Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί αλλαγών στην F1 για το 2009
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Περί αλλαγών στην F1 για το 2009
    • 1 / 1
    Formula 1
    7
    11
    16
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • kubiak
      kubiak last edited by

      Μου τράβηξε το ενδιαφέρον αυτά που αναφέρθηκαν στην εκπομπή για το KERS και τις λοιπές αλλαγές οπότε σκέφτηκα ότι κάτι παραπάνω θα μάθουμε μέχρι τον πρώτο αγώνα του 2009...

      Χωρίς να ψάξω ιδιαίτερα, μια πρώτη εικόνα λέει:

      [list=1:q6z53wcu][:q6z53wcu]Επαναφορά των slick ελαστικών[/Ⓜq6z53wcu]
      [:q6z53wcu]Εμφάνιση του KERS - Kinetic Energy Recovery System[/Ⓜq6z53wcu]
      [:q6z53wcu]Μείωση αεροδυναμικής βοήθειας κατα 50%[/Ⓜq6z53wcu]
      [:q6z53wcu]Δυνατότητα αλλαγής της κλίσης της εμπρόσθιας αεροτομής από τον οδηγό κατα τη διάρκεια του αγώνα[/Ⓜq6z53wcu][/list⭕q6z53wcu]

      Νομίζω ότι δεν είναι άσχημες οι αλλαγές αυτές και ότι θα κάνουν πιο ενδιαφέρον το πρωτάθλημα, κάνοντας λίγο πιο πολύπλοκο το έργο των οδηγών...

      Αν βρω χρόνο και πληροφορίες θα περιγράψω μερικά από αυτά πιο αναλυτικά...

      Μέχρι τότε για πείτε τα σχόλιά σας...

      _

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • kubiak
        kubiak last edited by

        Μου τράβηξε το ενδιαφέρον αυτά που αναφέρθηκαν στην εκπομπή για το KERS και τις λοιπές αλλαγές οπότε σκέφτηκα ότι κάτι παραπάνω θα μάθουμε μέχρι τον πρώτο αγώνα του 2009...

        Χωρίς να ψάξω ιδιαίτερα, μια πρώτη εικόνα λέει:

        [list=1:q6z53wcu][:q6z53wcu]Επαναφορά των slick ελαστικών[/Ⓜq6z53wcu]
        [:q6z53wcu]Εμφάνιση του KERS - Kinetic Energy Recovery System[/Ⓜq6z53wcu]
        [:q6z53wcu]Μείωση αεροδυναμικής βοήθειας κατα 50%[/Ⓜq6z53wcu]
        [:q6z53wcu]Δυνατότητα αλλαγής της κλίσης της εμπρόσθιας αεροτομής από τον οδηγό κατα τη διάρκεια του αγώνα[/Ⓜq6z53wcu][/list⭕q6z53wcu]

        Νομίζω ότι δεν είναι άσχημες οι αλλαγές αυτές και ότι θα κάνουν πιο ενδιαφέρον το πρωτάθλημα, κάνοντας λίγο πιο πολύπλοκο το έργο των οδηγών...

        Αν βρω χρόνο και πληροφορίες θα περιγράψω μερικά από αυτά πιο αναλυτικά...

        Μέχρι τότε για πείτε τα σχόλιά σας...

        _

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • kubiak
          kubiak last edited by

          Μου τράβηξε το ενδιαφέρον αυτά που αναφέρθηκαν στην εκπομπή για το KERS και τις λοιπές αλλαγές οπότε σκέφτηκα ότι κάτι παραπάνω θα μάθουμε μέχρι τον πρώτο αγώνα του 2009...

          Χωρίς να ψάξω ιδιαίτερα, μια πρώτη εικόνα λέει:

          [list=1:q6z53wcu][:q6z53wcu]Επαναφορά των slick ελαστικών[/Ⓜq6z53wcu]
          [:q6z53wcu]Εμφάνιση του KERS - Kinetic Energy Recovery System[/Ⓜq6z53wcu]
          [:q6z53wcu]Μείωση αεροδυναμικής βοήθειας κατα 50%[/Ⓜq6z53wcu]
          [:q6z53wcu]Δυνατότητα αλλαγής της κλίσης της εμπρόσθιας αεροτομής από τον οδηγό κατα τη διάρκεια του αγώνα[/Ⓜq6z53wcu][/list⭕q6z53wcu]

          Νομίζω ότι δεν είναι άσχημες οι αλλαγές αυτές και ότι θα κάνουν πιο ενδιαφέρον το πρωτάθλημα, κάνοντας λίγο πιο πολύπλοκο το έργο των οδηγών...

          Αν βρω χρόνο και πληροφορίες θα περιγράψω μερικά από αυτά πιο αναλυτικά...

          Μέχρι τότε για πείτε τα σχόλιά σας...

          _

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            phaethon last edited by

            Ο χρήστης kubiak έγραψε:

            [list=1:ge8v69cz][:ge8v69cz]Επαναφορά των slick ελαστικών[/Ⓜge8v69cz]
            [:ge8v69cz]Εμφάνιση του KERS - Kinetic Energy Recovery System[/Ⓜge8v69cz]
            [:ge8v69cz]Μείωση αεροδυναμικής βοήθειας κατα 50%[/Ⓜge8v69cz]
            [:ge8v69cz]Δυνατότητα αλλαγής της κλίσης της εμπρόσθιας αεροτομής από τον οδηγό κατα τη διάρκεια του αγώνα[/Ⓜge8v69cz][/list⭕ge8v69cz]
            _

            1. Συμφωνώ 100%.
            2. Κανένα πρόβλημα.
            3. Συμφωνώ 100%.
            4. Έχω τις εμφιβολίες μου, Κλίνω προς το 'διαφωνώ'.
            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              karagounis last edited by

              Λογικες ολες οι αλλαγες εκτος απο την 4η
              Πιστευω πως αυτο θα δουλευε αν υπηρχαν αρκετες πολυ γρηγορες πιστες στο καλενταρι (πχ. θα ηταν γαντι για το παλιο χοκενχαιμ). Σε κατι κινες, τουρκιες και αμπου νταμπι δεν θα εχει ουσιαστικη χρησιμοτητα

              Τεσπα, με τοσα ριζοσπαστικα μετρα αν δεν γινει και τωρα δουλεια, ε θα πρεπει να παραιτηθουν ολοι εκει μεσα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                greo last edited by

                Iσα ισα. Το 4 ειναι για τα Τιλκεντρομ τυπου Μαλαισιας που αναγκαστικα θυσιαζεις τις 2 αχανεις ευθειες για φτερο στο υπολοιπο πακμαν.

                Κατα τα αλλα, το Σαββατο ο Πικέ εμεινε εκτός Q3 εχοντας 3,5 δεκατα χειροτερο χρονο απο τον πρωτο. Και μονο αυτο, δειχνει οτι δεν ηταν καταλληλη περιοδος για αλλαγες. Ή εστω να γινουν αλλαγες και να μην ξαναγινουν για 5 χρονια. Η ανοιγμενη ψαλιδα ειναι πολυ μεγαλυτερο μειονεκτημα για το θεαμα απο την ελλειψη προσπερασματων.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  patro last edited by

                  Team bosses in Brazil reportedly tried again to install a one-year delay to the forthcoming introduction of KERS.

                  At one of a series of FOTA meetings at Interlagos, the prospect of calling off the implementation of the energy-recovery technology until 2010 went to a vote, according to Germany's Auto Motor und Sport.

                  Teams overwhelmingly agreed, except BMW Sauber, who wants the KERS introduction to take place as scheduled next year. FOTA votes, when immediate rule changes are concerned, require unanimity.

                  The smaller teams, like Toro Rosso, but also carmaker teams including Renault, are unimpressed. 'The veto is a bill of six million Euros for us. We have to buy a system externally,' co-owner Gerhard Berger said.

                  Renault's Flavio Briatore said: 'We have gone through the same nonsense with the quick shifting gearboxes. Today everyone has one and we are all millions of Euros poorer.'

                  Auto Motor und Sport said McLaren has already invested 30 million on KERS, while Honda's development bill is closer to 90m. 'Our system has so far cost us two million,' said Sam Michael, Technical Director of the Williams team which has taken an unique flywheel approach to KERS.

                  It emerged in Brazil that Toyota intends to start the 2009 season without a KERS-equipped car, while Ferrari is also lagging behind, after its initial design proved flawed and was scrapped.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • kubiak
                    kubiak last edited by

                    **Θα παρακαλέσω όλα τα μέλη που θα συμμετέχουν στο παρόν νήμα να χρησιμοποιήσουν αποκλειστικά αναφορές και σχόλια στα Ελληνικά καθώς δεν έχουν όλοι την ευχέρεια να διαβάζουν σε ξένες γλώσσες.

                    Για το λόγο αυτό θα -προσπαθήσω να- μεταφράσω το κείμενο που παρέθεσε ο patro, με την θερμή παράκληση να μείνουμε στα Ελληνικά...**

                    Ο χρήστης patro έγραψε:
                    Αναφέρθηκε ότι τα αφεντικά των ομάδων στη Βραζιλία προσπάθησαν πάλι να καθυστερήσουν για ένα χρόνο την εμφάνιση του KERS.

                    Σε μία από τις συναντήσεις της FOTA στο Interlagos, η προοπτική της αναβολής της υλοποίησης τεχνολογίας ανάκτησης ενέργειας μέχρι το 2010 τέθηκε σε ψηφοφορία, σύμφωνα με το γερμανικό Auto Motor Und Sport.

                    Οι περισσότερες ομάδες συμφώνησαν, πλην της BMW Sauber, που θέλει η εμφάνιση του KERS να γίνει τον επόμενο χρόνο όπως έχει προγραμματιστεί. Οι ψηφοφορίες της FOTA, όταν αφορούν άμεσες αλλαγές των κανονισμών, απαιτούν ομοφωνία.

                    Οι μικρότερες ομάδες, όπως η Toro Rosso, αλλά και ομάδες κατασκευαστών όπως η Renault, δεν ενθουσιάστηκαν. 'To βέτο είναι λογαριασμός έξι εκατομμυρίων ευρώ για εμάς. Πρέπει να αγοράσουμε ένα σύστημα από άλλους', είπε ο συν-ιδιοκτήτης Gerhard Berger.

                    O Flavio Briatore της Renault είπε: 'Έχουμε ξαναπεράσει τις ίδιες ανοησίες με τα κιβώτια γρήγορων αλλαγών. Σήμερα όλοι έχουμε από ένα και είμαστε εκατομμύρια ευρώ φτωχότεροι'.

                    Το Auto Motor Und Sport ανάφερε ότι η McLaren έχει ήδη επενδύσει 30 εκατομμύρια στο KERS, ενώ ο λογαριασμός της Honda για την ανάπτυξη είναι σχεδόν 90 εκατομμύρια. 'Το σύστημά μας έχει κοστίσει δύο εκατομμύρια μέχρι τώρα', είπε ο Sam Michael, τεχνικός διευθυντής της Williams, που έχει πάρει μία μοναδική προσέγγιση στο KERS ( flywheel = φυγοκεντρική; ).

                    Στη Βραζιλία μάθαμε ότι η Toyota σχεδιάζει να ξεκινήσει το 2009 χωρίς το KERS στα αυτοκίνητά της, ενώ η Ferrari επίσης καθυστερεί, καθώς το αρχικό της σχέδιο αποδείχθηκε εσφαλμένο και καταστράφηκε.

                    _

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dstou last edited by

                      flywheel = σφόνδυλος, βολάν, τροχαλία

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • kubiak
                        kubiak last edited by

                        Ο χρήστης dstou έγραψε:
                        flywheel = σφόνδυλος, βολάν, τροχαλία

                        Το διάβασα αυτό αλλά πως θα μετέφραζα το 'flywheel approach', 'προσέγγιση του KERS μέσω σφονδύλων';

                        Τεσπα, είναι εντυπωσιακά τα ποσά -αν είναι όντως αληθινά- για τις McLaren & Honda, αλλά επίσης εντυπωσιακό -για αντίθετο λόγο- το ποσό για τη Williams...

                        _

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-dimou last edited by

                          Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                          [list=1:218hfs26][:218hfs26]Επαναφορά των slick ελαστικών[/Ⓜ218hfs26]
                          [:218hfs26]Εμφάνιση του KERS - Kinetic Energy Recovery System[/Ⓜ218hfs26]
                          [:218hfs26]Μείωση αεροδυναμικής βοήθειας κατα 50%[/Ⓜ218hfs26]
                          [:218hfs26]Δυνατότητα αλλαγής της κλίσης της εμπρόσθιας αεροτομής από τον οδηγό κατα τη διάρκεια του αγώνα[/Ⓜ218hfs26][/list⭕218hfs26]

                          1. Δεν Συμφωνώ. Το 1998 είναι η χρονιά με το μικρότερο αριθμό προσπερασμάτων. όχι τυχαία τότε η κατάργηση των slick είχε θεωρηθεί ως η λύση για να επανέλθει το θέαμα. Να δούμε τώρα.

                          2. Ναι με τα χίλια. Καιρός να δούμε κάτι καινούργιο. Το κακό είναι ότι αν αποδειχτεί πολύ επιτυχημένο ή κάποιος βρει το αυγό του Κολόμβου προβλέπω να φεύγει από το παιγνίδι γρήγορα. Απαράδεκτος κατά τη γνώμη μου ο περιορισμός στη χρήση του.

                          3. Έτσι και Έτσι.

                          4. Πολύ φτερό εμπρός βλέπω και αυτό δεν μου αρέσει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            patro last edited by

                            ευχαριστω για τη μεταφραση αλλα δεν ηταν αναγκη.

                            για τη williams που ξερω , ναι μεν τους κοστισε μονο 2 εκατ αλλα μαλλον δεν περιλαμβανονται σε αυτο η αγορα της Flybrid (η καπως ετσι). ειναι μια εταιρια που ειχε ήδη αναπτυξει ενα τετοιο συστημα. τα ποσα που εχουν ξοδεψει οι αλλοι ασχολιαστα...

                            οι λυσεις που μελετουνται ειναι 2 , αποθηκευση της ενεργειας σε μπαταριες ή σε σφονδυλο που γυριζει μεχρι τις 100.000 στροφες.οι περισσοτεροι εχουν επιλεξει τις μπαταριες που ως μειονεκτημα εχουν το βαρος.

                            ΑΚΟΜΑ , σε μια προσφατη συνεντευξη ο patrick head λεει οτι με τον ερχομο των slick η κατανομη βαρους πρεπει να παει ακομα πιο μπροστα. συνυπολογιζοντας οτι το kers πρεπει να βρισκεται στο πισω μερος και οτι το βαρος του θα μειωσει το διαθεσιμο ερμα , καταλληγει οτι θα ειναι πολυ δυσκολο να πετυχουν ιδανικη κατανομη βαρους.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr