Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ασφάλεια ειδικών διαδρομών?!?!?!?!?
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Ασφάλεια ειδικών διαδρομών?!?!?!?!?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Ελληνικοί Αγώνες
    22
    44
    238
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      crn-gr last edited by

      Διάβασα στο Rally.gr, στην ενότητα «Άλλοι Αγώνες» το δελτίο τύπου για το 2ο Rally Sprint Δράμας και πρόσεξα το εξής ανατριχιαστικό…

      Ο χρήστης Rally.gr έγραψε:
      Απόλυτη υπεροχή των Καλούδη - Τσιάπα στο 2ο Σπριντ Δράμας, που διεξήχθη στις 11&12 Οκτωβρίου και αποτελούσε τον προτελευταίο γύρο....................
      ....Τελικά τερμάτισαν 31 πληρώματα σε έναν αγώνα που όπως και πέρσι κατάφερε να μαζέψει πολύ κόσμο στην ειδική καθώς και το ενδιαφέρον των τοπικών Μ.Μ.Ε. αλλά στιγματίστηκε από μία σοβαρή έξοδο που είχαν οι Κοσμίδης Θεόφιλος-Βασιλειάδης Μάκης με Peugeot 306 S16 στο πρώτο σκέλος του αγώνα. Στα μέσα της διαδρομής το αγωνιστικό βούτηξε στο κενό διανύοντας μία διαδρομή περίπου 150 μέτρων στον γκρεμό, αφήνοντας του θεατές άφωνους. Ο αγώνας διακόπηκε ενώ την ίδια στιγμή ασθενοφόρο και πυροσβεστικά οχήματα κινήθηκαν από την αφετηρία για την παροχή των πρώτων βοηθειών. Χρειάστηκε περισσότερο από μία ώρα για να ανεβάσουν το πλήρωμα πάνω στην ειδική ώστε να μεταφερθούν στο νοσοκομείο Δράμας όπου διαπιστώθηκε ευτυχώς πως είχαν μόνο σπασμένα κόκκαλα. ..................._(Δελτίο Τύπου)

      Σκεφτόμενος λοιπόν και το ατύχημα του Αναπολιωτάκη στο Rally ΕΛΠΑ, όπου χρειάστηκαν 170 (!) μέτρα συρματόσχοινο για να τραβήξουν το αυτοκίνητο από το γκρεμό, σε συνδυασμό με το ατύχημα στο Sprint Δράμας, καταλήγω στο συμπέρασμα ότι οι ειδικές κρίνονται ασφαλείς από τους υπεύθυνους ασφαλείας Ε.Δ., άμα έχουν αφύλαχτους γκρεμούς 150 έως 170 μέτρων το πολύ, ή μήπως κατάλαβα λάθος???
      Ρε δεν πάμε καθόλου καλά…
      … μα καθόλου καλά!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        crn-gr last edited by

        Διάβασα στο Rally.gr, στην ενότητα «Άλλοι Αγώνες» το δελτίο τύπου για το 2ο Rally Sprint Δράμας και πρόσεξα το εξής ανατριχιαστικό…

        Ο χρήστης Rally.gr έγραψε:
        Απόλυτη υπεροχή των Καλούδη - Τσιάπα στο 2ο Σπριντ Δράμας, που διεξήχθη στις 11&12 Οκτωβρίου και αποτελούσε τον προτελευταίο γύρο....................
        ....Τελικά τερμάτισαν 31 πληρώματα σε έναν αγώνα που όπως και πέρσι κατάφερε να μαζέψει πολύ κόσμο στην ειδική καθώς και το ενδιαφέρον των τοπικών Μ.Μ.Ε. αλλά στιγματίστηκε από μία σοβαρή έξοδο που είχαν οι Κοσμίδης Θεόφιλος-Βασιλειάδης Μάκης με Peugeot 306 S16 στο πρώτο σκέλος του αγώνα. Στα μέσα της διαδρομής το αγωνιστικό βούτηξε στο κενό διανύοντας μία διαδρομή περίπου 150 μέτρων στον γκρεμό, αφήνοντας του θεατές άφωνους. Ο αγώνας διακόπηκε ενώ την ίδια στιγμή ασθενοφόρο και πυροσβεστικά οχήματα κινήθηκαν από την αφετηρία για την παροχή των πρώτων βοηθειών. Χρειάστηκε περισσότερο από μία ώρα για να ανεβάσουν το πλήρωμα πάνω στην ειδική ώστε να μεταφερθούν στο νοσοκομείο Δράμας όπου διαπιστώθηκε ευτυχώς πως είχαν μόνο σπασμένα κόκκαλα. ..................._(Δελτίο Τύπου)
        Σκεφτόμενος λοιπόν και το ατύχημα του Αναπολιωτάκη στο Rally ΕΛΠΑ, όπου χρειάστηκαν 170 (!) μέτρα συρματόσχοινο για να τραβήξουν το αυτοκίνητο από το γκρεμό, σε συνδυασμό με το ατύχημα στο Sprint Δράμας, καταλήγω στο συμπέρασμα ότι οι ειδικές κρίνονται ασφαλείς από τους υπεύθυνους ασφαλείας Ε.Δ., άμα έχουν αφύλαχτους γκρεμούς 150 έως 170 μέτρων το πολύ, ή μήπως κατάλαβα λάθος???
        Ρε δεν πάμε καθόλου καλά…
        … μα καθόλου καλά!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          crn-gr last edited by

          Διάβασα στο Rally.gr, στην ενότητα «Άλλοι Αγώνες» το δελτίο τύπου για το 2ο Rally Sprint Δράμας και πρόσεξα το εξής ανατριχιαστικό…

          Ο χρήστης Rally.gr έγραψε:
          Απόλυτη υπεροχή των Καλούδη - Τσιάπα στο 2ο Σπριντ Δράμας, που διεξήχθη στις 11&12 Οκτωβρίου και αποτελούσε τον προτελευταίο γύρο....................
          ....Τελικά τερμάτισαν 31 πληρώματα σε έναν αγώνα που όπως και πέρσι κατάφερε να μαζέψει πολύ κόσμο στην ειδική καθώς και το ενδιαφέρον των τοπικών Μ.Μ.Ε. αλλά στιγματίστηκε από μία σοβαρή έξοδο που είχαν οι Κοσμίδης Θεόφιλος-Βασιλειάδης Μάκης με Peugeot 306 S16 στο πρώτο σκέλος του αγώνα. Στα μέσα της διαδρομής το αγωνιστικό βούτηξε στο κενό διανύοντας μία διαδρομή περίπου 150 μέτρων στον γκρεμό, αφήνοντας του θεατές άφωνους. Ο αγώνας διακόπηκε ενώ την ίδια στιγμή ασθενοφόρο και πυροσβεστικά οχήματα κινήθηκαν από την αφετηρία για την παροχή των πρώτων βοηθειών. Χρειάστηκε περισσότερο από μία ώρα για να ανεβάσουν το πλήρωμα πάνω στην ειδική ώστε να μεταφερθούν στο νοσοκομείο Δράμας όπου διαπιστώθηκε ευτυχώς πως είχαν μόνο σπασμένα κόκκαλα. ..................._(Δελτίο Τύπου)

          Σκεφτόμενος λοιπόν και το ατύχημα του Αναπολιωτάκη στο Rally ΕΛΠΑ, όπου χρειάστηκαν 170 (!) μέτρα συρματόσχοινο για να τραβήξουν το αυτοκίνητο από το γκρεμό, σε συνδυασμό με το ατύχημα στο Sprint Δράμας, καταλήγω στο συμπέρασμα ότι οι ειδικές κρίνονται ασφαλείς από τους υπεύθυνους ασφαλείας Ε.Δ., άμα έχουν αφύλαχτους γκρεμούς 150 έως 170 μέτρων το πολύ, ή μήπως κατάλαβα λάθος???
          Ρε δεν πάμε καθόλου καλά…
          … μα καθόλου καλά!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            magik last edited by

            Rally.gr έγραψε:
            Χρειάστηκε περισσότερο από μία ώρα για να ανεβάσουν το πλήρωμα πάνω στην ειδική ώστε να μεταφερθούν στο νοσοκομείο Δράμας όπου διαπιστώθηκε ευτυχώς πως είχαν μόνο σπασμένα κόκκαλα

            Τι να σχολιάσεις ????? Συνδικαλισμένοι και μή , θυμηθείτε ότι ίσως κάποτε βρεθείτε εσείς στη θέση των συναθλητών σας και μπορεί να μην είστε τόσο τυχεροί ώστε να έχετε μόνο σπασμένα κόκκαλα .......κατά τα άλλα αφήστε τα της ασφαλείας στην τύχη τους και στην κρίση ( ) του οργανωτή....

            Δηλαδή άν δέν είχαν μόνο σπασμένα κόκκαλα και ήταν (φτού φτού ) τίποτα χειρότερο ποιός θα ευθυνόταν ??? Και μετά από μία ώρα τι να προλάβεις ????? Υπερωρίες ο Αγιος και πάλι.....!!!! Να δούμε πότε θα κάνει ρεπό και ποιός θα σας γλυτώσει τότε , γιατί άμα περιμένετε να σας σώσουνε αυτοί που πρέπει...............

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hunter last edited by

              Ανατριχιαστικη η χτεσινη έξοδος των Κοσμιδη-Βασιλειαδη.Και πολύ χειροτερη απο αυτη που σημειώθηκε στο ΕΛΠΑ,μιας και το αυτοκινητο χτυπησε πολύ δυνατα σε βραχους μεγαλων διαστασεων,ενω διεγραψε και μεγαλη πορεια πετωντας στον αερα ('...σαν κινηματογραφικη ταινια',μας διηγηθηκαν οι αυτόπτες)
              Ευτυχως δεν ειχαμε τιποτα χειροτερο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                magik last edited by

                Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                Ευτυχως δεν ειχαμε τιποτα χειροτερο.

                Μέχρι πότε θα είναι αυτό το 'ευτυχώς' ρε Αντρέα ???

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  theo13 last edited by

                  εγω δεν κατλαβαινω γιατι διαλεγουν καποιοι και βαζουν μπαρες μονο σε οποια σημεια κρινουν ως πιο επικινδυνα.εγω πιστευω πως δεν υπαρχει σημειο σε ειδικη που καποιος μπορει να αποκλεισει μια εξοδο,οποτε τα μετρα πρεπει να ειναι συνολικα οχι εδω και εκει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    asthenoforos last edited by

                    Ισως παρετε μια ιδεα για το σημειο που 'φυγανε' τα παιδια στη Δραμα.Αν και ειναι μαλλον δυσκολο απο τις φωτο να καταλαβει κανεις το ποσο αποτομη ειναι η πλαγια και κυριως το μεγεθος των βραχων που εχουν ριξει εκει. Το αυτοκινητο περασε τα δεντρα που φαινονται στο βαθος ......... !!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • H
                      hunter last edited by

                      Ο χρήστης theo13 έγραψε:
                      εγω δεν κατλαβαινω γιατι διαλεγουν καποιοι και βαζουν μπαρες μονο σε οποια σημεια κρινουν ως πιο επικινδυνα.εγω πιστευω πως δεν υπαρχει σημειο σε ειδικη που καποιος μπορει να αποκλεισει μια εξοδο,οποτε τα μετρα πρεπει να ειναι συνολικα οχι εδω και εκει.

                      Oι μπαριέρες ειναι δυσκολο να μπούνε σε σημεια οπου το χειμωνα περνανε τα αποχιονιστικα,διοτι δεν μπορούνε να καθαρισουν το χιονι ριχνοντας το στην άκρη του δρόμου.
                      Καποια τζερσι ή κατι τετοιο θα επρεπε να χρησιμοποιηθει

                      Δημητρη,καλα που το ειδανε το περιστατικο,γιατι αλλοιως θα ψαχναμε για μερες να βρουμε το αυτοκινητο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        glf last edited by

                        μα το θέμα είναι ότι το αυτοκίνητο έφυγε στο σικέϊν επιβράδυνσης!!!!!!!!!!!!!! το οποίο φυσικά το βάλανε σε σημείο που αριστερά δεν είχε μπαριέρα!!!!

                        βάλαμε δηλαδή τεχνητό εμπόδιο για να προκαλέσουμε την καταστροφή.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hyperion last edited by

                          Ο χρήστης glf έγραψε:
                          μα το θέμα είναι ότι το αυτοκίνητο έφυγε στο σικέϊν επιβράδυνσης!!!!!!!!!!!!!! το οποίο φυσικά το βάλανε σε σημείο που αριστερά δεν είχε μπαριέρα!!!!

                          βάλαμε δηλαδή τεχνητό εμπόδιο για να προκαλέσουμε την καταστροφή.

                          Aν αληθεύει αυτό, και δεν έχω λόγους να σε αμφισβητήσω, χειροτερεύει το θέμα.

                          Όμως Νίκο, για να παίξω εγώ τον κακό, στις αναγνωρίσεις από όλα τα πληρώματα, κανένας δεν βρέθηκε να δει την επικινδυνότητα?
                          Έχω την αίσθηση ότι, ειδικά στα σπριντάκια, το μόνο που έχουμε καρφωμένο στο μυαλό μας οι αγωνιζόμενοι είναι μη τυχόν και μας φύγει κανένα εκατοστό του δευτερολέπτου και παραβλέπουμε σημαντικότατα πράγματα.
                          Δεν ήμουν εκεί και θα ήθελα πραγματικά λίγες παραπάνω λεπτομέρειες για την έξοδο του συγκεκριμένου αυτοκινήτου στο τεχνητό σικέιν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sakinen last edited by

                            Γενικώς με τα σικαίην και τα επικίνδυνα σημεία χωρίς μπαριέρα, υποτίθεται ότι υπάρχει υπεύθυνος ασφαλείας που ελέγχει και προτείνει.
                            Ομως στους φετινούς αγώνες έχω δει...
                            -σηκαίην αλλού πιο ανοιχτά και αλλού πιο κλειστά. Δεν θα πρεπε σε όλους τους αγώνες οι αποστάσεις να ειναι ιδιες?
                            -σηκαίην στις εξόδους πατημένων (πολύ πατημένων...) στροφών.
                            -πολύ πατημένα κομμάτια χωρίς μπαριέρα δίπλα σε γκρεμό 100δων μέτρων.

                            Απορία...ποιος τα ελέγχει? ποιος προτείνει? τι προτείνει? πράγματα που οι αγωνιζόμενοι τα βλέπουν με την πρώτη ματιά, αυτοί που υποτίθεται έχουν εμπειρία στις διοργανώσεις δεν τα βλέπουν ή μαλλον δεν τα προβλέπουν? και ακούω μάλιστα και ότι δεν γίνονται εκπτώσεις σε επίπεδα ασφαλείας όσον αφορά τις διοργανώσεις?

                            Και έστω ότι ένας αγωνιζόμενος το λέει ή μαλλον το γράφει. Ποιος θα τον ακούσει?
                            Θα του πουν, μην τρέχεις. Παλιά οι αγώνες ήταν αντρικοί, τώρα μου θέλετε μπαριέρες και διαφορες τέτοιες μαλακίες που λένε διάφοροι παπάρες.
                            Αλλά πες ότι τον ακούνε...πότε και πως προλαβαίνουν να αλλάξουν τον αγώνα? από τον τεχνικό έλεγχο μέχρι τη εκκίνηση? τα χιλιόμετρα δεν πρέπει να ναι συγκεκριμένα σε κάθε είδους αγώνα?

                            Συμπέρασμα : κάποιοι επιφορτισμένοι με τις διοργανώσεις δεν κάνουν ή δεν μπορούν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Ας πάνε σπίτια τους αφού δεν μπορούν. Στον επόμενο θάνατο πάλι τα ίδια θα λέμε και πάλι τα ίδια θα φταίνε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hunter last edited by

                              Ειχαμε αλλο ενα ατυχημα φετος σε τεχνητο σικαίην,οπου το πλήρωμα ειχε ισχυριστει οτι στο τριτο πέρασμα το σικαίην...έκλεισε περισσοτερο απ'όσο στα δυο πρωτα.
                              Και εκει ειχαμε τουμπάρισμα στο αυτοκινητο,αλλα ευτυχως διπλα απο το δρομο δεν υπήρχαν γκρεμοι/δεντρα/βραχοι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                glf last edited by

                                Ο χρήστης hyperion έγραψε:

                                Aν αληθεύει αυτό, και δεν έχω λόγους να σε αμφισβητήσω, χειροτερεύει το θέμα.

                                η φωτογραφία πιο πάνω μιλά από μόνη της, ένα σικέϊν από λάστιχα δίπλα σε απότομη πλαγιά...

                                Όμως Νίκο, για να παίξω εγώ τον κακό, στις αναγνωρίσεις από όλα τα πληρώματα, κανένας δεν βρέθηκε να δει την επικινδυνότητα?
                                Έχω την αίσθηση ότι, ειδικά στα σπριντάκια, το μόνο που έχουμε καρφωμένο στο μυαλό μας οι αγωνιζόμενοι είναι μη τυχόν και μας φύγει κανένα εκατοστό του δευτερολέπτου και παραβλέπουμε σημαντικότατα πράγματα.
                                Δεν ήμουν εκεί και θα ήθελα πραγματικά λίγες παραπάνω λεπτομέρειες για την έξοδο του συγκεκριμένου αυτοκινήτου στο τεχνητό σικέιν.

                                εδώ έχεις δίκιο. και πέρυσι θυμάμαι ότι είχαμε ένα τέτοιο σικεϊν δίπλα σε πλαγιά σε ένα αγώνα (ίσως των Σερρών, δεν θυμάμαι στα σίγουρα) που και εκεί ήταν δίπλα σε απότομη πλαγιά και είχα ακριβώς αναρωτηθεί τι θα γίνει αν κάποιος πολύ απλά χάσει τα φρένα του και στο... 50 - 50 αριστερα η δεξιά, το στείλει στο γκρέμι.
                                φυσικά δεν έκανα τίποτα και συνέχισα το γράψιμο....

                                τώρα τι λεπτομέρειες να πούμε... αμα δεν ήταν λάστιχα και ήταν τζέρσει με νερό τι θα γινόταν ? άμα θέλει να βάλει ο διάολος το ποδάρι του όλα μπορεί να γίνουν. ο οδηγός λέει ότι τα λάστιχα είχαν μετακινηθεί λίγο από ακούμπημα άλλης διέλευσης και είχε αλλάξει ελαφρώς το σχήμα του σικαίην, ενώ και ο κριτής δεν πρόλαβε να τα ξαναβάλει στη θέση του.

                                εγώ λέω ότι χωρίς λόγο καθόμαστε και κάνουμε δύσκολη και επικίνδυνη τη ζωή μας......

                                να και τα αποτελέσματα (ο ίδιος θέλησε να τις δούμε μπας και ταρακουνηθούμε...)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Δηλαδή πρέπει να μπαίνουν μπαριέρες και στις ευθείες ? Είναι ρεαλιστικό αυτό ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Y
                                    yugo last edited by

                                    Απόλυτα σωστά όλα τα σχόλια περί επικίνδυνων σικέιν, όπως επίσης και για την αποφυγή ειδικών με τεράστιους γκρεμούς (πριν 2 χρόνια η ΛΑΒ έκοψε το πρώτο κομμάτι της Λαμπινούς, και πολύ καλά έκανε, όσο και αν κ@@λώναμε όλοι με το σκηνικό).

                                    Από την άλλη, το ρολ-κέιτζ του πληρώματος έχει αντέξει πάρα πολύ καλά, και καλό είναι να το προσέξουμε αυτό για το πόση σπουδαιότητα έχει ένα καλό κέιτζ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      crn-gr last edited by

                                      Ο χρήστης nass έγραψε:
                                      Δηλαδή πρέπει να μπαίνουν μπαριέρες και στις ευθείες ? Είναι ρεαλιστικό αυτό ?

                                      Όχι να μη μπαίνουν, αλλά να μη μπαίνουν ούτε σικέιν αν έχει γκρέμι ή πλαγιά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pskarm last edited by

                                        δηλαδη nass θεωρεις οτι εχουν αλλαξει πολλα και εχουν τηρηθει οσα δηλωθηκαν και γενικα αναβαθμιστηκε η ασφαλεια των αγωνιζομενων απο τα τελευταια τραγικα γεγονοτα και την αποχη τοτε των οδηγων?

                                        γιατι εγω προσωπικα θεωρω οτι σιγα σιγαααα ξαναγυρναμε παλι στα ιδια επιπεδα...
                                        kai δε μιλαω για το συνολο των θεματων-προβληματων που αναβαθμιστηκαν σιγουρα μετα τα δυστυχηματα εκεινα αλλα για τη νοοτροπια καποιων λεσχων που οσο να 'ναι ''τα ειχαν χρειαστει''
                                        και εχω την αισθηση οτι η χαλαροτητα επανερχεται . . . . . .

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          scudo last edited by

                                          Κυριοι δειτε παρακαλω στο blogs R40 σχετικο με το ατυχημα στο ΕΛΠΑ αρθρο(Μετα τα Ηαns χρησιμα και τα αλεξιπτωτα )και πειτε μου βλεποντας τις φωτογραφιες αν εξοργιζεστε με την ανευθυνοτητα μερικων που ομως θεωρουντε οτι μπορουν να συμβουλευουν και να κρινουν αλλες λεσχες.Να σημειωθει οτι η τελευταια φωτογραφια παιρνεται απο την εξοδο πολυ επικινδυνης στροφης μετα απο πολυ γρηγορη ευθεια.Πειτε μου τις πιθανοτητες επιβιωσης που θα ειχε καποιος αν δεν υπηρχε ο βραχος του θεου των ελληνικων αγωνων και συνεχιζοταν η πτωση .Κατα τα αλλα 'ο αγωνας ηταν πολυ επιτυχημενος απλως δεν ετρεχαν ξενοι'

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            koukk last edited by

                                            Περαστικα στον Θεοφιλο & τον Μακη.
                                            Ευχομαι να ειναι το τελευταιο ατυχημα για αυτους και για ολους.
                                            Ευθυνονται πολυ λιγο για το ατυχημα τους και να ψαξουν να βρουνε πιος εδωσε εντολη να βαλουν τα λαστιχα στο σικειν.Το Σαββατο οταν διαμαρτυρηθηκα σε καποιο απο την οργανωση γιατι βαζουνε λαστιχα τα οποια ειναι επικυνδηνα μου απαντησε οτι εχουν τετοια εντολη.
                                            Τοσοι ειδημονες εκει,ενας δεν ξερει οτι το λαστιχο λειτουργει σαν ελατηριο ειτε το πατησης ειτε το χτηπησης & χρησιμοποιητε για να κοψη την ταχυτητα σε μια εξοδο.
                                            Παντως η οργανωση αντεδρασε αμεσως .Μπραβο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr