Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κραδασμοί με μισοπατημένο συμπλέκτη
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κραδασμοί με μισοπατημένο συμπλέκτη
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    43
    4533
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Αν πάω να ξεκινήσω σιγά σιγά αφήνοντας αργά τον συμπλέκτη, οσο πατινάρει ο συμπλέκτης το αυτοκίνητο κάνει κατι μικροτραντάγματα που δέν έκανε πρίν. Με τον συμπλέκτη εντελώς αφημένο ή πλήρως πατημένο καθόλου κραδασμοί.

      Αυτό που μπορώ να σκεφτώ είναι οτι ο δίσκος τα έχει παίξει, όμως όταν πήγα το αμάξι στο συνεργείο για το άλλο πρόβλημα με το σαζμάν μου αλλάξανε δίσκο-πλατώ και μάλιστα το πλήρωσα γιατι δεν το καλύπτει η εγγύηση.

      Επομένως είτε δέν αλλάξανε δίσκο-πλατώ, είτε κάπου αλλού είναι το πρόβλημα. Καμιά γνώμη?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dog80 last edited by

        Αν πάω να ξεκινήσω σιγά σιγά αφήνοντας αργά τον συμπλέκτη, οσο πατινάρει ο συμπλέκτης το αυτοκίνητο κάνει κατι μικροτραντάγματα που δέν έκανε πρίν. Με τον συμπλέκτη εντελώς αφημένο ή πλήρως πατημένο καθόλου κραδασμοί.

        Αυτό που μπορώ να σκεφτώ είναι οτι ο δίσκος τα έχει παίξει, όμως όταν πήγα το αμάξι στο συνεργείο για το άλλο πρόβλημα με το σαζμάν μου αλλάξανε δίσκο-πλατώ και μάλιστα το πλήρωσα γιατι δεν το καλύπτει η εγγύηση.

        Επομένως είτε δέν αλλάξανε δίσκο-πλατώ, είτε κάπου αλλού είναι το πρόβλημα. Καμιά γνώμη?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dog80 last edited by

          Αν πάω να ξεκινήσω σιγά σιγά αφήνοντας αργά τον συμπλέκτη, οσο πατινάρει ο συμπλέκτης το αυτοκίνητο κάνει κατι μικροτραντάγματα που δέν έκανε πρίν. Με τον συμπλέκτη εντελώς αφημένο ή πλήρως πατημένο καθόλου κραδασμοί.

          Αυτό που μπορώ να σκεφτώ είναι οτι ο δίσκος τα έχει παίξει, όμως όταν πήγα το αμάξι στο συνεργείο για το άλλο πρόβλημα με το σαζμάν μου αλλάξανε δίσκο-πλατώ και μάλιστα το πλήρωσα γιατι δεν το καλύπτει η εγγύηση.

          Επομένως είτε δέν αλλάξανε δίσκο-πλατώ, είτε κάπου αλλού είναι το πρόβλημα. Καμιά γνώμη?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Κάποιο λάθος κάνανε στην επανατοποθέτηση, εκτός αν με το παλιό είχες πρόβλημα πατιναρίσματος, οπότε σου βάλανε αυτό. Θα σου έλεγα καρφί στο συνεργείο που σου έκανε την δουλειά, μην σου πουν και ότι πρόλαβες και το βίασες εσύ. Ήδη δλδ θα πρέπει να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας (αν δεν είσαι, ε; ) Το παλιό σετ δεν ζήτησες να το δεις από περιέργεια, ε;

            (πολύ ταλαιπωρία ρε γμτ)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dog80 last edited by

              Λάθος, δέν το ξεκαθάρισα, το πρόβλημα υπήρχε πολύ καιρό πρίν το πάω στο συνεργείο. Απλά πίστευα οτι με την αλλαγή του δίσκου θα διορθονόταν.

              Εφόσον το πρόβλημα παραμένει είτε κάτι άλλο φταίει, είτε δέν αλλάξανε το δίσκο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nidosan last edited by

                Πριν χρόνια μου είχε τύχει το ίδιο τράνταγμα που περιγράφεις από κομμένη βάση μηχανής.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Αν έχεις βάλει κάποιο 'δυνατό' συμπλέκτη, αυτοί συνήθως τραντάζουν και δεν πατινάρουν ομαλά (αυτό είναι και το ζητούμενο).

                  Αν πρόκειται για τον εργοστασιακό συμπλέκτη και το κάνει μόνο κρύο, βρες μια ανηφόρα και πατινάρισε καλά το δίσκο (δεν χρειάζεται να βρωμοκοπάει).
                  Ίσως σταματήσει.

                  Αν το κάνει συνέχεια (και όταν ζεσταθεί) και έχουν βάλει καινούριο πλατό, το βολάν σου έχει παρόμοια σημάδια και δεν πρόκειται να σταματήσει το τράνταγμα στην εκκίνηση. (flywheel hotspots)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Όπως και να έχει το συνεργείο είναι απαράδεκτο , αν είχε spots το πλατώ έπρεπε να του κάνουν ( αν έπαιρνε, καθάρισμα στον τόρνο ή ρεκτιφιέ επιφανείας ) αν όχι να του το άλλαζαν το πλατώ με κάποιο μεταχειρισμένο καθαρό, και πάντα σε συνεννόηση με τον πελάτη για το κόστος, έπρεπε επίσης να ψάξουν όλες τις βάσεις μηχανής / σαζμάν, ο πελάτης το πήγε στο συνεργείο γιατί τράνταζε, δεν το πήγε για αλλαγή δίσκου και να το πάρει και να τραντάζει ακόμα.

                    Θεωρώ ότι είναι άπειροι και παντελώς αδιάφοροι επισκευαστές ( οι μηχανικοί είναι άλλο φρούτο που συνήθως δεν ευδοκιμεί στα συνεργεία, άσχετα αν θέλουν να λέγονται μηχανικοί, όσοι νομίζουν ότι είναι ας το δείχνουν στους πελάτες τους στην πράξη )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Είναι πιο περίπλοκα τα πράγματα. Αφήνει κάποιος το αμάξι για αλλαγή συμπλέκτη και μετά το συνεργείο ζητάει παραπάνω λεφτά επειδή χρειάστηκε να πάει το βολάν σε μηχανουργείο. Ένας κακοπροαίρετος πελάτης μπορεί να μη θέλει να πληρώσει και ο τεχνίτης για να μην έχει μπελάδες το αφήνει όπως το βρήκε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dog80 last edited by

                        Ο χρήστης nidosan έγραψε:
                        Πριν χρόνια μου είχε τύχει το ίδιο τράνταγμα που περιγράφεις από κομμένη βάση μηχανής.

                        Όχι, οι βάσεις είναι εντάξει.

                        Αν έχεις βάλει κάποιο 'δυνατό' συμπλέκτη, αυτοί συνήθως τραντάζουν και δεν πατινάρουν ομαλά (αυτό είναι και το ζητούμενο).

                        Αν πρόκειται για τον εργοστασιακό συμπλέκτη και το κάνει μόνο κρύο, βρες μια ανηφόρα και πατινάρισε καλά το δίσκο (δεν χρειάζεται να βρωμοκοπάει).
                        Ίσως σταματήσει.

                        Αν το κάνει συνέχεια (και όταν ζεσταθεί) και έχουν βάλει καινούριο πλατό, το βολάν σου έχει παρόμοια σημάδια και δεν πρόκειται να σταματήσει το τράνταγμα στην εκκίνηση. (flywheel hotspots)
                        http://www.installuniversity.com/install_university/installu_graphics/donations/mcleod_clutch_install_files/oldclutch.jpg

                        Τον εργοστασιακό συμπλέκτη έχει, όμως είναι σκληρός απο τη μάνα του και σε συνδιασμό με το μοτέρ που είναι ψόφιο στις χαμηλές στροφές έχω αναγκαστεί να τον πατινάρω (σε σημείο να μυρίσει) πολλές φορές σε ξεκινήματα σε ανηφόρες κτλ.

                        Αυτό που λές όταν έχει ζεσταθεί δέν το έχω δοκιμάσει. Έχω την εντύπωση οτι το κάνει ακόμα και ζεστό. Θα το βγάλω το βράδυ βόλτα να το δοκιμάσω.

                        Επίσης στο συνεργείο μπήκε για αυτό το πρόβλημα: http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=32382&start=0. Ο δίσκος-πλατώ αλλάχτηκε με την ευκαιρία κατεβάσματος του σασμάν, καθώς ο παλιός απ ότι μου είπαν ήταν ήδη αρκετά φαγωμένος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Πόσα χλμ έχει το αμάξι είπαμε;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dog80 last edited by

                            26000

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Κάνεις εκκινήσεις;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                g60 last edited by

                                Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                Όπως και να έχει το συνεργείο είναι απαράδεκτο , αν είχε spots το πλατώ έπρεπε να του κάνουν ( αν έπαιρνε, καθάρισμα στον τόρνο ή ρεκτιφιέ επιφανείας ) αν όχι να του το άλλαζαν το πλατώ με κάποιο μεταχειρισμένο καθαρό, και πάντα σε συνεννόηση με τον πελάτη για το κόστος, έπρεπε επίσης να ψάξουν όλες τις βάσεις μηχανής / σαζμάν, ο πελάτης το πήγε στο συνεργείο γιατί τράνταζε, δεν το πήγε για αλλαγή δίσκου και να το πάρει και να τραντάζει ακόμα.

                                Θεωρώ ότι είναι άπειροι και παντελώς αδιάφοροι επισκευαστές ( οι μηχανικοί είναι άλλο φρούτο που συνήθως δεν ευδοκιμεί στα συνεργεία, άσχετα αν θέλουν να λέγονται μηχανικοί, όσοι νομίζουν ότι είναι ας το δείχνουν στους πελάτες τους στην πράξη )

                                Πόσο με εξοργίζει αυτό το πράγμα αλλά και πόσο δίκιο έχεις

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  g60 last edited by

                                  Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                  Αν πάω να ξεκινήσω σιγά σιγά αφήνοντας αργά τον συμπλέκτη, οσο πατινάρει ο συμπλέκτης το αυτοκίνητο κάνει κατι μικροτραντάγματα που δέν έκανε πρίν. Με τον συμπλέκτη εντελώς αφημένο ή πλήρως πατημένο καθόλου κραδασμοί.

                                  Αυτό που μπορώ να σκεφτώ είναι οτι ο δίσκος τα έχει παίξει, όμως όταν πήγα το αμάξι στο συνεργείο για το άλλο πρόβλημα με το σαζμάν μου αλλάξανε δίσκο-πλατώ και μάλιστα το πλήρωσα γιατι δεν το καλύπτει η εγγύηση.

                                  Επομένως είτε δέν αλλάξανε δίσκο-πλατώ, είτε κάπου αλλού είναι το πρόβλημα. Καμιά γνώμη?

                                  To αμάξι είναι με ντιζάτο συμπλέκτη ή υδραυλικό?
                                  Αν είναι με ντίζα κι όλα μπήκαν σωστά,έχουν αλλάξει όντως σετ κι όχι μόνο τον δίσκο,αν είναι γνήσιο το σετ valeo και δεν έχουν βάλει το δίσκο ανάποδα (ναι ναι το είδα ΚΑΙ αυτό),οι βάσεις του κινητήρα είναι οκ αλλάξτε την ντίζα του συμπλέκτη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Δίσκο ανάποδα είδα και εγώ στον μηχανικό μου, όταν έφερε αμάξι τύπος με προβληματική σύμπλεξη. Μέχρι τότε δεν θεωρούσα πως γίνεται κάτι τέτοιο... Εδώ που τα λέμε, στο 406 μου βάλανε φίλτρο βενζίνης ανάποδα, αλλά τέσπα...

                                    Το αμάξι κατά 99% έχει υδραυλικό συμπλέκτη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dog80 last edited by

                                      Υδραυλικό είναι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        g60 last edited by

                                        Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                        Υδραυλικό είναι.

                                        Πήγαινέ το αλλού τότε.
                                        Το ποιό πιθανό είναι να ξανακατεβάστε σασμάν για συμπλέκτη.
                                        Το ότι έκαναν την ίδια δουλειά δε σημαίνει ότι έγινε και σωστά οπότε μην επαναπαύεσαι και ξηλώνεις αβέρτα το αυτοκίνητο χωρίς λόγο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          g60 last edited by

                                          dog από Σαλόνικα είσαι?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dog80 last edited by

                                            Ο χρήστης G60 έγραψε:
                                            dog από Σαλόνικα είσαι?

                                            Όχι, Αθήνα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr