Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θελω βοηθεια για επιλογη μερικων αξεσουαρ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Θελω βοηθεια για επιλογη μερικων αξεσουαρ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    8
    41
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_army7 last edited by

      Σκεφτομαι να αγορασω ενα τετοιο σετ http://www.e-ergaleio.gr/product_info.p ... cts_id=741 για να αλλαζω μονος μου τα λαδακια και το φιλτρο και να μην σκαω 100+ ευρο για μια τοσο απλη δουλεια+το οτι θα εχω την ευχαριστηση να φροντιζω μονος μου το αυτοκινητο

      Επισης και ενα τετοιο για τα ελαστικα. http://www.e-ergaleio.gr/product_info.p ... ts_id=2310 . Πηγα προσφατα σε ενα βενζιναδικο να μετρησω την πιεση στα ελαστικα και εδειχνε 32 . Το διπλανο μου εδειχνε 35.....

      Ειναι ακριβειας ομως αυτο? Παντως η μαρκα ειναι η πιο γνωστη στην Ελλαδα μακραν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_army7 last edited by

        Σκεφτομαι να αγορασω ενα τετοιο σετ http://www.e-ergaleio.gr/product_info.p ... cts_id=741 για να αλλαζω μονος μου τα λαδακια και το φιλτρο και να μην σκαω 100+ ευρο για μια τοσο απλη δουλεια+το οτι θα εχω την ευχαριστηση να φροντιζω μονος μου το αυτοκινητο

        Επισης και ενα τετοιο για τα ελαστικα. http://www.e-ergaleio.gr/product_info.p ... ts_id=2310 . Πηγα προσφατα σε ενα βενζιναδικο να μετρησω την πιεση στα ελαστικα και εδειχνε 32 . Το διπλανο μου εδειχνε 35.....

        Ειναι ακριβειας ομως αυτο? Παντως η μαρκα ειναι η πιο γνωστη στην Ελλαδα μακραν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_army7 last edited by

          Σκεφτομαι να αγορασω ενα τετοιο σετ http://www.e-ergaleio.gr/product_info.p ... cts_id=741 για να αλλαζω μονος μου τα λαδακια και το φιλτρο και να μην σκαω 100+ ευρο για μια τοσο απλη δουλεια+το οτι θα εχω την ευχαριστηση να φροντιζω μονος μου το αυτοκινητο

          Επισης και ενα τετοιο για τα ελαστικα. http://www.e-ergaleio.gr/product_info.p ... ts_id=2310 . Πηγα προσφατα σε ενα βενζιναδικο να μετρησω την πιεση στα ελαστικα και εδειχνε 32 . Το διπλανο μου εδειχνε 35.....

          Ειναι ακριβειας ομως αυτο? Παντως η μαρκα ειναι η πιο γνωστη στην Ελλαδα μακραν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • bassstarlet
            bassstarlet last edited by

            Για την αλλαγή λαδιών έχω να πω,πως είναι περισσότερη φασαρία απ'ότι φαίνεται.
            Ειδικά αν δεν έχεις στεγασμένο χώρο για να μη σε βαράει ο ήλιος το καλοκαίρι και η βροχή ή το κρύο τον χειμώνα.
            Επίσης πρέπει να έχεις ένα δοχείο να συλλέγεις τα λάδια και να τα πηγαίνεις σε κάποιο πρατήριο για να τα αδειάζεις.
            Επίσης,φίλτρο είναι εύκολο να αλλάξεις εσύ;

            Το κομπρεσέρ για το φούσκωμα είναι καλή περίπτωση,και να μπορείς μάλιστα να το έχεις μέσα στο αυτοκίνητο και να αποφύγεις την αλλαγή ελαστικού με τη ρεζέρβα όταν θα έχεις σκασμένο ελαστικό.Το συγκεκριμένο είναι αρκετά ακριβό πάντως.Νομίζω και με ποιό φθηνά κάνεις δουλειά.

            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_army7 last edited by

              Γκαραζ εχω και χωρο. Φασαρια γιατι ομως? Ζεσταινω την μηχανη(για να ζεσταθει το λαδακι),βαζω δεξια και αριστερα τους τριποδες και μπροστα ,παω απο κατω βγαζω λαδια και φιλτρο(εχω λεκανη μαζι παντα και στο νεο φιλτρο βαζω και λιγο λαδακι εκει που εφαρμοζει για να μην κολλησει) ,βιδωνω την ταπα και προσθετω το λαδι απο την μηχανη. 30 λεπτα δουλεια ειναι. Ασε που εχεις και την χαρα οτι φτιαχνεις μονος σου το αμαξι σου. Εδω θελω να μαθω να αλλαζω τακακια-δισκους κ.τ.λ. Δεν νομιζω οτι ειναι τοσο δυσκολο. Δεν λεω να αλλαξω ιμαντα...

              Οσον αφορα το κομπρεσερ εχω διαβασει οτι τα φτηνιαρικα χαλανε ευκολα και δεν ειναι ακριβειας. Σκεφτομαι να παρω κατι καλο που να δειχνει με ακριβεια

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Nα προσέξεις μόνο φίλε με αυτούς τους μικρούς γρύλους, καθώς έχω ακούσει αρκετά ευτράπελα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Nα παρεις ενα φτηνο κομπρεσερ και ενα καλο μανομετρο(πιεσομετρο,οπως το λενε τεσπα).
                  Για να μην σου πω οτι το κομπρεσερ αν το θες μονο για αυτη την δουλεια ειναι περιττο.Πας στο κοντινοτερο βενζιναδικο βαζεις αερα και ελενχεις με το δικο σου οργανο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Άμα έχεις χώρο πάρε μεγαλύτερο κομπρεσέρ, με μεγαλύτερη κεφαλή ( παροχή αέρα σε λίτρα ανά 1' ) και με καζάνι 50 λίτρων για αποθήκη αέρα, θα έχεις έτσι και αέρα και για άλλες δουλειές, όπως φύσημα εσωτερικού κλπ. Τα ίδια λεφτά θα δώσεις, πήγαινε σε ένα πράκτικερ, Alex pack να τα δείς, το μανόμετρο είναι αυτό που θα σου εξασφαλίσει την ακρίβεια, όχι το κομπρεσέρ.

                    Τα καλά μανόμετρα έχου 35-70 €

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Τον συμπιεστή τον είδα (και τον πήρα στα χέρια μου) στο Μάκρο. Είναι πολύ ελαφρύς και όχι βαρύτερος από τους πάμφθηνους. Μπορεί να είναι καλύτερος - δεν ξέρω - αλλά σίγουρα είναι αρκετά ακριβότερος. Ο πάμφθηνος που έχω κάνει αρκετή ώρα να φουσκώσει (σε μεγάλη πίεση) τα λάστιχα του ποδηλάτου και καροτσιού. Για λάστιχα αυτοκινήτου ούτε θα το σκεφτόμουνα, ο δικός μου κάνει ΘΟΡΥΒΟ και χρειάζεται πάρα πολύ ώρα.

                      Για μανόμετρο πάρε ένα ψηφιακό. Ακόμα και τα πιο φθηνά έχουν εντυπωσιακή ακρίβεια σε σχέση με τα μηχανικά. Το κακό είναι ότι τα φθηνά μπορεί να ξοδεύουν γρήγορα τις (ακριβές) μπαταρίες τους.

                      Το να αλλάζεις τα λάδια είναι εύκολο, το δύσκολο (γιατί λερώνει) είναι το να τα βάλεις σε μπουκάλια για να πας να τα πετάξεις (σε συνεργείο). Κάνω σέρβις στην εξωλέμβια και έχω 2-3 μπουκάλια βρώμικο λάδι που βαριέμαι να πετάξω - τις υπόλοιπες εργασίες τις κάνω χωρίς πρόβλημα (έχω βάση που κάθεται η μηχανή και μπορεί να δουλεύει).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr