Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι τελικης ταχυτητας και γενικα ταχυτητας...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περι τελικης ταχυτητας και γενικα ταχυτητας...
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    9
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Y
      yugo_para_siempre last edited by

      Δεν ξερω αν αυτο το θεμα εχει αναλυθει στο παρελθον και ζητω συγνωμη αν ανοιγω χωρις λογο νεο thread αλλα επειδη εχω ακουσει παρα πολλα για ταχυτητες που επιασαν πολλοι απο τους συνανθρωπους μας με τα αυτοκινητα τους και μονο το ματι δεν μου εχει βγει θελω να παραθεσω τις αποψεις μου για την οσο το δυνατον πιο ακριβη μετρηση της αλλα και γενικα περι της τελικης ταχυτητας... Τον τελευταιο καιρο οδηγω το Fiat Punto HGT του πατερα μου μοντελο 2002. Το αυτοκινητο ειναι 1800 κυβικα 1040 κιλα και δηλωνονται 130 ιπποι απο τη FIAT, βεβαια σε τρεις διαφορετικες δυναμομετρησεις τριων διαφορετικων HGT σε περιοδικα τα εχω δει απο 137 εως 139 ιππους στο στροφαλο με περιπου 10 ιππους λιγοτερους λογω απωλειων να φτανουν στους τροχους. Το αυτοκινητο με βαση τους 4Τ εχει επιδοσεις 0-100: 8,9 και 80-110 με 3η: 4,7 δευτ, η τελικη του ειναι 205 χλμ την ωρα συμφωνα με τη FIAT. Για να μην τα πολυλογω και επειδη τα κοντερ εχουν σχετικη απωλεια η οποια δεν αυξανεται αναλογικα με τα χιλιομετρα αλλα οσο μεγαλυτερη ταχυτητα τοσο μεγαλυτερο και το ποσοστο της απωλειας αποφασισα να μετρησω την τελικη του αυτοκινητου σε με βαση το στροφομετρο το οποιο ειναι σαφως πιο ακριβες και τουλαχιστον στο HGT οταν επεμβαινει ο κοφτης η βελονα βρισκεται ακριβως στις 7000 σ.α.λ οσες δηλαδη δειχνουν και οι προδιαγραφες. Πηρα λοιπον χαρτι και μολυβι και υπολογισα οτι με το λαστιχο 195/50-15 που του εχουμε βαλει ισχυουν τα εξης.

      Με λαστιχο 195/50-15 (περιμετρος:1,80955736 μ)
      Σχεση χλμ/1000 σαλ | χλμ/7000 σαλ
      1η : 7,183 | 50,3
      2η : 12,546 | 87,8
      3η : 18,472 | 129,3
      4η : 24,288 | 170
      5η : 32,198 | 225,4 (Δεν τα πιανει ποτε)

      Ο τυπος υπολογισμου των χλμ/ 1000 σ.α.λ ειναι ο εξης (60 * περιμετρος σε μετρα)/(σχεση κιβωτιου * διαφορικο). Για παραδειγμα με 5η εχουμε (60 * 1,80955736 μ) / ( 0,872 * 3,867 ) = 32,198 χλμ/1000 σ.α.λ.

      Οπως καταλαβαινετε λοιπον για να πιασεις πραγματικα 200 χλμ θελεις 6212 σ.α.λ, ενω για να πιασεις 205 χλμ θες 6367 σ.α.λ.** Εγω λοιπον εχω δει στο κοντερ μου σε οσο το δυνατον επιπεδο εδαφος (ευθεια Ορχομενου, ευθεια Τριπολης) μετα απο αρκετη ωρα και κοπο περι τα 209-214 χιλιομετρα στο κοντερ και περι τις 6250-6350 σ.α.λ στο στροφομετρο ενω ημουν μονος στο αυτοκινητο. Αν εμπιστευθω το στροφομετρο, που το εμπιστευομαι, σημαινει οτι επιασα 201,2 - 204,5 χλμ.** Τα γραφω ολα αυτα γιατι εχω ακουσει απειρες ΜΑΚΑΚΙΕΣ οπως Vectra 1.6 του 1998 να πιανει 225... Ποια η γνωμη σας για οσα γραφω; Ειναι οσο το δυνατον μεγαλυτερη η ακριβεια μετρησης με αυτο τον τροπο; Εσεις με τα αυτοκινητα σας τι εχετε δει στο κοντερ και κυριως στο στροφομετρο; Αλλοι φιλοι με Punto HGT τι εχουν να πουν; Αυτα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Y
        yugo_para_siempre last edited by

        Δεν ξερω αν αυτο το θεμα εχει αναλυθει στο παρελθον και ζητω συγνωμη αν ανοιγω χωρις λογο νεο thread αλλα επειδη εχω ακουσει παρα πολλα για ταχυτητες που επιασαν πολλοι απο τους συνανθρωπους μας με τα αυτοκινητα τους και μονο το ματι δεν μου εχει βγει θελω να παραθεσω τις αποψεις μου για την οσο το δυνατον πιο ακριβη μετρηση της αλλα και γενικα περι της τελικης ταχυτητας... Τον τελευταιο καιρο οδηγω το Fiat Punto HGT του πατερα μου μοντελο 2002. Το αυτοκινητο ειναι 1800 κυβικα 1040 κιλα και δηλωνονται 130 ιπποι απο τη FIAT, βεβαια σε τρεις διαφορετικες δυναμομετρησεις τριων διαφορετικων HGT σε περιοδικα τα εχω δει απο 137 εως 139 ιππους στο στροφαλο με περιπου 10 ιππους λιγοτερους λογω απωλειων να φτανουν στους τροχους. Το αυτοκινητο με βαση τους 4Τ εχει επιδοσεις 0-100: 8,9 και 80-110 με 3η: 4,7 δευτ, η τελικη του ειναι 205 χλμ την ωρα συμφωνα με τη FIAT. Για να μην τα πολυλογω και επειδη τα κοντερ εχουν σχετικη απωλεια η οποια δεν αυξανεται αναλογικα με τα χιλιομετρα αλλα οσο μεγαλυτερη ταχυτητα τοσο μεγαλυτερο και το ποσοστο της απωλειας αποφασισα να μετρησω την τελικη του αυτοκινητου σε με βαση το στροφομετρο το οποιο ειναι σαφως πιο ακριβες και τουλαχιστον στο HGT οταν επεμβαινει ο κοφτης η βελονα βρισκεται ακριβως στις 7000 σ.α.λ οσες δηλαδη δειχνουν και οι προδιαγραφες. Πηρα λοιπον χαρτι και μολυβι και υπολογισα οτι με το λαστιχο 195/50-15 που του εχουμε βαλει ισχυουν τα εξης.

        Με λαστιχο 195/50-15 (περιμετρος:1,80955736 μ)
        Σχεση χλμ/1000 σαλ | χλμ/7000 σαλ
        1η : 7,183 | 50,3
        2η : 12,546 | 87,8
        3η : 18,472 | 129,3
        4η : 24,288 | 170
        5η : 32,198 | 225,4 (Δεν τα πιανει ποτε)

        Ο τυπος υπολογισμου των χλμ/ 1000 σ.α.λ ειναι ο εξης (60 * περιμετρος σε μετρα)/(σχεση κιβωτιου * διαφορικο). Για παραδειγμα με 5η εχουμε (60 * 1,80955736 μ) / ( 0,872 * 3,867 ) = 32,198 χλμ/1000 σ.α.λ.

        Οπως καταλαβαινετε λοιπον για να πιασεις πραγματικα 200 χλμ θελεις 6212 σ.α.λ, ενω για να πιασεις 205 χλμ θες 6367 σ.α.λ.** Εγω λοιπον εχω δει στο κοντερ μου σε οσο το δυνατον επιπεδο εδαφος (ευθεια Ορχομενου, ευθεια Τριπολης) μετα απο αρκετη ωρα και κοπο περι τα 209-214 χιλιομετρα στο κοντερ και περι τις 6250-6350 σ.α.λ στο στροφομετρο ενω ημουν μονος στο αυτοκινητο. Αν εμπιστευθω το στροφομετρο, που το εμπιστευομαι, σημαινει οτι επιασα 201,2 - 204,5 χλμ.** Τα γραφω ολα αυτα γιατι εχω ακουσει απειρες ΜΑΚΑΚΙΕΣ οπως Vectra 1.6 του 1998 να πιανει 225... Ποια η γνωμη σας για οσα γραφω; Ειναι οσο το δυνατον μεγαλυτερη η ακριβεια μετρησης με αυτο τον τροπο; Εσεις με τα αυτοκινητα σας τι εχετε δει στο κοντερ και κυριως στο στροφομετρο; Αλλοι φιλοι με Punto HGT τι εχουν να πουν; Αυτα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr