        Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                                        Ωχ, ωχ, ωχ, ωχ...έχει να γίνει ΧΑΜΟΣ εδώ!!!

                                        Τώρα ανάμεσα των δύο απλά δεν υπάρχει νόημα σύγκρισης.

                                        Το Golf είναι μια κατηγορία πάνω, ΠΟΛΥ πιο ποιοτικό, ΠΟΛΥ πιο άνετο, ΠΟΛΥ πιο στιβαρό με καλύτερο μοτέρ και με φοβερό κιβώτιο.

                                        Η Άλφα τώρα καινούρια μεν με καλό μοτέρ, όμορφη, αλλά με ανάρτηση 10ετίας και εσωτερικό με ποιότητα άθλια.

                                        Θα διαφωνησω λιγο μαζι σου. Η MiTo δεν ειναι τοσο ποιοτικη οσο ενα Golf, αλλα ειναι ποιοτικη οποτε διαφωνω με το πολυ πιο ποιτικο Golf, πιο ποιοτικο σκετο ναι. Πιο ανετο ναι, οχι πολυ πιο ανετο, εχω οδηγησει τη MiTo 155 στους καροδρομους των Χανιων και ειναι αρκουντως ανετη.Λες πολυ πιο στιβαρο πλαισιο... Εδω δε διαφωνω με το πολυ, διαφωνω ολοκληροτικα, Η MiTo εχει αξαιρετικα ακαμπτο πλαισιο, ειναι εκληκτικα στιβαρη, οποτε θα ειναι τουλαχιστον ισαξια... Πιο καλο μοτερ για το Golf ναι, οχι ομως πολυ πιο καλο. Εχω οδηγησει Scirocco 160 και MiTo 155. Το μοτερ της VW με 160 ιππους ειναι πιο καλο απο της Alfa αλλα χωρις μεγαλες διαφορες... Τελος λες αναρτηση δεκαετιας. Δεν καταβαινω που το στηριζεις αυτο... Δηλαδη εχει την αναρτηση του Punto εκδοσης 1999; Αλλιως ναι μεν θεωρω καλυτερους τους πολλαπλους συνδεσμους στη θεωρια, αλλα δε σημαινει οτι καθε αμαξι με ημιακαμπτο εχει αναρτηση δεκαετιας... Γιατι και οι πολλαπλοι συνδεσμοι βγηκαν στο Focus του 1998, ειναι 10 χρονων και αυτοι; ΟΧΙ γιατι απλα καθε φιλοσοφια αναρτησης εξελισεται... Αυτη τη στιγμη εγω θα επαιρνα τη MiTo. Αν ημουν 35-40 μαλλον θα επαιρνα το Golf. Οπως και να εχει και τα δυο ειναι εξαιρετικα αυτοκινητα και θα κανουν χαρουμενο τον αγοραστη τους...

                                        Άρα παραδέχεσαι ότι είναι συνολικά καλύτερο το Golf...αλλά στο 'πολύ' κολλάμε?

                                        αφού το ποσοτικό θεμα δε σε ενδιαφέρει

                                        1ον γιατί το χρησιμοποίησες
                                        2ον γιατί δεν εβαλες το 'ελάχιστα' αλλά το ΠΟΛΥ ?

                                        ρητορικές ειναι βεβαια οι ερωτήσεις μιας κ ολοι γνωρίζουν οτι η Ιταλική Ρετσινιά® (ευγενική χορηγεία σου αυτό από άλλο τοπικ που βαφτήστηκες να θάψεις τις Αλφα) έχει καθηζήσει στον αυτοκινητιστικό κόσμο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • N
                                          nikos last edited by

                                          Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
                                          αφού το ποσοτικό θεμα δε σε ενδιαφέρει

                                          1ον γιατί το χρησιμοποίησες
                                          2ον γιατί δεν εβαλες το 'ελάχιστα' αλλά το ΠΟΛΥ ?

                                          ρητορικές ειναι βεβαια οι ερωτήσεις μιας κ ολοι γνωρίζουν οτι η Ιταλική Ρετσινιά® (ευγενική χορηγεία σου αυτό από άλλο τοπικ που βαφτήστηκες να θάψεις τις Αλφα) έχει καθηζήσει στον αυτοκινητιστικό κόσμο

                                          Μα καλά είσαι σοβαρός? Στο 'πολύ' κολλάς? Το νόημα είναι ίδιο. Το ένα είναι καλύτερο από το άλλο...τέλος! Το πόσο πολύ δε το εξετάζουμε (προσωπικά για μένα είναι ΠΑΑΡΑ πολύ, για άλλους όχι...αλλά η ουσία είναι μία) σε αυτή τη φάση.

                                          Επίσης:

                                          1ον. Από που κατάλαβες ότι δε με ενδιαφέρει το ποσοτικό θέμα?
                                          2ον. Για μένα είναι ΠΟΛΥ, για άλλους όχι...αλλά (όπως έγραψα και πιο πάνω) η ουσία είναι μια...το ένα είναι καλύτερο από το άλλο.

                                          Τώρα για άλλο σου σχόλιο (και γενικότερα τα σχόλιά σου στα ποστ μου)...τι να πω...get a life...

                                          Nikos @ YouTube

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • O
                                            opterios last edited by

                                            Εγώ ψήφισα Mito, επειδή δεν είναι Golf

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 1 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr