-
Εάν δεν κάνω λάθος αυτοκίνητα όπως τα υβριδικά έχουν ελευθέρας στο δακτύλιο και αυτό διότι ελευθερώνουν πολύ λιγότερο έως καθόλου CO2 στο περιβάλλον. Η ερώτηση λοιπόν είναι εάν ισχύει κάτι τέτοιο και για τα νέα μοντέλα της ΒΜW και Μini τα οποία ενσωματώνουν τα χαρακτηριστικά Efficiency Dynamics στα οποία περιλαμβάνεται το Auto Start Stop (το οποίο σβήνει την μηχανή όταν είναι ακινητοποιημένο το αυτοκίνητο στην κίνηση ή στα φανάρια).
Εάν όχι δεν θα έπρεπε να έχουν κάποιες ελεφρύνσεις αυτά τα αυτοκίνητα που περιλαμβάνουν το παραπάνω χαρακτηριστικό? Τί λέτε? -
Εάν δεν κάνω λάθος αυτοκίνητα όπως τα υβριδικά έχουν ελευθέρας στο δακτύλιο και αυτό διότι ελευθερώνουν πολύ λιγότερο έως καθόλου CO2 στο περιβάλλον. Η ερώτηση λοιπόν είναι εάν ισχύει κάτι τέτοιο και για τα νέα μοντέλα της ΒΜW και Μini τα οποία ενσωματώνουν τα χαρακτηριστικά Efficiency Dynamics στα οποία περιλαμβάνεται το Auto Start Stop (το οποίο σβήνει την μηχανή όταν είναι ακινητοποιημένο το αυτοκίνητο στην κίνηση ή στα φανάρια).
Εάν όχι δεν θα έπρεπε να έχουν κάποιες ελεφρύνσεις αυτά τα αυτοκίνητα που περιλαμβάνουν το παραπάνω χαρακτηριστικό? Τί λέτε? -
Εάν δεν κάνω λάθος αυτοκίνητα όπως τα υβριδικά έχουν ελευθέρας στο δακτύλιο και αυτό διότι ελευθερώνουν πολύ λιγότερο έως καθόλου CO2 στο περιβάλλον. Η ερώτηση λοιπόν είναι εάν ισχύει κάτι τέτοιο και για τα νέα μοντέλα της ΒΜW και Μini τα οποία ενσωματώνουν τα χαρακτηριστικά Efficiency Dynamics στα οποία περιλαμβάνεται το Auto Start Stop (το οποίο σβήνει την μηχανή όταν είναι ακινητοποιημένο το αυτοκίνητο στην κίνηση ή στα φανάρια).
Εάν όχι δεν θα έπρεπε να έχουν κάποιες ελεφρύνσεις αυτά τα αυτοκίνητα που περιλαμβάνουν το παραπάνω χαρακτηριστικό? Τί λέτε? -
Καλά μην περιμένεις λογική από την ελληνική νομοθεσία και το περιβάλλον. Απαγορεύεται να κυκλοφορείς με αυτό στην Αθήνα επειδή είναι καταστροφικό για το περιβάλλον...
αλλά επιτρέπουν το οικολογικότατο
Πάντως η λογική τύπου έχω τριάρα στάρτ στοπ που βγάζει γύρω στα 150 γραμμαρια άρα είναι οικολογική και πρέπει να μπαίνω δακτύλιο δεν πολυστέκει γιατί υπάρχουν ολόκληρες εταιρείες με μέσο όρο κάτω από 140 γρ (φίατ) πόσο μάλλον μοντέλα. Βέβαια υπάρχουν ήδη βενζινοκίνητα μοντέλα που τρώνε τα υβριδικά σε εκπομπές ρύπων ωστόσο αντιμετωπίζονται ως κανονικά. Αλλά είπαμε τα υβριδικά είναι 'καλά για το περιβάλλον'
-
Το σημαντικό είναι οι φοβερές βλάβες που προκαλεί το CO2 εντός δακτυλίου. Οι οποίες βλάβες είναι οι εξής:
..
(δεν έχω εντοπίσει κάποια)
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Η ερώτηση λοιπόν είναι εάν ισχύει κάτι τέτοιο και για τα νέα μοντέλα της ΒΜW και Μini τα οποία ενσωματώνουν τα χαρακτηριστικά Efficiency Dynamics στα οποία περιλαμβάνεται το Auto Start Stop (το οποίο σβήνει την μηχανή όταν είναι ακινητοποιημένο το αυτοκίνητο στην κίνηση ή στα φανάρια).Όχι.
Εάν όχι δεν θα έπρεπε να έχουν κάποιες ελεφρύνσεις αυτά τα αυτοκίνητα που περιλαμβάνουν το παραπάνω χαρακτηριστικό? Τί λέτε?
Όχι.
-
Η νομοθεσία καλύπτει υβριδικά ή πλήρως ηλεκτρικά οχήματα. Για να θεωρηθεί ένα όχημα ως Υβριδικό απαιτείται να μπορεί να κινηθεί χωρίς τη χρήση του βενζινοκινητήρα. Τόσο το efficient dynamics της BMW όσο και το Start Stop δεν επιτρέπουν κάτι τέτοιο. Επίσης κανένα από αυτά δεν έχει κάποιον ηλεκτροκινητήρα ή συστοιχίες μπαταριών για την ανάκτηση μέρους της κινητικής ενέργειας.
Τα συγκεκριμένα οχήματα ανήκουν στην κατηγορία 1 των υβριδικών. Αυτοτελή κίνηση χωρίς τη χρήση βενζινοκινητήρα προβλέπεται για τα οχήματα της κατηγορίας 3 ή 4. Κατηγορίας 3 είναι το IMA που ορίζεται ως mild hybrid (στη γενεά ΙΙ έγινε 3.5 καθώς επιτρέπει πια τη κίνηση ως πλήρως ηλεκτρικό (ο κινητήρας περιστρέφεται μεν αλλά η έκχυση καυσίμου απενεργοποιείται για το σύνολο των κυλίνδρων) ενώ το Prius είναι ένα καθαρό 4 καθώς επιτρέπεται η κίνηση του και ως EV μέσω της συγκεκριμένης ρύθμισης και η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα είναι μεγαλύτερη αυτής του βενζινοκινητήρα.
ΥΣ (1) Στο Μιλάνο απαγορεύεται η κίνηση οχημάτων κατηγορίας Euro 1 & Euro 2. Αυτό σημαίνει ότι για το μισό στόλο των Αθηνών η κίνηση στο Μιλάνο θα απαγορευόταν. Οπότε υπάρχουν και χειρότερα.
ΥΣ (2) Η συγκεκριμένη τεχνολογία δεν κάνει θαύματα. Αν κάποιος περιμένει την GS450h να καίει ως ένα Smart Diesel απλά θα περιμένει.
ΥΣ (3) Η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι αυτή τη στιγμή η λιγότερο ρυπογόνος και εκπουμπούσα αέρια του θερμοκηπίου τεχνολογία (αφορούσα και μόνον την κίνηση του οχήματος καθώς στην παραγωγή τα πράγματα ακόμα είναι άσχημα και κάθε όχημα ξεκινά με μία επιβάρυνση κάποιων τόννων). Στην Ελλάδα ειδικά που κάθε κιλοβατώρα παράγεται με τον τρόπο που παράγεται ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα δεν θα ήταν καθαρότερο τουναντίον.
ΥΣ (4) Προς τα μέσα του 2010 πρακτικά κάθε μεγάλος Ευρωπαίος κατασκευαστής θα έχει ένα υβριδικό στη φαρέτρα του. Τότε όσοι πιστοί προσέλθετε.
-
Το θέμα είναι πως ένα Toyota Aygo σε μία διαδρομή 10χλμ μέσα στην Αθήνα θα εκπέμψει λιγότερους ρύπους από ένα GS450h.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Στην Ελλάδα ειδικά που κάθε κιλοβατώρα παράγεται με τον τρόπο που παράγεται ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα δεν θα ήταν καθαρότερο τουναντίον.Μου φαίνεται λίγο παράξενο αυτό. Υπάρχουν νούμερα σχετικά με τους ρύπους ανα κιλοβατώρα της ΔΕΗ?
-
Δε με ενδιαφέρει τόσο ο δακτύλιος...αυτό που με ενδιαφέρει είναι ότι η κυβέρνηση είχε αναγγείλει ότι θα έχουν μειωμένα τέλη όσοι έχουν χαμηλούς ρύπους, ή τέλοσπαντων θα πληρώνουμε με τους ρύπους.
Δεν είναι δυνατόν ένα 2λτ με 152gr/km να πληρώνει τα ίδια τέλη με ένα S3 που βγάζει 200gr/km και άλλα τέτοια πολλά παραδείγματα!
Αυτά...ΜΟΝΟ στην Ελλάδα!
-
Με λιγνίτη;
Τη μετατροπή σε ηλεκτρικό ρεύμα, μεταφορά και το πιο σημαντικό: την διαδικασία της φόρτισης που ΔΕΝ έχει καλή απόδοση.Το ηλεκτρικό ρεύμα χρειάζεται καλώδια, γι αυτό είναι καλό για ΣΠΙΤΙΑ.
Στα αμάξια ο ηλεκτρισμός είναι άχρηστος - ανέβα σε βουνό με ηλεκτρικό αμάξι. -
Ποιο ακιρβώς πρόβλημα λύνει ή βοηθά η ελεύθερη πρόσβαση στον δακτύλιο των υβριδικών ή και των 'start&stop' οχημάτων??
-
Εγώ είμαι από χωριό.... Θέλω να μπαίνω στο δαχτύλιο όποτε γουστάρω.-
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ποιο ακιρβώς πρόβλημα λύνει ή βοηθά η ελεύθερη πρόσβαση στον δακτύλιο των υβριδικών ή και των 'start&stop' οχημάτων??Και να το πάω ένα βήμα πιο μακριά...ποιο πρόβλημα όπως λες λύνει ή βοηθά η ελεύθερη πρόσβαση στον δακτύλιο των υβριδικών ή και των 'start&stop' οχημάτων που δεν εξυπηρετούν τα diesel ΙΧ.
-
Η ύπαρξη του δακτυλίου δεν συμβάλει και στην μείωση του κυκλοφοριακού;;; Μόνο τα καυσαέρια είναι το πρόβλημα;;
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ποιο ακιρβώς πρόβλημα λύνει ή βοηθά η ελεύθερη πρόσβαση στον δακτύλιο των υβριδικών ή και των 'start&stop' οχημάτων??Υποθέτω ότι θεωρείται σαν 'κινητρο' αγοράς.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ποιο ακιρβώς πρόβλημα λύνει ή βοηθά η ελεύθερη πρόσβαση στον δακτύλιο των υβριδικών ή και των 'start&stop' οχημάτων??Δε λύνει κάποιο πρόβλημα. Προσφέρεται από το κράτος ως κίνητρο για αγορά νέας, οικολογικής (υποτίθεται) τεχνολογίας.
Προφανώς εάν όλοι αγοράζανε ξαφνικά υβριδικά, τότε η προσφορά του κράτους 'με κάθε υβριδικό δώρο τα τέλη και η κίνηση στο κέντρο' θα έληγε.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Στην Ελλάδα ειδικά που κάθε κιλοβατώρα παράγεται με τον τρόπο που παράγεται ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα δεν θα ήταν καθαρότερο τουναντίον.
Μου φαίνεται λίγο παράξενο αυτό. Υπάρχουν νούμερα σχετικά με τους ρύπους ανα κιλοβατώρα της ΔΕΗ?
Μεταξύ 1200~1400 γραμμαρίων ανά κιλοβατώρα για τα λιγνιτικά. Στα σύγχρονα λιγνιτικά πέφτει στα 1000 γραμμάρια. Πέραν των αερίων του θερμοκηπίου έχουμε και τους ρύπους όπου εκεί δεν μπορούν να γίνουν συγκρίσεις με τις σύγχρονες μονάδες.
Ενεργειακά πάντως αν το δούμε το θέμα είναι ιδιαίτερα μη αποδοτικό να μετατρέπεις την ενέργεια πριν την χρησιμοποιήσεις (όπως συμβαίνει με τον ηλεκτρισμό).
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Ποιο ακιρβώς πρόβλημα λύνει ή βοηθά η ελεύθερη πρόσβαση στον δακτύλιο των υβριδικών ή και των 'start&stop' οχημάτων??
Δε λύνει κάποιο πρόβλημα. Προσφέρεται από το κράτος ως κίνητρο για αγορά νέας, οικολογικής (υποτίθεται) τεχνολογίας.
Προφανώς εάν όλοι αγοράζανε ξαφνικά υβριδικά, τότε η προσφορά του κράτους 'με κάθε υβριδικό δώρο τα τέλη και η κίνηση στο κέντρο' θα έληγε.
Άλλος ένας ακόμα μύθος. Για τα τέλη η εξαίρεση ισχύει τα πρώτα 3 έτη. Στη συνέχεια στην Αθήνα ειδικά πέραν των ταξί, κρατικών αυτοκινήτων, των ενοικιαζόμενων, των φορτηγών, υπάρχει και μερικές εκατοντάδες χιλιάδες άδειες εισόδου στο δακτύλιο.
Το ποσό για την αγορά μίας ανέρχεται στα 200 περίπου ευρώ. (και ξέρετε τι εννοώ...).
Τώρα για το θέμα των προβλημάτων που λύνει. Σε σχέση με ένα συμβατικό βενζινοκίνητο ή κατηγορίας 1 υβριδικό (με start - stop) το mild υβριδικό καίει 15~20% λιγότερο εντός πόλης και το full hybrid περίπου στο 25% λιγότερο. Αν λοιπόν αύριο ως δια μαγείας καταφέρναμε να αλλάξουμε το στόλο με υβριδικά τα κέρδη μας θα ξεκινούσαν από το 25% και ίσως να έφταναν και στο 50% (αέρια του θερμοκηπίου πάντα) ειδικά πετώντας τα διάφορα σαπάκια. Το Tipo μου με 78 άλογα από 1600 κυβικά και βάρος μετα βίας πάνω από 1000 κιλά στα χεράκια μου έκαιγε στα 11~12 λίτρα καύσιμο. Το GOLF IV 1.4 ήταν κάπου στα 10.5. Το COLT CZ3 στα 8.5. Το ΙΜΑ στα 7.5 και τώρα κάτω από τα 7.0 στην πόλη (που το έμαθα). Το ΙΜΑ με διαφορά είναι το βαρύτερο (1350+ κιλά με το GOLF στα 1280 το CZ3 στα 1040 και το TIPO στα 990 κιλά). Το ΙΜΑ καίει στην πόλη ότι πρακτικά έκαιγε το UNO FIRE 45 Base των 700~ κιλών (περί τα 7 λίτρα) όντως όμως πολύ μεγαλύτερο και με 200 κιλά παραπάνω εξοπλισμό και φυσικά απείρως ασφαλέστερο (περί τα 100 κιλά παραπάνω εξαρτήματα ασφάλειας).
Αυτά βάσει των προσωπικών μου εμπειριών και μόνον.
Για το diesel. Το πρόβλημα του diesel είναι ότι είναι ρυπογόνο. Δεν τίθεται θέμα εκπομπών θερμοκηπίου όπου εκεί είναι εμπρός 10~20% περίπου σε σχέση με το βενζινοκίνητο. Μακάρι να παντρευτεί καλά ο κινητήρας του diesel με τα υβριδικά συστήματα (δεν είναι της αρεσκείας του κινητήρα diesel το σταμάτα ξεκίνα) και να έχουμε τα κέρδη και των δύο κόσμων. Από εκεί και πέρα στην Ευρώπη που υπήρχε η φιλοσοφία του diesel αυτός άνθισε (ειδικά και λόγω μικρότερης φορολογίας) στην Αμερική ακόμα τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα και με το diesel 25% ακριβότερο από τη βενζίνη και λαμβάνοντας υπόψη τόσο το αυξημένο βάρος όσο και το κόστος πολύ δύσκολα βλέπω έναν Νέο κόσμο που να καίει το καύσιμο του Διαβόλου (κατά Προφήτη Ιερεμία...).
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
αυτό που με ενδιαφέρει είναι ότι η κυβέρνηση είχε αναγγείλει ότι θα έχουν μειωμένα τέλη όσοι έχουν χαμηλούς ρύπους, ή τέλοσπαντων θα πληρώνουμε με τους ρύπους.Δεν είναι δυνατόν ένα 2λτ με 152gr/km να πληρώνει τα ίδια τέλη με ένα S3 που βγάζει 200gr/km και άλλα τέτοια πολλά παραδείγματα!
Αυτά...ΜΟΝΟ στην Ελλάδα!Όλα αυτά τα ηλίθια προβλήματα θα λύνονταν αν η 'περιβαλλοντική φορολογία' ήταν 100% ενσωματωμένη στη τιμή των καυσίμων.
Τόσο καις κύριε; Τόσο θα πληρώσεις.-
Auto Start Feature και δακτύλιος