-
Αν πάω να ξεκινήσω σιγά σιγά αφήνοντας αργά τον συμπλέκτη, οσο πατινάρει ο συμπλέκτης το αυτοκίνητο κάνει κατι μικροτραντάγματα που δέν έκανε πρίν. Με τον συμπλέκτη εντελώς αφημένο ή πλήρως πατημένο καθόλου κραδασμοί.
Αυτό που μπορώ να σκεφτώ είναι οτι ο δίσκος τα έχει παίξει, όμως όταν πήγα το αμάξι στο συνεργείο για το άλλο πρόβλημα με το σαζμάν μου αλλάξανε δίσκο-πλατώ και μάλιστα το πλήρωσα γιατι δεν το καλύπτει η εγγύηση.
Επομένως είτε δέν αλλάξανε δίσκο-πλατώ, είτε κάπου αλλού είναι το πρόβλημα. Καμιά γνώμη?
-
Αν πάω να ξεκινήσω σιγά σιγά αφήνοντας αργά τον συμπλέκτη, οσο πατινάρει ο συμπλέκτης το αυτοκίνητο κάνει κατι μικροτραντάγματα που δέν έκανε πρίν. Με τον συμπλέκτη εντελώς αφημένο ή πλήρως πατημένο καθόλου κραδασμοί.
Αυτό που μπορώ να σκεφτώ είναι οτι ο δίσκος τα έχει παίξει, όμως όταν πήγα το αμάξι στο συνεργείο για το άλλο πρόβλημα με το σαζμάν μου αλλάξανε δίσκο-πλατώ και μάλιστα το πλήρωσα γιατι δεν το καλύπτει η εγγύηση.
Επομένως είτε δέν αλλάξανε δίσκο-πλατώ, είτε κάπου αλλού είναι το πρόβλημα. Καμιά γνώμη?
-
Αν πάω να ξεκινήσω σιγά σιγά αφήνοντας αργά τον συμπλέκτη, οσο πατινάρει ο συμπλέκτης το αυτοκίνητο κάνει κατι μικροτραντάγματα που δέν έκανε πρίν. Με τον συμπλέκτη εντελώς αφημένο ή πλήρως πατημένο καθόλου κραδασμοί.
Αυτό που μπορώ να σκεφτώ είναι οτι ο δίσκος τα έχει παίξει, όμως όταν πήγα το αμάξι στο συνεργείο για το άλλο πρόβλημα με το σαζμάν μου αλλάξανε δίσκο-πλατώ και μάλιστα το πλήρωσα γιατι δεν το καλύπτει η εγγύηση.
Επομένως είτε δέν αλλάξανε δίσκο-πλατώ, είτε κάπου αλλού είναι το πρόβλημα. Καμιά γνώμη?
-
Κάποιο λάθος κάνανε στην επανατοποθέτηση, εκτός αν με το παλιό είχες πρόβλημα πατιναρίσματος, οπότε σου βάλανε αυτό. Θα σου έλεγα καρφί στο συνεργείο που σου έκανε την δουλειά, μην σου πουν και ότι πρόλαβες και το βίασες εσύ. Ήδη δλδ θα πρέπει να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας (αν δεν είσαι, ε; ) Το παλιό σετ δεν ζήτησες να το δεις από περιέργεια, ε;
(πολύ ταλαιπωρία ρε γμτ)
-
Λάθος, δέν το ξεκαθάρισα, το πρόβλημα υπήρχε πολύ καιρό πρίν το πάω στο συνεργείο. Απλά πίστευα οτι με την αλλαγή του δίσκου θα διορθονόταν.
Εφόσον το πρόβλημα παραμένει είτε κάτι άλλο φταίει, είτε δέν αλλάξανε το δίσκο.
-
Πριν χρόνια μου είχε τύχει το ίδιο τράνταγμα που περιγράφεις από κομμένη βάση μηχανής.
-
Αν έχεις βάλει κάποιο 'δυνατό' συμπλέκτη, αυτοί συνήθως τραντάζουν και δεν πατινάρουν ομαλά (αυτό είναι και το ζητούμενο).
Αν πρόκειται για τον εργοστασιακό συμπλέκτη και το κάνει μόνο κρύο, βρες μια ανηφόρα και πατινάρισε καλά το δίσκο (δεν χρειάζεται να βρωμοκοπάει).
Ίσως σταματήσει.Αν το κάνει συνέχεια (και όταν ζεσταθεί) και έχουν βάλει καινούριο πλατό, το βολάν σου έχει παρόμοια σημάδια και δεν πρόκειται να σταματήσει το τράνταγμα στην εκκίνηση. (flywheel hotspots)
-
Όπως και να έχει το συνεργείο είναι απαράδεκτο , αν είχε spots το πλατώ έπρεπε να του κάνουν ( αν έπαιρνε, καθάρισμα στον τόρνο ή ρεκτιφιέ επιφανείας ) αν όχι να του το άλλαζαν το πλατώ με κάποιο μεταχειρισμένο καθαρό, και πάντα σε συνεννόηση με τον πελάτη για το κόστος, έπρεπε επίσης να ψάξουν όλες τις βάσεις μηχανής / σαζμάν, ο πελάτης το πήγε στο συνεργείο γιατί τράνταζε, δεν το πήγε για αλλαγή δίσκου και να το πάρει και να τραντάζει ακόμα.
Θεωρώ ότι είναι άπειροι και παντελώς αδιάφοροι επισκευαστές ( οι μηχανικοί είναι άλλο φρούτο που συνήθως δεν ευδοκιμεί στα συνεργεία, άσχετα αν θέλουν να λέγονται μηχανικοί, όσοι νομίζουν ότι είναι ας το δείχνουν στους πελάτες τους στην πράξη )
-
Είναι πιο περίπλοκα τα πράγματα. Αφήνει κάποιος το αμάξι για αλλαγή συμπλέκτη και μετά το συνεργείο ζητάει παραπάνω λεφτά επειδή χρειάστηκε να πάει το βολάν σε μηχανουργείο. Ένας κακοπροαίρετος πελάτης μπορεί να μη θέλει να πληρώσει και ο τεχνίτης για να μην έχει μπελάδες το αφήνει όπως το βρήκε.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Πριν χρόνια μου είχε τύχει το ίδιο τράνταγμα που περιγράφεις από κομμένη βάση μηχανής.Όχι, οι βάσεις είναι εντάξει.
Αν έχεις βάλει κάποιο 'δυνατό' συμπλέκτη, αυτοί συνήθως τραντάζουν και δεν πατινάρουν ομαλά (αυτό είναι και το ζητούμενο).
Αν πρόκειται για τον εργοστασιακό συμπλέκτη και το κάνει μόνο κρύο, βρες μια ανηφόρα και πατινάρισε καλά το δίσκο (δεν χρειάζεται να βρωμοκοπάει).
Ίσως σταματήσει.Αν το κάνει συνέχεια (και όταν ζεσταθεί) και έχουν βάλει καινούριο πλατό, το βολάν σου έχει παρόμοια σημάδια και δεν πρόκειται να σταματήσει το τράνταγμα στην εκκίνηση. (flywheel hotspots)
http://www.installuniversity.com/install_university/installu_graphics/donations/mcleod_clutch_install_files/oldclutch.jpgΤον εργοστασιακό συμπλέκτη έχει, όμως είναι σκληρός απο τη μάνα του και σε συνδιασμό με το μοτέρ που είναι ψόφιο στις χαμηλές στροφές έχω αναγκαστεί να τον πατινάρω (σε σημείο να μυρίσει) πολλές φορές σε ξεκινήματα σε ανηφόρες κτλ.
Αυτό που λές όταν έχει ζεσταθεί δέν το έχω δοκιμάσει. Έχω την εντύπωση οτι το κάνει ακόμα και ζεστό. Θα το βγάλω το βράδυ βόλτα να το δοκιμάσω.
Επίσης στο συνεργείο μπήκε για αυτό το πρόβλημα: http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=32382&start=0. Ο δίσκος-πλατώ αλλάχτηκε με την ευκαιρία κατεβάσματος του σασμάν, καθώς ο παλιός απ ότι μου είπαν ήταν ήδη αρκετά φαγωμένος.
-
Πόσα χλμ έχει το αμάξι είπαμε;
-
26000
-
Κάνεις εκκινήσεις;
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Όπως και να έχει το συνεργείο είναι απαράδεκτο , αν είχε spots το πλατώ έπρεπε να του κάνουν ( αν έπαιρνε, καθάρισμα στον τόρνο ή ρεκτιφιέ επιφανείας ) αν όχι να του το άλλαζαν το πλατώ με κάποιο μεταχειρισμένο καθαρό, και πάντα σε συνεννόηση με τον πελάτη για το κόστος, έπρεπε επίσης να ψάξουν όλες τις βάσεις μηχανής / σαζμάν, ο πελάτης το πήγε στο συνεργείο γιατί τράνταζε, δεν το πήγε για αλλαγή δίσκου και να το πάρει και να τραντάζει ακόμα.Θεωρώ ότι είναι άπειροι και παντελώς αδιάφοροι επισκευαστές ( οι μηχανικοί είναι άλλο φρούτο που συνήθως δεν ευδοκιμεί στα συνεργεία, άσχετα αν θέλουν να λέγονται μηχανικοί, όσοι νομίζουν ότι είναι ας το δείχνουν στους πελάτες τους στην πράξη )
Πόσο με εξοργίζει αυτό το πράγμα αλλά και πόσο δίκιο έχεις
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Αν πάω να ξεκινήσω σιγά σιγά αφήνοντας αργά τον συμπλέκτη, οσο πατινάρει ο συμπλέκτης το αυτοκίνητο κάνει κατι μικροτραντάγματα που δέν έκανε πρίν. Με τον συμπλέκτη εντελώς αφημένο ή πλήρως πατημένο καθόλου κραδασμοί.Αυτό που μπορώ να σκεφτώ είναι οτι ο δίσκος τα έχει παίξει, όμως όταν πήγα το αμάξι στο συνεργείο για το άλλο πρόβλημα με το σαζμάν μου αλλάξανε δίσκο-πλατώ και μάλιστα το πλήρωσα γιατι δεν το καλύπτει η εγγύηση.
Επομένως είτε δέν αλλάξανε δίσκο-πλατώ, είτε κάπου αλλού είναι το πρόβλημα. Καμιά γνώμη?
To αμάξι είναι με ντιζάτο συμπλέκτη ή υδραυλικό?
Αν είναι με ντίζα κι όλα μπήκαν σωστά,έχουν αλλάξει όντως σετ κι όχι μόνο τον δίσκο,αν είναι γνήσιο το σετ valeo και δεν έχουν βάλει το δίσκο ανάποδα (ναι ναι το είδα ΚΑΙ αυτό),οι βάσεις του κινητήρα είναι οκ αλλάξτε την ντίζα του συμπλέκτη. -
Δίσκο ανάποδα είδα και εγώ στον μηχανικό μου, όταν έφερε αμάξι τύπος με προβληματική σύμπλεξη. Μέχρι τότε δεν θεωρούσα πως γίνεται κάτι τέτοιο... Εδώ που τα λέμε, στο 406 μου βάλανε φίλτρο βενζίνης ανάποδα, αλλά τέσπα...
Το αμάξι κατά 99% έχει υδραυλικό συμπλέκτη.
-
Υδραυλικό είναι.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Υδραυλικό είναι.Πήγαινέ το αλλού τότε.
Το ποιό πιθανό είναι να ξανακατεβάστε σασμάν για συμπλέκτη.
Το ότι έκαναν την ίδια δουλειά δε σημαίνει ότι έγινε και σωστά οπότε μην επαναπαύεσαι και ξηλώνεις αβέρτα το αυτοκίνητο χωρίς λόγο. -
dog από Σαλόνικα είσαι?
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
dog από Σαλόνικα είσαι?Όχι, Αθήνα.
Κραδασμοί με μισοπατημένο συμπλέκτη