Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
    • 1
    • 2
    • 62
    • 63
    • 64
    • 65
    • 66
    • 66 / 66
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    1316
    13821
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Και ο 90αρης τα ίδια είχε. Δακρυζε στο ιδιο σημείο.

      Μονο ο 1.6με τα 110 αλογα  είχε μεταλλική φλατζα και γενικως είχε καλή διαχειρηση της θερμοκρασιας.

      Ο 1.6 ακόμα και σήμερα θεωρώ πως είναι από τους καλύτερους ατμοσφαιρικόυς.

      :-(

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        downhill last edited by

        Δυστυχώς τότε που το πήρα τα 1600κ.εκ ήταν ακριβά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          driver-m @lap last edited by

          Απ'οτι ειπε ο φιλος ειχε ξαναλλαξει φλατζα στις 120.000χλμ οποτε δεν του αντεξε 300.000 το οποιο θα ηταν εξωπραγματικο εντελως.

          Εχουμε παντως αλλο κινητηρς, αυτος τιν 8βαλβιδο με τα 75 αλογα, εγω τον 16βαλβιδο με τα 90. Αλλα αλλαγες στην κεφαλη εχουν μονο νομιζω, το προβλημα με τη φλατζα παραμενει. Εμενα οντως εχει αρκετη φλατζοκολλα, εμφανη και στο ματι εξωτερικα του μοτερ. Ισως γι'αυτο να αντεχει ακομα χωρις διαρροη. Και ουτε εγω το σκιζω, παντα του κανω σωστο ζεσταμα κλπ. Παραφκου αλλαζω στην 4ετια και βαζω τα total glacelf.

          Aπο λαδια τα total δεν μου αρεσαν. Και πιο πολυ κροταλισμα εκανε ο κινητηρας και κατι δεν μου κολλουσε γενικα, παροτι μου τα'χαν προτεινει κι εμενα. Τα magnatech ειχαν κατσει αψογα και ειχαν και φοβερη τιμη. Και τα edge παντως παρομοια ειναι, απλα τα τσιμπαει ενα κλικ περισσοτερο (1 λιτρο στα 10.000χλμ χοντρικα) και ειναι και πιο ακριβα αρα αν δεν τα'παιρνα και για το αλλο μου αμαξι θα συνεχιζα με τα magnatech που τα προτεινω ανεπιφυλακτα.

          Ειναι ωραιο μοτερακι παντως, ελαστικο με σπιρταδα παντα για τα δεδομενα του. Και αξιοπιστο γενικα εκτος απο το θεμα της φλατζας. Μακαρι ν'αντεξει γιατι ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το 207 γενικα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • D
            downhill last edited by

            178000χλμ δεν τα λες και λίγα

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • P
              ptsiaggas last edited by

              AUDI A4  B5  1,8 20βαλβιδο ατμοσφαιρικό του 1995  με 300.000 χλμ (τα 90.000 με υγραέριο)   χωρίς κανένα πρόβλημα στο μοτέρ  και απλά συνεχίζουμε

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • alex-mix
                alex-mix last edited by

                Toyota corolla 2006 1.4 5πορτο 430000χλμ τα 170 αν θυμάμαι με lpg, στα 400 άλλαξα δίσκο πλατο, προχθές γρανάζι στην μίζα μου είπαν.

                Παρελααααβααααααα... Επιτέλους όχι άλλη ακυρωση

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • N
                  nontaskatsaras @lap last edited by

                  Καλά έκανες και φάνηκε. Η απότομη εναλλαγή της θερμοκρασιας δεν λειτουργούσε πολύ καλά σε αυτό το μοτερ. Το 1.6 είχε μεταλλική φλατζα και λίγο διαφορετική σχεδίαση στο κεφαλάρι και δεν είχε θέματα με αποτομες αλλαγές θερμοκρασίας.

                  Παντως να ξέρεις σε Ολα μα Όλα τα μοτέρ το έβγαλε αυτό και σε εσένα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ αργά. Οπότε συνέχισε έτσι.

                  Οι TU1 και TU3 όντως είχαν αυτό το σχεδιαστικό θέμα. Για ανάκληση δεν ξέρω, αλλά μετά την επισκευή, όπου κ ο μάγκας μηχανικός έβαλε μεταλλική φλάντζα όπως λες, έχω κάνει άπειρα 'κακά' χιλιόμετρα, σταματά ξεκίνα και διαδρομές των 2-3 χλμ χωρίς το παραμικρό θέμα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • M
                    margm @alex-mix last edited by

                    Toyota corolla 2006 1.4 5πορτο 430000χλμ τα 170 αν θυμάμαι με lpg, στα 400 άλλαξα δίσκο πλατο, προχθές γρανάζι στην μίζα μου είπαν.

                    Λόγω υγραερίου έχεις μετρήσει διάκενα βαλβιδών , έχεις δεί διαφορά σε όλα αυτά ντα χιλιόμετρα χρήσης με υγραέριο ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      lap @nontaskatsaras last edited by

                      Lap wrote:

                      Καλά έκανες και φάνηκε. Η απότομη εναλλαγή της θερμοκρασιας δεν λειτουργούσε πολύ καλά σε αυτό το μοτερ. Το 1.6 είχε μεταλλική φλατζα και λίγο διαφορετική σχεδίαση στο κεφαλάρι και δεν είχε θέματα με αποτομες αλλαγές θερμοκρασίας.

                      Παντως να ξέρεις σε Ολα μα Όλα τα μοτέρ το έβγαλε αυτό και σε εσένα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ αργά. Οπότε συνέχισε έτσι.

                      Οι TU1 και TU3 όντως είχαν αυτό το σχεδιαστικό θέμα. Για ανάκληση δεν ξέρω, αλλά μετά την επισκευή, όπου κ ο μάγκας μηχανικός έβαλε μεταλλική φλάντζα όπως λες, έχω κάνει άπειρα 'κακά' χιλιόμετρα, σταματά ξεκίνα και διαδρομές των 2-3 χλμ χωρίς το παραμικρό θέμα...

                      Μετα πολλά που ρωτούσα πριν δεκαετια και βάλεδεν θυμάμαι πολλές λεπτομερείες για χρονολογιες κτλ έμαθα πως υπήρχε μια ανάκληση για θέμα φλατζας. Όταν ρώτησα αν ήταν για το γνωστό θέμα.... Έκαναν νεύμα πως ναι.

                      Βεβαια όλα αυτά σε όσους ήταν μέσα σε εγγύησμου άφησαν να εννοηθεί.παλαι ήταν 2 ετη η εγγύηση.. Οποτε,τρέχα γύρευε δηλαδή.

                      :-(

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        ptsiaggas @alex-mix last edited by

                        Toyota corolla 2006 1.4 5πορτο 430000χλμ τα 170 αν θυμάμαι με lpg, στα 400 άλλαξα δίσκο πλατο, προχθές γρανάζι στην μίζα μου είπαν.

                        Πολυ πετυχημένα αυτα τα corola  αυτής της εποχής

                        B 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          georgekri83 last edited by

                          Έχω opel corsa 2011 με αεριο,έχω κάνει μέχρι στιγμής 260000χλμ.λογω δουλειάς.

                          V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vastil @georgekri83 last edited by

                            Έχω το Volkswagen up 1.0 με 60 άλογα. Έχει 220.000 χιλιόμετρα όλα τα σέρβις στην αντιπροσωπεία. Πόσο πιστεύετε μπορεί να αντέξει σε χιλιόμετρα αν συνεχίσω να το πηγαίνω για σέρβις αντιπροσωπεία; Πιστεύετε μια 3ετια θα την βγάλει; Μέχρι τα 180.000 όλα ήταν γραμμένα εθνική οδό και ελάχιστα έμπαινε σε κέντρο.

                            A N 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              andya3 @vastil last edited by

                              @vastil said in Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;:

                              Έχω το Volkswagen up 1.0 με 60 άλογα. Έχει 220.000 χιλιόμετρα όλα τα σέρβις στην αντιπροσωπεία. Πόσο πιστεύετε μπορεί να αντέξει σε χιλιόμετρα αν συνεχίσω να το πηγαίνω για σέρβις αντιπροσωπεία; Πιστεύετε μια 3ετια θα την βγάλει; Μέχρι τα 180.000 όλα ήταν γραμμένα εθνική οδό και ελάχιστα έμπαινε σε κέντρο.

                              Είσαι στην επικίνδυνη ζώνη για vag... Πάντως φίλος με up ΦΑ πηγαινοέρχεται καθημερινά Αθήνα-Χαλκίδα για τη δουλειά του και έχει φτάσει περίπου 330k χιλ. απροβλημάτιστα.
                              Τα εύχομαι και για το δικό σου up...

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • D
                                dimsabas @andya3 last edited by

                                Αφού είναι στον ανοιχτό δρόμο, δε το καταπονούν. Προχώρα άφοβα.

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nickolas @vastil last edited by

                                  @vastil said in Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;:

                                  Έχω το Volkswagen up 1.0 με 60 άλογα. Έχει 220.000 χιλιόμετρα όλα τα σέρβις στην αντιπροσωπεία. Πόσο πιστεύετε μπορεί να αντέξει σε χιλιόμετρα αν συνεχίσω να το πηγαίνω για σέρβις αντιπροσωπεία; Πιστεύετε μια 3ετια θα την βγάλει; Μέχρι τα 180.000 όλα ήταν γραμμένα εθνική οδό και ελάχιστα έμπαινε σε κέντρο.

                                  220.000 χιλιόμετρα εθνικής αντιστοιχούν σε κάτι τύπου 100.000χλμ μέσης χρήσης χιλιόμετρα. Οπότε θα ξεπεράσεις χαλαρά τα 400.000χλμ και πιθανά στα 600.000χλμ να έχεις θέματα.
                                  Αυτό πάντα με σέρβις αντιπροσωπείας που θα σου πρότεινα να συνεχίσεις να κάνεις. Βάλε και το service computer για τις αλλαγές των λαδιών ώστε να τα κρατάς όσο πρέπει που θα σου δώσει το μέγιστο σε οικονομία στα σέρβις αλλά και πρόσδόκιμο ζωής για το μοτέρ σου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • georgemit
                                    georgemit last edited by

                                    Μιας και λέτε για τα αναξιόπιστα vag, φίλος με ibiza 1.4 75 2004 έχει ήδη 390.000κμ με αέριο από τις 110.000 χωρίς τίποτα το ιδιαίτερο, κάτι θερμοστάτες και αισθητήρες λ έχει αλλάξει.

                                    i30 160 N line!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • B
                                      bassstarlet @ptsiaggas last edited by

                                      @ptsiaggas said in Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;:

                                      Toyota corolla 2006

                                      Εκτός από εμφανισιακά.
                                      Ειδικά το sedan, πίσω δεν βλέπεται.

                                      -Είσαι Ρομά;
                                      -Όχι, Γιουβεντούς!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 62
                                      • 63
                                      • 64
                                      • 65
                                      • 66
                                      • 66 / 66
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr