-
FIRST OPINION
With some rough edges and no diesel engine option, the Roewe 550 is far from perfect. However, it does prove that the Chinese can produce a car which could succeed in Europe. It’s good to drive, comfortable, nicely made and well specced. And we can expect even more from the forthcoming MG ZS hatchback version.Engine: 1.8-litre turbo 4cyl petrol
Power: 160bhp
Economy: 45.6mpg (5.2l/100km)
Transmission: Five-speed automatic
Standard equipment: Climate control, satellite navigation, six airbags, DVD player, reversing camera, Bluetooth compatibility
Price: 20,600 euro (Αγγλία)Highlight : Start the car and the first thing you notice is how quiet it is. Indeed, refinement is one of the 550’s strong points, with soft suspension soaking up potholes well, too.
-
FIRST OPINION
With some rough edges and no diesel engine option, the Roewe 550 is far from perfect. However, it does prove that the Chinese can produce a car which could succeed in Europe. It’s good to drive, comfortable, nicely made and well specced. And we can expect even more from the forthcoming MG ZS hatchback version.Engine: 1.8-litre turbo 4cyl petrol
Power: 160bhp
Economy: 45.6mpg (5.2l/100km)
Transmission: Five-speed automatic
Standard equipment: Climate control, satellite navigation, six airbags, DVD player, reversing camera, Bluetooth compatibility
Price: 20,600 euro (Αγγλία)Highlight : Start the car and the first thing you notice is how quiet it is. Indeed, refinement is one of the 550’s strong points, with soft suspension soaking up potholes well, too.
-
FIRST OPINION
With some rough edges and no diesel engine option, the Roewe 550 is far from perfect. However, it does prove that the Chinese can produce a car which could succeed in Europe. It’s good to drive, comfortable, nicely made and well specced. And we can expect even more from the forthcoming MG ZS hatchback version.Engine: 1.8-litre turbo 4cyl petrol
Power: 160bhp
Economy: 45.6mpg (5.2l/100km)
Transmission: Five-speed automatic
Standard equipment: Climate control, satellite navigation, six airbags, DVD player, reversing camera, Bluetooth compatibility
Price: 20,600 euro (Αγγλία)Highlight : Start the car and the first thing you notice is how quiet it is. Indeed, refinement is one of the 550’s strong points, with soft suspension soaking up potholes well, too.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
[
Price: 20,600 euro (Αγγλία)ειμαι πολυ περιεργος για το τι θα καταφερουν με αυτό το αυτοκινητο που το τιμολογούν και τοσο ψηλά, εκτος και αν ποιοτικά το αξιζει...
σχεδιαστικά φαινεται μια χαρα, αν και το εσωτερικό bmwεδιζει αρκετα
για να δουμε τι θα κανει στις δοκιμες προσκρουσης και στην αξιοπιστια -
Στην BMW ανηκε πριν η Rover...έχει μείνει στοκ.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Economy: 45.6mpg (5.2l/100km)
Ναι... σβηστό στην κατηφόρα...
Πρόκειται για το παλίο Rover 75. Τα δικαιώματα παραγωγής αγοράστηκαν από μία εταιρεία, το όνομα της Rover όμως από άλλη (μην με ρωτήσετε πως τις λένε... όλα τα κινέζικα ίδια μου φαίνονται... ). Οπότε αυτή η εταιρεία που μπορούσε να παράγει το αμάξι δεν μπορούσε να το πει με το κανονικό του όνομα... Οπότε το είπε Roewe που μοιάζει... Μόνο οι Κινέζοι θα μπορούσαν να το κάνουν...
Γι' αυτό λοιπόν (επειδή ουσιαστικά είναι το 75) είναι και αρκετά καλό και όχι και τόσο φθηνό...
-
Το όνομα της Rover αγοράστηκε από την Ford με σκοπό όχι να χρησιμοποιηθεί αλλά να προστατευτεί το όνομα της Land Rover.
-
Πρόκειται για το παλίο Rover 75. Τα δικαιώματα παραγωγής αγοράστηκαν από μία εταιρεία, το όνομα της Rover όμως από άλλη (μην με ρωτήσετε πως τις λένε... όλα τα κινέζικα ίδια μου φαίνονται... ). Οπότε αυτή η εταιρεία που μπορούσε να παράγει το αμάξι δεν μπορούσε να το πει με το κανονικό του όνομα... Οπότε το είπε Roewe που μοιάζει... Μόνο οι Κινέζοι θα μπορούσαν να το κάνουν...
Γι' αυτό λοιπόν (επειδή ουσιαστικά είναι το 75) είναι και αρκετά καλό και όχι και τόσο φθηνό...
Δεν πρόκειται για το παλιό Rover 75. Είναι βασισμένο στο πάτωμα του 75, αλλά είναι ανάμεσα από το 45 και το 75. Η φωτογραφία του εσωτερικού του δεν έχει τίποτα το κοινό με το 75. Είναι τελείως διαφορετική σε σύλληψη, ίσως και να δείχνει λίγο σαν BMW.
Το γνωστό Rover 75 βγαίνει στην Κίνα σαν Roewe 750 και είναι βασισμένο σε μεγάλο βαθμό στο 75 Mk2 με τα ενοποιημένα εμπρόσθια φώτα και το satnav στην κεντρική κονσόλα.
Τα δικαιώματα παραγωγής των Mg Rover αγοράστηκαν από τις κρατικά ελεγχόμενες SAIC και Nanjing οι οποίες και συγχωνεύτηκαν πρόσφατα.
Η λέξη Roewe σημαίνει κάτι στα κινέζικα, αλλά δεν το ξέρω.
Παίζει να έρθει στην Ευρώπη αλλά με το σήμα της MG που ανήκει στην Nanjing.Αν σκεφτεί κανείς ότι το Rover 75 όταν ανήκε στην BMW είχε 4 αστέρια στο euroncap και αν δεν κάνω λάθος παραλίγο έχασε τα 5 ενώ είχε μεγαλύτερη βαθμολογία από BMW 5άρα, δεν θα εκπλαγώ αν το Roewe τα πάει σχετικά καλά στο κρασ τεστ χωρίς να είναι και εντελώς αναμενόμενο.
Πιο πολύ ανησυχώ όμως για την αδυναμία των 4κύλινδρων Rover στις φλάντζες κυλινδροκεφαλής και στο εντελώς οριακό σύστημα ψύξης που διέθεταν, απόρροια του σχεδιασμού του κινητήρα τους.
Επίσης ερώτημα είναι πως θα πιάσουν τα όρια του euro 5 σε λίγους μήνες, αν και γι' αυτό όπως και για μερικά άλλα υπάρχει εξήγηση. Πρώην μηχανικοί της Rover εργάζονται πλέον για τους κινέζους ως σύμβουλοι. -
The name Roewe, is thought to have come from the traditional Chinese words honour, king and lion 'rong', and power and prestige 'wei'. It is pronounced to the sound of wrong-way in English.
http://en.wikipedia.org/wiki/Roewe -
Eγώ είχα διαβάσει ότι επειδή δεν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το Rover έβαλαν ένα παρόμοιο όνομα όταν το λες...
-
τι μήκος έχει αυτό άραγε;
-
Περί το 4,60-4,62 m.
Rover 75 = 4,76m
-
Φαίνεται τουλάχιστον ωραίο και μην εκπλαγείτε να είναι και ποιοτικό...
ΥΓ:Το γλείψιμο πέφτει μπας και μας καλύψει τα δίδυμα ελλείμματα η Κίνα...
γιατί άλλωστε ξεκίνησε η κρίση;Γιατί οι Κινέζοι σταμάτησαν να δανείζουν τους Αμερικάνους... -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το όνομα της Rover αγοράστηκε από την Ford με σκοπό όχι να χρησιμοποιηθεί αλλά να προστατευτεί το όνομα της Land Rover.Πολυ κακο για το τιποτα...
Η Land Rover της οποιας το ονομα προσπαθησε να 'προστατεψει' η Ford πουληθηκε σε αντιστοιχου 'προφιλ' και προελευσης εταιρεια με τη κινεζικη, την Ινδικη ΤΑΤΑ Μοtors (η εκδικηση των 'αποικιων'??)και η 'προστατις' ειναι ενα βημα απο τη χρεωκοπια ή την εξαγορα της απο τους Κινεζους.
-
Δεν προσπάθησε να προστατεύσει κανένα όνομα, ούτε της Λαντ Ρόβερ ούτε της Τζαγκ.
Το όσον δυνατό υψηλότερο τίμημα εξαγοράς τους προσπάθησε να εξασφαλίσει κάνοντας κόνξες, και το πέτυχε.
Φαντάζεται κανείς να είχε και αυτά τα βαρίδια στην πλάτη της εν μέσω κρίσης?
Πολύ χλωμό να ξεπουληθεί η Φορντ γιατί είναι στρατηγική εταιρεία για τους αμερικάνους. Πιο πιθανό να 'σφάξει' τις Βόλβο και Μάζντα για να βρει κασαδούρα.
Και το χρήμα από ένα σημείο και πέρα δεν έχει εθνικότητα. Ινδικό είναι, κινέζικο είναι, Roewe το λένε, νο πρόμπλεμ.
Πολύ να' ναι κι ότι να' ναι. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Δεν προσπάθησε να προστατεύσει κανένα όνομα, ούτε της Λαντ Ρόβερ ούτε της Τζαγκ.
Το όσον δυνατό υψηλότερο τίμημα εξαγοράς τους προσπάθησε να εξασφαλίσει κάνοντας κόνξες, και το πέτυχε.
Φαντάζεται κανείς να είχε και αυτά τα βαρίδια στην πλάτη της εν μέσω κρίσης?
Πολύ χλωμό να ξεπουληθεί η Φορντ γιατί είναι στρατηγική εταιρεία για τους αμερικάνους. Πιο πιθανό να 'σφάξει' τις Βόλβο και Μάζντα για να βρει κασαδούρα.
Και το χρήμα από ένα σημείο και πέρα δεν έχει εθνικότητα. Ινδικό είναι, κινέζικο είναι, Roewe το λένε, νο πρόμπλεμ.
Πολύ να' ναι κι ότι να' ναι.Η Μazda δεν της ανήκει....ευτυχώς...κατεχει απλά το 33% των μετοχών της.
-
Περίπου τόσο.
Άλλοι ανεβάζουν το μερίδιό της σε 39% και άλλοι σε 47%.
Είναι επίσης πιθανό να έχει και κρυφά ποσοστά μέσω off-shore, venture capital κ.α. μορφές επενδυτικών εταιρειών και κεφαλαίων.Η ουσία είναι ότι κάνει κουμάντο, φυσικά όχι με την έννοια ότι υπάρχουν αμερικάνοι που δουλεύουν στα ιαπωνικά εργοστάσια, αλλά με την έννοια ότι καθορίζει στρατηγικές, κατανέμει αγορές, κανονίζει εμπορικές πολιτικές, συνάπτει συμφωνίες με προμηθευτές , κ.α.
Άμα πουλήσει, σε κάθε περίπτωση το μερίδιό της θα πουλήσει και όχι αυτό που ανήκει σε άλλους. -
Ανοικτό θέμα (απλά τότε νομίζαμε ότι θα το λέγανε 450)
viewtopic.php?f=8&t=23703
-
.
Roewe 550