Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μitsubishi Lancer Ralliart
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Μitsubishi Lancer Ralliart
    • 1 / 1
    Μελλοντικά Μοντέλα
    3
    5
    12
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      almant last edited by

      Δεν θα ήταν υπερβολή αν λέγαμε πως το Mitsubishi Lancer Ralliart αποτελεί ό,τι κοντινότερο στο EVO έχει κατασκευαστεί ποτέ από την ιαπωνική εταιρεία. Το Ralliart εξοπλίζεται με τον ίδιο δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα -αλλά με διαφορετική χαρτογράφηση και απόδοση 240 ίππων- σε συνδυασμό με το νέο αυτόματο κιβώτιο της Mitsubishi με το διπλό συμπλέκτη και το ίδιο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με αυτό του 'big brother'.
      Όλα αυτά συνηγορούν στο ότι πολλοί φανατικοί οπαδοί του EVO, που όμως απέχουν αρκετές χιλιάδες ευρώ από την απόκτησή του, θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν κάτι παρόμοιο. Εκτός από την ουσία, που είναι τα άλογα και η εξαιρετική οδική συμπεριφορά, το Ralliart καλύπτει και το θεαθήναι. Όπερ σημαίνει ότι τα εμφανισιακά γονίδια του EVO έχουν περάσει στο αδερφάκι του, καθώς η εμπρός μάσκα είναι παρόμοια, ενώ και τα υπόλοιπα αεροδυναμικά βοηθήματα βρίσκονται στη θέση τους.

      όποιος έχει νέα (τιμή και πότε θα έρθει)γιαυτό το σούπερ αυτοκίνητο ας ποστάρει
      θα το τσιμπήσω όταν έρθει 100 τα 100

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        almant last edited by

        Δεν θα ήταν υπερβολή αν λέγαμε πως το Mitsubishi Lancer Ralliart αποτελεί ό,τι κοντινότερο στο EVO έχει κατασκευαστεί ποτέ από την ιαπωνική εταιρεία. Το Ralliart εξοπλίζεται με τον ίδιο δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα -αλλά με διαφορετική χαρτογράφηση και απόδοση 240 ίππων- σε συνδυασμό με το νέο αυτόματο κιβώτιο της Mitsubishi με το διπλό συμπλέκτη και το ίδιο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με αυτό του 'big brother'.
        Όλα αυτά συνηγορούν στο ότι πολλοί φανατικοί οπαδοί του EVO, που όμως απέχουν αρκετές χιλιάδες ευρώ από την απόκτησή του, θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν κάτι παρόμοιο. Εκτός από την ουσία, που είναι τα άλογα και η εξαιρετική οδική συμπεριφορά, το Ralliart καλύπτει και το θεαθήναι. Όπερ σημαίνει ότι τα εμφανισιακά γονίδια του EVO έχουν περάσει στο αδερφάκι του, καθώς η εμπρός μάσκα είναι παρόμοια, ενώ και τα υπόλοιπα αεροδυναμικά βοηθήματα βρίσκονται στη θέση τους.

        όποιος έχει νέα (τιμή και πότε θα έρθει)γιαυτό το σούπερ αυτοκίνητο ας ποστάρει
        θα το τσιμπήσω όταν έρθει 100 τα 100

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          almant last edited by

          Δεν θα ήταν υπερβολή αν λέγαμε πως το Mitsubishi Lancer Ralliart αποτελεί ό,τι κοντινότερο στο EVO έχει κατασκευαστεί ποτέ από την ιαπωνική εταιρεία. Το Ralliart εξοπλίζεται με τον ίδιο δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα -αλλά με διαφορετική χαρτογράφηση και απόδοση 240 ίππων- σε συνδυασμό με το νέο αυτόματο κιβώτιο της Mitsubishi με το διπλό συμπλέκτη και το ίδιο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με αυτό του 'big brother'.
          Όλα αυτά συνηγορούν στο ότι πολλοί φανατικοί οπαδοί του EVO, που όμως απέχουν αρκετές χιλιάδες ευρώ από την απόκτησή του, θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν κάτι παρόμοιο. Εκτός από την ουσία, που είναι τα άλογα και η εξαιρετική οδική συμπεριφορά, το Ralliart καλύπτει και το θεαθήναι. Όπερ σημαίνει ότι τα εμφανισιακά γονίδια του EVO έχουν περάσει στο αδερφάκι του, καθώς η εμπρός μάσκα είναι παρόμοια, ενώ και τα υπόλοιπα αεροδυναμικά βοηθήματα βρίσκονται στη θέση τους.

          όποιος έχει νέα (τιμή και πότε θα έρθει)γιαυτό το σούπερ αυτοκίνητο ας ποστάρει
          θα το τσιμπήσω όταν έρθει 100 τα 100

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            christos-dimou last edited by

            Το πρόβλημα για το συγκεκριμένο όχημα είναι ότι οποιαδήποτε τιμή πάνω από 35k απλά θα το κάψει και με το μεγάλο στα 50Κ+ δύσκολο το βλέπω να έρχεται με κάτω από τα 40Κ. Οπότε γιατί κάποιος να μην πάρει το S3 ή το Insignia των 280 αλόγων με την εξελιγμένη τετρακίνηση???

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Q
              qsisvts last edited by

              Ο χρήστης almant έγραψε:
              και το ίδιο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με αυτό του 'big brother'.

              οχι ακριβως το ιδιο..δε θα εχει active yaw control
              επισης το αυτοματο διπλου συμπλεκτη της mitshubishi ,συμφωνα με την ιδια, προσφερει χειροτερες επιδοσεις απο το χειροκινητο..δεν καταλαβαινω γιατι δε θα προσφερεται το συγκεκριμενο και ως χειροκινητο,το επιπλεον βαρος θα το θαβει..

              απο οτι καταλαβαινω παντως προκειται για μια οχι και τοσο 'καθαροαιμη' προταση,η οποια θα απευθυνεται σιγουρα και στο κοινο του s3(τιμολογιακα πιστευω οτι θα ναι πολυ κοντα)..περιμενω συγκριτικα!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                almant last edited by

                προσωπικά κοιτάω να πάρω ένα καινούριο αμάξι (αφού μόλις πούλησα το οκταβια ρσ)απο 200 άλογα και πάνω και μέχρι 35χιλιάρικα.μουαρέσει το ραλιαρτ αλλα αν παέι κοντά στο 40ρη τότε παίρνεισ το αουντι σ3!!!
                δεν ξέρω τιμές για το ραλιαρτ ελπίζω οτι θα είναι στο 35ρη κοντά για να χτυπήσει και ρο σουμπαρού wrx όπως λένε...
                στην αμερική έχει 27χιλ δολάρια....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr