Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σκουριά σε ρεζερβουάρ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σκουριά σε ρεζερβουάρ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    4
    15
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harisman last edited by

      **Το αυτοκίνητο: **Alfa 33 16V original

      **Το σύμπτωμα: **Η αντλία καυσίμου (ηλεκτρική της BOSCH) θορυβεί και κατά την έντονη επιτάχυνση (μεγάλη παροχή καυσίμου) κομπιάζει στο γκάζι
      **
      Το πρόβλημα: **Αρχικά υποπτευόμουν ότι την έχει «ακούσει» η αντλία. Ψάχνοντάς το λίγο περισσότερο, βρήκα ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, είχε εγκαταστήσει ένα μεταλλικό φιλτράκι ( από Uno Turbo) στην αναρρόφηση της αντλίας, (το οποίο βρέθηκε βουλωμένο) και πριν κάνω οτιδήποτε με την αντλία, το αντικατέστησα προληπτικά.
      Μετά την αντικατάσταση έκανα 2500 χλμ χωρίς πρόβλημα αλλά τα συμπτώματα επανήλθαν και σε εκ νέου έλεγχο βρέθηκε και πάλι το καινούργιο φίλτρο μπουκωμένο από μίγμα «κόκκινης» (=σκουριά?) βενζίνης.
      Άρα μέσα στο ρεζερβουάρ υπάρχει σκουριά και πολλές επικαθίσεις, που δυσκολέυουν την αναρρόφηση της αντλίας.

      **Η λύση (?): **Σκέφτομαι τι μπορώ να κάνω προκειμένου να αποφύγω να κατεβάσω το ρεζερβουάρ. Να αναφέρω προκαταβολικά ότι το ρεζερβουάρ είναι δυσεύρετο για Α33, είτε σαν καινούργιο (δεν βγαίνει πια), είτε σαν ελεγμένο μεταχειρισμένο.
      Σκεφτόμουν να το αδειάσω από βενζίνη και να το ξεπλύνω με νερό με πίεση, που με φυσική ροή (μέσω του αγωγού αναρρόφησης της αντλίας) μετά θα το αδειάσω…..
      Υπάρχει κάποιο προϊόν με το οποίο να μπορώ να καταπολεμήσω την εσωτερική σκουριά?

      Σκέψεις…..?

      Ευχαριστώ προκαταβολικά…

      Χάρης

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • H
        harisman last edited by

        **Το αυτοκίνητο: **Alfa 33 16V original

        **Το σύμπτωμα: **Η αντλία καυσίμου (ηλεκτρική της BOSCH) θορυβεί και κατά την έντονη επιτάχυνση (μεγάλη παροχή καυσίμου) κομπιάζει στο γκάζι
        **
        Το πρόβλημα: **Αρχικά υποπτευόμουν ότι την έχει «ακούσει» η αντλία. Ψάχνοντάς το λίγο περισσότερο, βρήκα ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, είχε εγκαταστήσει ένα μεταλλικό φιλτράκι ( από Uno Turbo) στην αναρρόφηση της αντλίας, (το οποίο βρέθηκε βουλωμένο) και πριν κάνω οτιδήποτε με την αντλία, το αντικατέστησα προληπτικά.
        Μετά την αντικατάσταση έκανα 2500 χλμ χωρίς πρόβλημα αλλά τα συμπτώματα επανήλθαν και σε εκ νέου έλεγχο βρέθηκε και πάλι το καινούργιο φίλτρο μπουκωμένο από μίγμα «κόκκινης» (=σκουριά?) βενζίνης.
        Άρα μέσα στο ρεζερβουάρ υπάρχει σκουριά και πολλές επικαθίσεις, που δυσκολέυουν την αναρρόφηση της αντλίας.

        **Η λύση (?): **Σκέφτομαι τι μπορώ να κάνω προκειμένου να αποφύγω να κατεβάσω το ρεζερβουάρ. Να αναφέρω προκαταβολικά ότι το ρεζερβουάρ είναι δυσεύρετο για Α33, είτε σαν καινούργιο (δεν βγαίνει πια), είτε σαν ελεγμένο μεταχειρισμένο.
        Σκεφτόμουν να το αδειάσω από βενζίνη και να το ξεπλύνω με νερό με πίεση, που με φυσική ροή (μέσω του αγωγού αναρρόφησης της αντλίας) μετά θα το αδειάσω…..
        Υπάρχει κάποιο προϊόν με το οποίο να μπορώ να καταπολεμήσω την εσωτερική σκουριά?

        Σκέψεις…..?

        Ευχαριστώ προκαταβολικά…

        Χάρης

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          harisman last edited by

          **Το αυτοκίνητο: **Alfa 33 16V original

          **Το σύμπτωμα: **Η αντλία καυσίμου (ηλεκτρική της BOSCH) θορυβεί και κατά την έντονη επιτάχυνση (μεγάλη παροχή καυσίμου) κομπιάζει στο γκάζι
          **
          Το πρόβλημα: **Αρχικά υποπτευόμουν ότι την έχει «ακούσει» η αντλία. Ψάχνοντάς το λίγο περισσότερο, βρήκα ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, είχε εγκαταστήσει ένα μεταλλικό φιλτράκι ( από Uno Turbo) στην αναρρόφηση της αντλίας, (το οποίο βρέθηκε βουλωμένο) και πριν κάνω οτιδήποτε με την αντλία, το αντικατέστησα προληπτικά.
          Μετά την αντικατάσταση έκανα 2500 χλμ χωρίς πρόβλημα αλλά τα συμπτώματα επανήλθαν και σε εκ νέου έλεγχο βρέθηκε και πάλι το καινούργιο φίλτρο μπουκωμένο από μίγμα «κόκκινης» (=σκουριά?) βενζίνης.
          Άρα μέσα στο ρεζερβουάρ υπάρχει σκουριά και πολλές επικαθίσεις, που δυσκολέυουν την αναρρόφηση της αντλίας.

          **Η λύση (?): **Σκέφτομαι τι μπορώ να κάνω προκειμένου να αποφύγω να κατεβάσω το ρεζερβουάρ. Να αναφέρω προκαταβολικά ότι το ρεζερβουάρ είναι δυσεύρετο για Α33, είτε σαν καινούργιο (δεν βγαίνει πια), είτε σαν ελεγμένο μεταχειρισμένο.
          Σκεφτόμουν να το αδειάσω από βενζίνη και να το ξεπλύνω με νερό με πίεση, που με φυσική ροή (μέσω του αγωγού αναρρόφησης της αντλίας) μετά θα το αδειάσω…..
          Υπάρχει κάποιο προϊόν με το οποίο να μπορώ να καταπολεμήσω την εσωτερική σκουριά?

          Σκέψεις…..?

          Ευχαριστώ προκαταβολικά…

          Χάρης

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Πρεπει να το βγαλεις για να μπορεσει να το καθαρισεις καλα.Προσεξε ποια σωληνακια θα ξεσυνδεσεις και απο που για να τα βαλεις παλι σωστα.Εισαι τυχερος που δεν εχει τρυπησει ακομα,ετσι την επαθα εγω πριν χρονια και εβαλα μεταχειρισμενο.

            Κοιτα και αυτο http://www.alfisti.gr/forum/showthread.php?t=16972

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              harisman last edited by

              Κοιτα και αυτο http://www.alfisti.gr/forum/showthread.php?t=16972' target='_blank[/quote]

              Ευχαριστώ για την απάντηση.....το έχω ήδη διαβάσει....

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr