-
Μου τράβηξε το ενδιαφέρον αυτά που αναφέρθηκαν στην εκπομπή για το KERS και τις λοιπές αλλαγές οπότε σκέφτηκα ότι κάτι παραπάνω θα μάθουμε μέχρι τον πρώτο αγώνα του 2009...
Χωρίς να ψάξω ιδιαίτερα, μια πρώτη εικόνα λέει:
[list=1:q6z53wcu][:q6z53wcu]Επαναφορά των slick ελαστικών[/
q6z53wcu]
[:q6z53wcu]Εμφάνιση του KERS - Kinetic Energy Recovery System[/q6z53wcu]
[:q6z53wcu]Μείωση αεροδυναμικής βοήθειας κατα 50%[/q6z53wcu]
[:q6z53wcu]Δυνατότητα αλλαγής της κλίσης της εμπρόσθιας αεροτομής από τον οδηγό κατα τη διάρκεια του αγώνα[/q6z53wcu][/list
q6z53wcu]
Νομίζω ότι δεν είναι άσχημες οι αλλαγές αυτές και ότι θα κάνουν πιο ενδιαφέρον το πρωτάθλημα, κάνοντας λίγο πιο πολύπλοκο το έργο των οδηγών...
Αν βρω χρόνο και πληροφορίες θα περιγράψω μερικά από αυτά πιο αναλυτικά...
Μέχρι τότε για πείτε τα σχόλιά σας...
_
-
Μου τράβηξε το ενδιαφέρον αυτά που αναφέρθηκαν στην εκπομπή για το KERS και τις λοιπές αλλαγές οπότε σκέφτηκα ότι κάτι παραπάνω θα μάθουμε μέχρι τον πρώτο αγώνα του 2009...
Χωρίς να ψάξω ιδιαίτερα, μια πρώτη εικόνα λέει:
[list=1:q6z53wcu][:q6z53wcu]Επαναφορά των slick ελαστικών[/
q6z53wcu]
[:q6z53wcu]Εμφάνιση του KERS - Kinetic Energy Recovery System[/q6z53wcu]
[:q6z53wcu]Μείωση αεροδυναμικής βοήθειας κατα 50%[/q6z53wcu]
[:q6z53wcu]Δυνατότητα αλλαγής της κλίσης της εμπρόσθιας αεροτομής από τον οδηγό κατα τη διάρκεια του αγώνα[/q6z53wcu][/list
q6z53wcu]
Νομίζω ότι δεν είναι άσχημες οι αλλαγές αυτές και ότι θα κάνουν πιο ενδιαφέρον το πρωτάθλημα, κάνοντας λίγο πιο πολύπλοκο το έργο των οδηγών...
Αν βρω χρόνο και πληροφορίες θα περιγράψω μερικά από αυτά πιο αναλυτικά...
Μέχρι τότε για πείτε τα σχόλιά σας...
_
-
Μου τράβηξε το ενδιαφέρον αυτά που αναφέρθηκαν στην εκπομπή για το KERS και τις λοιπές αλλαγές οπότε σκέφτηκα ότι κάτι παραπάνω θα μάθουμε μέχρι τον πρώτο αγώνα του 2009...
Χωρίς να ψάξω ιδιαίτερα, μια πρώτη εικόνα λέει:
[list=1:q6z53wcu][:q6z53wcu]Επαναφορά των slick ελαστικών[/
q6z53wcu]
[:q6z53wcu]Εμφάνιση του KERS - Kinetic Energy Recovery System[/q6z53wcu]
[:q6z53wcu]Μείωση αεροδυναμικής βοήθειας κατα 50%[/q6z53wcu]
[:q6z53wcu]Δυνατότητα αλλαγής της κλίσης της εμπρόσθιας αεροτομής από τον οδηγό κατα τη διάρκεια του αγώνα[/q6z53wcu][/list
q6z53wcu]
Νομίζω ότι δεν είναι άσχημες οι αλλαγές αυτές και ότι θα κάνουν πιο ενδιαφέρον το πρωτάθλημα, κάνοντας λίγο πιο πολύπλοκο το έργο των οδηγών...
Αν βρω χρόνο και πληροφορίες θα περιγράψω μερικά από αυτά πιο αναλυτικά...
Μέχρι τότε για πείτε τα σχόλιά σας...
_
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
[list=1:ge8v69cz][:ge8v69cz]Επαναφορά των slick ελαστικών[/
ge8v69cz]
[:ge8v69cz]Εμφάνιση του KERS - Kinetic Energy Recovery System[/ge8v69cz]
[:ge8v69cz]Μείωση αεροδυναμικής βοήθειας κατα 50%[/ge8v69cz]
[:ge8v69cz]Δυνατότητα αλλαγής της κλίσης της εμπρόσθιας αεροτομής από τον οδηγό κατα τη διάρκεια του αγώνα[/ge8v69cz][/list
ge8v69cz]
_- Συμφωνώ 100%.
- Κανένα πρόβλημα.
- Συμφωνώ 100%.
- Έχω τις εμφιβολίες μου, Κλίνω προς το 'διαφωνώ'.
-
Λογικες ολες οι αλλαγες εκτος απο την 4η
Πιστευω πως αυτο θα δουλευε αν υπηρχαν αρκετες πολυ γρηγορες πιστες στο καλενταρι (πχ. θα ηταν γαντι για το παλιο χοκενχαιμ). Σε κατι κινες, τουρκιες και αμπου νταμπι δεν θα εχει ουσιαστικη χρησιμοτηταΤεσπα, με τοσα ριζοσπαστικα μετρα αν δεν γινει και τωρα δουλεια, ε θα πρεπει να παραιτηθουν ολοι εκει μεσα
-
Iσα ισα. Το 4 ειναι για τα Τιλκεντρομ τυπου Μαλαισιας που αναγκαστικα θυσιαζεις τις 2 αχανεις ευθειες για φτερο στο υπολοιπο πακμαν.
Κατα τα αλλα, το Σαββατο ο Πικέ εμεινε εκτός Q3 εχοντας 3,5 δεκατα χειροτερο χρονο απο τον πρωτο. Και μονο αυτο, δειχνει οτι δεν ηταν καταλληλη περιοδος για αλλαγες. Ή εστω να γινουν αλλαγες και να μην ξαναγινουν για 5 χρονια. Η ανοιγμενη ψαλιδα ειναι πολυ μεγαλυτερο μειονεκτημα για το θεαμα απο την ελλειψη προσπερασματων.
-
Team bosses in Brazil reportedly tried again to install a one-year delay to the forthcoming introduction of KERS.
At one of a series of FOTA meetings at Interlagos, the prospect of calling off the implementation of the energy-recovery technology until 2010 went to a vote, according to Germany's Auto Motor und Sport.
Teams overwhelmingly agreed, except BMW Sauber, who wants the KERS introduction to take place as scheduled next year. FOTA votes, when immediate rule changes are concerned, require unanimity.
The smaller teams, like Toro Rosso, but also carmaker teams including Renault, are unimpressed. 'The veto is a bill of six million Euros for us. We have to buy a system externally,' co-owner Gerhard Berger said.
Renault's Flavio Briatore said: 'We have gone through the same nonsense with the quick shifting gearboxes. Today everyone has one and we are all millions of Euros poorer.'
Auto Motor und Sport said McLaren has already invested 30 million on KERS, while Honda's development bill is closer to 90m. 'Our system has so far cost us two million,' said Sam Michael, Technical Director of the Williams team which has taken an unique flywheel approach to KERS.
It emerged in Brazil that Toyota intends to start the 2009 season without a KERS-equipped car, while Ferrari is also lagging behind, after its initial design proved flawed and was scrapped.
-
**Θα παρακαλέσω όλα τα μέλη που θα συμμετέχουν στο παρόν νήμα να χρησιμοποιήσουν αποκλειστικά αναφορές και σχόλια στα Ελληνικά καθώς δεν έχουν όλοι την ευχέρεια να διαβάζουν σε ξένες γλώσσες.
Για το λόγο αυτό θα -προσπαθήσω να- μεταφράσω το κείμενο που παρέθεσε ο patro, με την θερμή παράκληση να μείνουμε στα Ελληνικά...**
Ο χρήστης patro έγραψε:
Αναφέρθηκε ότι τα αφεντικά των ομάδων στη Βραζιλία προσπάθησαν πάλι να καθυστερήσουν για ένα χρόνο την εμφάνιση του KERS.Σε μία από τις συναντήσεις της FOTA στο Interlagos, η προοπτική της αναβολής της υλοποίησης τεχνολογίας ανάκτησης ενέργειας μέχρι το 2010 τέθηκε σε ψηφοφορία, σύμφωνα με το γερμανικό Auto Motor Und Sport.
Οι περισσότερες ομάδες συμφώνησαν, πλην της BMW Sauber, που θέλει η εμφάνιση του KERS να γίνει τον επόμενο χρόνο όπως έχει προγραμματιστεί. Οι ψηφοφορίες της FOTA, όταν αφορούν άμεσες αλλαγές των κανονισμών, απαιτούν ομοφωνία.
Οι μικρότερες ομάδες, όπως η Toro Rosso, αλλά και ομάδες κατασκευαστών όπως η Renault, δεν ενθουσιάστηκαν. 'To βέτο είναι λογαριασμός έξι εκατομμυρίων ευρώ για εμάς. Πρέπει να αγοράσουμε ένα σύστημα από άλλους', είπε ο συν-ιδιοκτήτης Gerhard Berger.
O Flavio Briatore της Renault είπε: 'Έχουμε ξαναπεράσει τις ίδιες ανοησίες με τα κιβώτια γρήγορων αλλαγών. Σήμερα όλοι έχουμε από ένα και είμαστε εκατομμύρια ευρώ φτωχότεροι'.
Το Auto Motor Und Sport ανάφερε ότι η McLaren έχει ήδη επενδύσει 30 εκατομμύρια στο KERS, ενώ ο λογαριασμός της Honda για την ανάπτυξη είναι σχεδόν 90 εκατομμύρια. 'Το σύστημά μας έχει κοστίσει δύο εκατομμύρια μέχρι τώρα', είπε ο Sam Michael, τεχνικός διευθυντής της Williams, που έχει πάρει μία μοναδική προσέγγιση στο KERS ( flywheel = φυγοκεντρική; ).
Στη Βραζιλία μάθαμε ότι η Toyota σχεδιάζει να ξεκινήσει το 2009 χωρίς το KERS στα αυτοκίνητά της, ενώ η Ferrari επίσης καθυστερεί, καθώς το αρχικό της σχέδιο αποδείχθηκε εσφαλμένο και καταστράφηκε.
_
-
flywheel = σφόνδυλος, βολάν, τροχαλία
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
flywheel = σφόνδυλος, βολάν, τροχαλίαΤο διάβασα αυτό αλλά πως θα μετέφραζα το 'flywheel approach', 'προσέγγιση του KERS μέσω σφονδύλων';
Τεσπα, είναι εντυπωσιακά τα ποσά -αν είναι όντως αληθινά- για τις McLaren & Honda, αλλά επίσης εντυπωσιακό -για αντίθετο λόγο- το ποσό για τη Williams...
_
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
[list=1:218hfs26][:218hfs26]Επαναφορά των slick ελαστικών[/
218hfs26]
[:218hfs26]Εμφάνιση του KERS - Kinetic Energy Recovery System[/218hfs26]
[:218hfs26]Μείωση αεροδυναμικής βοήθειας κατα 50%[/218hfs26]
[:218hfs26]Δυνατότητα αλλαγής της κλίσης της εμπρόσθιας αεροτομής από τον οδηγό κατα τη διάρκεια του αγώνα[/218hfs26][/list
218hfs26]
-
Δεν Συμφωνώ. Το 1998 είναι η χρονιά με το μικρότερο αριθμό προσπερασμάτων. όχι τυχαία τότε η κατάργηση των slick είχε θεωρηθεί ως η λύση για να επανέλθει το θέαμα. Να δούμε τώρα.
-
Ναι με τα χίλια. Καιρός να δούμε κάτι καινούργιο. Το κακό είναι ότι αν αποδειχτεί πολύ επιτυχημένο ή κάποιος βρει το αυγό του Κολόμβου προβλέπω να φεύγει από το παιγνίδι γρήγορα. Απαράδεκτος κατά τη γνώμη μου ο περιορισμός στη χρήση του.
-
Έτσι και Έτσι.
-
Πολύ φτερό εμπρός βλέπω και αυτό δεν μου αρέσει.
-
-
ευχαριστω για τη μεταφραση αλλα δεν ηταν αναγκη.
για τη williams που ξερω , ναι μεν τους κοστισε μονο 2 εκατ αλλα μαλλον δεν περιλαμβανονται σε αυτο η αγορα της Flybrid (η καπως ετσι). ειναι μια εταιρια που ειχε ήδη αναπτυξει ενα τετοιο συστημα. τα ποσα που εχουν ξοδεψει οι αλλοι ασχολιαστα...
οι λυσεις που μελετουνται ειναι 2 , αποθηκευση της ενεργειας σε μπαταριες ή σε σφονδυλο που γυριζει μεχρι τις 100.000 στροφες.οι περισσοτεροι εχουν επιλεξει τις μπαταριες που ως μειονεκτημα εχουν το βαρος.
ΑΚΟΜΑ , σε μια προσφατη συνεντευξη ο patrick head λεει οτι με τον ερχομο των slick η κατανομη βαρους πρεπει να παει ακομα πιο μπροστα. συνυπολογιζοντας οτι το kers πρεπει να βρισκεται στο πισω μερος και οτι το βαρος του θα μειωσει το διαθεσιμο ερμα , καταλληγει οτι θα ειναι πολυ δυσκολο να πετυχουν ιδανικη κατανομη βαρους.
Περί αλλαγών στην F1 για το 2009