Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    3o Track Event των North HEllas Auto Clubs στις Σέρρες!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. 3o Track Event των North HEllas Auto Clubs στις Σέρρες!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    14
    60
    234
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      perry-mgtf last edited by

      Η Ελληνική Λέσχη Φίλων MG στο πλαίσιο της συμμετοχής της στο εννιαίο σώμα λεσχών αυτοκινήτου North Hellas Auto Clubs - Αυτοκινητιστικές Λέσχες Βόρεοας Ελλάδας, συνδιοργανώνει και σας προσκαλεί να δηλώσετε συμμετοχή στο Track Event που θα γίνει στις 22-23 Νοεμβρίου στην πίστα των Σερρών!

      Η συμμετοχή κοστίζει €30.

      Αν το κλαμπ στο οποίο ανήκετε συμμετέχει στα NHAC μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή μέσω του κλαμπ σας.
      Σε αντίθετη περίπτωση επικοινωνήστε με τους υπέυθυνους Β. Ελλάδας ή σχέσεων με άλλες λέσχες για να συμμετέχει και η λέσχη σας στα NHAC!



      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • P
        perry-mgtf last edited by

        Η Ελληνική Λέσχη Φίλων MG στο πλαίσιο της συμμετοχής της στο εννιαίο σώμα λεσχών αυτοκινήτου North Hellas Auto Clubs - Αυτοκινητιστικές Λέσχες Βόρεοας Ελλάδας, συνδιοργανώνει και σας προσκαλεί να δηλώσετε συμμετοχή στο Track Event που θα γίνει στις 22-23 Νοεμβρίου στην πίστα των Σερρών!

        Η συμμετοχή κοστίζει €30.

        Αν το κλαμπ στο οποίο ανήκετε συμμετέχει στα NHAC μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή μέσω του κλαμπ σας.
        Σε αντίθετη περίπτωση επικοινωνήστε με τους υπέυθυνους Β. Ελλάδας ή σχέσεων με άλλες λέσχες για να συμμετέχει και η λέσχη σας στα NHAC!



        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          perry-mgtf last edited by

          Η Ελληνική Λέσχη Φίλων MG στο πλαίσιο της συμμετοχής της στο εννιαίο σώμα λεσχών αυτοκινήτου North Hellas Auto Clubs - Αυτοκινητιστικές Λέσχες Βόρεοας Ελλάδας, συνδιοργανώνει και σας προσκαλεί να δηλώσετε συμμετοχή στο Track Event που θα γίνει στις 22-23 Νοεμβρίου στην πίστα των Σερρών!

          Η συμμετοχή κοστίζει €30.

          Αν το κλαμπ στο οποίο ανήκετε συμμετέχει στα NHAC μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή μέσω του κλαμπ σας.
          Σε αντίθετη περίπτωση επικοινωνήστε με τους υπέυθυνους Β. Ελλάδας ή σχέσεων με άλλες λέσχες για να συμμετέχει και η λέσχη σας στα NHAC!



          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • P
            perry-mgtf last edited by

            Το ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ TRACK EVENT

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              miltellas last edited by

              Κατόπιν κοινής συνεννόησης, οι συνδιοργανώτριες λέσχες (ως Ένωση Αυτοκινητιστικών Λεσχών Β.Ελλάδος - NHAC) καταφέραμε να το ρίξουμε το κόστος της κάθε συμμετοχής στα 30Ε μειώνοντας όσο γινόταν τα περιττά έξοδα προς όφελος των συμμετεχόντων.
              Συνεννοηθείτε με τις λέσχες σας. Οι συμμετοχές κλειδώνουν στις 150 και αυτό δεν θα αργήσει να συμβεί (όπως εξάλλου είναι λογικό και αναμενόμενο).
              Η είσοδος για τους θεατές είναι δωρεάν. Στηρίξτε την προσπάθειά μας γιατί είναι μοναδική στην Ελλάδα και κοινωνικά ωφέλιμη (εκτός από εξαιρετικά ευχάριστη) για όλους ανεξαιρέτως.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hunter last edited by

                Πρεπει να μας πειτε τι περιλαμβανετε στο πακετο,και τι 'κόπηκε' για χαρη του κόστους.
                Μπορει αυτα που θεωρειτε εσεις σαν περιττα εξοδα,να θεωρούνται αναγκαια για καποιον χρηστη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  miltellas last edited by

                  Ανακοίνωση κάναμε. Αν είσαι σε κάποια λέσχη θα σε ενημερώσει η λέσχη σου για όλα τα σχετικά. Θα κάνω μία εξαίρεση επειδή δεν είσαι σε λέσχη για να σε ενημερώσει (και για όσους δεν είναι σε λέσχη) ή και επειδή η λέσχη σου δεν συμμετέχει επειδή δεν ενημερώθηκε (λογικό): το ανέφερα επειδή η αρχική απόφαση για φέτος ήταν για 40Ε και μετέπειτα το ξανασυζητήσαμε και την μειώσαμε στα 30Ε (θεωρήσαμε ότι τα 40Ε δεν αντιπροσωπεύουν επακριβώς το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε). Τα περιττά έξοδα αναφέρονται σε φυλλάδια-αφίσες και ακριβότερα αναμνηστικά και όχι στην εκδήλωση καθεαυτή. Αυτά τα γνωρίζουν όσοι συμμετείχαν πέρυσι που η συμμετοχή κόστιζε πάλι 30Ε. Η συγκεκριμένη εκδήλωση έχει εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα από τα κλασσικά track days που έχεις συμμετάσχει και αν η συμμετοχή καθεαυτή εξακολουθεί να είναι η μοναδική σου έγνοια τότε θα ευχαριστηθείς περισσότερο σε ένα άλλο track day όπου με 50Ε γυρνάς στην πίστα Σερρών όσο θέλεις.

                  Το 3ο Track Event NHAC περιέχει ένα γενικό μήνυμα που θέλουμε να ακουστεί προς τα 'έξω': ότι είμαστε πολλοί (εγώ-εσύ-εμείς), ότι έχουμε απόλυτα δικαιολογημένες απαιτήσεις όσον αφορά το χόμπι μας κι ότι όπως όλα τα σπορ έτσι και ο μηχανοκίνητος αθλητισμός πρέπει και μπορεί να είναι προσιτός από όλους ανεξαιρέτως. Προσπαθούμε να δείξουμε ό,τι δεν έκαναν για όλους εμάς οι επίσημοι φορείς πλην ελαχίστων τοπικών εξαιρέσεων (πχ Σέρρες που είναι η φωτεινή εξαίρεση όπου χωρίς τυμπανοκρουσίες και ψεύτικες υποσχέσεις δημιούργησε και συνεχίζει να δημιουργεί, αλλά και που αναπόφευκτα κατέληξε να έχει και το μονοπώλιο - ελλείψει παράλληλης δημιουργικότητας και ευθύνης από όλους τους άλλους). Επίσης, προσπαθούμε να δείξουμε ότι είμαστε ενήμεροι για το τί συμβαίνει στην Ευρώπη και γι αυτό οι κερδοσκοπικές πρακτικές θα γίνονται αντιληπτές και δεν θα επικροτηθούν από την συντριπτική πλειοψηφία που απλά θέλει αλλά δεν έχει χώρους για να αθληθεί, ενώ το μονοπώλιο πάντα λειτουργώντας κερδοσκοπικά στερείται ικανοποιητικού ρυθμού ανάπτυξης και ευελιξίας καθότι πολύ εύκολα φτάνει στο σημείο να μην μπορεί να καταλάβει το μέγεθος της πλειοψηφίας (καθότι πολύ απλά δεν μπορεί όσο και να θέλει να την ικανοποιήσει). Δηλαδή, στο μονοπώλιο αργά ή γρήγορα -αλλά τελικά- δημιουργείται η άποψη: 'Έτσι κάνουμε εμείς, σου αρέσει δεν σου αρέσει!'. Είναι κάτι ακόμη που θέλουμε να προλάβουμε να μην συμβεί (αν δεν έχει συμβεί ήδη). Αυτά δεν αποτελούν αφύσικα πράγματα, αφού έτσι λειτουργεί η αγορά πάντοτε στις μονοπωλιακές καταστάσεις. Και η ευθύνη των σχετικών φορέων της πολιτείας είναι μάλλον αποκλειστική.

                  Αυτά τα αναφέρω επειδή από την ερώτησή σου είναι φανερό ότι δεν γνωρίζεις τί προσπαθούμε να κάνουμε. Εμείς λοιπόν λέμε και κάνουμε με αγάπη: 'Το τερπνόν μετά του -κοινού- ωφελίμου'. Το διήμερο αυτό track day είναι αφιερωμένο σε όλους τους έλληνες για όλους τους έλληνες. Ένα παράδειγμα που ελπίζουμε να βρει ανταπόκριση και μιμητές, έως ότου τουλάχιστον ξυπνήσουν όλοι όσοι πρέπει, πρώτα εμείς κι έπειτα θα αναγκαστεί και η πολιτεία που 'κοινωφελές' φαίνεται να θεωρεί το 'κερδοφόρο' ή αυτό που κάνουν με δικά τους έξοδα 'άλλοι μη κρατικοί φορείς' (είναι τυχαίο που σε μία χώρα που έχει τεράστια ανάγκη από αυτοκινητοδρόμια -πίστες- έχει δοθεί έδαφος για διάλογο μόνο στα κερδοσκοπικά οφέλη κατασκευής μίας και μόνης πίστας για F1, και επιπλέον αγνοώντας τις κοινωνικές προεκτάσεις του έργου αυτού;). Είναι πολύ μεγάλο το πρόβλημα των πρόχειρων σχεδιασμών και των προεκλογικών 'υποσχέσεων' στην Ελλάδα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hunter last edited by

                    κοιταξε να δεις,προσωπικα εγω δεν ενδιαφερομαι για το ηβεντ αυτο.Αλλα,την ανακοίνωση την κανατε εδω μεσα,οπου όλοι οι χρηστες θα διαβασουν το θρεντ σας,αλλα δεν θα ξερουν τι κανετε.Οπότε,δεν κανεις καμια εξαίρεση εξηγωντας τα αυτα σε μενα,αλλα υποχρεούσαι να εξηγησεις σε ολους αυτους στους οποίους εκανες την αρχικη σου ανακοίνωση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      miltellas last edited by

                      ΟΚ. Η εξαίρεση αναφερόταν στο να καθήσω να εξηγήσω λεπτομέρειες για το κόστος συμμετοχής (στην πρώτη παράγραφο). Χρειάστηκε η περαιτέρω έκταση -κατά την γνώμη μου καλώς ή κακώς- επειδή δεν φάνηκε να ξεκαθαρίστηκε ότι η εκδήλωση διοργανώνεται από λέσχες (από την ένωση τους ως NHAC) παρότι το Δελτίο Τύπου το αναφέρει. Οι συμμετοχές είναι ευθύνη των λεσχών προς τα μέλη τους που θα πληρώσουν στην ουσία μερίδιο συμμετοχής για την κράτηση της πίστας με εξοπλισμό και λοιπή κάλυψη (που όπως εξήγησα αυτό αντικατοπτρίζουν τα 30Ε), οπότε αυτές οφείλουν να λύνουν τέτοιες απορίες προς τα μέλη τους.
                      Θα απαντήσω όμως όπου μπορώ από πλευράς μου, εάν ρωτηθώ. Δυστυχώς ο διαθέσιμος χρόνος μου δεν μου δίνει πάντα την άνεση στο να δίνω με την σειρά μου προτεραιότητα στην διευκρίνηση λεπτομερειών της εκδήλωσης (που εξάλλου μπορούν και οφείλουν να το πράξουν οι λέσχες στα μέλη τους).
                      Όπως και να έχει, από ό,τι φαίνεται το Δελτίο Τύπου αρκεί -επί του παρόντος- για όλους.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        hunter last edited by

                        Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
                        η της πίστας με εξοπλισμό και λοιπή κάλυψη (που όπως εξήγησα αυτό αντικατοπτρίζουν τα 30Ε), οπότε αυτές οφείλουν να λύνουν τέτοιες απορίες προς τα μέλη τους.
                        .

                        Aυτο εδω το σημειο ζητησα να μου εξηγήσεις,διότι ξερω οτι θα με ρωτησουνε πολλοί για το τι περιλαμβανει το ηβεντ.Εαν εχει γιατρο/πυροσβεση/ασθενοφόρο/χρονομετρηση.Τα υπόλοιπα ειναι δευτερευουσας σημασιας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          miltellas last edited by

                          Ναι, θα έχει χρονόμετρα και γιατρό-ασθενοφόρο.

                          Εξηγώ ακόμη πιο αναλυτικά λοιπόν:
                          Θα τρέξουν 75 αυτοκίνητα την ημέρα χωρισμένα σε 8 ομάδες για 3 περιόδους 15 λεπτών η καθεμιά. Δηλαδή, αθροιστικά θα μπορέσουν να οδηγήσουν όλοι από 45 λεπτά (που σημαίνει καθαρός χρόνος για γυρολόγιο όχι πάνω από 33 λεπτά). Σίγουρα για τους προχωρημένους είναι λίγο αλλά γι αυτό που θέλουμε να κάνουμε είναι πολύ καλά. Ήδη πέρυσι και προπέρυσι πολλοί είναι αυτοί που δεν έτρεξαν την 3η περίοδο. Έχουμε σκεφτεί και εναλλακτικό πρόγραμμα (που ικανοποιεί καλύτερα όσους προχωρημένους αλλά και όχι μόνο) αλλά επειδή δεν το δέχθηκε η πλειοψηφία των λεσχών (απαιτείται προσεκτικότερη οργάνωση στο timing) θα ξαναπροταθεί για του χρόνου (που θα έχουμε εξοικιωθεί περισσότεροι με το παρόν πρόγραμμα). Υπάρχουν καλές ιδέες αλλά αυτές υλοποιούνται ευκολότερα σε μικρότερου μεγεθους Track Days χωρίς να αποκλείεται η δυνατότητα και στα μεγάλα. Όπως και να έχει όμως οι προχωρημένοι πηγαίνουν σε ελεύθερες ημέρες μόνοι τους ή διοργανώνουν Track Days από μόνοι τους σαν μία μεγάλη παρέα ή λέσχη κλείνοντας την πίστα όπως την κλείσαμε εμείς, με πιο ελεύθερο ωράριο και με 'ελαφρύτερη' οργάνωση, καταλληλότερη γι αυτούς (τους πιο 'προχωρημένους'). Αυτά εσύ τα κάνεις πράξη άρα τα γνωρίζεις καλά.
                          Για να σου δώσω να καταλάβεις καλύτερα το μοίρασμα του κόστους των 30Ε, υπολογίσαμε ότι τα πάγια έξοδα πίστας κλπ αντιστοιχούν σε 21.5Ε επί 150 συμμετοχές, και μένουν 8.5Ε για αυτοκόλλητο πόρτας, φυλλάδια, αφίσες, αναμνηστικά, όχι ακριβά αλλά τέτοιου κόστους ώστε να μας φτάσουν τα χρήματα και να κρατήσει η εκδήλωση τον χαρακτήρα που θέλουμε (Track Day για τους πολλούς). Η οργάνωση και τρέξιμο φυσικά θα μοιραστεί στους συμμετέχοντες εκ των οποίων ένας στους τρεις θα παίξει οργανωτικό ρόλο όταν δεν θα συμμετέχει εντός πίστας (η συμμετοχή στην διοργάνωση μας ολοκληρώνει και μας εκπαιδεύει ταυτόχρονα). Αυτό είναι το σκεφτικό που ακολουθήσαμε πέρυσι με επιτυχία, και έτσι θα πάει και φέτος. Εμείς για εμάς, σε λογικότατο κόστος που ικανοποιεί και περισσότερες τσέπες (εννοούμε καί αυτό όταν αναφερόμαστε σε Track Day για τους πολλούς), ελπίζοντας να μεταδώσουμε το θετικό 'μικρόβιο' της οδήγησης σε κλειστό ασφαλές αυτοκινητοδρόμιο σε περισσότερους και να αναδείξουμε μία τεράστια ανάγκη της χώρας μας με 100% κοινωνικά ωφέλιμη προέκταση.
                          Αυτή τη φορά ελπίζω να σε ικανοποίησα περισσότερο (και όσους τυχόν έχουν ανάλογες απορίες) αφού αναφέρομαι σε πράγματα που γνωρίζεις καλά δεδομένου ότι μας έχουν προβληματίσει πολύ έντονα τα τελευταία χρόνια.

                          Πρέπει να τονίσω για όσους δεν γνωρίζουν ότι ο όρος Track Day δεν αναφέρεται σε αγωνιστική δραστηριότητα σε καμία περίπτωση. Αναφέρεται σε ημέρα(-ες) όπου η πίστα διατίθεται σε καθημερινούς οδηγούς (κατά κανόνα χομπίστες - αθλητές κατά την δική μας άποψη) οι οποίοι μπορούν να οδηγήσουν με τα καθημερινά τους αυτοκίνητα, ελεύθερα χωρίς απρόοπτα εμπόδια, επικίνδυνες διασταυρώσεις, αδιάφορους οδηγούς, ραντάρ και τροχονόμους, μέσα σε συγκεκριμένα πλαίσια ασφαλείας (που ορίζονται από στοιχειώδεις κανόνες συμπεριφοράς εντός πίστας) σε ταχείς ρυθμούς, τέτοιους που απαγορεύεται να έχουν σε δημόσιο δρόμο. Τα χρονόμετρα υπάρχουν καθαρά για προσωπικούς λόγους σε περίπτωση που κάποιος θέλει να δει εάν αλλάζοντας τρόπο οδήγησης μπορεί να οδηγεί με ίδια ή και περισσότερη ασφάλεια και διατηρώντας ή ανεβάζοντας ακόμη περισσότερο την ταχύτητα ή τον ρυθμό τους, χωρίς να αυξάνει τον χρόνο της μετακίνησής του από το α σημείο στο β εντός της πίστας. Εννοείται ότι η εμπειρία που αποκομίζουμε από ένα Track Day μας κάνει καλύτερους οδηγούς παντού και όχι μόνο στην πίστα, όπως επίσης μας εκτονώνει οδηγικά ώστε να οδηγούμε με πολύ λιγότερη έως και καθόλου επιθετικότητα (αναλόγως της συχνότητας επαφής με την πίστα) στους δημόσιους δρόμους.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hunter last edited by

                            Μιλτο,με 45 λεπτα οδηγησης στην πίστα,και αυτα χωρισμενα σε 15λεπτα,δεν αποκομίζεις καμμια εμπειρία.Ούτε να ζεσταθεις εσυ ο ίδιος σαν οδηγος δεν προφταινεις,που να βρεις και χρονο για εκμαθηση και επαναληψη.
                            Ειναι πολύ (μα παρα πολύ) light αυτο το event.Εγω δεν θα το χαρακτηριζα τρακ-ντει πάντως.Περισσοτερο κατι σαν εκδρομη,με πολύ μπουρου-μπουρου και κατι απο πίστα.
                            Θα σου πρότεινα,με ολη την καλή διαθεση,να ψαξεις να βρεις περισσοτερο χρονο πίστας,έστω και με μεγαλύτερο αντιτιμο.Με 45 λεπτα οδηγηση,και το 30αρι ευρω,τζαμπα θα πάει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alexel last edited by

                              Έχοντας συμμετέχει στα 2 προηγούμενα Track Day του North μπορώ να πω πως 3 δεκαπεντάλεπτα είναι αρκετά για μένα. Δεν με ενδιαφέρει να κάνω χρόνο, ούτε με ενδιαφέρει να λιώσω το αμάξι μου. Ίσως αν είχα λεφτά να το έκανα αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία... Και νομίζω πως οι περισσότεροι έτσι είμαστε. Θέλουμε να ξεκ@υλώσουμε, συνήθως το κάνουμε στους δρόμους -με τα γνωστά ρίσκα- και τώρα μας δίνεται η ευκαιρία να το κάνουμε με ασφάλεια στην πίστα.
                              Όποιος έχει και μπορεί να πηγαίνει να λιώνει το όχημά του με τις ώρες στις Σέρρες πολύ καλά κάνει. Μακάρι να ήμουν Δημότης Σερρών, να είχα και κανένα € παραπάνω και....

                              Τώρα για το αν είναι Track Day ή όχι... δεν με ενδιαφέρει πως λέγεται, Event, Party, Χορός, Συναυλία... αυτό που μετράει είναι να περάσουμε καλά, να κάνουμε αυτό που αγαπάμε και ΙΣΩΣ (μια στο εκατομμύριο) ευαισθητοποιηθεί κάποιος φορέας προς την κατεύθυνση δημιουργίας χώρων άθλησης (όπως είπε και ο Miltellas) σε πολλές άλλες πόλεις στην χώρα μας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                miltellas last edited by

                                Η πίστα είναι κλεισμένη για δύο ημέρες μόνο από εμάς. Δεν υπάρχει δηλαδή περισσότερος χρόνος διαθέσιμος για να αγοράσουμε...

                                Γνωρίζω πολύ καλά τον ορισμό του Track Day και το πώς λειτουργεί στο εξωτερικό ο θεσμός (από αυτούς που το εισάγαμε - τους Άγγλους) και σκοπός μας είναι να διαδώσουμε το νόημα του θεσμού σε όλους τους έλληνες (χομπίστες και μη) και να μην μένει μόνο για τους λίγους και πιο 'ψαγμένους' που μπορούν να ξοδεύουν πολύ από τον χρόνο τους εντός πίστας (μην ξεχνάμε ότι το χόμπι είναι πολύ ακριβό στην παρούσα μορφή του για τον μέσο Έλληνα - πιο ακριβό από ό,τι είναι για τον ΑγγλοΓαλλοΓερμανο κλπ).
                                Πρόκειται για κανονικό και 100% γνήσιο Track Day (ελληνικό αντίγραφο των αντίστοιχων ευρωπαϊκών διοργανωμένο όμως από 100% ερασιτέχνες οι οποίοι και συμμετέχουν εντός πίστας - δεν υπάρχουν οργανισμοί ή εταιρίες διοργάνωσης trackdays ή άλλων εκδηλώσεων της κατηγορίας αυτής -πχ RWYB και Hill Climb Schoοls- στην Ελλάδα) διαρκείας δύο ημερών για 150 συμμετοχές με ίσια μοιρασμένο χρόνο σε όλους από το πρωί μέχρι το βράδυ. Ο διαθέσιμος χρόνος είναι εξαντλημένος και δεν περισσεύει ούτε λεπτό. Για την πλειοψηφία των ερασιτεχνών αθλητών τα τρια 15λεπτα είναι αρκετός χρόνος και σαφώς αποκομίζουν όλοι σημαντική εμπειρία οδήγησης. Είναι πολλοί αυτοί που δεν κάνουν το τρίτο 15λεπτο ή που το διακόπτουν λόγω κούρασης ή υπερβολικής φθοράς στα ελαστικά τους. Το να θέλει κάποιος να προχωρήσει παραπάνω είναι απολύτως φυσιολογικό και πολύ θεμιτό (αυτό θέλουμε και να πετύχουμε) και ευτυχώς η πίστα Σερρών διατίθεται για τις αυξημένες ορέξεις του μερικά Σαββατοκύριακα του έτους αλλά και σχεδόν όλες τις καθημερινές, για να πάει με μία ή και δύο επιπλέον τετράδες λάστιχα, ίσως και με εργαλεία και ανταλλακτικά (απαραίτητα εάν σκοπεύει να το τραβήξει στα όριά του), ή (αν μπορεί γιατί όχι) και με ένα αυτοκίνητο για αποκλειστική χρήση σε Track Days, για να γυρνάει όλη μέρα μόνος του ή με μερικούς φίλους του.

                                Επειδή πρώτα όμως πρόκειται για διήμερη εκδήλωση πίστας δεν αποκλείεται στο μέλλον και η συνύπαρξη με άλλες μορφές αυτοκινητιστικών εκδηλώσεων για χομπίστες (πχ RWYB). Αυτά συζητιούνται από κοινού με τις λέσχες και αποφασίζονται οι δυνατότητες συνδυασμών σύμφωνα με τις διάφορες επιθυμίες αλλά επί του παρόντος μιλάμε για 2ήμερο track day που τιμάει τον όρο που δημιούργησαν οι άγγλοι και οι αμερικανοί και που υφίσταται επισήμως από τις αρχές της δεκαετίας του '80 (ανεπισήμως αρκετά χρόνια πριν).
                                Αυτό το κάνουμε γιατί υπάρχει και ο δεύτερος σημαντικότατος σκοπός του συγκεκριμένου track day, που ξεφεύγει από τα υπόλοιπα μικρότερου μεγέθους track day του έτους και μέσα από αυτήν την δυνατή (για τους περισσότερους) εμπειρία σκοπεύει να περάσει ένα κοινωφελές μήνυμα που προανέφερα (ελπίζω να διαβάστηκε για να μην επαναλαμβανόμαστε). Οπότε δεν υπάρχει λόγος να στέκεται κάποιος μόνο στην διάρκεια των περιόδων χρήσης, ειδικά από την στιγμή που κάνουμε ό,τι μπορούμε γι αυτό και από τις 10:00 το πρωί έως τις 16:30 δεν θα υπάρχει ούτε ένα λεπτό που δεν θα τρέχουν αυτοκίνητα μέσα στην πίστα. Πλήρες γεμάτο γνήσιο Track Day που κάθε χρόνο θα το κάνουμε και καλύτερο αρκεί να το θέλουμε πολλοί και οπωσδήποτε οι παλιότεροι (ή προχωρημένοι) να επιμείνουν στην κοινή ωφέλεια και να θέλουν να βοηθήσουν τους νεότερους (ή λιγότερο προχωρημένους - αρχάριους), λειτουργώντας ως εισηγητές στα μυστικά πλην φανερά της πίστας.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hunter last edited by

                                  Μιλτο,επειδη δεν εισαι ακριβως αυτο που λες 'προχωρημενος' στην πίστα,ισως δεν κατανοεις ακριβως τι μπορει να σου προσφερει η χρηση της.Πέρα απο τον σκοπό της επίδειξης (στους φορεις κ.λ.π),υπάρχει ο βασικος σκοπός αυτων που πηγαινουν στην πίστα.ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ και να βελτιωθούν.
                                  Σου ξαναλέω,γιατι βλέπω οτι επιμενεις σε αυτο,οτι τα τρια 15λεπτα ειναι ανικανα να σου προσφερουν κατι σαν οδηγο.Εμενα αυτο το σημειο με ενδιαφερει βασικα σαν χρηστη πίστας.Το χομπυ του τρακντειστα δεν ειναι η επίδειξη δυναμεως σε 'φορεις',ούτε το να ιδρυσουμε κανενα κόμμα με πολλούς ψηφοφόρους.Το χόμπυ μας ειναι η οδηγηση στην πίστα.
                                  Και σου ξαναπροτεινω,γιατι πιστευω οτι εχω μια καλη γενικη εικονα πάνω στο θεμα αυτο,να επικεντρωθειτε περισσοτερο στο θεμα της οδηγησης.Εαν δεν μπορειτε φετος (και εχετε κανονισει και πλέον δεν αλλαζει),τουλάχιστον κρατηστε το στο πίσω μερος του μυαλου σας για του χρόνου.Ειναι κριμα να μαζευονται κόσμος στην πίστα,και να μην κερδισουν κατι απο αυτην.
                                  Τα περι 'ισχυως' και 'φωνων' μου φαινονται εντελώς κομπογιαννήτικα και εντελώς εκτος θέματος.Αν θες πολυκοσμια και επίδειξη κ.λ.π.,δεν χρειαζεται καν να πάς στην πίστα.
                                  Τεσπα,αυτα απο μενα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    opterios last edited by

                                    Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
                                    ...και να μην μένει μόνο για τους λίγους και πιο 'ψαγμένους' που μπορούν να ξοδεύουν πολύ από τον χρόνο τους εντός πίστας (μην ξεχνάμε ότι το χόμπι είναι πολύ ακριβό στην παρούσα μορφή του για τον μέσο Έλληνα - πιο ακριβό από ό,τι είναι για τον ΑγγλοΓαλλοΓερμανο κλπ)...

                                    Συγνώμη, αλλά το παραπάνω είναι πέρα για πέρα αναληθές!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      perry-mgtf last edited by

                                      Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                      Μιλτο,με 45 λεπτα οδηγησης στην πίστα,και αυτα χωρισμενα σε 15λεπτα,δεν αποκομίζεις καμμια εμπειρία.Ούτε να ζεσταθεις εσυ ο ίδιος σαν οδηγος δεν προφταινεις,που να βρεις και χρονο για εκμαθηση και επαναληψη.
                                      Ειναι πολύ (μα παρα πολύ) light αυτο το event.Εγω δεν θα το χαρακτηριζα τρακ-ντει πάντως.Περισσοτερο κατι σαν εκδρομη,με πολύ μπουρου-μπουρου και κατι απο πίστα.
                                      Θα σου πρότεινα,με ολη την καλή διαθεση,να ψαξεις να βρεις περισσοτερο χρονο πίστας,έστω και με μεγαλύτερο αντιτιμο.Με 45 λεπτα οδηγηση,και το 30αρι ευρω,τζαμπα θα πάει.

                                      Φιλε Hunter για σενα που εισια εμπειρος οπως φαινεται στην πιστα μπορει τα 3 15λεπτα να μην ειναι τιποτα αλλα για τα 160 άτομα που τρεξανε και περυσι και προπερσι απο οτι λενε ητανε καταπληκτικη εμπειρια που την ευχαριστηθηκαν ιδιαιτερα με πολλους να τρεχουν λιγοτερο απο 45 λεπτα.

                                      Ειναι track a day(s) γιατι ειναι 2 μερες γνωριμιας με την πιστα.

                                      Μην κρινετε εξ ιδίων τ'αλλότρια κατι που δεν εχει αξια για ενα δεν σημαινει οτι δεν ειναι σημαντικο/διακσκεδαστικο/ενδιαφερον για πολλους αλλους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        perry-mgtf last edited by

                                        Ο χρήστης opterios έγραψε:

                                        ...και να μην μένει μόνο για τους λίγους και πιο 'ψαγμένους' που μπορούν να ξοδεύουν πολύ από τον χρόνο τους εντός πίστας (μην ξεχνάμε ότι το χόμπι είναι πολύ ακριβό στην παρούσα μορφή του για τον μέσο Έλληνα - πιο ακριβό από ό,τι είναι για τον ΑγγλοΓαλλοΓερμανο κλπ)...

                                        Συγνώμη, αλλά το παραπάνω είναι πέρα για πέρα αναληθές!!

                                        Το ότι ειναι ακριβο σπορ? για μια μερα στην πιστα χωρις κανεναν αλλο εξοδο θες €500 για λαστιχα....
                                        Δεν ξερω τισ δικες σου οικονομικες δυνατοητες αλλα για το 99% των οδηγων αυτο ειναι απαγορευτικο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hunter last edited by

                                          Ο χρήστης PERRY-MGTF έγραψε:

                                          Φιλε Hunter για σενα που εισια εμπειρος οπως φαινεται στην πιστα μπορει τα 3 15λεπτα να μην ειναι τιποτα αλλα για τα 160 άτομα που τρεξανε και περυσι και προπερσι απο οτι λενε ητανε καταπληκτικη εμπειρια που την ευχαριστηθηκαν ιδιαιτερα με πολλους να τρεχουν λιγοτερο απο 45 λεπτα.

                                          Ειναι track a day(s) γιατι ειναι 2 μερες γνωριμιας με την πιστα.

                                          Μην κρινετε εξ ιδίων τ'αλλότρια κατι που δεν εχει αξια για ενα δεν σημαινει οτι δεν ειναι σημαντικο/διακσκεδαστικο/ενδιαφερον για πολλους αλλους.

                                          Φιλε μου Πέρυ,αυτο που προσπαθω να σας πώ,ειναι οτι τα τρια αυτα 15λεπτα,ειναι 'τζούφιος' χρονος.Πέραν της βολτας,το να λες οτι μπήκες στην πίστα,δε θα σου προσφερει ΤΙΠΟΤΑ σαν οδηγο.Μεχρι να ζεσταθεις εσυ ο ίδιος,να νοιώσεις την οδηγηση,θα κληθεις να βγεις,και θα ξαναμπεις μετα απο ώρες απραξιας ξανα κρυος.
                                          Υπάρχει μια ολοκληρη φιλοσοφια πίσω απο την χρηση πίστας,που βασιζεται στο να εχεις μεγαλη επαναληψιμότητα,για να αποκτησεις τα οφελη της οδηγησης.Το να πάς να στραμπουλήξεις λαστιχα,για να νομιζεις οτι όρθωσες αναστημα στο 'κρατος' ως νεος ρομπέν των δασων,αυτο ειναι εντελώς (μα εντελώς) εκτος τρακντει φιλοσοφίας.
                                          Τεσπα,ξανασκεφτειτε το,διοτι το ζητουμενο δεν ειναι να γλυτωσεις 30 ευρω απο το συνολο των εξόδων σου.Το ζητουμενο ειναι να κερδισεις απο την επίσκεψη σου στην πίστα σαν οδηγος αυτο που πουθενα αλλου δεν μπορεις να κερδισεις.Κριμα να το θυσιαζετε αυτο για να γλυτωσετε 20 ή 30 ευρω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Ο χρήστης PERRY-MGTF έγραψε:

                                            ...και να μην μένει μόνο για τους λίγους και πιο 'ψαγμένους' που μπορούν να ξοδεύουν πολύ από τον χρόνο τους εντός πίστας (μην ξεχνάμε ότι το χόμπι είναι πολύ ακριβό στην παρούσα μορφή του για τον μέσο Έλληνα - πιο ακριβό από ό,τι είναι για τον ΑγγλοΓαλλοΓερμανο κλπ)...

                                            Συγνώμη, αλλά το παραπάνω είναι πέρα για πέρα αναληθές!!

                                            Το ότι ειναι ακριβο σπορ? για μια μερα στην πιστα χωρις κανεναν αλλο εξοδο θες €500 για λαστιχα....
                                            Δεν ξερω τισ δικες σου οικονομικες δυνατοητες αλλα για το 99% των οδηγων αυτο ειναι απαγορευτικο.

                                            Βγάζεις off δηλαδή ολοκαίνουρια λάστιχα σε μια μέρα στην πίστα; Τι τύπο λάστιχου;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr