Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Auto Start Feature και δακτύλιος
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Auto Start Feature και δακτύλιος
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    17
    28
    38
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zoranb last edited by

      Εάν δεν κάνω λάθος αυτοκίνητα όπως τα υβριδικά έχουν ελευθέρας στο δακτύλιο και αυτό διότι ελευθερώνουν πολύ λιγότερο έως καθόλου CO2 στο περιβάλλον. Η ερώτηση λοιπόν είναι εάν ισχύει κάτι τέτοιο και για τα νέα μοντέλα της ΒΜW και Μini τα οποία ενσωματώνουν τα χαρακτηριστικά Efficiency Dynamics στα οποία περιλαμβάνεται το Auto Start Stop (το οποίο σβήνει την μηχανή όταν είναι ακινητοποιημένο το αυτοκίνητο στην κίνηση ή στα φανάρια).
      Εάν όχι δεν θα έπρεπε να έχουν κάποιες ελεφρύνσεις αυτά τα αυτοκίνητα που περιλαμβάνουν το παραπάνω χαρακτηριστικό? Τί λέτε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zoranb last edited by

        Εάν δεν κάνω λάθος αυτοκίνητα όπως τα υβριδικά έχουν ελευθέρας στο δακτύλιο και αυτό διότι ελευθερώνουν πολύ λιγότερο έως καθόλου CO2 στο περιβάλλον. Η ερώτηση λοιπόν είναι εάν ισχύει κάτι τέτοιο και για τα νέα μοντέλα της ΒΜW και Μini τα οποία ενσωματώνουν τα χαρακτηριστικά Efficiency Dynamics στα οποία περιλαμβάνεται το Auto Start Stop (το οποίο σβήνει την μηχανή όταν είναι ακινητοποιημένο το αυτοκίνητο στην κίνηση ή στα φανάρια).
        Εάν όχι δεν θα έπρεπε να έχουν κάποιες ελεφρύνσεις αυτά τα αυτοκίνητα που περιλαμβάνουν το παραπάνω χαρακτηριστικό? Τί λέτε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zoranb last edited by

          Εάν δεν κάνω λάθος αυτοκίνητα όπως τα υβριδικά έχουν ελευθέρας στο δακτύλιο και αυτό διότι ελευθερώνουν πολύ λιγότερο έως καθόλου CO2 στο περιβάλλον. Η ερώτηση λοιπόν είναι εάν ισχύει κάτι τέτοιο και για τα νέα μοντέλα της ΒΜW και Μini τα οποία ενσωματώνουν τα χαρακτηριστικά Efficiency Dynamics στα οποία περιλαμβάνεται το Auto Start Stop (το οποίο σβήνει την μηχανή όταν είναι ακινητοποιημένο το αυτοκίνητο στην κίνηση ή στα φανάρια).
          Εάν όχι δεν θα έπρεπε να έχουν κάποιες ελεφρύνσεις αυτά τα αυτοκίνητα που περιλαμβάνουν το παραπάνω χαρακτηριστικό? Τί λέτε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            travelman last edited by

            Καλά μην περιμένεις λογική από την ελληνική νομοθεσία και το περιβάλλον. Απαγορεύεται να κυκλοφορείς με αυτό στην Αθήνα επειδή είναι καταστροφικό για το περιβάλλον...

            αλλά επιτρέπουν το οικολογικότατο

            Πάντως η λογική τύπου έχω τριάρα στάρτ στοπ που βγάζει γύρω στα 150 γραμμαρια άρα είναι οικολογική και πρέπει να μπαίνω δακτύλιο δεν πολυστέκει γιατί υπάρχουν ολόκληρες εταιρείες με μέσο όρο κάτω από 140 γρ (φίατ) πόσο μάλλον μοντέλα. Βέβαια υπάρχουν ήδη βενζινοκίνητα μοντέλα που τρώνε τα υβριδικά σε εκπομπές ρύπων ωστόσο αντιμετωπίζονται ως κανονικά. Αλλά είπαμε τα υβριδικά είναι 'καλά για το περιβάλλον'

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Το σημαντικό είναι οι φοβερές βλάβες που προκαλεί το CO2 εντός δακτυλίου. Οι οποίες βλάβες είναι οι εξής:

              ..

              (δεν έχω εντοπίσει κάποια)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                krusenstern last edited by

                Ο χρήστης zoranb έγραψε:
                Η ερώτηση λοιπόν είναι εάν ισχύει κάτι τέτοιο και για τα νέα μοντέλα της ΒΜW και Μini τα οποία ενσωματώνουν τα χαρακτηριστικά Efficiency Dynamics στα οποία περιλαμβάνεται το Auto Start Stop (το οποίο σβήνει την μηχανή όταν είναι ακινητοποιημένο το αυτοκίνητο στην κίνηση ή στα φανάρια).

                Όχι.

                Εάν όχι δεν θα έπρεπε να έχουν κάποιες ελεφρύνσεις αυτά τα αυτοκίνητα που περιλαμβάνουν το παραπάνω χαρακτηριστικό? Τί λέτε?

                Όχι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  christos-dimou last edited by

                  Η νομοθεσία καλύπτει υβριδικά ή πλήρως ηλεκτρικά οχήματα. Για να θεωρηθεί ένα όχημα ως Υβριδικό απαιτείται να μπορεί να κινηθεί χωρίς τη χρήση του βενζινοκινητήρα. Τόσο το efficient dynamics της BMW όσο και το Start Stop δεν επιτρέπουν κάτι τέτοιο. Επίσης κανένα από αυτά δεν έχει κάποιον ηλεκτροκινητήρα ή συστοιχίες μπαταριών για την ανάκτηση μέρους της κινητικής ενέργειας.

                  Τα συγκεκριμένα οχήματα ανήκουν στην κατηγορία 1 των υβριδικών. Αυτοτελή κίνηση χωρίς τη χρήση βενζινοκινητήρα προβλέπεται για τα οχήματα της κατηγορίας 3 ή 4. Κατηγορίας 3 είναι το IMA που ορίζεται ως mild hybrid (στη γενεά ΙΙ έγινε 3.5 καθώς επιτρέπει πια τη κίνηση ως πλήρως ηλεκτρικό (ο κινητήρας περιστρέφεται μεν αλλά η έκχυση καυσίμου απενεργοποιείται για το σύνολο των κυλίνδρων) ενώ το Prius είναι ένα καθαρό 4 καθώς επιτρέπεται η κίνηση του και ως EV μέσω της συγκεκριμένης ρύθμισης και η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα είναι μεγαλύτερη αυτής του βενζινοκινητήρα.

                  ΥΣ (1) Στο Μιλάνο απαγορεύεται η κίνηση οχημάτων κατηγορίας Euro 1 & Euro 2. Αυτό σημαίνει ότι για το μισό στόλο των Αθηνών η κίνηση στο Μιλάνο θα απαγορευόταν. Οπότε υπάρχουν και χειρότερα.

                  ΥΣ (2) Η συγκεκριμένη τεχνολογία δεν κάνει θαύματα. Αν κάποιος περιμένει την GS450h να καίει ως ένα Smart Diesel απλά θα περιμένει.

                  ΥΣ (3) Η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι αυτή τη στιγμή η λιγότερο ρυπογόνος και εκπουμπούσα αέρια του θερμοκηπίου τεχνολογία (αφορούσα και μόνον την κίνηση του οχήματος καθώς στην παραγωγή τα πράγματα ακόμα είναι άσχημα και κάθε όχημα ξεκινά με μία επιβάρυνση κάποιων τόννων). Στην Ελλάδα ειδικά που κάθε κιλοβατώρα παράγεται με τον τρόπο που παράγεται ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα δεν θα ήταν καθαρότερο τουναντίον.

                  ΥΣ (4) Προς τα μέσα του 2010 πρακτικά κάθε μεγάλος Ευρωπαίος κατασκευαστής θα έχει ένα υβριδικό στη φαρέτρα του. Τότε όσοι πιστοί προσέλθετε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Το θέμα είναι πως ένα Toyota Aygo σε μία διαδρομή 10χλμ μέσα στην Αθήνα θα εκπέμψει λιγότερους ρύπους από ένα GS450h.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dog80 last edited by

                      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                      Στην Ελλάδα ειδικά που κάθε κιλοβατώρα παράγεται με τον τρόπο που παράγεται ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα δεν θα ήταν καθαρότερο τουναντίον.

                      Μου φαίνεται λίγο παράξενο αυτό. Υπάρχουν νούμερα σχετικά με τους ρύπους ανα κιλοβατώρα της ΔΕΗ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • N
                        nikos last edited by

                        Δε με ενδιαφέρει τόσο ο δακτύλιος...αυτό που με ενδιαφέρει είναι ότι η κυβέρνηση είχε αναγγείλει ότι θα έχουν μειωμένα τέλη όσοι έχουν χαμηλούς ρύπους, ή τέλοσπαντων θα πληρώνουμε με τους ρύπους.

                        Δεν είναι δυνατόν ένα 2λτ με 152gr/km να πληρώνει τα ίδια τέλη με ένα S3 που βγάζει 200gr/km και άλλα τέτοια πολλά παραδείγματα!

                        Αυτά...ΜΟΝΟ στην Ελλάδα!

                        Nikos @ YouTube

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Με λιγνίτη;
                          Τη μετατροπή σε ηλεκτρικό ρεύμα, μεταφορά και το πιο σημαντικό: την διαδικασία της φόρτισης που ΔΕΝ έχει καλή απόδοση.

                          Το ηλεκτρικό ρεύμα χρειάζεται καλώδια, γι αυτό είναι καλό για ΣΠΙΤΙΑ.
                          Στα αμάξια ο ηλεκτρισμός είναι άχρηστος - ανέβα σε βουνό με ηλεκτρικό αμάξι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Ποιο ακιρβώς πρόβλημα λύνει ή βοηθά η ελεύθερη πρόσβαση στον δακτύλιο των υβριδικών ή και των 'start&stop' οχημάτων??

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kyr80 last edited by

                              Εγώ είμαι από χωριό.... Θέλω να μπαίνω στο δαχτύλιο όποτε γουστάρω.-

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nikos last edited by

                                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                Ποιο ακιρβώς πρόβλημα λύνει ή βοηθά η ελεύθερη πρόσβαση στον δακτύλιο των υβριδικών ή και των 'start&stop' οχημάτων??

                                Και να το πάω ένα βήμα πιο μακριά...ποιο πρόβλημα όπως λες λύνει ή βοηθά η ελεύθερη πρόσβαση στον δακτύλιο των υβριδικών ή και των 'start&stop' οχημάτων που δεν εξυπηρετούν τα diesel ΙΧ.

                                Nikos @ YouTube

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  kyr80 last edited by

                                  Η ύπαρξη του δακτυλίου δεν συμβάλει και στην μείωση του κυκλοφοριακού;;; Μόνο τα καυσαέρια είναι το πρόβλημα;;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hellenic-tifosi last edited by

                                    Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                    Ποιο ακιρβώς πρόβλημα λύνει ή βοηθά η ελεύθερη πρόσβαση στον δακτύλιο των υβριδικών ή και των 'start&stop' οχημάτων??

                                    Υποθέτω ότι θεωρείται σαν 'κινητρο' αγοράς.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      avel last edited by

                                      Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                      Ποιο ακιρβώς πρόβλημα λύνει ή βοηθά η ελεύθερη πρόσβαση στον δακτύλιο των υβριδικών ή και των 'start&stop' οχημάτων??

                                      Δε λύνει κάποιο πρόβλημα. Προσφέρεται από το κράτος ως κίνητρο για αγορά νέας, οικολογικής (υποτίθεται) τεχνολογίας.

                                      Προφανώς εάν όλοι αγοράζανε ξαφνικά υβριδικά, τότε η προσφορά του κράτους 'με κάθε υβριδικό δώρο τα τέλη και η κίνηση στο κέντρο' θα έληγε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • C
                                        christos-dimou last edited by

                                        Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                        Στην Ελλάδα ειδικά που κάθε κιλοβατώρα παράγεται με τον τρόπο που παράγεται ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα δεν θα ήταν καθαρότερο τουναντίον.

                                        Μου φαίνεται λίγο παράξενο αυτό. Υπάρχουν νούμερα σχετικά με τους ρύπους ανα κιλοβατώρα της ΔΕΗ?

                                        Μεταξύ 1200~1400 γραμμαρίων ανά κιλοβατώρα για τα λιγνιτικά. Στα σύγχρονα λιγνιτικά πέφτει στα 1000 γραμμάρια. Πέραν των αερίων του θερμοκηπίου έχουμε και τους ρύπους όπου εκεί δεν μπορούν να γίνουν συγκρίσεις με τις σύγχρονες μονάδες.

                                        Ενεργειακά πάντως αν το δούμε το θέμα είναι ιδιαίτερα μη αποδοτικό να μετατρέπεις την ενέργεια πριν την χρησιμοποιήσεις (όπως συμβαίνει με τον ηλεκτρισμό).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christos-dimou last edited by

                                          Ο χρήστης avel έγραψε:

                                          Ποιο ακιρβώς πρόβλημα λύνει ή βοηθά η ελεύθερη πρόσβαση στον δακτύλιο των υβριδικών ή και των 'start&stop' οχημάτων??

                                          Δε λύνει κάποιο πρόβλημα. Προσφέρεται από το κράτος ως κίνητρο για αγορά νέας, οικολογικής (υποτίθεται) τεχνολογίας.

                                          Προφανώς εάν όλοι αγοράζανε ξαφνικά υβριδικά, τότε η προσφορά του κράτους 'με κάθε υβριδικό δώρο τα τέλη και η κίνηση στο κέντρο' θα έληγε.

                                          Άλλος ένας ακόμα μύθος. Για τα τέλη η εξαίρεση ισχύει τα πρώτα 3 έτη. Στη συνέχεια στην Αθήνα ειδικά πέραν των ταξί, κρατικών αυτοκινήτων, των ενοικιαζόμενων, των φορτηγών, υπάρχει και μερικές εκατοντάδες χιλιάδες άδειες εισόδου στο δακτύλιο.

                                          Το ποσό για την αγορά μίας ανέρχεται στα 200 περίπου ευρώ. (και ξέρετε τι εννοώ...).

                                          Τώρα για το θέμα των προβλημάτων που λύνει. Σε σχέση με ένα συμβατικό βενζινοκίνητο ή κατηγορίας 1 υβριδικό (με start - stop) το mild υβριδικό καίει 15~20% λιγότερο εντός πόλης και το full hybrid περίπου στο 25% λιγότερο. Αν λοιπόν αύριο ως δια μαγείας καταφέρναμε να αλλάξουμε το στόλο με υβριδικά τα κέρδη μας θα ξεκινούσαν από το 25% και ίσως να έφταναν και στο 50% (αέρια του θερμοκηπίου πάντα) ειδικά πετώντας τα διάφορα σαπάκια. Το Tipo μου με 78 άλογα από 1600 κυβικά και βάρος μετα βίας πάνω από 1000 κιλά στα χεράκια μου έκαιγε στα 11~12 λίτρα καύσιμο. Το GOLF IV 1.4 ήταν κάπου στα 10.5. Το COLT CZ3 στα 8.5. Το ΙΜΑ στα 7.5 και τώρα κάτω από τα 7.0 στην πόλη (που το έμαθα). Το ΙΜΑ με διαφορά είναι το βαρύτερο (1350+ κιλά με το GOLF στα 1280 το CZ3 στα 1040 και το TIPO στα 990 κιλά). Το ΙΜΑ καίει στην πόλη ότι πρακτικά έκαιγε το UNO FIRE 45 Base των 700~ κιλών (περί τα 7 λίτρα) όντως όμως πολύ μεγαλύτερο και με 200 κιλά παραπάνω εξοπλισμό και φυσικά απείρως ασφαλέστερο (περί τα 100 κιλά παραπάνω εξαρτήματα ασφάλειας).

                                          Αυτά βάσει των προσωπικών μου εμπειριών και μόνον.

                                          Για το diesel. Το πρόβλημα του diesel είναι ότι είναι ρυπογόνο. Δεν τίθεται θέμα εκπομπών θερμοκηπίου όπου εκεί είναι εμπρός 10~20% περίπου σε σχέση με το βενζινοκίνητο. Μακάρι να παντρευτεί καλά ο κινητήρας του diesel με τα υβριδικά συστήματα (δεν είναι της αρεσκείας του κινητήρα diesel το σταμάτα ξεκίνα) και να έχουμε τα κέρδη και των δύο κόσμων. Από εκεί και πέρα στην Ευρώπη που υπήρχε η φιλοσοφία του diesel αυτός άνθισε (ειδικά και λόγω μικρότερης φορολογίας) στην Αμερική ακόμα τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα και με το diesel 25% ακριβότερο από τη βενζίνη και λαμβάνοντας υπόψη τόσο το αυξημένο βάρος όσο και το κόστος πολύ δύσκολα βλέπω έναν Νέο κόσμο που να καίει το καύσιμο του Διαβόλου (κατά Προφήτη Ιερεμία...).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • Z
                                            zorz last edited by

                                            Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                                            αυτό που με ενδιαφέρει είναι ότι η κυβέρνηση είχε αναγγείλει ότι θα έχουν μειωμένα τέλη όσοι έχουν χαμηλούς ρύπους, ή τέλοσπαντων θα πληρώνουμε με τους ρύπους.

                                            Δεν είναι δυνατόν ένα 2λτ με 152gr/km να πληρώνει τα ίδια τέλη με ένα S3 που βγάζει 200gr/km και άλλα τέτοια πολλά παραδείγματα!
                                            Αυτά...ΜΟΝΟ στην Ελλάδα!

                                            Όλα αυτά τα ηλίθια προβλήματα θα λύνονταν αν η 'περιβαλλοντική φορολογία' ήταν 100% ενσωματωμένη στη τιμή των καυσίμων.
                                            Τόσο καις κύριε; Τόσο θα πληρώσεις.-

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr